Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Despre penultima generatie de Audi RS6 teoretic nu ar mai fi prea multe de spus.
Cu toate acestea bulgarii de la Madness-Motorsport au tinut sa ne contrazica cu al lor RS6 de 1000cp realizati folosind benzina de pompa!
In ciuda aspectului extrem de civilizat, acest RS6 beneficiaza de o serie de modificari extrem de bine gandite:
-downpipeuri 76mm
-catback Sportech
-HPFP-uri Loba Motorsport
-filtre panel sport ITG
-intercoolere stock (urmeaza a fi schimbate)
-turbine hibrid
-cate un injector NOS de 25cp pe fiecare galerie de admisie
Resoftarea atat a motorului cat si a cutiei de viteze a fost realizata de catre Madness-Motorsport.
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
A venit momentul ca si "#galeata albastra" sa ne viziteze.
Momentan Citroen-ul Saxo VTS (118cp stock) beneficiaza doar de o admisie si o evacuare de Grupa A plus, "ceva soft".
Insa de la anul cand masina va fi de inchiriat, va primi toate accesoriile necesare pentru a putea fi considerata o masina de competitii in adevaratul sens al cuvantului.
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Putin GT-R R35 in cazul in care va era dor de dansul.
Masina are evacuare turboback custom fara catalizatoare, filtre panel ITG si o resoftare cu 3 trepte de putere selectabile de pe volan.
Diagrama atasata este pentru varianta cea mai agresiva de soft.
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Mica, mica dar cu potential!
Este vorba de acest Volkswagen Polo 1.9TDI (AXR), caruia nu i-au trebuit decat urmatoarele modificari pentru a ajunge de la banal la surprinzator:
-turbina hibrid
-evacuare Borla
-intercooler de Ibiza Cupra
-injectoare de pe motorizarea TDI de 131cp
Resoftarea a fost efectuata de catre TDI Performance.
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un proiect dezvoltat de catre Revo Bucuresti, avand ca subiect un Audi A6 cu o motorizare mai "exotica" pe la noi, adica 3.0TFSI.
Mai exact este vorba de un motor de 3L ce este ajutat de un compresor mecanic.
Pachetul de modificari Revo stage1 pe care il are aceasta masina cuprinde o fulie micsorata pentru compresor, un filtru panel de aer K&N, resoftarea motorului si o resoftare a cutiei de viteze S-Tronic cu 7 trepte.
Masina beneficiaza de 3 variante de soft interschimbabile, grafic este ilustrata valoarea masurata cu cea mai agresiva varianta de soft dintre cele 3.