23-12-13, 20:36
|
#316
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cati Nm a dat masina masurata stock la RC?
|
|
|
23-12-13, 20:45
|
#317
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu am masurat noi versiunea stock. Bmw cu motor 2000 diesel e foarte aproape de ce declara producatorul. Chestia cu caramida este o fabulatie si o gluma proasta. Pana la urma voi stiti mai bine ce ati facut din pacate proprietarul era nemultumit.
Poate ca aveti dreptate dar sunt curios sa vad cum arata suprapus graficul si cu puterea la roata si sa stiu cum s-a luat turatia.
Last edited by SEBASTIAN; 23-12-13 at 20:51.
|
|
|
23-12-13, 21:14
|
#318
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In 2013 un tuner care sustine ca e profesionist si are dynoul sub nas nu masoara masina stock inainte de resoftare?!?
Adica omite exact operatiunea care ii poate oferi cel mai bun feedback legat de performanta muncii sale?
In curand ce o sa auzim, ca AFR-ul se masoara cu nasul?
Haideti sa incheiem discutia aici cat inca e doar hilara ca sa nu se ajunga la penibil.
|
|
|
24-12-13, 09:38
|
#319
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Motorizarea de 177CP nu da cuplu apropiat de cel declarat de fabrica.
Am masurat mai mult de 10 masini din astea pe standul ala al meu de K K T. Nu dau mai mult de 350Nm stock.
|
|
|
24-12-13, 09:41
|
#320
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cu frana de mana trasa sau cu caramida la roata???
Parca la roata se pune caramida de obicei, nu?
|
|
|
24-12-13, 20:36
|
#321
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Am putea scrie foarte multe despre tot ce a insemnat aceasta campanie pentru noi si despre cum multi oameni au decis sa ne sprijine implicandu-se activ, dar pana la urma tot ceea ce conteaza este bucuria celor ce cred in Craciun si in momentele sale magice, chiar daca putinii anii pe care ii au nu le-au dat prea multe motive de bucurie.
Convinsi fiind de faptul ca o imagine valoreaza cat o mie de cuvinte, va indemnam sa vizualizati galeria de mai jos, ce infatiseaza doar cateva instantanee din ceea ce s-a petrecut ieri la unul din sediile organizatiei Salvati Copiii.
Last edited by Exelixis; 24-12-13 at 20:57.
|
|
|
24-12-13, 22:33
|
#322
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Bravo Exelixis ati facut un gest frumos .....Craciun fericit
|
|
|
31-12-13, 19:45
|
#323
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
La multi ani tuturor! Un an nou fericit!
|
|
|
10-01-14, 12:55
|
#324
|
Stage 3
Join Date: Jun 2006
Posts: 78
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nota 10 pentru gest!
Felicitari!
|
|
|
16-01-14, 18:09
|
#325
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Land Rover Freelander2 2,2 SD4 complet stock ce a beneficiat de o resoftare de la Superchips.
|
|
|
18-01-14, 12:33
|
#326
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
BMW X3 3.0sd fara nici o modificare cu exceptia resoftarii efectuate de catre Dimsport.
Fisele dyno infatiseaza valoarea masurata stock, valoarea masurata dupa resoftare si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
20-01-14, 11:05
|
#327
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Opel Corsa OPC resoftat de catre EDS.
|
|
|
20-01-14, 16:16
|
#328
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In continuare va prezentam doua masini absolut identice la baza diferenta facand-o doar nivelul de modificari hardware.
Primul subiect este un Mitsubishi Lancer EVO X cu cutie manuala ce a primit urmatoarele upgradeuri:
- CAI HKS
- tubulatura admisie + BOV HKS
- intercooler Mishimoto
- turboback catalizat HKS
Resoftarea s-a efectuat pe standul nostru dyno de catre DIMSPORT masina beneficiind de un soft cu doua trepte de putere, respectiv: LOW BOOST si HIGH BOOST.
Fisele infatiseaza valorile inregistrate pentru LOW BOOST, cele inregistrate pentru HIGH BOOST cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
21-01-14, 18:38
|
#329
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Al doilea subiect este tot un Mitsubishi Lancer EVO X tot cu transmisie manuala dar cu o singura modificare si anume o evacuare turboback decat custom.
Resoftarea a fost efectuata tot de catre DIMSPORT si aceasta masina beneficiind de un soft cu doua trepte de putere, respectiv: LOW BOOST si HIGH BOOST.
Fisele infatiseaza valorile inregistrate pentru LOW BOOST, cele inregistrate pentru HIGH BOOST cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
22-01-14, 15:41
|
#330
|
Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of: [Opel]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
sunt atat de identice la baza ca au si acelasi numar de inmatriculare? sau ati gresit la uploadat pozele?
|
|
|
|
|