Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Exelixis Motorsport

Reply
 
Thread Tools
Old 16-11-13, 15:13   #271
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

La vremuri noi cunostinte vechi!

Poate va mai aduceti aminte de Forester-ul caruia i-am implantat un motor de STI acum ceva vreme.

Ei bine, ca urmare a unui upgrade facut internelor motorului masina a revenit pentru o reactualizare a softului de catre ZOD Development, conform noii configuratii.

Targetul primar nu a fost sporirea puterii fata de cifrele obtinute anterior upgradarii motorului, cat optimizarea softului astfel incat sa se obtina un maxim de performanta si fiabilitate in conditiile unei utilizari zilnice a autovehiculului.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	0.jpg
Views:	69
Size:	1.27 MB
ID:	2892272   Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	45
Size:	1.26 MB
ID:	2892273   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	44
Size:	1.24 MB
ID:	2892274  

Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	54
Size:	1.39 MB
ID:	2892275   Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	77
Size:	1.45 MB
ID:	2892276   Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	46
Size:	1.16 MB
ID:	2892277  

Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	44
Size:	1.25 MB
ID:	2892278   Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	158
Size:	1.25 MB
ID:	2892279   Click image for larger version

Name:	ForesterSTi.jpg
Views:	198
Size:	721.0 KB
ID:	2892280  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 17-11-13, 23:09   #272
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Niciodata nu e prea tarziu... nu?

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 04-12-13, 18:34   #273
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Desi nu s-ar zice in ultima vreme Romania, a devenit o zona in care se dezvolta proiecte foarte interesante, unele dintre ele chiar premiere atat Europene cat si mondiale.

Un astfel de caz este si cel ce face subiectul acestei prezentari.
Satul de “fiabilitatea” motorului EJ25, proprietarul acestui Subaru STI (GRB) nedorind sa tradeze brandul preferat, a hotarat ca e momentul sa incerce o abordare radicala menita sa-i ofere ceea ce si-a dorit atunci cand a decis sa achizitioneze un STI.

In virtutea acestei initiative a luat legatura cu STI SHOP.RO de unde a primit o solutie completa dar nemaincercata cel putin in Europa si anume instalarea unui motor EJ207 JDM.

Pentru a face conversia si mai interesanta s-a conditionat intreaga operatiune de folosirea partii electrice si electronice existente pe masina fara nici un fel de modificare sau adaugire.

Astfel a inceput aventura, STI SHOP.RO furnizand un motor EJ207 dar pe care englezii de la Roger Clark Motorsport au instalat propriul stroker kit de 2,1L. Odata ajuns in tara acesta a fost instalat pe caroserie de catre JB Racing Team iar impreuna cu STI SHOP.RO s-a refacut cablarea motorului.

In ceea ce priveste elementele auxiliare motorului: turbina, sistemul de racire, sistemul de alimentare acestea au ramas stock , singurele modificari fiind: ambreiaj Exedy, catback Invidia si BOV HKS SSQV.

Odata finalizate operatiunile mecanice si electrice am fost contactati pentru a ne ocupa de resoftare.
Si cine se putea ocupa mai bine de electronica unui asa proiect indraznet decat partenerul traditional al Exelixis Motorsport in ceea ce priveste resoftarea si anume ZOD Development.

Odata agrementata colaborarea masina a ajuns pe dynoul Exelixis Motorsport unde prin intermediul knowhow-ului detinut de catre ZOD Development a fost creat de la zero un soft custom, ce a exploatat din plin caracteristicile motorului proaspat instalat.

Felicitari tuturor celor implicati in acest proiect cu adevarat deosebit si ne dorim sa putem sa va prezentam cat mai des astfel de exemple indiferent de cine sunt realizate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	80
Size:	650.9 KB
ID:	2902445   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	41
Size:	631.9 KB
ID:	2902446   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	82
Size:	733.8 KB
ID:	2902447  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	71
Size:	621.1 KB
ID:	2902448   Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	40
Size:	413.4 KB
ID:	2902449   Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	53
Size:	669.1 KB
ID:	2902450  

Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	94
Size:	674.0 KB
ID:	2902451   Click image for larger version

Name:	Fisa dyno.jpg
Views:	240
Size:	360.9 KB
ID:	2902452  
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 04-12-13, 20:12   #274
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Sa saturat de cate motoare a spart , si a facut alegera ce-a mai buna!
tache_mache is offline   Reply With Quote
Old 04-12-13, 20:37   #275
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Un Subaru de la Tulcea la voi pe stand ...bravo baieti
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 04-12-13, 22:58   #276
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

@ tache_mache - totul e bine cand se termina cu bine

@ IULY-CLA - multumim pentru apreciere, insa meritul nu este numai al nostru ci al tuturor celor implicati in realizarea acestui proiect unic.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 15:24   #277
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Desi generic luna Decembrie se numeste Luna Cadourilor, din pacate nu asa stau lucrurile pentru toata lumea.

Prin urmare ne-am gandit ca din ceea ce am primit si vom primi, sa oferim si noi ceva celor ce au foarte putin sau deloc.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Decembrie Portocaliu 1.jpg
Views:	194
Size:	1.16 MB
ID:	2903624  
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 08-12-13, 01:44   #278
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Frumos gest !
tache_mache is offline   Reply With Quote
Old 08-12-13, 10:13   #279
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Initiativa noastra fara aportul comunitatii celor pasionati de modificari si performanta va ramane doar o initiativa si nimic mai mult.

Asteptam sa vedem cat de inimosi sunt oamenii atunci cand vine vorba sa doneze ceva fizic nu doar vorbe frumoase si avem incredere ca vom fi surprinsi in mod placut.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 09-12-13, 18:55   #280
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Un prieten vechi a carui masina a mai fost prezentata, dar acum beneficiaza de o configuratie usor diferita a deschis seria dynourilor din promotie ocazie cu care s-a facut si prima donatie pentru care ii multumim frumos.

Este vorba de Catalin si al lui Audi RS6 ce beneficiaza de urmatoarele modificari:
-evacuare Supersprint
-filtre aer ITG
-turbine hibridizate
-soft cutie MRC Tuning
-soft motor MRC Tuning
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_7448.jpg
Views:	54
Size:	1.10 MB
ID:	2905584   Click image for larger version

Name:	DSC_7440.jpg
Views:	45
Size:	1.31 MB
ID:	2905585   Click image for larger version

Name:	DSC_7435.jpg
Views:	53
Size:	1.48 MB
ID:	2905586  

Click image for larger version

Name:	DSC_7437.jpg
Views:	45
Size:	1.26 MB
ID:	2905587   Click image for larger version

Name:	DSC_7444.jpg
Views:	63
Size:	1.22 MB
ID:	2905588   Click image for larger version

Name:	DSC_7438.jpg
Views:	47
Size:	1.37 MB
ID:	2905589  

Click image for larger version

Name:	DSC_7431.jpg
Views:	57
Size:	1.43 MB
ID:	2905590   Click image for larger version

Name:	DSC_7430.jpg
Views:	169
Size:	1.50 MB
ID:	2905591   Click image for larger version

Name:	DIN corrected Engine power copy.jpg
Views:	248
Size:	804.9 KB
ID:	2905592  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 10-12-13, 18:43   #281
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Campania continua cu inca o masina unicat.

Este vorba de un Porsche 911 Turbo modificat astfel incat estetic nimic nu il tradeaza, dar din punctul de vedere al performantelor acestea au fost imbunatatite dramatic fata de varianta stock.

Desi lista este mai lunga o varianta condensata ar fi:
-evacuare turboback custom pe 3”
-admisie
-2x turbine Garrett GT30
-injectoare de 800cc

Si nu in ultimul rand o modificare ce mareste factorul de fun dar in acelasi timp solicita si abilitatile soferului, masina are doar tractiune RWD.

Bineinteles nici de aceasta data donatia nu a fost uitata si multumim frumos pe aceasta cale proprietarului.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_7454.jpg
Views:	45
Size:	1.70 MB
ID:	2906206   Click image for larger version

Name:	DSC_7456.jpg
Views:	30
Size:	1.41 MB
ID:	2906207   Click image for larger version

Name:	DSC_7458.jpg
Views:	46
Size:	1.41 MB
ID:	2906208  

Click image for larger version

Name:	DSC_7462.jpg
Views:	83
Size:	1.17 MB
ID:	2906209   Click image for larger version

Name:	DSC_7446.jpg
Views:	28
Size:	1.24 MB
ID:	2906210   Click image for larger version

Name:	DSC_7473.jpg
Views:	46
Size:	1.29 MB
ID:	2906211  

Click image for larger version

Name:	DSC_7467.jpg
Views:	53
Size:	1.32 MB
ID:	2906212   Click image for larger version

Name:	Porsche8.jpg
Views:	156
Size:	1.63 MB
ID:	2906213   Click image for larger version

Name:	DIN corrected Engine power copy.jpg
Views:	345
Size:	767.6 KB
ID:	2906214  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 07:31   #282
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Arata fenomenal si se pare ca si merge la fel! Felicitari proprietarului, are o masina bestiala!
eMH is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 11:20   #283
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Chiar merge la fel de bine cum arata si putem spune asta din experienta personala.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 11-12-13, 18:53   #284
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Multumim 4tuning pentru sprijinul acordat in promovarea initiativei noastre!

https://www.4tuning.ro/promotii/masoa...bil-21019.html
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	xx1xx.png
Views:	85
Size:	615.9 KB
ID:	2906746  
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 19:31   #285
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Se pare ca nu se mai poarta Hondele normal aspirate, cel putin daca judecam dupa ultimele exemplare ce ne-au trecut pragul dynoului.

Ei bine ultima Honda masurata ne-a surpins pe toti cei de fata atat prin performantele dovedite cat si prin aspectul extrem de cuminte, care combinate reprezinta o supriza letala pentru foarte multi posesori de masini mai noi si mai potente in aparenta decat acest “modest” Civic coupe.

Acum sa disecam putin acest proiect din punct de vedere mecanic, pentru ca vorbim de o combinatie foarte rara daca nu singulara in Romania.

Motorul de fabrica a fost inlocuit cu un motor B18C4, reconstruit cu interne forjate pentru a rezista supra-alimentarii.
Turbina pentru care s-a optat este un Turbonetics, iar alimentarea cu combustibil este asigurata de o pompa Walbro 255 prin intermediul unor injectoare de 750cc.

Banuim ca nu mai trebuie mentionat ca masina beneficiaza de o evacuare turboback custom si un FMIC + piping custom.

Lucrurile sunt interesante si atunci cand vine vorba de electronica masinii, deoarece contrar asteptarilor gestiunea motorului este asigurata de catre ECU stock resoftat de catre 9SecondGarage.

Speram ca acest proiect va place si voua pe cat de mult ne-a incantat pe noi, ii uram lui Mihai cati mai mult kilometrii la volanul acestei minunatii si nu in ultimul rand ii multumim pentru donatia facuta campaniei noastre.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_7504.jpg
Views:	48
Size:	1.50 MB
ID:	2907338   Click image for larger version

Name:	DSC_7485.jpg
Views:	48
Size:	1.51 MB
ID:	2907339   Click image for larger version

Name:	DSC_7486.jpg
Views:	37
Size:	1.50 MB
ID:	2907340  

Click image for larger version

Name:	DSC_7481.jpg
Views:	138
Size:	1.75 MB
ID:	2907341   Click image for larger version

Name:	DSC_7493.jpg
Views:	56
Size:	1.51 MB
ID:	2907342   Click image for larger version

Name:	DSC_7482.jpg
Views:	24
Size:	1.57 MB
ID:	2907343  

Click image for larger version

Name:	DSC_7506.jpg
Views:	44
Size:	1.44 MB
ID:	2907344   Click image for larger version

Name:	DSC_7489.jpg
Views:	37
Size:	1.32 MB
ID:	2907345   Click image for larger version

Name:	DSC_7511.jpg
Views:	146
Size:	1.48 MB
ID:	2907346  

Click image for larger version

Name:	DIN corrected Engine power.jpg
Views:	248
Size:	699.3 KB
ID:	2907347  
Exelixis is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -