15-04-14, 13:58
|
#391
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Incheiem mini-seria 1.4TSI cu un exemplar ce impartaseste aceeasi cilindree dar in varianta de 160cp conform producatorului.
Mentionam ca masina de fata este complet stock.
|
|
|
15-04-14, 16:00
|
#392
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Una bucata BMW X3 2.0D de 177cp conform producatorului, a fost adus imediat dupa achizitie pentru a fi masurat.
Masina a fost resoftata in Germania anterior achizitiei, din pacate sursa softului este necunoscuta.
|
|
|
15-04-14, 17:26
|
#393
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Audi-ul A6 de mai jos beneficiaza de o motorizare 3.0TDI biturbo de 313cp conform datelor producatorului si a fost masurata in configuratie complet stock.
Last edited by Exelixis; 15-04-14 at 17:58.
|
|
|
15-04-14, 18:49
|
#394
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca un Audi RS4 masurat complet stock.
Si de aceasta data se confirma regula legata de puterea masurata Vs puterea declarata in cazul acestui model.
|
|
|
16-04-14, 11:55
|
#395
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ne pare rau ca nu am masurat Mercedes E350 Coupe si in configuratia stock pentru a putea face o comparatie pertinenta intre valorile reale Vs valorile comunicate de producator.
In orice caz in urma instalarii unui sistem de evacure catback si a unui soft TCM Turbo valorile sunt cele din graficul de mai jos.
Last edited by Exelixis; 16-04-14 at 14:19.
|
|
|
16-04-14, 15:43
|
#396
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Povestea masurarii acestui Audi TT 1.8T Quattro (varianta de 225cp stock), este usor amuzanta.
Masina a fost proaspat achizitionata, iar noului proprietar cineva i-a strecurat teama ca exista probleme majore de functionare a motorului.
Nu mica i-a fost surpriza si bucuria proprietarului, atunci cand a vazut rezultatul masurarii dyno.
Desi nu putem certifica acest lucru, prin prisma rezultatului obtinut banuim ca in afara filtrului conic ITG masina beneficiaza si de o modificare software.
|
|
|
16-04-14, 16:30
|
#397
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un Volkswagen Scirocco despre care sigur vom mai auzi....
|
|
|
16-04-14, 16:58
|
#398
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Mercedes C 320CDI masurat in configuratie stock.
|
|
|
16-04-14, 17:26
|
#399
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Am masurat si un superb exemplar BMW 535D, varianta de 300cp conform producatorului.
|
|
|
16-04-14, 18:10
|
#400
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Urmatoarele doua masini pe care le vom prezenta suntem siguri ca vor fi pe placul tuturor celor pasionati de masini indiferent de marca.
Prima masina a fost la origine un BMW 520i (E34) caruia i-a fost transplantat un motor M54B30, adica motorul de 3.0L de pe E46 si i-a fost adaugata o evacuare de M5 E34.
|
|
|
16-04-14, 18:34
|
#401
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Al doilea exemplar a fost tot un BMW 520i (E34) la baza dar acum este un 525i.
Si acest exemplar superb a primit la randul lui o motorizare mai potenta, sub forma unui motor M50B25, configuratia fiind intregita de o evacuare originala dar fara catalizatoare si un filtru de aer conic.
|
|
|
16-04-14, 19:09
|
#402
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi suntem departe de a incheia prezentarea masinilor din promotia "La Multi Ani 4Tuning", vom lua o pauza in perioada 17-24 Aprilie.
Cu aceasta ocazie va uram tuturor Paste Fericit! si va facem cadou un mic pictorial BMW.
Photocredits by https://www.facebook.com/MSMphotograph
|
|
|
25-04-14, 10:57
|
#403
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si am revenit!
Continuam prezentarea masinilor din cadrul promotiei La Multi Ani 4Tuning, cu acest BMW 320d ce a beneficiat de un upgrade oferit chiar de catre producator, prin intermediul unui BMW Performance power kit http://www.bmw.com/com/en/owners/acc...it_diesel.html.
|
|
|
25-04-14, 15:20
|
#404
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Va supunem atentiei un Audi A6 cu motorizare 2.0TFSI (varianta de 170cp stock) si tractiune fata (badge-ul Quattro este doar pt look).
Singura modificare a masinii este o resoftare si ar mai trebui mentionat ca la momentul masurarii masina avea benzina de 95 in conditiile in care softul a fost gandit pentru benzina de 98 sau mai buna.
|
|
|
25-04-14, 17:53
|
#405
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si noua ne-a venit greu a crede, dar acest Golf 5 GTI este 100% stock conform spuselor proprietarului.
|
|
|
|
|