Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
11-01-10, 18:54
|
#1231
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
nene Gogu....de ce la mine cand pornesc motorul si aprind farurile, cateodata se aude piuiutu ala ca si cum ar fi frig afara ?....m-i sa intamplat odata sa mi se reseteze si ceasul si data in mers cand am aprins farurile...
|
cred ca daca sunt catre 0 grade atunci face sunetul ala.
|
|
|
11-01-10, 18:56
|
#1232
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu...de exemplu astazi imi arata 13 grade..si a piuit, ieri in mers arata 15 grade si la fel, cand am aprins farurile s-a resetat tot si a piuit...
|
|
|
11-01-10, 18:57
|
#1233
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
nene Gogu....de ce la mine cand pornesc motorul si aprind farurile, cateodata se aude piuiutu ala ca si cum ar fi frig afara ?....m-i sa intamplat odata sa mi se reseteze si ceasul si data in mers cand am aprins farurile...
|
Ai vreun contact imperfect in bord sau daca ai Obc cu 3 sau 7 butoane, posibil sa fie de la mufe in spate....cand ajunge temp la +3Gr piuie, si mai piuie cand ajunge la -3gr
|
|
|
11-01-10, 18:58
|
#1234
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
am cu 7... Multumesc
|
|
|
11-01-10, 19:11
|
#1235
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
jm3k3rd3mik , legat de portbagaj .. Am incercat sa ma uit si la acele fire din poza din pagina trecuta (ca sa spun asa), si firele sunt in regula. Nu conteaza ca incerc sa deschid cu cheia in usa din stanga, sau in usa din dreapta, problema e aceeasi : cand deschid cu cheia din usa, toate celalalte usi mi se deschid, insa portbagajul nu. La fel se inchid toate usile, portbagajul nu.
Partea ce ma enerveaza e aceasta : cand bag cheia in portbagaj si deschid, pe langa portbagaj mi se deschid toate usile, si tot din portbagaj pot inchide toate usile .. (iti spuneam ca inchiderea de la portbagaj mi-am schimbat-o, desi nu era ea de vina) ..
Are cineva vre-o alta idee ?
Sau .. macar sa-mi spuna cineva mai precis, de ce are 3 pozitii cheia in portbagaj .. sau cum ar trebui sa las (din acele pozitii) ca sa mi se inchida portbagajul cand bag cheia in usa si inchd masina ..
Zau e enervant cand stau in masina cu motorul pornit si am nevoie de ceva din portbagaj .. trebuie sa opresc motorul si sa merg cu cheia la portbagaj sa-l deschid, sau, mai nou (ca m-am prins de o chestie), umblu si cu cheia de rezerva dupa mine, ca sa nu mai opresc masina )
|
|
|
12-01-10, 12:46
|
#1236
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 95
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
boxele sunt pe 13
ca sa ajungi la ele se da jos plasticul ala,are unul sau 2 shuruburi care-l tin prins de caroserie si niste cleme
usor si cu atentie ca se rup daca nu stii cum
daca citeai cu atentie una sau 2 pagini din threadul asta in urma vedeai ca nu e nevoie sa dai jdemii de milioane sa ca omologhezii pe masina alt motor
RAR-ul n-o sa-ti spuna niciodata fiindca e in interesu' lor sa ia bani si mai sunt si niste muisti infumurati pe deasupra care au impresia ca le sta lumea la picioare DAR poti sa iti treaca direct in carte motorul celalalt avand in vedere ca a fost omologat pe acest tip de caroserie de catre fabrica
deci fara cheltuieli si etc
fac pe nebunii,nu-i problema,iei un avocat dupa tine si de obicei se rezolva problemele
fac si cu avocatu pe nebunii,ii dai in judecata si te alegi si cu niste banuti
si nu vorbesc din povesti nemuritoare,ci din fapte
in general oamenii trateaza problema cu "da-i ba dracu,decat sa-mi fac nervi si sa pierd timpu' mai bine le dau banii"
nimic mai grav si mai gresit
fiindca de pe urma unei astfel de atitudini suntem tratati cu curu'
eu unu nu permit sa fiu calcat in picioare si nici flituit,vreau sa fie respectata legea si daca nu,atunci ii ard,legal
|
ca sa zic si eu ceva despre astia de la rar asa mi-au facut si mie cand am fost sa omologhez instalatia de gpl: prima oara cand am fost (dupa ce k am rezervat loc la o ora fixa pe net , am stat 2 ore juma' la rand) mi-a bagat toate mufele peste tot sa urcat in masina si a turat-o incat eu de cand am luat-o nu i-am dat asa forja, ca apoi sa-mi spuna k sa ma duc la un service sa-mi schimb teava de esapament k rasufla si sa ma intorc altadata. m-am sucarit oleaca dar n-am zis nik pt k na..nestiutor am zis k poate asa e. am plecat acasa dupa ce m-am interesat pe la magazine cat costa o teava completa si cand am auzit sumele enorme m-am dus direct acasa si am suit-o pe rampa, am cotrobait oleaca la ea (am demontat-o din cap pana in coada) si intradevar avea un singur punct, am luat aparatul de sudura si am facut tzatza de matza, am montat-o la loc iar a doua zi inapoi la rar. aceeasi chestie numa' k nu mi-am mai facut rezervare k oricum era inutila, bun, am ajuns iar la nea' gheorghe ala mi-a mufat-o iara si iara talpa dupa talpa de nu se auzeau nici tirurile de sunetul de la teava finala iar inauntru se uitau aia la mine k la felu' 3 , se da asta jos din masina..incepe si stramba din nas si zice k tot nu e bine...ca e teava sparta, m-am dus la fcapatul tevii si i-am aratat k nu poti tine mana etans pe teava k ti-o sufla si iese gazu....mai stramba din nas de 2 ori , isi mai arunca odata ochii pe calculataoru ala sau ce e ala si dintr-o data se insenineaa la fatza si-si zice singur :"aaaaaa.....asta e euro 2!!! eu o trecusem la non euro" si schimba datele pe acolo si ce sa vezi....brici plus a zis k cu gpl-ul se putea incadra in euro 3 ...si a inceput sa stea cu mine de vorba ,k de unde sunt , ce mai e p.acolo...etc. deci in concluzie....vai steaua lor de nepregatiti si vai de capul nostru pe viitor dak o sa avem astfel de oameni si pe viitor (cu asa oameni scapam din criza..........cand om baga apa in rezervor in loc de benzina)
scz dak am fost off topic dar trebuia sa spun ceva care m-a indignat (citesc topicul asta de 5 ore..mai am oleac)
bafta tuturor si accidente 0
|
|
|
12-01-10, 17:15
|
#1237
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ai pus gpl pe BMW?pe pisicutza?cum e cu consumul?ce avantaje si dezavantaje ai?cum se comporta?sincer sunt interesat si te rog mult s mai pui ceva informatii despre asta.multumesc anticipat.
|
|
|
12-01-10, 22:59
|
#1238
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
dezavantaje sunt multe da nare rost sa le mai zic nu vad rostu de ati pune gpl pe ea odata costurile si inca odata gazu adunate tot acolo iesi.........si mai e si vaza aia de ce raq ti-ai luat bmw sa pui gpl pe el mai bine ia-ti un corsa si gata
sory da parerea mea nu sunt bogat da si daca nam bani nu merg cu ea
|
|
|
13-01-10, 01:15
|
#1239
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by passatb4
dezavantaje sunt multe da nare rost sa le mai zic nu vad rostu de ati pune gpl pe ea odata costurile si inca odata gazu adunate tot acolo iesi.........si mai e si vaza aia de ce raq ti-ai luat bmw sa pui gpl pe el mai bine ia-ti un corsa si gata
sory da parerea mea nu sunt bogat da si daca nam bani nu merg cu ea
|
Mare dreptate ai.....o mai avea si 1.6 motor
|
|
|
13-01-10, 07:12
|
#1240
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 95
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
fiecare cu parerea lui. eu mi-am luat-o ininte de "criza" si am dat 5000e pe ea si da intradevar e 1.6 dar atunci cand am luat-o m-am grabit, mi-a placut aspectul si nu m-a interesat altceva, cand am ajuns acasa si m-am informat pe net mai bine am vazut ce tzeapa mi-am luat si pe deasupra cand am dus-o la mecanic ni-a facut lista cu ce trebuie sa schimb k or sa cedeze incurand si de atunci am bagat in ea circa 3000e in piese noi originale si ink mai am de bagat si ca sa-m ma pot deplasa in fiecare zi la serv ma rupea pur si simplu, si piese si benzina, deh de un an de zile am muncit numai pt ea. asa k nu m-am zgarcit la bani si nu-mi bat nici joc de masina...deh fiecare cu parerea lui
|
|
|
13-01-10, 07:30
|
#1241
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sene
fiecare cu parerea lui. eu mi-am luat-o ininte de "criza" si am dat 5000e pe ea si da intradevar e 1.6 dar atunci cand am luat-o m-am grabit, mi-a placut aspectul si nu m-a interesat altceva, cand am ajuns acasa si m-am informat pe net mai bine am vazut ce tzeapa mi-am luat si pe deasupra cand am dus-o la mecanic ni-a facut lista cu ce trebuie sa schimb k or sa cedeze incurand si de atunci am bagat in ea circa 3000e in piese noi originale si ink mai am de bagat si ca sa-m ma pot deplasa in fiecare zi la serv ma rupea pur si simplu, si piese si benzina, deh de un an de zile am muncit numai pt ea. asa k nu m-am zgarcit la bani si nu-mi bat nici joc de masina...deh fiecare cu parerea lui
|
sa bagi de 3000 in masina pe mecanica ar insemna sa pui tot de M3 pe motor de 1.6
|
|
|
13-01-10, 08:01
|
#1242
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 95
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by BMnWA
sa bagi de 3000 in masina pe mecanica ar insemna sa pui tot de M3 pe motor de 1.6
|
nope... bucsi, pivoti bielete, bari stabilizatoare, rulmenti, punte spate k era si aia crapata...si multe altele si acum mai nou tre sa-i iau si un kit ambreiaj deci in total m-a costat mult dar ce sa fac....am vrut bmw-u mi-am luat bmw-u....oricum bmw rules..fiecare dupa posibilitati
|
|
|
13-01-10, 08:17
|
#1243
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sene
nope... bucsi, pivoti bielete, bari stabilizatoare, rulmenti, punte spate k era si aia crapata...si multe altele si acum mai nou tre sa-i iau si un kit ambreiaj deci in total m-a costat mult dar ce sa fac....am vrut bmw-u mi-am luat bmw-u....oricum bmw rules..fiecare dupa posibilitati
|
atunci ori era praf praf masina mecanic, ori ai luat piesele de 3 x pretul lor.
|
|
|
13-01-10, 08:31
|
#1244
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 95
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by BMnWA
atunci ori era praf praf masina mecanic, ori ai luat piesele de 3 x pretul lor.
|
cand am luat-o nu era praf k nu am stiut eu unde si la ce sa ma uit, deh novice, se mai intampla, cand am ajuns in service cu ea mi-a zis baiatu' k e terminata...acu' ce sa-i fac, sunt multumit k am putut sa readuc la viatza un beemer, iar cu gpl-ul nu cred k am facut o afacere proasta pt k la cei la care am instalat-o mi-a aratat pe laptop sim-a intrebat daca vreau putere versus economie, iar pe loc mi-a facut demonstratia k poate avea un consum maxim de 17l/100 cu ridicare din ecu pana la 130hp dar am lasat-o la normal k deocamdata pe unde circul eu cu ea nu-mi trebuie consum k consuma oricum gropile destul de mult, iar la noi in AG e dezastru tin sa spun, dak o tinem tot asa cred k in vre-o 2 ani ma orientez sa-mi iau tanc pt k n-o sa mai avem strazi
P.S. eu fac intr 2700si 3000km/luna din care 1500km numai de dus la servici
|
|
|
13-01-10, 08:41
|
#1245
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sene
P.S. eu fac intr 2700si 3000km/luna din care 1500km numai de dus la servici
|
foarte mult oricum.. eu fac 2-3000 pe luna doar pe plimbari si 1.8 meu e varianta economa dintre masini ) cat iti consuma acuma ?
|
|
|
|
|