Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-10, 21:34   #1306
passatb4

Stage 5
 
passatb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

sprinter mama daca u zici ca nu influenteaza cu nimik jantele de 17 fata de cele de 15 max 16 care le pune constructorul eu zic ca gresesti....... nu de alta da alai nu-i prost sa iti zica asta .. ca drept dovada iti zic ceva
ia o semi cursiera si o cursiera ai sa vezi dif ft mica la jante cu cauciucuri numai ca semi e cu gume mai late un pic iar cursiera e cu gume cat degetul mic ia vezi daca ele au acelasi piese care merge mai repede si are o acceleratia mai mare aaa si nu zi de greutatea jantei ca le punem egale
daca ai sti fizica ai sti si diferenta dintre o janta de 15 si una de 17 avand diametrul total cu tot cu gume acelasi
daca baiatul vrea jante de 17 bv lui probabil le vrea pt aspect si nu performante ... cu o pereche de jante nu se fac performante mari ci doar o tinuta de drum si confort
passatb4 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 22:24   #1307
Billy c25xe

Stage 5
 
Billy c25xe's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 846
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am sa pun si eu o intrebare de noob , cum desfac fetele de usi ? (sedan)
Billy c25xe is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 22:49   #1308
passatb4

Stage 5
 
passatb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 371
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Billy c25xe View Post
Am sa pun si eu o intrebare de noob , cum desfac fetele de usi ? (sedan)
scoti capacul de la deschizator mai bine zis ala de unde deschizi u usa de pe dinauntru
apoi cele 2 dopuri si 2 suruburi de sub maner si mai departe mare grija la cleme si la ce suruburi mai are de jur imprejur nu desfa fata din textil sau piele la usa ca e lipita si nare nici o treaba cu toata fata de usa
passatb4 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 23:26   #1309
Billy c25xe

Stage 5
 
Billy c25xe's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 846
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Multumesc mult!
Billy c25xe is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 23:52   #1310
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

daca jantele alea din aliaj au aceias greutate cu cele din tabla pe 15, de ce sa traga mai greu de ele ? din contra eu consider ca ai o plecare mai buna cu alea pe 17...aici vorbim de masini nu de biciclete...si sa sti ca e diferenta de greutate intre rotile de cursiera si alea de semi-cursiera ... tin sa precizez ca nu am facut fizica la scoala...
__________________

Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!

NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 00:15   #1311
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Montatul unei clime intradevar n'are cum s'ajunga la 350-400eur, dar undeva la 140-150euro tot ajunge.

Daniel_Toa - Din cate tin eu minte, in portbagaj, in partea dreapta, dai capitonajul ala jos, si ai s'ajungi la motoras....daca ti s'a blocat motorasul pe inchis si nu ti se mai deschide usita la rezervor, in portbagaj tot acolo in dreapta, ai in cablu mic, de 20cm, tragi de el si sare tamburusul de blocheaza usita.

nebundlegat - Am avut eu jante aprox. la fel ca alea, cu suspensie stok, si nu'mi frecau deloc.....https://forum.4tuning.ro/123-masina-m...ml#post2121645

gyovannniy - Citez: "pai dak ai 318 la ce iti mai pui jantle alea?" uite ca eu am avut 316 si am avut 3 randuri de jante, dar toate numai pe 17", de ce trebuie sa ma iau eu dupa ingineri/ mama ei ?....fi tu sigur ca in veci nu as ajunge la performante optime, asa cum zici tu cu jante pe 15, mai ales si cu talon de 60.
Daca tu esti convins ca n'ai ce cauta in a aduce imbunatatiri masinii, lasand'o asa cum a facut'o ingineru/ mama ei, de ce se pune suspensie sport, de ce se softeaza, de ce se monteaza xenon, de ce se pune clima digitala in ciuciu-clima, de ce se pune punte spate cu discuri, in loc de tamburi....si lista poate continua sigur inca 100 de randuri.....

passatb4 - Asa cum zice si 69WRX, daca janta pe 17 are aceeasi greutate cu cea pe 15 care e diferenta? Plecarea tare de la semafor iti spun eu ca e mult mai buna a jantei pe 17.
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 00:20   #1312
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
si pana la urma clima digitala se poate monta numai impreuna cu aeroterma pentru astfel de clima sau se poate monta si pe o masina care are dubla clima?eu am dubla clima si m/ar interesa s pun clima digitala si poate eventual obc.in ce conditii le/as putea monta si dak credeti ca merita investitia si dak renteaza sa o schimb pe cea actuala.multumesc mult
De ce aduci imbunatatiri masinii, daca asa a facut'o inginerul/ mama ei ? AAA? Aaaa? Zi zi Glumesc acum
Ai clima analoaga, adica daia cu 4 rotite? Si vrei sa pui clima digitala, cu butoane, nu? Am inteles bine ?
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 00:49   #1313
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by passatb4 View Post
sprinter mama daca u zici ca nu influenteaza cu nimik jantele de 17 fata de cele de 15 max 16 care le pune constructorul eu zic ca gresesti....... nu de alta da alai nu-i prost sa iti zica asta .. ca drept dovada iti zic ceva
ia o semi cursiera si o cursiera ai sa vezi dif ft mica la jante cu cauciucuri numai ca semi e cu gume mai late un pic iar cursiera e cu gume cat degetul mic ia vezi daca ele au acelasi piese care merge mai repede si are o acceleratia mai mare aaa si nu zi de greutatea jantei ca le punem egale
daca ai sti fizica ai sti si diferenta dintre o janta de 15 si una de 17 avand diametrul total cu tot cu gume acelasi
daca baiatul vrea jante de 17 bv lui probabil le vrea pt aspect si nu performante ... cu o pereche de jante nu se fac performante mari ci doar o tinuta de drum si confort
Consulta o carte de fizica inainte sa vorbesti... si mai arunca un ochi pe la campionatele de motorsport, nimeni nu se da cu jante de producator pe acolo.... oare de ce? tinand cont de logica ta... daca pun o janta pe 13 ar trebui sa mearga mai repede masina ... nu?
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 01:14   #1314
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

cumpar jante pe 17 cu buza minim 9j
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 06:53   #1315
dangrig
Dacia Driver

Stage 4
 
dangrig's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 254
Member of:
[Fiat]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
Montatul unei clime intradevar n'are cum s'ajunga la 350-400eur, dar undeva la 140-150euro tot ajunge.
Ala scria ca 400 sau 350 cu montajul cu piesele lui.

Cu piesele clientului scrie ceva de 250 ron , dar nu stiu exact.


Am vazut ca a scris acolo Mr_Cobra2k4 post Yesterday, 09:03.
Poate vine aici si ne scrie si noua ce a vorbit cu nenea ala.
__________________
Dacia 1310 L 1.4 62cp - 1999 - Argintie

Pasionat w124 : Mercedes w124 blog
dangrig is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 07:29   #1316
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

jm3k3rd3mik - problema e ca nu se mai inchide ..
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 07:30   #1317
Mr_Cobra2k4

Stage 4
 
Mr_Cobra2k4's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 208
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

o sa zic cand o sa raspunda
Mr_Cobra2k4 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 08:37   #1318
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Sene View Post
ca sa zic si eu ceva despre astia de la rar asa mi-au facut si mie cand am fost sa omologhez instalatia de gpl: prima oara cand am fost (dupa ce k am rezervat loc la o ora fixa pe net , am stat 2 ore juma' la rand) mi-a bagat toate mufele peste tot sa urcat in masina si a turat-o incat eu de cand am luat-o nu i-am dat asa forja, ca apoi sa-mi spuna k sa ma duc la un service sa-mi schimb teava de esapament k rasufla si sa ma intorc altadata. m-am sucarit oleaca dar n-am zis nik pt k na..nestiutor am zis k poate asa e. am plecat acasa dupa ce m-am interesat pe la magazine cat costa o teava completa si cand am auzit sumele enorme m-am dus direct acasa si am suit-o pe rampa, am cotrobait oleaca la ea (am demontat-o din cap pana in coada) si intradevar avea un singur punct, am luat aparatul de sudura si am facut tzatza de matza, am montat-o la loc iar a doua zi inapoi la rar. aceeasi chestie numa' k nu mi-am mai facut rezervare k oricum era inutila, bun, am ajuns iar la nea' gheorghe ala mi-a mufat-o iara si iara talpa dupa talpa de nu se auzeau nici tirurile de sunetul de la teava finala iar inauntru se uitau aia la mine k la felu' 3 , se da asta jos din masina..incepe si stramba din nas si zice k tot nu e bine...ca e teava sparta, m-am dus la fcapatul tevii si i-am aratat k nu poti tine mana etans pe teava k ti-o sufla si iese gazu....mai stramba din nas de 2 ori , isi mai arunca odata ochii pe calculataoru ala sau ce e ala si dintr-o data se insenineaa la fatza si-si zice singur :"aaaaaa.....asta e euro 2!!! eu o trecusem la non euro" si schimba datele pe acolo si ce sa vezi....brici plus a zis k cu gpl-ul se putea incadra in euro 3 ...si a inceput sa stea cu mine de vorba ,k de unde sunt , ce mai e p.acolo...etc. deci in concluzie....vai steaua lor de nepregatiti si vai de capul nostru pe viitor dak o sa avem astfel de oameni si pe viitor (cu asa oameni scapam din criza..........cand om baga apa in rezervor in loc de benzina)
scz dak am fost off topic dar trebuia sa spun ceva care m-a indignat (citesc topicul asta de 5 ore..mai am oleac)

bafta tuturor si accidente 0
my friend,ai avut noroc
in general taicu ala n-o sa recunoasca niciodata ca a gresit ca ti-a catalogat masina non-euro
zice ca la el asa scrie,asa o pune si tu n-ai ce face
singura metoda ca sa "stergi" o constatare de-asta e sa ceri o comisie reunita de ancheta a RAR-ului si in general corb la corb nu-si scoate ochii


Quote:
Originally Posted by gyovannniy View Post
ai pus gpl pe BMW?pe pisicutza?cum e cu consumul?ce avantaje si dezavantaje ai?cum se comporta?sincer sunt interesat si te rog mult s mai pui ceva informatii despre asta.multumesc anticipat.
gpl am si eu pus de asta vara aproximativ,motor 1.8is si se comporta excelent masina
singura problema o am cu relantiul care mai oscileaza si cand schimb in forje vitezele are tendinta sa batzaie un pic motorul ca si cand ar fi subalimentat dar astea sunt din cauza instalatiei care nu e omologata pentru puterea mea de motor,ci pentru 105 cai maxim
in rest masina se comporta excelent,consumul sa zicem ca e undeva 1.5-2 litri peste benzina si pe oras si pe exterior dar nu pot spune cu exactitate si certitudine fiindca m-am jucat foarte mult cu hartile de admisie (un fel de remapare a calculatorului de gaz) fiindca am o relatie un pic mai speciala cu firma care mi-a pus instalatia pe masina si imi permit oamenii sa incerc tot felu' de combinatii si reglaje
pe langa instalatia GPL am mai pus si un dexter de ulei
e o chestie asemanatoare la principiu cu perfuzia,numai ca nu curge prin cadere uleiul,ci prin vacuum,cu alte cuvinte "perfuzia" cu ulei special se leaga la vacuumurile din admisie si uleiul respectiv e aspirat in admisie
se spune ca protejeaza motorul, curata calamina si previne "uscarea" supapelor din cauza ca gazul e combustibil uscat
in mare pot sa spun ca sunt multumit de investitie,am scos deja pretul instalatiei si vorba unui coleg de forum acum merg pe profit
bine,vorba vine ca am observat o chestie : cei care si-au pus GPL nu cheltuie mai putini bani pe combustibil ci merg mai mult cu masina si asta inseamna enorm pentru mine
mai e si categoria alora care fax un nr fix de km pe zi, si care intr-adevar economisesc cu instalatie GPL
P.S. masina cand o las pe hartile originale care si le trage ECU gpl-ului din ECU masinii nu are nici o diferenta la rularea pe benzina sau gpl,la turatie constanta cand schimbi benzina-gpl sau invers nu se simte nici o diferenta

Quote:
Originally Posted by passatb4 View Post
dezavantaje sunt multe da nare rost sa le mai zic nu vad rostu de ati pune gpl pe ea odata costurile si inca odata gazu adunate tot acolo iesi.........si mai e si vaza aia de ce raq ti-ai luat bmw sa pui gpl pe el mai bine ia-ti un corsa si gata
sory da parerea mea nu sunt bogat da si daca nam bani nu merg cu ea
prietene....mitul bmw-ului e spulberat demult
uita-te pe strada,o sa vezi ca e plin de pisicute cum in trecut era plin de oltcit-uri de exemplu
aceeasi categorie de oameni le detin,le tuneaza si se mandresc cu ele
si scuza-ma da mi se pare pur snobism sa spui "mai bine nu merg cu ea"
cel putin snobism daca nu chiar marlanie romaneasca (poate o sa te simti jignit,nu am nimic personal cu tine)
stii ca GPL-ul emite mai putine noxe?
si pana la urma pot sa-ti explic si asa daca vrei : daca vrei sa ma judeci ca merg ieftin baga mana in buzunar si baga-mi benzina si atunci discutam
si ma face pe mine milog faptul ca merg mai ieftin ca tine cu masina?
fratele meu,fiecare se descurca cum poate si cum il taie capu'
nu inteleg ce e toata inversunarea asta pe gpl si tampeniile cu "gpl-ul e pentru saraci"
eu cred ca e pentru oameni destepti,care ori economisesc ori de aceeasi bani se misca mai mult
eu de exemplu depind de miscare pentru a-mi face banii,cu cat alerg la mai multi clienti,in mai multe locuri cu atat fac mai multi bani
daca vrei sa continuam discutia o sa-ti dau exemple cu dobitocii de nemti care pun gpl pe M5, pe H1 H2 H3, pe 55 sau 65 AMG si multe alte exemple
sau cu dobitocii din multe orase europene care datorita poluarii nu lasa un euro3 sa intre in centrul Romei de exemplu dar lasa un Euro1 sau Euro2 cu GPL
eu unu,repet,am pus instalatia pe masina pentru ca imi da autonomie mai mare,ma ajuta sa ma misc mai mult si fiindca e mai ecologic
__________________
muČ

Last edited by sharpe; 18-01-10 at 09:00.
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 10:42   #1319
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

wolverine - Buna asta ce'ti trebuie tie mosule jante cu minim 9j pe 318i ?

dangrig - Cu 250lei poate monteaza doar aeroterma din bord, sau decat instalatia de pe langa motor......

Daniel_Toa - Tragi de maneta aia din portbagaj din spatele mochetei, sau daca n'o ai, tragi de motoras sa se deschida......problema e ca tre'sa schimbi motorasul.

Mr_Cobra2k4 - E mult mai bine sa'l suni....omul intra rar pe forum, de 2ori pe sapt.....daca vrei iti dau numerele lui.

sharpe - N'am nimic cu tine, ti'o spun de la inceput, dar pot scrie si eu parerea mea aici despre cei care isi pun Gpl pe Bmw......isi bat joc de masini frate, pana si motorul de 1.6 trage bine, in concluzie nici cel mai mic motor nu merita intoxicat cu gaz.....este corect ce zici tu, ca fiecare se descurca cum poate si cum il taie capu', si si'o modifica tot la fel, dar asta e parerea mea proprie si personala referitor la asta.
Dar ceea ce ai relatat tu mai sus, citez: "eu cred ca e pentru oameni destepti".....ai scris'o gresit.....pai aia care fac transplant din 1.6 -> 2.5 sau 2.8 unde sunt catalogati ?
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 18-01-10, 10:59   #1320
gyovannniy

Stage 3
 
gyovannniy's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
De ce aduci imbunatatiri masinii, daca asa a facut'o inginerul/ mama ei ? AAA? Aaaa? Zi zi Glumesc acum
Ai clima analoaga, adica daia cu 4 rotite? Si vrei sa pui clima digitala, cu butoane, nu? Am inteles bine ?
jm3k3rd3mik nu/mi spune frate ca dak pui jante de 17 la 1.6 sau 1.8 nu trage motorul greu de ele sau ca nu/ti ia din demaraj.eu nu sunt mecanic dar merg pe logica.un 2.0 sau 2.3 sau 2.5 sau 2.8 poate n/ar simti diferenta.nici macar nu e 1.8ti.asa ca o s vada el cand le pune.si cum am spus il rog s posteze rezultatul.k s vedem cine are dreptate.plus de asta,referitor la constructie,aia care au facut masina au fost mai inteligenti decat voi sau decat noi toti astia care vb aici.asa ca nu de prosti au construit/o asa cum e.pana la urma dak vrei zgomot,demaj f mare,putere si mai stiu eu ce,i/ati frate un serie 8 dak te tine.sa vedem la ala ce modificari mai faci.eu inteleg ca faruri xenon,spoilere,,sau obc/uri etc. sunt lucruri ce tin de estetica si nu afecteaza performantele masinii.dar s te apuci tu s schimbi nustiuce pe la motor.roti sau directie mi se pare total aiurea si la urma incepi si postezi ca nu stiu ce nu/ti mai merge.da am clima analoaga si vroiam digitala.dar clima nu are nici o treaba cu performanta masinii.e o questie de estetica.
gyovannniy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -