Quote:
Originally Posted by Sene
ca sa zic si eu ceva despre astia de la rar asa mi-au facut si mie cand am fost sa omologhez instalatia de gpl: prima oara cand am fost (dupa ce k am rezervat loc la o ora fixa pe net , am stat 2 ore juma' la rand) mi-a bagat toate mufele peste tot sa urcat in masina si a turat-o incat eu de cand am luat-o nu i-am dat asa forja, ca apoi sa-mi spuna k sa ma duc la un service sa-mi schimb teava de esapament k rasufla si sa ma intorc altadata. m-am sucarit oleaca dar n-am zis nik pt k na..nestiutor am zis k poate asa e. am plecat acasa dupa ce m-am interesat pe la magazine cat costa o teava completa si cand am auzit sumele enorme m-am dus direct acasa si am suit-o pe rampa, am cotrobait oleaca la ea (am demontat-o din cap pana in coada) si intradevar avea un singur punct, am luat aparatul de sudura si am facut tzatza de matza, am montat-o la loc iar a doua zi inapoi la rar. aceeasi chestie numa' k nu mi-am mai facut rezervare k oricum era inutila, bun, am ajuns iar la nea' gheorghe ala mi-a mufat-o iara si iara talpa dupa talpa de nu se auzeau nici tirurile de sunetul de la teava finala iar inauntru se uitau aia la mine k la felu' 3 , se da asta jos din masina..incepe si stramba din nas si zice k tot nu e bine...ca e teava sparta, m-am dus la fcapatul tevii si i-am aratat k nu poti tine mana etans pe teava k ti-o sufla si iese gazu....mai stramba din nas de 2 ori , isi mai arunca odata ochii pe calculataoru ala sau ce e ala si dintr-o data se insenineaa la fatza si-si zice singur :"aaaaaa.....asta e euro 2!!! eu o trecusem la non euro" si schimba datele pe acolo si ce sa vezi....brici plus a zis k cu gpl-ul se putea incadra in euro 3 ...si a inceput sa stea cu mine de vorba ,k de unde sunt , ce mai e p.acolo...etc. deci in concluzie....vai steaua lor de nepregatiti si vai de capul nostru pe viitor dak o sa avem astfel de oameni si pe viitor (cu asa oameni scapam din criza..........cand om baga apa in rezervor in loc de benzina)
scz dak am fost off topic dar trebuia sa spun ceva care m-a indignat (citesc topicul asta de 5 ore..mai am oleac)
bafta tuturor si accidente 0
|
my friend,ai avut noroc
in general taicu ala n-o sa recunoasca niciodata ca a gresit ca ti-a catalogat masina non-euro
zice ca la el asa scrie,asa o pune si tu n-ai ce face
singura metoda ca sa "stergi" o constatare de-asta e sa ceri o comisie reunita de ancheta a RAR-ului si in general corb la corb nu-si scoate ochii
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
ai pus gpl pe BMW?pe pisicutza?cum e cu consumul?ce avantaje si dezavantaje ai?cum se comporta?sincer sunt interesat si te rog mult s mai pui ceva informatii despre asta.multumesc anticipat.
|
gpl am si eu pus de asta vara aproximativ,motor 1.8is si se comporta excelent masina
singura problema o am cu relantiul care mai oscileaza si cand schimb in forje vitezele are tendinta sa batzaie un pic motorul ca si cand ar fi subalimentat dar astea sunt din cauza instalatiei care nu e omologata pentru puterea mea de motor,ci pentru 105 cai maxim
in rest masina se comporta excelent,consumul sa zicem ca e undeva 1.5-2 litri peste benzina si pe oras si pe exterior dar nu pot spune cu exactitate si certitudine fiindca m-am jucat foarte mult cu hartile de admisie (un fel de remapare a calculatorului de gaz) fiindca am o relatie un pic mai speciala cu firma care mi-a pus instalatia pe masina si imi permit oamenii sa incerc tot felu' de combinatii si reglaje
pe langa instalatia GPL am mai pus si un dexter de ulei
e o chestie asemanatoare la principiu cu perfuzia,numai ca nu curge prin cadere uleiul,ci prin vacuum,cu alte cuvinte "perfuzia" cu ulei special se leaga la vacuumurile din admisie si uleiul respectiv e aspirat in admisie
se spune ca protejeaza motorul, curata calamina si previne "uscarea" supapelor din cauza ca gazul e combustibil uscat
in mare pot sa spun ca sunt multumit de investitie,am scos deja pretul instalatiei si vorba unui coleg de forum acum merg pe profit
bine,vorba vine ca am observat o chestie : cei care si-au pus GPL nu cheltuie mai putini bani pe combustibil ci merg mai mult cu masina si asta inseamna enorm pentru mine
mai e si categoria alora care fax un nr fix de km pe zi, si care intr-adevar economisesc cu instalatie GPL
P.S. masina cand o las pe hartile originale care si le trage ECU gpl-ului din ECU masinii nu are nici o diferenta la rularea pe benzina sau gpl,la turatie constanta cand schimbi benzina-gpl sau invers nu se simte nici o diferenta
Quote:
Originally Posted by passatb4
dezavantaje sunt multe da nare rost sa le mai zic nu vad rostu de ati pune gpl pe ea odata costurile si inca odata gazu adunate tot acolo iesi.........si mai e si vaza aia de ce raq ti-ai luat bmw sa pui gpl pe el mai bine ia-ti un corsa si gata
sory da parerea mea nu sunt bogat da si daca nam bani nu merg cu ea
|
prietene....mitul bmw-ului e spulberat demult
uita-te pe strada,o sa vezi ca e plin de pisicute cum in trecut era plin de oltcit-uri de exemplu
aceeasi categorie de oameni le detin,le tuneaza si se mandresc cu ele
si scuza-ma da mi se pare pur snobism sa spui "mai bine nu merg cu ea"
cel putin snobism daca nu chiar marlanie romaneasca (poate o sa te simti jignit,nu am nimic personal cu tine)
stii ca GPL-ul emite mai putine noxe?
si pana la urma pot sa-ti explic si asa daca vrei : daca vrei sa ma judeci ca merg ieftin baga mana in buzunar si baga-mi benzina si atunci discutam
si ma face pe mine milog faptul ca merg mai ieftin ca tine cu masina?
fratele meu,fiecare se descurca cum poate si cum il taie capu'
nu inteleg ce e toata inversunarea asta pe gpl si tampeniile cu "gpl-ul e pentru saraci"
eu cred ca e pentru oameni destepti,care ori economisesc ori de aceeasi bani se misca mai mult
eu de exemplu depind de miscare pentru a-mi face banii,cu cat alerg la mai multi clienti,in mai multe locuri cu atat fac mai multi bani
daca vrei sa continuam discutia o sa-ti dau exemple cu dobitocii de nemti care pun gpl pe M5, pe H1 H2 H3, pe 55 sau 65 AMG si multe alte exemple
sau cu dobitocii din multe orase europene care datorita poluarii nu lasa un euro3 sa intre in centrul Romei de exemplu dar lasa un Euro1 sau Euro2 cu GPL
eu unu,repet,am pus instalatia pe masina pentru ca imi da autonomie mai mare,ma ajuta sa ma misc mai mult si fiindca e mai ecologic