06-01-15, 18:56
|
#541
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
3.0d chiar tare, scoate fum mult? chiar vreau sa-l vad la treaba.
|
|
|
07-01-15, 11:34
|
#542
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Depinde ce intelegi prin mult. Oricum fiind vorba de o masina de competitie, noxele nu sunt in topul prioritatilor.
|
|
|
07-01-15, 18:02
|
#543
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
normal ca nu conteaza noxele, dar sunt curios cat de mult scoate fum.
nu am vazut la vtm(foarte rar ma uit) diesel.
|
|
|
08-01-15, 01:20
|
#544
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Probabil este noua masina a lui Beldie , fan tdi
|
|
|
08-01-15, 18:52
|
#545
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ramanem tot in zona masinilor cu motorizare diesel, insa trecem in curtea grupului VAG, prin intermediul acestei Skoda Octavia 2 (140cp stock) cu transmisie DSG.
In afara unei resoftari by Exelixis Motorsport, masina nu are nici o alta modificare.
Cele 3 grafice prezinta valorile masurate inainte de resoftare, dupa resoftare, cat si o comparatie a celor 2 instante.
|
|
|
10-01-15, 14:34
|
#546
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Intalnirea cu aceasta Honda S2000 a fost o surpriza totala pentru noi, atat din punct de vedere estetic, cat si din punct de vedere mecanic.
Daca vizual masina poate impresiona mai mult sau mai putin, in functie de gusturile fiecaruia, din punct de vedere tehnic nu prea exista loc de comentarii.
Motorul aspirat de 2L este upgradat cu un kit compresor ScienceofSpeed Stage2+ si ajutat de o evacuare catback decat Invidia N1.
Buna functionare a acestei configuratii este asigurata prin intermediul Hondata.
Felicitari proprietarului pentru acest proiect si speram, ca si in continuare sa il pastreze in aceeasi stare exceptionala.
Last edited by Exelixis; 12-01-15 at 11:16.
|
|
|
14-01-15, 18:41
|
#547
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Intotdeauna reprezinta o satisfactie deosebita pentru noi atunci cand un client este dispus sa fac un efort personal, pentru a beneficia de serviciile noastre.
Proprietarului acestui Ford Mondeo 2.0TDCi a ales sa vina de la Timisoara pentru efectuarea procedurii de DPF OFF, urmata de o resoftare by Exelixis Motorsport.
Masurarea initiala a fost efectuata dupa inlaturarea fizica a DPF-ului cu softul stock.
A urmat resoftarea si masurarea rezultatului final ce a reprezentat o surpriza, credem noi placuta pentru proprietar.
|
|
|
20-01-15, 18:33
|
#548
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si a venit iarasi randul unui Nissan GTR-R R35.
Masina de fata beneficiaza de un sistem de evacuare turboback custom, filtre panel sport ITG si o resoftare custom cu 3 niveluri de putere by Exelixis Motorsport.
Valorile ilustrate in fisa dyno atasata sunt aferente hartii celei mai agresive dintre cele 3 setate.
Last edited by Exelixis; 20-01-15 at 18:36.
|
|
|
30-01-15, 18:49
|
#549
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Care e solutia atunci cand ai un Subaru Impreza STI cu motor EJ25 si iti doresti mai mult sa te bucuri de el, decat sa stai prin service din cauza motorului?
O solutie radicala ar fi sa ii schimbi motorul cu unul EJ20.
Banuim ca acesta a fost gandul cu care a pornit acest proiect, deoarece imediat dupa achizitia masinii motorul original de 2,5L (ce deja avea o problema cu compresia), a fost inlocuit cu un motor EJ207 din 2004.
Atat configuratia in sine, cat si achizitia pieselor necesare pentru swap sau upgrade a fost realizata de catre STISHOP.
Daca tot am pomenit de upgradeuri, ar fi frumos sa le mentionam macar pe cele mai importante:
-sistem evacuare turboback 76mm
-turbina TurboDynamics MDX555-400
-turbo inlet
-BOV HKS
-filtru de aer panel sport Cosworth
Dupa finalizarea partii mecanice, masina ne-a fost incredintata pentru a efectua o resoftare custom by Exelixis Motorsport.
Targetul resoftarii in cazul acestui proiect nu a fost obtinerea unui maxim de performanta ca si cifre, accentul punandu-se pe fiabilitate si dezvoltarea performantelor intr-un mod eficient dar placut.
|
|
|
03-02-15, 18:16
|
#550
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Probabil unul din cele mai puternice Audi RS4 (B7) din tara.
Avand in vedere ca celelalte RS4-uri masurate cu greu ating pragul celor 400cp, in conditiile in care producatorul comunica 420cp stock, putem considera acest exemplar ca unul extrem de norocos prin prisma rezultatului obtinut, chiar daca nu vorbim de o configuratie stock.
Modificarile sunt urmatoarele:
- filtru panel K&N
- galerie de admisie portata si polishata
- sistem de evacuare Milltek cu catalizatoare primare anulate si catalizatoare secundare sport
- software custom Revo Stage2
|
|
|
07-02-15, 14:57
|
#551
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O dubla premiera pentru dynoul nostru.
Atat modelul BMW420d (184hp stock), cat si firma responsabila pentru resoftare, respectiv EID Interactive, sunt la prima prezenta pe dynoul nostru.
|
|
|
11-02-15, 19:04
|
#552
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Unii au auzit de el, altii l-au vazut in poze. Noi am fost mai norocosi si am avut oportunitatea sa-l masuram.
Este vorba de o masina emblematica pentru lumea raliurilor si anume Ford Escort Mk1 echipat cu motorul Ford Pinto de 2.0L 8V.
Si pentru ca meniul sa fie complet, am primit acordul de a prezenta si fisa dyno obtinuta in urma masuratorii.
|
|
|
13-02-15, 18:41
|
#553
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ghiciti ce?
Nu am fost vizitati de un singur Escort Mk1, au fost chiar doua exemplare.
|
|
|
17-02-15, 19:01
|
#554
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Arata ca un RS4, e Quattro si desi consuma sensibil mai putin, totusi se misca natural gratie unui software by Exelixis Motorsport.
Ce sa fie oare?
Este un Audi A4 2.0TDI (stock 170cp), care inainte de resoftare a fost inzestrat cu un filtru de aer panel ITG si o turbina hibrid.
|
|
|
02-03-15, 18:44
|
#555
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi ar mai fi ceva vreme pana la inceputul Campionatului National de Turisme, unele "limuzine" sunt deja gata.
Spre exemplu, cunoscutul pilot Matei Mihaiescu ne-a vizitat deja, pentru a masura performantele uneia dintre masinile Dacia Logan ce va fi inscrisa la start in acest an.
Ca o dovada o transparentei pe care se mizeaza in cadrul acestei competitii, Matei ne-a rugat sa publicam rezultatul masurarii, ceea ce am si facut, dupa cum se poate observa mai jos.
|
|
|
|
|