Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
20-12-09, 02:40
|
#1006
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
..app c s aude in legatura cu taxele impozitele si asigurarea la anu...ma gandeam sa imi cumpar o masina cu cel putin 2.0 motoru
|
|
|
20-12-09, 03:29
|
#1007
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
iti spun eu de ce nu se mai tureaza...cred ca am zis de 100 de ori pe topicul asta...am avut eu problema asta si am observat ca e o problema foarte des intalnita la 1.6 si 1.8 mai ales la motoarele m40...deci...eu am schimbat tachetii si ce sa vezi...trage bine si dupa 5500 de ture pana in limitare...
rdy4ever - daca te faceai de ras cand iti limita si uitai sa mai schimbi inseamna ca ii dadeai ca disperatu' erai stresat si nici tu nu mai stiai ce sa faci pe moment...eu sustin ce ti-a zis bryan
__________________
Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!
NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
|
|
|
20-12-09, 03:46
|
#1008
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ok ms ...orikum...sincer am intr asa ..nu's disperat ..orikum c sa ii cer are 17 ani si motor d 1.6 ...ma multumesc si cu atat..si inca merge ff bn..
|
|
|
20-12-09, 15:39
|
#1009
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
ms mult pt sfaturi...nuj c sa zik ...dar eram intra 4a la 160 si la 5500 d ture si am mers sa zik 1 km asa si nu s ducea mai mult...si knd am ajuns la 5500 d ture a facut un zgomot cva d genu k i-a taiat benzina si nu o lasa mai mult..in fine ..nu ma prea le am cu mecanica..
p.s. asa face la toate treptele 1a-40 a 2a-80 a 3a-120 a 4-160 si a 5a nu i-am dat'o in blana inca dkt vreo 190-195 si s mai ducea
|
pai atunci nu ai motive sa te plangi, dat fiind faptul ca viteza ei constructiva e de 195 kmh. nu stiu sincer cat s-ar mai duce, dar daca spui tu eu te cred pe cuvant
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
20-12-09, 16:02
|
#1010
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu prea vad rostu sa t mint j referitor la c zici u a avut fratimio un accent 1.4i cumparat d nou si in carte skria k viteza maxima e d 174 si a luat 190..
|
|
|
23-12-09, 02:23
|
#1011
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 282
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
are cineva tradusa legenda de la panou de sigurante? sau sa imi spuna care e siguranta luminilor din bord? ms mult
|
|
|
23-12-09, 23:40
|
#1012
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am si eu o problema. Mi-am cumparat o cheie de BMW cu lama bruta. Am fost in oras sa imi faca copie dupa a mea si toti mi`au zis ca nu se poate face pentru ca: cheia mea are un shantz pe mijloc, cheia mea are lama lata sus acolo imediat dupa plastic , cheia mea e putin de tot mai lunga...cam 1 mm daca nu mai putin. Voi ce ziceti ? se poate face o copie dupa ea ? la grosime si latzime sunt identice mai putin la cheia masinii care e mai lata sus...am atasat si cateva poze sa va faceti o impresie. Imi cer scuze pentru claritatea pozelor
|
|
|
23-12-09, 23:50
|
#1013
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Am si eu o problema. Mi-am cumparat o cheie de BMW cu lama bruta. Am fost in oras sa imi faca copie dupa a mea si toti mi`au zis ca nu se poate face pentru ca: cheia mea are un shantz pe mijloc, cheia mea are lama lata sus acolo imediat dupa plastic , cheia mea e putin de tot mai lunga...cam 1 mm daca nu mai putin. Voi ce ziceti ? se poate face o copie dupa ea ? la grosime si latzime sunt identice mai putin la cheia masinii care e mai lata sus...am atasat si cateva poze sa va faceti o impresie. Imi cer scuze pentru claritatea pozelor
|
tie iti trebuia modelul asta de cheie http://piese-auto.anunturi-auto.4tun...cu-237122.html .. se poate face dar e mult de munca si e mai usor de zic ca nu se poate bafta
|
|
|
23-12-09, 23:54
|
#1014
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Multumesc frumos. O sa mai incerc maine intr`un singur loc unde am inteles ca e un om care se pricepe...daca nu merge nici acolo, cumpar modulul ala...Multumesc pentru link si pentru raspuns.
|
|
|
24-12-09, 10:11
|
#1015
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
cum pot sa scot o pata de vopsea de pe bancheta spate?Am avut un mic incident cu masina si la vopsitorie careva destept a stropit pe bancheta...
|
|
|
24-12-09, 10:20
|
#1016
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 520
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Am si eu o problema. Mi-am cumparat o cheie de BMW cu lama bruta. Am fost in oras sa imi faca copie dupa a mea si toti mi`au zis ca nu se poate face pentru ca: cheia mea are un shantz pe mijloc, cheia mea are lama lata sus acolo imediat dupa plastic , cheia mea e putin de tot mai lunga...cam 1 mm daca nu mai putin. Voi ce ziceti ? se poate face o copie dupa ea ? la grosime si latzime sunt identice mai putin la cheia masinii care e mai lata sus...am atasat si cateva poze sa va faceti o impresie. Imi cer scuze pentru claritatea pozelor
|
sal...eu am o cheie (rezerva) fara shantzu ala,originala bmw....
cand am luat masina proprietaru mi-a dat 3 chei (pe care scria bmw, fireste)1 patrata cu led,1 rezerva fara "maner" si 1 negativ cu maner da fara shantz ....si merg toate....inportant e sa aiba aceleasi grosimi ...bafta
|
|
|
24-12-09, 14:22
|
#1017
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
intreb si eu aici...am un e 36 320i din 95... dupa niste cerculete...a inceput sa mi vajaie pompa servo....am schimbat o...si nu stiu din ce motiv nu reusesc sa o aerisesc...vajaitul e mai puternic cu pompa pe care am pus o...iar directia e foarte grea...si...nu reusesc sa o aerisesc....nu stiu din ce motiv...cineva imi spune ca ar putea fi caseta de directie...care stie...eu stiu ca caseta nu face galagie...eventual curge cand e dusa...dar nu vajaie...cine ma poate ajuta cu un raspuns...astept...
|
|
|
24-12-09, 15:13
|
#1018
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sal..ma puteti sfatui si pe mine ce ulei sa folosesc k trebuie sa fac schimbul de ulei si nu am idee ce ulei sa folosesc ?
|
|
|
24-12-09, 15:51
|
#1019
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
sal..ma puteti sfatui si pe mine ce ulei sa folosesc k trebuie sa fac schimbul de ulei si nu am idee ce ulei sa folosesc ?
|
motorizare...km...?
|
|
|
24-12-09, 17:05
|
#1020
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Am si eu o problema. Mi-am cumparat o cheie de BMW cu lama bruta. Am fost in oras sa imi faca copie dupa a mea si toti mi`au zis ca nu se poate face pentru ca: cheia mea are un shantz pe mijloc, cheia mea are lama lata sus acolo imediat dupa plastic , cheia mea e putin de tot mai lunga...cam 1 mm daca nu mai putin. Voi ce ziceti ? se poate face o copie dupa ea ? la grosime si latzime sunt identice mai putin la cheia masinii care e mai lata sus...am atasat si cateva poze sa va faceti o impresie. Imi cer scuze pentru claritatea pozelor
|
din pacate nu ai lamele potrivite... eu mi-am facut aceleeasi chei, numai ca aveam lama bruta cu sant pe mijloc. Chiar si asa, la lacatuserie mi-a zis tipul ala ca nu se va potrivi, deoarece aceste chei sunt facute "pe vapor" si nu respecta dimensiunile cheii originale. Chiar mi-a si demonstart masurand grosimea chelior, cea originala fiind mai goasa. Totusi am insistat, si mi le-a copiat. La prima incercare intr-adevar nu mi s-a potrivit, nici macar in usa. M-am inotrs inapoi, a mai pilit-o putin, am incercat din nou si se potrivea doar in usa iar in contact nu. M-am intors inapoi, iar a mai pilit-o si mi s-a portivit si in contact dar cu greutate si trebuia sa o misc putin in sus ca sa mearga (din cauza grosimii). Cu timpul insa s-a rodast si acum mege la fel de usor ca cea originala. Atentie insa, chiar e material de kk. La una dintre chei mi s-a rupt lama acolo sus unde e insurubata in cheie... deci sincer nu le-as recomanda, mai degraba a-si recomanda cheiile bricheag, par mai solide.
La capitolul electronica de asemenea stau f prost... a trebuit sa dezafectez sirena si avariile pentru ca orice as face se armeaza automat alarma dupa 20 de secunde chit ca e motorul pornit. si e destul de aiurea sa iti porneasca avariile si flashurile in trafic fara motiv, nu? mentionez ca am montat-o in service specilaizat in alarme, deci nu cred ca eroarea a fost a lor.
|
|
|
|
|