Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 16-03-10, 15:04   #1831
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Smile Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
unele modele au preincalzire, de aia.
nu-mi sariti in cap daca ma insel, dar asa am citit pe un forum de afara.
Odata introdusa cheia in contact, motorul isi face o preincalzire, in cazul in care este f frig afara. "throttle valve preheating", sau ceva de genul asta.
Nu-ti sar in cap , dar nu am mai auzit de asa ceva .Poti reveni cu detalii ?
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-10, 17:54   #1832
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

nu mai reusesc sa gasesc acum, dar exista "Preincalzitoare" universale, vezi aici:http://www.etipinc.com/universal.asp?cat=maint , si citisem pe un forum mai demult ca unele modele de e36 au fost echipate cu asa ceva din fabrica. (probabil cele cu winter pack).
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 16-03-10, 20:47   #1833
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

f interesante discutiile voastre si sincer sunt de acord cu toti.treaba cu taxa pe poluare si inscrierea pe alte tari e ceva normal.f bine faceti.imi doresc ca toate masinile care vin de afara s se inscrie pe bg ca sa se invete minte talharii astia.nici cu rovinieta nu sunt de acord.ca oricum platim o taxa in benzina pt drumuri.platim doua taxe si avem niste drumuri jalnice,ca dak dai cu roata intr/un crater,s/alege praful de cateva sute de lei.dar la noi ca la nimeni.benzina e 2 lei la poarta rafinariei iar la pompa e 4,2 lei.nu zic ca in alte tari nu e la fel dar nivelul de trai e altul.asa ca bravo voua celor ce au refuzat taxa de inscriere.

Last edited by gyovannniy; 16-03-10 at 20:50.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
Old 16-03-10, 23:15   #1834
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
sharpe, asa o fi cum zici tu in Craiova, nu te contrazic. Da, exista si multe cazaturi inscrise la bulgari, si da, itp-ul se ia usor. (ei se uita cel mai mult la aspectul exterior, la mecanica ii doare la bascheti, dar pe mine nici cu spaga n-au vrut sa ma lase cu parbrizul putin fisurat si m-au pus sa il schimb inainte). Si ca sa-ti mai dau un avantaj al bulgarilor, mie in carte mi-au trecut EURO2, in timp ce romanii dadeau cu nesimtire non euro. Si la serie motor -fi atent aici- scrie FARA SERIE. Romani crezi ca ar accepta asa ceva? Ca BMW a echipat masini cu motoare fara serie? Cred ca ei stateau zile si nopti sa o caute, si in final ma respingeau pe motiv ca n-o gasesc.
Si cazaturi, nu te supara dar gasesti mii de exempe cu numere de romania. Si la noi treci itpul cu 2 milioane, stai linistit. Eu am un vecin in bloc inginer la ITp, deci nu asta era problema.
Si pana la urma banii aia aruncati in buzunarele hotilor, nu mai bine ii folosesti pt masina?
Si tu crezi ca acei 2000 de euro se strang usor?
1.nu numai in Craiova,e generala treaba cu "bulgarioaricele".Adica stiu lubenitari care dupa un sezon si-au luat 2-3 masini de la Balgaria...una sa mearga cu ea prin sat,una la oras si a treia sa care lubenita ca nu mai e rentabil cu ARO sa platesti 3000 de lei impozit la stat.
2.FARA SERIE iti trece orice autoritate nationala de verificare a autovehiculelor daca nu reusesc sa citeasca seria motorului.nu sunt mai breji bulgarii.
3.stiu masini inmatriculate la bulgari care au trecut cu parbrizu facut praf,cu suspensie NU,cu frane mai incolo si cu directia prin vecini
le-au dus pe platforma,le-au intors pe platforma
dupa care le-au vandut
4.treaba cu stransu banilor e relativa.fiecare dupa cum poate.Eu 1400 am dat pe masina si 1200 am dat taxa de prima inmatriculare.Nu ma dadeau banii afara din casa dar nici sarac n-am ramas dupa ce-am platit taxa
plus ca la cate drumuri fac eu prin tara sa ma sicaneze militienii toata ziua,sa ma opreasca si sa ma frece pentru toate chestiile inchipuite care le trec prin cap...e obositor si nenecesar.cand plec undeva prefer sa-mi fac griji pentru ce am de facut cand ajung la destinatie,nu cine ma opreste pe drum
iti repet,nu am avut de gand sa te atac pe tine sau sa generalizez detinatorii de bulgaroaice,inceteaza sa te mai agiti ca un pepsi si reciteste posturile mele,o sa-ti dai seama ca nu bat campii
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 17-03-10, 11:30   #1835
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

cu politia nu am avut niciodata probleme pe motivul asta. Dinpotriva, am scapat de radare, pentru ca de multe ori le e lene sa faca formele pt a trimite amenda in BG, ca apoi sa se intoarca in RO. Rezultatul: nici un radar pana acum. Inca una, statiile portabile de ITP nu au de ce sa ma opreasca, itp se face doar in tara de provenienta. Singurul dezavantaj pt mine a fost ca nu am putut sa-mi pun numar personalizat.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 17-03-10, 15:43   #1836
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Acum ca a trecut (aproape) iarna a venit timpu sa pun mana la subiectul mecanica, ca plange din toate incheieturile (drumurile noastre toare...).
Intre timp ma confrunt cu o alta problema. In treapta 1-a daca calc pana in fund acceleratia pleaca pana la 3000ture, se *ineaca, apoi 4500, si se *ineaca. In treptele 2-3-4-5 o ia fara probleme.NU stiu care ar fi problema. Ambreiajul nu patineaza. O alta chestie neobisnuita ar fi ca dimineata cam oscileaza relantiul. (prima cheie - porneste 5 sec se opreste - la a doua cheie merge).Nu conteaza daca e cald sau rece motorul tot asa face. (cand e rece nu am dat blana 1-a ).

*ineaca - ca si cum s-ar taia alimentarea / tine doua-teri secunde si ma arunca inainte - inapoi - inainte - inapoi

p.s. e un 318i - MB43 - din 10/1993
Need help.
Multumesc.

Last edited by nebundlegat; 17-03-10 at 15:47.
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 17-03-10, 22:42   #1837
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nebundlegat View Post
Acum ca a trecut (aproape) iarna a venit timpu sa pun mana la subiectul mecanica, ca plange din toate incheieturile (drumurile noastre toare...).
Intre timp ma confrunt cu o alta problema. In treapta 1-a daca calc pana in fund acceleratia pleaca pana la 3000ture, se *ineaca, apoi 4500, si se *ineaca. In treptele 2-3-4-5 o ia fara probleme.NU stiu care ar fi problema. Ambreiajul nu patineaza. O alta chestie neobisnuita ar fi ca dimineata cam oscileaza relantiul. (prima cheie - porneste 5 sec se opreste - la a doua cheie merge).Nu conteaza daca e cald sau rece motorul tot asa face. (cand e rece nu am dat blana 1-a ).

*ineaca - ca si cum s-ar taia alimentarea / tine doua-teri secunde si ma arunca inainte - inapoi - inainte - inapoi

p.s. e un 318i - MB43 - din 10/1993
Need help.
Multumesc.
bujiile sunt primele care-mi vin in minte
ar trebui sa te uiti si la filtrul de aer si eventual si regulatorul de relanti sa-l cureti
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 17-03-10, 22:45   #1838
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nebundlegat View Post
Acum ca a trecut (aproape) iarna a venit timpu sa pun mana la subiectul mecanica, ca plange din toate incheieturile (drumurile noastre toare...).
Intre timp ma confrunt cu o alta problema. In treapta 1-a daca calc pana in fund acceleratia pleaca pana la 3000ture, se *ineaca, apoi 4500, si se *ineaca. In treptele 2-3-4-5 o ia fara probleme.NU stiu care ar fi problema. Ambreiajul nu patineaza. O alta chestie neobisnuita ar fi ca dimineata cam oscileaza relantiul. (prima cheie - porneste 5 sec se opreste - la a doua cheie merge).Nu conteaza daca e cald sau rece motorul tot asa face. (cand e rece nu am dat blana 1-a ).

*ineaca - ca si cum s-ar taia alimentarea / tine doua-teri secunde si ma arunca inainte - inapoi - inainte - inapoi

p.s. e un 318i - MB43 - din 10/1993
Need help.
Multumesc.
Posibil senzorul de la clapeta de acceleratie.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 10:08   #1839
nirolfHD

Stage 4
 
nirolfHD's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 282
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nebundlegat View Post
Acum ca a trecut (aproape) iarna a venit timpu sa pun mana la subiectul mecanica, ca plange din toate incheieturile (drumurile noastre toare...).
Intre timp ma confrunt cu o alta problema. In treapta 1-a daca calc pana in fund acceleratia pleaca pana la 3000ture, se *ineaca, apoi 4500, si se *ineaca. In treptele 2-3-4-5 o ia fara probleme.NU stiu care ar fi problema. Ambreiajul nu patineaza. O alta chestie neobisnuita ar fi ca dimineata cam oscileaza relantiul. (prima cheie - porneste 5 sec se opreste - la a doua cheie merge).Nu conteaza daca e cald sau rece motorul tot asa face. (cand e rece nu am dat blana 1-a ).

*ineaca - ca si cum s-ar taia alimentarea / tine doua-teri secunde si ma arunca inainte - inapoi - inainte - inapoi

p.s. e un 318i - MB43 - din 10/1993
Need help.
Multumesc.
eu cam aceeas problema o am din cauza debitmerului de aer..eu am motor de 1.6 tot m43 si am pus debitmeru de 1.8 ca am avut unu la indemana..nu simt nicio problema pana acum..dar ma bate gandu ca o sa consume mai mult..voi ce credeti?
nirolfHD is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 11:00   #1840
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nirolfHD View Post
eu cam aceeas problema o am din cauza debitmerului de aer..eu am motor de 1.6 tot m43 si am pus debitmeru de 1.8 ca am avut unu la indemana..nu simt nicio problema pana acum..dar ma bate gandu ca o sa consume mai mult..voi ce credeti?
cand ai problema cu debimetrul nu merge masina in parametrii ei si nici nu sta la relantiu bine,urca`coboara sau chiar moare motorul, problema intampinata de el era cand porneste masina si pleaca de pe loc dar in 10-15 m isi revine. Eu am patit la fel si a fost senzorul de la clapeta de acceleratie.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 11:33   #1841
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Multumesc pentru raspunsuri. O sa incerc cu un alt debimetru de aer. Uneori ma opresc la semafor si imi oscileaza relantiul 2-3 sec si isi revine... la schimbari usoare de viteza uneri imi merge pana la 500/ture relantiul iar 2-3 sec si revine.
Debimetrul se poate curata? sau trebuie schimbat? de murit nu moare deloc. (decat priam cheie dim)
Multumesc.
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 17:04   #1842
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

am si eu nevoie de cineva priceput sa-mi faca o diagnoza la pisicuta. Am eroare de ABS deja de f mult timp, am crezut ca e de la senzori, i-am schimbat pe cei de pe spate. Degeaba. Are cineva timp si pt mine sa-mi poata spune exact ce anume are ca deja am obosit!

lateredit: este vorba de un coupe fabricatie 07. 1992

Last edited by rdy4ever; 18-03-10 at 17:08.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 17:51   #1843
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Deci la mine in judet nu gasesc nicaieri sa schimb alarma auto de la masina . Nu am gasit modelul care il am pe masina , ca e unul vechi si nu se mai fabrica , bun am inteles , am zis cumpar alt model si il pun , problema e ca nimeni din judet nu stie sa schimbe alarma , Am fost la reprezentanta Dacia au spus ca ce au ei acolo nu se potriveste , am zis ca aduc eu alarma de acasa , baietii au zis ca nu se baga ca e complicat , am fost si la Ford la fel , singura varianta ramane sa ma duc la Bucuresti ... E chiar asa de complicat sa schimbi o alarma la un bmw ?
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 20-03-10, 16:18   #1844
LordCaddy

Stage 5
 
LordCaddy's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

problema,cand vreau sa deschid portbagajul si apas"butonul"(butucul),automat mi se inchid usile(intra centralizarea),portbagajul nu se deschide.

Maneta de la stergatoarele de partbriz nu mai merge deloc cand vreau sa dau cu apa.Exista ceva siguranta...sau la ce sa ma uit?
__________________
LordCaddy is offline   Reply With Quote
Old 21-03-10, 10:14   #1845
passatb4

Stage 5
 
passatb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

si eu am o bucurie am dat intro gropita aseara ( si cand dau brusc de volan scurt de tot se aude in stanga o pocnitura ....adica cand dau stanga dreapta scurt de tot se aude un troc troc si nus ce e ?
passatb4 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -