20-05-14, 18:28
|
#436
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Volkswagen Touareg 3.0TDI varianta de 225cp stock, masurat dupa refacerea turbinei.
|
|
|
21-05-14, 18:37
|
#437
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Astazi cand mai toata lumea foloseste motoare turbo, iar atunci cand se pune problema motorizarii aspirate alegerea predilecta este Honda, ei bine mai exista si oameni care opteaza pentru alte solutii tehnice.
|
|
|
22-05-14, 11:13
|
#438
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
si pana la urma cat dezvolta kadetu?
|
|
|
22-05-14, 11:17
|
#439
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Asa cum prea bine cunosti informatiile legate de masinile angrenate in competitii de motorsport sunt confidentiale.
|
|
|
22-05-14, 18:35
|
#440
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un superb Audi RS5 masurat in configuratie stock.
Un lucru interesant este faptul ca acest model care se incadreaza in generatia 2012-2014 desi nu atinge valorile comunicate de catre producator, se apropie mai mult de ele, decat variantele anterioare ce inregistrau valori sensibil mai mici.
|
|
|
22-05-14, 22:09
|
#441
|
Stage 3
Join Date: Apr 2012
Posts: 77
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Asa cum prea bine cunosti informatiile legate de masinile angrenate in competitii de motorsport sunt confidentiale.
|
Dar de ce oare sint confidentiale?Ca si cum daca n-ar fi, concurenta si-ar marii puterea la masinile lor?Asa, vezi Doamne, o lasa mai moale?
|
|
|
22-05-14, 23:04
|
#442
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cand ai vazut prima/ultima data fisa unei masini de WRC sau F1?
Probabil ca aceleasi motive sunt valabile si in cazul acestor masini chiar daca nu sunt de acelasi calibru cu cele mentionate mai sus.
|
|
|
23-05-14, 18:26
|
#443
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Va prezentam o masina pe cat de cunoscuta pe atat de apreciata, este vorba de Nissan-ul Skyline GT-R R33 al lui MOM.
Cum era de asteptat si in acest caz WPP-ul si-a bagat degetelele in partea mecanica a masinii si astfel s-au intamplat multiple modificari, cum ar fi:
- interne motorului RB26DETT schimbate cu unele forjate
- axe cu came schimbate
- chiulasa portata si componentele acesteia upgradate
- FMIC
- traseu admisie + sistem de evacuare custom by CSL Customs
- turbina GTX42
Resoftarea a fost efectuata de catre WPP prin intermediul unui sistem standalone Vi-PEC.
Rezultatul obtinut este doar o faza intermediara, mai exact un maxim ce se poate obtine pastrand injectoarele stock ale masinii.
|
|
|
24-05-14, 15:15
|
#444
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi masina fusese resoftata, in urma refacerii motorului EJ25 cu pistoane forjate Mahle, proprietarul acestui Subaru WRX STI ne-a solicitat o resoftare custom by Exelixis Motorsport, pentru a fi sigur ca totul este in regula.
In afara refacerii complete a motorului (ocazie cu care s-au montat pistoanele Mahle) si a unui BOV HKS masina este complet stock.
Cele trei diagrame prezinta valorile inregistrate pe dyno cu softul cu care a venit masina, softul Exelixis Motorsport cat si o comparatie intre cele doua.
|
|
|
27-05-14, 18:36
|
#445
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In mod normal cuvantul criza nu prevesteste nimic bun, insa exista si exceptii. Spre exemplu Razvan Trisnevschi, cunoscut in lumea pasionatilor de motorsport din Romania drept CRIZA.
Pentru resoftarea masinii sale de concurs EVO IX echipata cu un ECU Pectel, Razvan a luat legatura cu Mick Kehl, un veteran in softarea masinilor de raliu si coasta din Europa.
De aici si pana la alegerea standului nostru dyno pentru efectuarea resoftarii nu a mai fost decat un pas.
Multumim simpaticilor protagonisti ai acestei scurte prezentari pentru increderea acordata si ii asteptam cu placere si alta data.
|
|
|
28-05-14, 18:57
|
#446
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ca sa fie povestea completa, profitand de vizita lui Mick Kehl, ne-a trecut pragul dynoului si un echipaj din Bulgaria.
Si aceasta masina este tot un EVO IX cu ECU Pectel ce a beneficiat de o resoftare custom.
|
|
|
30-05-14, 18:24
|
#447
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Audi A4 2.0TDI stock ce a primit o resoftare by Exelixis Motorsport.
Cele 3 grafice infatiseaza valorile masurate stock, valorile masurate dupa resoftare si o comparatie a celor doua instante.
|
|
|
31-05-14, 14:29
|
#448
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca un break care a abandonat statutul de masina buna de carat, punct.
Desi rezultatul masurarii acestei Skode Octavia RS este unul bun, trebuie mentionat ca unele upgradeuri mecanice au fost facute ulterior resoftarii efectuate de catre PowerTech.
Prin urmare cu ajutorul unui mic update de soft rezultatul final poate fi mult imbunatatit.
Si daca tot am spus ca masina are upgradeuri, sa le si enumeram:
-BOV Forge Motorsport
-admisie dbilas
-FMIC custom
-HPFP upgradat
-sistem de evacuare turboback Milltek
|
|
|
02-06-14, 18:44
|
#449
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Am masurat inca o masina resoftata de catre PowerTech.
Este vorba de un Seat Leon 2.0TDI (140cp stock) ce a primit o turbina GT1749VC (turbina ce echipeaza motorul 2.0TDI de 170cp) si o evacuare turboback custom de 63mm.
|
|
|
|
|