03-07-14, 19:05
|
#466
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Pornind de la un motor M20B25 s-a ajuns la rezultatul de mai jos.
In cazul acestei conversii turbo s-au pastrat internele stock, inlocuindu-se doar prezoanele de chiulasa cu unele ARP si axa cu came de fabrica cu una CatCams.
Aimentarea cu benzina se face prin intermediul unor injectoare Siemens Deka 630cc, iar solutie de supra-alimentare aleasa este o turbina echivalenta unui Garrett GT35.
Evident ca atat traseul de admisie cat si cel de evacuare sunt custom 100%.
Pentru partea electrica a fost folosita o instalatie de M50, iar de resoftarea ECU-ului stock s-a ocupat WPP-ul.
|
|
|
04-07-14, 18:32
|
#467
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Mitsubishi Evo X - Inca o masina de raliu pregatita ca la carte, ce a ales sa isi cuantifice performantele prin intermediul dynoului nostru Superflow.
|
|
|
08-07-14, 18:35
|
#468
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Se pare ca Vali se simte bine la noi.
Tocmai ce ne-a vizitat din nou, de data aceasta cu Evo-ul sau personal.
|
|
|
16-07-14, 18:55
|
#469
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Continua seria vizitelor din partea masinilor de competitie cu acest Peugeot 207.
Masina are ca si modificari intercooler frontal si evacuare turboback directa.
Resoftarea a fost efectuata de catre TCM Turbo.
|
|
|
26-07-14, 12:15
|
#470
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Dupa ce am avut masini de coasta atat cu tractiune integrala cat si fata, a venit si momentul unei masini cu tractiune spate.
Va prezentam BMW-ul 120d al lui Mihai Beldie.
Masina este extrem de bine lucrata, cu o mare atentie la detalii, ceea ce o face foarte placuta ochiului.
Ca si modificari putem enumera: injectoare marite, filtru de aer sport panel, intercooler marit, evacuare turboback custom.
Resoftarea a fost efectuata de catre Dodo Toma.
|
|
|
30-07-14, 18:54
|
#471
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Odata cu trecerea timpului lucrurile au avansat si prin urmare Nissan-ul 200SX a mai primit niste upgradeuri, motiv pentru care ne-a si facut o noua vizita pe dyno.
Schimbarile fata de sesiunea anterioara( https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5633405) sunt: o admisie custom, un wastegate HKS si evident a reajustare de soft.
|
|
|
31-07-14, 19:19
|
#472
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Acest Ford Focus 2.0TDCi stock, reprezinta un exemplu foarte bun pentru ceea ce inseamna consistenta unei resoftari bine facute.
Masina a beneficiat de o resoftare by Exelixis Motorsport iar fisele atasate ilustreaza valorile masurate stock, valorile masurate dupa resoftare cat si o comparatie a celor 2 instante.
|
|
|
01-08-14, 13:36
|
#473
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In ciuda aparentei stock, acesta este probabil cel mai puternic BMW 335i din Romania in acest moment.
In ceea ce priveste modificarile facute pentru a se ajunge la acest nivel de performanta, ele sunt urmatoarele:
-kit admisie Burger Motorsports
-FMIC Helix
-downpipeuri decat + catback decat 63mm
-turbine hibrid
-instalatie water-meth
Aspectul resoftarii a fost rezolvat prin intermediul unui device JB4 si a unei resoftari custom efectuate de catre RBN Tuning.
Last edited by Exelixis; 01-08-14 at 13:57.
|
|
|
02-08-14, 11:43
|
#474
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Tot BMW, tot 335i insa intr-o configuratie mai "cuminte", dar cu un rezultat final extrem de bun.
Modificarile sunt:
-kit admisie Burger Motorsports
-FMIC Custom Performance
-evacuare Eisenmann + CSL Customs
Resoftarea a fost efectuata tot prin intermediul unui device JB4 de catre WPP.
|
|
|
02-08-14, 14:02
|
#475
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un nou Nissan GT-R R35 opteaza pentru serviciile Exelixis Motorsport atunci cand vine vorba de resoftare.
Exemplarul in cauza beneficiaza pe langa resoftarea by Exelixis Motorsport, de un sistem de evacuare Milltek Sport si de un set de filtre sport panel K&N.
|
|
|
02-08-14, 17:37
|
#476
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Munca-i buna dar cu masura, prin urmare in perioada 4-18 August vom fi intr-o binemeritata perioada de repaus.
Last edited by Exelixis; 02-08-14 at 19:43.
|
|
|
22-08-14, 18:23
|
#477
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Reincepem in forta prezentarea masinilor din aceasta sectiune cu inca un Nissan GTR modificat.
Masina beneficiaza de:
-kit admisie PiperCross
-injectoare Bosch 1100cc
-kit BOV-uri Turbosmart
-sistem de evacuare GTC Titan 102mm
-kit ambreiaj Dodson Sportsman
Resoftarea poarta semnatura celor de la EcuTek.
Last edited by Exelixis; 22-08-14 at 18:26.
|
|
|
26-08-14, 18:47
|
#478
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
A venit momentul sa vedem cum se impaca alaturarea particulei M cu o motorizare diesel.
Mai exact care este rezultatul masurarii modelului BMW X6 M50d stock.
|
|
|
27-08-14, 18:36
|
#479
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
A venit momentul adevarului si pentru una din reprezentantele "duetului" Toyota GT-86/Subaru BRZ.
In cazul de fata este vorba de masurarea unui exemplar stock Toyota GT-86.
Orice intrebari legate de alura ciudata a graficelor de putere si cuplu este recomandabil sa fie adresate producatorului, deoarece graficul obtinut de noi nu este o exceptie ci mai curand o confirmare a regulii cand vine vorba de masurarea acestor 2 modele.
|
|
|
29-08-14, 18:54
|
#480
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
"Nu e turbo? Las' ca o facem noi!", "Tractiune fata? Nuuu....o facem 4x4!", probabil cam acestea au fost vorbele lui Liviu la inceperea acestui proiect.
Ei bine, da! avem placerea sa va prezentam un bucata(si probabil singura de pe la noi) Honda Civic echipata cu motor B16A2 turbo si tractiune 4x4.
Introducerea fiind facuta, sa dezvaluim si o parte din reteta acestui proiect deosebit:
-interne forjate
-turbo Precision SC34
-injectoare 780cc
-pompa benzina Walbro 255
-intercooler Evo9
-map senzor 3 bar
-BOV Agency Power
-boost controller HKS EVC4
-galerie de evacuare+ traseu evacuare custom
Partea de gestiune electronica este sustinuta de ECU stock al masinii ce a fost resoftat de HPP Garage.
|
|
|
|
|