25-02-14, 18:45
|
#346
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Deobicei il vedem in masina de curse, in reportaje la stiri sau pe podiumul competitiilor la care participa.
Si totusi ce conduce Vali Porcisteanu aka Daurette atunci cand nu e implicat in vreo competitie de profil?
Raspunsul este: Un Golf 5 GTI usor modificat.
Probabil ca va vine greu sa credeti dar cand zicem usor modificat chiar asa este. Drept dovada lista modificarilor include doar un sistem turboback custom catalizat si o resoftare SKN Tuning.
Cu toate acestea se pare ca rezultatul masurarii a fost unul care l-a umplut de bucurie pe simpaticul nostru pilot.
|
|
|
27-02-14, 18:00
|
#347
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Din ciclul: nu e hot hatch ca GTI-ul si nici coupe ca si cabrio-ul, va prezentam o combinatie mai rara, sub forma unui Golf 6 GTI cabrio.
Singura modificare adusa masinii este o resoftare oferita de catre TCM Turbo, iar prin prizma rezultatului obtinut tot ce si-ar mai putea dori proprietarul ar putea fi: soare afara si o temperatura cu 20 de grade mai mare.
|
|
|
28-02-14, 18:26
|
#348
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ce face un Audi A4 (B7) cand imbatraneste? Se transforma intr-un Seat Exeo.
Exeo-ul de fata este echipat cu un motor 2.0TFSI si a beneficiat de urmatoarele modificari:
-evacuare turboback Milltek non-resonated
-CAI AEM
-FMIC Garrett
-HPFP Autotech
Toate aceste imbunatatiri impreuna cu softul Revo Stage 2 au dus la obtinerea rezultatului de mai jos.
|
|
|
01-03-14, 14:25
|
#349
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un BMW M5 F10 este inca o prezenta rara in Romania, insa cu toate acestea exista un M5 despre care putem spune cu siguranta ca este unic in Romania.
Exemplarul la care facem referire este un M5 F10 modificat de catre G-POWER si care a dobandit performante demne de masini sport dintr-un cu totul alt segment.
Felicitari proprietarului pentru o masina intr-adevar unica.
|
|
|
04-03-14, 17:50
|
#350
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masina al carei rezultat il prezentam astazi este un Audi A4 1.8T Quattro.
Modificarile aduse sunt:
-admisie custom
-FMIC Forge Motorsport
-turbina K04 hibrid
-evacuare turboback necatalizata Supersprint
Resoftarea a fost realizata de catre S-TECH iar rezultatul se poate vizualiza in fisa de mai jos.
|
|
|
10-03-14, 18:14
|
#351
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masina a ajuns la noi cu probleme de functionare.
Rezultatul obtinut dupa resoftare se poate vizualiza mai jos.
|
|
|
10-03-14, 18:47
|
#352
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Merge precum arata, f tare!
|
|
|
10-03-14, 21:04
|
#353
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Deobicei il vedem in masina de curse, in reportaje la stiri sau pe podiumul competitiilor la care participa.
Si totusi ce conduce Vali Porcisteanu aka Daurette atunci cand nu e implicat in vreo competitie de profil?
Raspunsul este: Un Golf 5 GTI usor modificat.
Probabil ca va vine greu sa credeti dar cand zicem usor modificat chiar asa este. Drept dovada lista modificarilor include doar un sistem turboback custom catalizat si o resoftare SKN Tuning.
Cu toate acestea se pare ca rezultatul masurarii a fost unul care l-a umplut de bucurie pe simpaticul nostru pilot.
|
in ce hal poate sa arate graficul asta pt un 2.0 tfsi cu evacuare cap-coada...de aia sita a cernut mai mult decat suficient in ceea ce priveste pe skn
__________________
0011001100110011
|
|
|
13-03-14, 18:15
|
#354
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o masina ce a avut mari probleme de functionare in trecut a ajuns la noi in urma refacerii partii mecanice de catre Autotehnica (Paul Andronic), pentru a beneficia de o resoftare custom din partea ZOD Development.
Din pacate fisa dyno nu poate fi facuta publica deoarece masina va participa la unele competitii sportive de profil.
|
|
|
14-03-14, 19:20
|
#355
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi era constient ca are o problema la VANOS posesorul acestui BMW M3 E36 3,2L a decis ca inainte de a remedia problema si a incepe o serie de modificari avand ca scop marirea performantelor sa efectueze o masurare pe dyno pentru a vedea de unde pleaca.
|
|
|
17-03-14, 18:55
|
#356
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi arata ca un Subaru Impreza STI de 2,5L este echipata cu motorul EJ20 iar pregatirea masinii a fost efectuata de catre Tommi Makinen Racing.
Aceasta bijuterie a ajuns pe dynoul nostru pentru o resoftare custom by ZOD Development.
Avand in vedere ca nu putem face publica fisa dyno, va lasam sa va delectati cu cateva imagini edificatoare asupra calitatii executiei acestui proiect.
|
|
|
18-03-14, 18:31
|
#357
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Prima intrebarea de astazi ar fi: care este un minim de modificari ce se pot aduce unui GTR pentru un castig consistent de performanta?
Raspunsul este:
-filtre panel ITG
-turbo inlet pipes
-evacuare turboback necatalizata Milltek
-resoftare prin Cobb Accessport cu una din hartile disponibile a fi incarcate impreuna cu acest device.
A doua intrebare este: ce rezultat se obtine?
Raspunsul se poate vedea in fisa atasata mai jos.
|
|
|
19-03-14, 18:46
|
#358
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Multi dintre voi probabil sunt suspiciosi daca solutiile tip powerbox chiar ofera un plus de performanta sau nu.
Ei bine suntem in masura sa va oferim un feedback asupra acestui subiect in urma vizitei acestui BMW 318D pe standul nostru dyno.
Masina a fost masurata initial in varianta stock, dupa care cu powerboxul RaceChip.
In fisele atasate mai jos puteti vedea aceste 2 masuratori cat si o comparatie intre ele.
|
|
|
20-03-14, 18:45
|
#359
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masina Audi RS5 o cunoasteti deja, doar ca intre timp a primit upgradeuri noi cum ar fi: admisie din fibra de carbon Gruppe M, filtre de aer ITG si o evacuare completa din inconel.
Evident ca aceste modificari necesitau un alt soft, lucru care s-a si intamplat, masina fiind resoftata de catre MRC Tuning pe standul nostru dyno.
Ca si particularitate resoftarea s-a facut prin intermediul unui ECU Bosch modificat pentru a permite resoftare in timp real, iar la final softul a fost transferat in ECU-ul original al masinii.
|
|
|
22-03-14, 16:49
|
#360
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Sa mai zica cineva ca motoarele mici nu pot genera suprize mari.
Mai jos avem un exemplu excelent pentru o astfel de situatie. Este vorba de un Volkswagen Golf 6 cu motor 1.6TDI de 90cp la baza conform datelor fabricantului.
Fara nici un fel de upgrade mecanic si doar cu o resoftare MRC Tuning masina a realizat un castig de putere si cuplu extrem de consistent.
Fisele indica valorile masurate pentru masina stock, noile valori inregistrate dupa resoftare cat si o comparatie a acestor doua instante.
|
|
|
|
|