01-06-13, 01:30
|
#196
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,009
Member of: [2 Roti]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Si pentru cine credea ca in acest proiect nu exista decat eficienta din punct de vedere mecanic si nici un pic de simt al esteticului ei bine, think again!
Da, ok, poate o sa ziceti ca are coeficientul aerodinamic al unei caramizi si aparenta unui plug de zapada, dar totusi, trebuie sa admitem ca BOH-ul e interesat si de aspectul "artistic" al problemei, macar un pic.
|
In lupta cu timpii, daca arati in felul asta, iti cresc sansele sa il sperii pe Chronos!
|
|
|
05-06-13, 10:14
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Audi A3 2.0TDI Quattro varianta de 170cp conform producatorului resoftat de catre Exelixis Motorsport.
Graficele arata valorile stock, valorile dupa resoftare cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
05-06-13, 11:31
|
#198
|
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 52
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Frumoase rezultatele numai ca am si eu doua intrebari:
- este motorizarea PD sau CR
- in ce treapta de viteza s-au facut testele?
THX
|
|
|
05-06-13, 13:37
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Multumim frumos pentru apreciere.
-motorul este CR
-s-a folosit treapta a-4-a
|
|
|
05-06-13, 15:19
|
#200
|
Stage 2
Join Date: May 2009
Posts: 52
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Multumesc pentru raspuns foarte frumos graficul, daca se face masuratoarea intr-o treapta superioara cum este influentat graficul? Cumva apare o valoare mai buna a cuplului pana in 2000RPM, turbina avind un spool mai bun?
|
|
|
05-06-13, 15:50
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Acest topic este un spatiu dedicat strict informatiilor concrete, nu supozitiilor de tipul: daca..., oare cum ar fi fost..., oare ce va fi.....
Daca vrei sa aprofundam problema, avand in vedere ca esti proprietarul unei masini similare cu cea despre care am discutat, te asteptam la sediul nostru pentru a da curs curiozitatii tale folosind ca obiect de studiu masina ta.
|
|
|
08-06-13, 14:25
|
#202
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Toyota Land Cruiser echipata cu motorul diesel V8 twin-turbo de 4,5L.
Masina a fost masurata in configuratia de fabrica dupa o revizie completa a motorului.
|
|
|
10-06-13, 14:24
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Doamne da ce doreste propietaru sa tracteze ???
|
|
|
10-06-13, 22:07
|
#204
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
...orice considera de cuvinta, indiferent daca are roti sau nu.
Last edited by Exelixis; 13-06-13 at 12:21.
|
|
|
13-06-13, 12:23
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O simpla masurare a unui Jaguar XF 2.2D stock.
|
|
|
13-06-13, 17:59
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Wow , ce cuplu genereaza .......
|
|
|
13-06-13, 22:52
|
#207
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Apanaj de "felina" aparent blanda, care poate sa "zgarie" destul de rau si stock.
|
|
|
14-06-13, 18:37
|
#208
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cui ii era dor de WPP si proiectele lui?
Indiferent de natura raspunsului la intrebarea de mai sus, noi va prezentam astazi o noua conversie de la aspirat la turbo, gandita , realizata si resoftata de WPP.
Baza o reprezinta un motor M50B25 aproape stock (exceptia facand doar garnitura de chiulasa si prezoanele de chiulasa).
Turbina folosita este un echivalent de Garrett GTR35 iar galeria de admisie cat si galeria de evacuare, impreuna cu sistemul turboback au fost executate custom de catre CSL Customs.
Pentru resoftare s-a folosit ECU-ul stock al masinii.
|
|
|
17-06-13, 17:48
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
A sosit vremea sa prezentam si Squid-mobilul atat de binecunoscut pasionatilor de drag racing prin evolutiile sale constante in cadrul evenimentelor DRE.
Masina si-a inceput existenta ca un BMW M3 E46 insa a urmat calea evolutiei catre turbo ajungand in punctul in care se afla astazi.
Ca si detalii trebuie mentionat ca motorul echipat cu interne forjate a beneficiat de expertiza WPP ,pentru a putea face fata cerintelor turbinei Precision iar gestiunea motorului este asigurata de catre o solutie AEM.
Evident resoftarea a fost, este si va fi asigurata de catre WPP.
|
|
|
19-06-13, 14:13
|
#210
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Scopul vizitei, resoftare by NKY
|
|
|
|
|