Se pare ca nu se mai poarta Hondele normal aspirate, cel putin daca judecam dupa ultimele exemplare ce ne-au trecut pragul dynoului.
Ei bine ultima Honda masurata ne-a surpins pe toti cei de fata atat prin performantele dovedite cat si prin aspectul extrem de cuminte, care combinate reprezinta o supriza letala pentru foarte multi posesori de masini mai noi si mai potente in aparenta decat acest modest Civic coupe.
Acum sa disecam putin acest proiect din punct de vedere mecanic, pentru ca vorbim de o combinatie foarte rara daca nu singulara in Romania.
Motorul de fabrica a fost inlocuit cu un motor B18C4, reconstruit cu interne forjate pentru a rezista supra-alimentarii.
Turbina pentru care s-a optat este un Turbonetics, iar alimentarea cu combustibil este asigurata de o pompa Walbro 255 prin intermediul unor injectoare de 750cc.
Banuim ca nu mai trebuie mentionat ca masina beneficiaza de o evacuare turboback custom si un FMIC + piping custom.
Lucrurile sunt interesante si atunci cand vine vorba de electronica masinii, deoarece contrar asteptarilor gestiunea motorului este asigurata de catre ECU stock resoftat de catre 9SecondGarage.
Speram ca acest proiect va place si voua pe cat de mult ne-a incantat pe noi, ii uram lui Mihai cati mai mult kilometrii la volanul acestei minunatii si nu in ultimul rand ii multumim pentru donatia facuta campaniei noastre.