06-06-14, 00:37
|
#451
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Am masurat inca o masina resoftata de catre PowerTech.
Este vorba de un Seat Leon 2.0TDI (140cp stock) ce a primit o turbina GT1749VC (turbina ce echipeaza motorul 2.0TDI de 170cp) si o evacuare turboback custom de 63mm.
|
Resoftare facuta in februarie 2012, daca nu ma insel. Se pare ca, "coafura rezista"
|
|
|
06-06-14, 14:54
|
#452
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Pai de ce sa nu tina "coafura" daca "frizerul" a fost bun si proprietarul grijuliu.
|
|
|
06-06-14, 18:21
|
#453
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Parca de mult nu am mai avut pe dyno o masina Made in USA.
Asa ca a aparut in peisaj pentru a fi masurat acest Chevrolet Camaro Cabrio stock, echipat cu motorizarea V8 (L99).
|
|
|
07-06-14, 15:09
|
#454
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
N-a durat prea mult si WPP a revenit pentru a seta un alt E30 turbo.
Este vorba de o conversie bazata pe un motor M50B25 ce a primit interne forjate pentru a putea beneficia din plin de boost-ul generat de catre turbina Precision.
Resoftarea a fost efectuata de catre WPP prin intermediul unui ECU Haltech Platinum 2000.
|
|
|
12-06-14, 12:12
|
#455
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 180
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Salut! Programati ecu hks f-con v pro? Daca da un pret pe pm. Masina este un evo. Merci.
|
|
|
12-06-14, 14:59
|
#456
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Buna ziua,
Pentru cereri de oferta va rugam folositi info@exelixis.ro.
|
|
|
12-06-14, 18:30
|
#457
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un diesel cunoscut cam de toata lumea, Haplea si al sau Seat Ibiza 1.9TDI.
Dupa cum e de asteptat lista modificarilor este una foarte consistenta, asa ca vom aminti doar cateva dintre acestea:
-biele forjate in combinatie cu pistoane stock
-injectoare +1000cc
-turbina GTX30
-sistem de admisie custom
-sistem de evacuare custom
Resoftarea a fost efectuata de catre CompleteCHIP folosind calculatorul original al masinii.
Fisele atasate ilustreaza valorile inregistrate fara folosirea sistemului NOS, cu folosirea sistemului NOS si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
13-06-14, 18:31
|
#458
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Producatorul Skoda este foarte pesimist cand evalueaza performantele modelul VRS pe benzina.
Unul din multele cazuri intalnite este cel al Skodei Octavia VRS 2.0TSI de mai jos.
Masina masurata stock a afisat valori sensibil mai mari decat cele declarate de producator.
|
|
|
14-06-14, 14:33
|
#459
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Avem ceva si pentru fanii Fiat.
Este vorba de un Fiat Grande Punto echipat cu motorul 1.9JTD.
Inainte de resoftarea by Exelixis Motorsport exemplarul de fata a fost inzestrat cu un filtru panel K&N si o evacuare turboback custom necatalizata.
Graficele ilustreaza valorile masurate stock, valorile obtinute dupa resoftare cat si o comparatie intre cele doua grafice.
|
|
|
16-06-14, 18:25
|
#460
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si Evo-ul lui Ionut Rudeanu a beneficiat de o masurare dyno, ca urmare a reviziei mecanice, insotita de o reverificare a softului efectuata de catre NKY impreuna cu Daniel Bochis (Ungaria).
Last edited by Exelixis; 16-06-14 at 18:27.
|
|
|
19-06-14, 18:50
|
#461
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca un pilot bine-cunoscut in motorsportul romanesc ne viziteaza.
Este vorba de Edu Stan si al sau Subaru Impreza STI de grupa H.
Scopul declarat al acestei vizite a fost resoftarea pe dyno-ul nostru a masinii.
ECU-ul ce echipeaza masina in cauza este un MoTeC M800 iar softul poarta semnatura lui Antonio Agnello.
|
|
|
25-06-14, 18:52
|
#462
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
BMW 135i sau altfel spus un model BMW de care nu te impiedici chiar zi de zi in trafic.
Masina de fata a venit pentru a fi masurata inainte de upgradare (atat a partii mecanice cat si software).
In momentul masurarii singura modificare a masinii o reprezenta o turbina hibrid in locul celei stock.
|
|
|
28-06-14, 14:53
|
#463
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Era timpul ca si Alex Mirea sa apara pe standul nostru dyno impreuna cu al sau Renault Clio 3 Cup de coasta, preparat de catre Renault Sport.
Subiectul vizitei nu a fost doar o simpla sedinta de masurare, scopul a fost resoftarea electronicii ce a fost realizata de catre Istvan Starlosz (Puty).
|
|
|
30-06-14, 18:13
|
#464
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Fiat Bravo 1.4T resoftat de catre TCM Turbo.
Masina nu a fost masurata stock, dar puterea declarata oficial de catre producator este de 120cp.
|
|
|
01-07-14, 18:35
|
#465
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nici nu s-ar zice ca au trecut 10 ani de la data fabricatiei acestui Mini Cooper S, cel putin din prisma performantelor masurate pe dyno.
Pentru a nu exista dubii, mentionam ca este vorba de prima generatie echipata cu compresor, iar masina este complet stock.
|
|
|
|
|