Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
10-05-09, 01:53
|
#406
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by no limits design
salutare. am si eu o mica problema la masina si nu stiu ce ar putea fi...ieri am plecat mai tare cu ea si sau stins luminile din bord....si acum nu mai merg...eu am crezut ca e de la o siguranta dar sigurantele sunt ok...aveti idee ce ar putea fi?.....precizez ca masina e un 325td din 95.....multumesc anticipat
|
Scoate cele 3 mufe din ceasurile de bord si bagale, dar, fara punand contactul in timpul demontarii, kti ramane airbagu' aprins dupa cel pui la loc.....vezi ce rezolvi si ne'anunti
|
|
|
10-05-09, 14:05
|
#407
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Salut baieti !
Am o mica problema/nedumirire .. Am vazut ceva mai devreme, se discuta despre portbagaj, insa am ramas tot nelamurit Problema e aceasta : nu-mi pot deschide portbagajul, numai daca bag cheia in el. Partea ciudata e asta: de la portbagaj pot deschide usile, adica bag cheia, deschid portbagajul si mi se deschid usile. Insa de la usa din fata dreapta, nu pot deschide portbagajul ..
Am citit pe undeva ca ar fii 3 pozitii la el (la cheie mai precis). Ei bine, la mine, sau cel putin eu asa am observat, e ceva de genul: bag cheia si invart la stanga (mi se deschide portbagajul, insa nu pot scoate cheia din el, numai daca revin la pozitia din care am bagat cheia) si a 2 a pozitie: bag cheia si invart in dreapta (mi se inchide portbagajul, insa nici aici nu pot scoate cheia din ele, numai daca revin la pozitia din care am bagat cheia). Deci ar fii 3 pozitii : "o" in care bag cheia sau o scot, "1" cand invart in stanga si deschid si "2" cand invart in dreapta si inchid" ..
Am incercat cu portbagajul si deschis si inchis, sa bag cheia in usa din fata dreapta si sa inchid/deschis, insa nimic, nu reactioneaza portbagajul ..
.. so .. HELP pls, ca e aiurea sa opresc motorul, sa scot cheia din contact si sa merg la portbagaj sa-l deschid cand am nevoie )
Multumesc anticipat !
P.S. - masina e un BMW E36 1992, in 4 usi
|
|
|
10-05-09, 16:17
|
#408
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by abby3325
Salut baieti !
Am o mica problema/nedumirire .. Am vazut ceva mai devreme, se discuta despre portbagaj, insa am ramas tot nelamurit Problema e aceasta : nu-mi pot deschide portbagajul, numai daca bag cheia in el. Partea ciudata e asta: de la portbagaj pot deschide usile, adica bag cheia, deschid portbagajul si mi se deschid usile. Insa de la usa din fata dreapta, nu pot deschide portbagajul ..
Am citit pe undeva ca ar fii 3 pozitii la el (la cheie mai precis). Ei bine, la mine, sau cel putin eu asa am observat, e ceva de genul: bag cheia si invart la stanga (mi se deschide portbagajul, insa nu pot scoate cheia din el, numai daca revin la pozitia din care am bagat cheia) si a 2 a pozitie: bag cheia si invart in dreapta (mi se inchide portbagajul, insa nici aici nu pot scoate cheia din ele, numai daca revin la pozitia din care am bagat cheia). Deci ar fii 3 pozitii : "o" in care bag cheia sau o scot, "1" cand invart in stanga si deschid si "2" cand invart in dreapta si inchid" ..
Am incercat cu portbagajul si deschis si inchis, sa bag cheia in usa din fata dreapta si sa inchid/deschis, insa nimic, nu reactioneaza portbagajul ..
.. so .. HELP pls, ca e aiurea sa opresc motorul, sa scot cheia din contact si sa merg la portbagaj sa-l deschid cand am nevoie )
Multumesc anticipat !
P.S. - masina e un BMW E36 1992, in 4 usi
|
E normal, adik cel putin si la mine tot asa se'ntampla, adik bag keia rasucesc spre stanga se deskide, si revin cu keia in pozitia in kre am introdus'o, iar sa'l incui, bag keia si rasucesc spre dreapta si dupaia revin cu ea in pozitia in kre am bagat keia k s'o scot.
Referitor la ce zici tu, k nu tii se deskide odata cu celelalte usi......n'o avea motoras portbagaju pt centralizata, sau poate e motorasu dar nu'i nici un fir in el, sau poate sunt, dar sunt taiate.
Deskide portbagaju', da'i poseta jos, uitate daca ai motoras si daca sunt mufele bagate in el, si verifica si furtunu de langa telescopu din stanga al portbagajului si tragi de firele care duc in motoras si vezi daca se misca, poate sunt intrerupte.
Bafta si.......anuntane dacxa rezolvi.
Stima E36
|
|
|
10-05-09, 16:41
|
#409
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Partea ciudata e ca de deschid portbagajul, mi se deschid si usile, si invers la fel, inchid portbagajul, mi se inchid si usile )
Oricum, lasa ca voi merge azi jos sa ma uit inca odata la ceea ce ai spus. Mersi
|
|
|
10-05-09, 17:15
|
#410
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
.. totul pare in regula .. / Uff .. la electricean cu ea Oricum i-am cumparat si un set de chei briceah, sa-mi deschida masina din telecomanda.
|
|
|
10-05-09, 18:15
|
#411
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by abby3325
.. totul pare in regula .. / Uff .. la electricean cu ea Oricum i-am cumparat si un set de chei briceah, sa-mi deschida masina din telecomanda.
|
Inseamna k e centralina principala pe portbagaj, n'a stiut ala kre a avut masina ce si cum si l'a pus acolo, sigur asta e motivu'.
|
|
|
13-05-09, 00:40
|
#412
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Problem baieti.......asa cum bine stiti (unii dintre voi care urmariti celalalt thread al meu cu masina)......am pus pe Pisy motor de 2.0 24valvoase, aveam 1.6....cu ceasuri in bord cu 220km/h. Am pus motoru sus de 2.0, si mi se duce turometru' ahaaaaaaa, adik pleaca de la 900rpm face tura normala si ajunge de unde a plecat.....trece lejer de 7000rpm si ajunge la 900rpm, i'au picioru' dupa acceleratie si revine inapoi.
Asta face si pe loc si in mers.
Kilometraju' la fel, nu'mi indica bine, am 5500rpm la 120km/h......120 indicati pe bord, dar eu am in jur de 150km/h.
Asa'mi face si cu ceasuri cu 240km/h, am cumparat alte ceasuri de Pisy de 2.0, si tot asa face.
Ce'i pot face? Sa'i pun ceasuri cu 260 ?
|
|
|
17-05-09, 02:31
|
#413
|
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 38
|
Re: Trucuri, Secrete, Si Info de Care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik
Ceva fffffffffff interesant....care o sa postez cat de curand despre cum se poate face si instala de catre oricine, nu neaparat la firme......
|
sall.. ..pana la urma postezi cum faci asta cum se instaleaza si ce??? sau o ti pt tine ??
Last edited by 19tybby23; 17-05-09 at 02:33.
|
|
|
17-05-09, 02:38
|
#414
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 96
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
normal!
|
|
|
18-05-09, 10:06
|
#415
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
filtru de polen, posibil sa nu mai ai freon, si sa te uiti si daca creste apa, poate nu e bun termostatu
|
|
|
18-05-09, 20:45
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 655
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sall all!am un bmw 320 coupe din 94 cu trapa electrica!knd am luat masina fostu propietar mi-a zis k merge motorasul si ca trebuie sa fie ceva minor o siguranta ... pana la urma am descoperit k nu ii venea curent.akma ii vine curent merge sa o ridic in sus sa o inchid dar nu merge sa o trag in spate dekt vreo 5 cm deoarece am observat ca se loveste in tavita aceea de sub ea care ar trebuii sa se traga odata cu trapa.si akma chestia d sub trapa "tavita" aceea este intepenita,cineva mi-ar fi spus ca ar fi cazut de pe sina din dreapta.stiti cumva cum sa rezolv problema sau unde sa ma duc cu ea?multumesc! o zi buna tuturor!
|
|
|
22-05-09, 00:03
|
#417
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 359
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik
Problem baieti.......asa cum bine stiti (unii dintre voi care urmariti celalalt thread al meu cu masina)......am pus pe Pisy motor de 2.0 24valvoase, aveam 1.6....cu ceasuri in bord cu 220km/h. Am pus motoru sus de 2.0, si mi se duce turometru' ahaaaaaaa, adik pleaca de la 900rpm face tura normala si ajunge de unde a plecat.....trece lejer de 7000rpm si ajunge la 900rpm, i'au picioru' dupa acceleratie si revine inapoi.
Asta face si pe loc si in mers.
Kilometraju' la fel, nu'mi indica bine, am 5500rpm la 120km/h......120 indicati pe bord, dar eu am in jur de 150km/h.
Asa'mi face si cu ceasuri cu 240km/h, am cumparat alte ceasuri de Pisy de 2.0, si tot asa face.
Ce'i pot face? Sa'i pun ceasuri cu 260 ?
|
salut colega ..hai ca te ajut eu cu problema asta ...la mine la 2.5 mi sau dus ceasurile din senin nu mai indicau nimic, am schimbat ceasurile cu primele care le-am gasit ..faceau exact cum spui tu imi indica niste valori de ziceai ca am avion ...am facut ceva sapaturi si am aflat ca am nevoie de ceasuri pentru 6 cilindri cele de la 4 cilindri nu se pupa cu motoru, au alte coordonate ...asa ca fa bine si ia casuri de 6 cilindri alea de 260km/h si o sa-ti indice corect, cel mai bine ar fi sa faci si proba inainte sa le cumperi. bafta
__________________
Viatza e ca hartia igienica .... lunga si folositoare !!!
|
|
|
22-05-09, 01:04
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,113
Member of: [Moderators]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sunt ceasuri si de 240 pt 6 cilindri.
|
|
|
22-05-09, 03:14
|
#419
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
No-X-Cape ms mult pt info, asta o sa fac....mi'a mai zis cineva de kestia asta.....vali-tgm, eu am acum ceasuri de 240 in bord si degeaba
|
|
|
22-05-09, 08:18
|
#420
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
gogule m`am interesat si eu pt tine, si asa e, nu se potrivesc cele de la 4 la 6 pistoane, cica indica cam cu 25% mai mult din cauza celor doua pistoane in plus. cele cu 240 tot de 4 pistoane sunt.
|
|
|
|
|