03-05-14, 14:36
|
#421
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masurare Porsche Boxster complet stock.
|
|
|
05-05-14, 18:54
|
#422
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Campionii aleg intotdeauna performanta, iar atunci cand subiectul este resoftarea pe un dyno de ultima generatie si cu o ventilatie corespunzatoare, performanta se numeste Superflow 800Series, .
Si in 2014, Paul Andronic cu al sau superb Evo 9 ramane fidel dynoului nostru atunci cand este nevoie de resoftare sau masurare in conditii de maxima precizie si siguranta.
Last edited by Exelixis; 05-05-14 at 19:04.
|
|
|
06-05-14, 19:07
|
#423
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu intotdeauna premierele sunt oferite exclusiv in cadrul unor proiecte de amploare sau cu performante extreme.
O astfel de situatie s-a intamplat si in cazul resoftarii acestui Mercedes C350 CDI.
Masina, altfel stock a beneficiat de un set de filtre ITG panel special manufacturate in premiera pentru aceasta motorizare (aceleasi filtre se regasesc si pe E-Class cu aceeasi motorizare).
Masina a fost masurata stock, dupa care au fost instalate filtrele ITG si a fost efectuata resoftarea by Exelixis Motorsport.
Rezultatul masurarii stock cat si rezultatul dupa resoftare, impreuna cu o comparatie a celor doua instante se regasesc in fisele de mai jos.
|
|
|
07-05-14, 18:19
|
#424
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o masina in premiera pe un dyno din Romania, si unde se poate masura mai bine o masina premium decat pe un dyno tot premium.
Ei bine avem placerea sa va prezentam rezultatul masurarii unui Bentley Continental GT complet stock.
Chiar daca uriasul motor W12 biturbo de 6.0L dezvolta cu putin sub puterea declarata, ei bine cuplul masurat este mai mare decat cel declarat de producator si este furnizat in mod consistent pe o plaja de turatii foarte generoasa.
Concluzia fiind trasa, va lasam sa savurati cateva instantanee facute cu ocazia acestei sedinte dyno.
|
|
|
08-05-14, 18:45
|
#425
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Unii ar spune ca e un sleeper, altii ca e o "aroganta", insa indiferent cum i-ai spune un lucru e cert, breakul asta si-a depasit cu mult conditia de caraus cuminte si modest ce o inspira inscriptia 316i de pe hayon.
In fapt "jucaria" este un nou proiect gandit si realizat de catre WPP.
Motorul este la baza un M50B28 cu conversie turbo ce foloseste o turbina Garrett GT35. Internele stock au fost pastrate, modificarile aduse fiind garnitura de chiuloasa Cometic si prezoanele de chiuloasa ARP.
Traseul de admisie a fost si el regandit iar evacuarea turboback custom a fost executata de catre CSL Customs.
Resoftarea intregului ansamblu a fost realizata in mod evident de catre WPP, iar rezultatul a fost obtinut la o presiune de numai 0,8 bar.
|
|
|
09-05-14, 18:57
|
#426
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Sa nu uitam totusi, ca vreme indelungata motoarele care au consacrat BMW-ul ca o masina sportiva au fost cele aspirate.
Prin urmare haideti sa vedem si un mic proiect bazat pe o motorizare aspirata, respectiv motorul M52B28.
Ei bine acest motor a primit o galerie de admisie de M50, galerie de evacuare de M3, axele au fost reprofilate iar la final totul a fost pus la punct printr-o resoftare efectuata de catre WPP.
|
|
|
10-05-14, 15:13
|
#427
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Iubitorii BMW-urilor ursulet in general si in mod special cei ce apreciaza si urmaresc proiectele dezvoltate de catre WPP vor fi surprinsi intr-un mod extrem de placut de acest nou proiect.
Ca si in multe din cazurile anterioare baza de la care a plecat WPP in realizarea acestui proiect a fost un motor M50 ce a fost integral modificat pentru a rezista unei conversii turbo, destinata a oferi performanta in adevaratul sens al cuvantului.
Prin urmare internele au fost schimbate cu unele forjate, prezoanele inlocuite cu unele ARP.
Nici elementele auxiliare necesare conversiei nu au fost trecute cu vederea. Astfel, s-a optat pentru o turbina Precision Turbo, wastegate +BOV Tial, injectoare de 630cc, pompa de benzina Walbro 255 iar tot ceea ce inseamna traseu de evacuare si traseu pentru intercooler au fost executate de catre CSL Csutoms.
Rezultatul tuturor acestor modificari impreuna cu resoftarea efectuata de catre WPP au dus in final la aparitia a inca unui BMW E30 ce trece de bariera celor 500cp.
|
|
|
13-05-14, 19:16
|
#428
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Volkswagen Scirocco 2.0TDI resoftat (din pacate nu se cunoaste sursa softului).
|
|
|
15-05-14, 10:52
|
#429
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
turbina hybrid?
nu prea vad cum de la 170 cp stock+soft sa faca atatea cai, este imposibil!
|
|
|
15-05-14, 11:28
|
#430
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In primul rand aceasta motorizare stock are putin mai multa putere decat este declarata oficial.
In al doilea rand avand in vedere ca este vorba de 2.0TDI cu injectie common rail, este mai mult decat posibil.
|
|
|
15-05-14, 18:33
|
#431
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
stock resoftat mai mult de 202-209 cp nu a obtinut nimeni. repet stock!
|
|
|
15-05-14, 18:49
|
#432
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
TURBOSS, banuim ca atat tu, cat si Law53 va bazati pe experienta personala si masinile resoftate/masurate de catre voi atunci cand faceti afirmatiile respective, ceea ce este foarte ok si n-avem nici o problema cu lucrul asta.
Pe de alta parte ceea ce afirmam/sustinem noi se bazeaza strict pe experienta noastra directa , iar prin prisma acestei experiente noi am ajuns sa tragem anumite concluzii.
Prin urmare fiecare este liber sa creada ce vrea atat timp cat vorbeste in cunostinta directa de cauza si nu din surse indirecte/ indoielnice (prieteni, youtube, site-ul x sau forumul y).
P.S. TURBOSS nu degeaba am specificat ca masina are injectie tip common rail. Ceea ce afirmi tu este perfect adevarat in cazul masinilor cu sistem pumpe duse.
Last edited by Exelixis; 15-05-14 at 18:52.
|
|
|
16-05-14, 18:31
|
#433
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Multa lume a auzit de Bmw-urile modificate de catre Alpina, dar prea putini au avut ocazia sa vada un astfel de exemplar in realitate.
Spre incantarea noastra, nu am avut ocazia doar sa vedem un exemplar BMW Alpina B5 S, dar l-am si masurat.
|
|
|
16-05-14, 21:55
|
#434
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Vreo informatie despre ce s-a intamplat cu cuplul? Puterea e acolo (523 declarati), dar are vreo 60 NM mai putin decat cifrele oficiale.
|
|
|
17-05-14, 11:55
|
#435
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
|
|
|
|
|