Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 01-12-10, 23:01   #2716
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

si la mine facea asa, motorasul de relantiu, daca o tii turata vreo 3 minute pana se incalzeste putin nu mai moare....desfa`l si curata`l cu WD40
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 10:21   #2717
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Nu mai curatati regulatorul de relanti cu WD40. El curata si unge. Regulatorul trebuie doar curatat nu si uns, altfel risti sa oscileze in continuare.
E mai bine sa folositi benzina.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
316i is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 10:23   #2718
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Nu mai curatati regulatorul de relanti cu WD40. El curata si unge. Regulatorul trebuie doar curatat nu si uns, altfel risti sa oscileze in continuare.
E mai bine sa folositi benzina.
nu am avut probleme, la prima cheie scade la 500 si dupaia creste inapoi la 900 si asa ramane
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 14:02   #2719
Sir 10

Stage 5
 
Sir 10's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 719
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Salut...o intrebare am si eu daca ma poate lamuri cineva...iti poti da seama de uzura ambreiajului?Intelesesem ca,cu cat tine mai jos cu atat gradul de uzura este mai mic si cu cat urca mai mare...va multumesc
Sir 10 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 14:04   #2720
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

inca o intrebare in legatura cu angel eyes....de cateva luni am cumparat un set de angel eyes CCFL....de cand a venit frigul unul din cercuri nu se mai aprinde....adica se aprinde foarte putin..abia se vede ca e aprins, de la ce e ? am vazut ca daca il las asa aproximativ 10 minute se aprinde si el....
__________________
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 14:47   #2721
UsCaTu_

Stage 5
 
UsCaTu_'s Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 306
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by trafy-vr6 View Post
inca o intrebare in legatura cu angel eyes....de cateva luni am cumparat un set de angel eyes CCFL....de cand a venit frigul unul din cercuri nu se mai aprinde....adica se aprinde foarte putin..abia se vede ca e aprins, de la ce e ? am vazut ca daca il las asa aproximativ 10 minute se aprinde si el....
acelasi lucru pateam si eu e de la ger stai linistit ca nu are nimic
dar pe timp de iarna ar fi bine sa le opresti ..parerea mea...
UsCaTu_ is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 07:08   #2722
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Sir 10 View Post
Salut...o intrebare am si eu daca ma poate lamuri cineva...iti poti da seama de uzura ambreiajului?Intelesesem ca,cu cat tine mai jos cu atat gradul de uzura este mai mic si cu cat urca mai mare...va multumesc

Intr-adevar, cu cat tine mai jos, cu atat este mai mica uzura umbreiajului.Iti mai poti da seama si in mers, daca cunosti masina f bine, la demaraje...
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 04-12-10, 22:05   #2723
BT 81 SIM
BMW Driver

Stage 4
 
BT 81 SIM's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 199
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Si mai este o chestie se accelereaza dar nu pleaca cum ar trebui sa plece dupa cum e turata.

P.S. -- Nu incerca sa faci cerculete sau drifturi burn k acolo ramai cu ambreiajul crapa de tot si nu mai pleci de pe loc.
__________________
BT 81 SIM is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 14:38   #2724
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Dintre cei care au schimbat,
1. cine poate sa imi spuna si mie unde se afla mai exact filtrul de benzina la e36 316i?
2. ce arcuri spate stock se potrivesc intre modelele de e36? se schimba greu?
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 15:25   #2725
mastersync

Stage 5
 
mastersync's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

filtrul de benzina e undeva..sub pedale , sub podea ...iar amortizoarele stock , se potrivesc cam toate intre ele .... eu am pus de ex de 320 pe 316 ...doar cele de m sunt diferite cred.
mastersync is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 15:44   #2726
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by FireBlad3 View Post
Dintre cei care au schimbat,
1. cine poate sa imi spuna si mie unde se afla mai exact filtrul de benzina la e36 316i?
2. ce arcuri spate stock se potrivesc intre modelele de e36? se schimba greu?
1 - filtrul la 1.6 este dedesubt, sub podea , are o protectie de plastic / aluminiu peste el si este in zona scaunului de sofer. la 1.8is este in zona pedalierului, iar la 6 cilindrii este aproape de motor.
2 Nu se schimba greu, dar trebuie sa ai grija.... preferabil ar fi sa le schimbi cu unele de 1.6 / 1.8 / 1.8is sau 2.0. tot ce e de la 2.0 in sus are diferential carcasa mare ... si daca o sa pui arcuri de diferential carcasa mare masina va sta mai sus un pic.
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 17:51   #2727
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mastersync View Post
filtrul de benzina e undeva..sub pedale , sub podea ...iar amortizoarele stock , se potrivesc cam toate intre ele .... eu am pus de ex de 320 pe 316 ...doar cele de m sunt diferite cred.
si cum s-a modificat suspensia la masina daca ai pus arcuri d 320? ma intereseaza sa schimb si eu tot la 316...este putin prea lasata d spate si cu gumele d 205 atinge in aripi...

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
1 - filtrul la 1.6 este dedesubt, sub podea , are o protectie de plastic / aluminiu peste el si este in zona scaunului de sofer. la 1.8is este in zona pedalierului, iar la 6 cilindrii este aproape de motor.
2 Nu se schimba greu, dar trebuie sa ai grija.... preferabil ar fi sa le schimbi cu unele de 1.6 / 1.8 / 1.8is sau 2.0. tot ce e de la 2.0 in sus are diferential carcasa mare ... si daca o sa pui arcuri de diferential carcasa mare masina va sta mai sus un pic.
Multumesc pentru raspunsurile in legatura cu filtrul de benzina...o sa il schimb zilele astea si revin cu post ca poate mai au si altii nevoie de info...
Care arcuri sunt mai tari ?
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-10, 19:22   #2728
mastersync

Stage 5
 
mastersync's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

cea de 320 e putin mai tare ,mai ales pe fata ca e motorul mai greu la 6 cyl ca la 4 ....deci e mai dura , iar la inaltime nu mi se pare mare diferenta . are si`un micutz grad de stabilitate mai mare . cam atata tot .
mastersync is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 08:16   #2729
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mastersync View Post
cea de 320 e putin mai tare ,mai ales pe fata ca e motorul mai greu la 6 cyl ca la 4 ....deci e mai dura , iar la inaltime nu mi se pare mare diferenta . are si`un micutz grad de stabilitate mai mare . cam atata tot .
Pe spate vreau sa le schimb...se simte clar diferenta la duritate sau difera foarte putin ?

Mai vreau pareri/sfaturi si de la alti useri daca au mai schimbat.

Stie cineva cat este inaltimea standard la drept pentru suspensia la e36 316 (stock) ? Ma refer la spatiul dintre roata si aripa sus pe spate..
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-10, 08:17   #2730
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Eu am pus de 325i pe 318i arcuri + telescoape...singurul minus este ca sta mai ridicata cam cu 3-4 cm si este mai rigida.....
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -