26-04-14, 11:15
|
#406
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o dovada reala ca atunci cand o masina este intretinuta si beneficiaza de un minim de modificari, in cazul de fata o simpla resoftare, performantele se conserva.
Masina de fata este un BMW 318IS (E36) care conform producatorului are 140cp.
|
|
|
26-04-14, 13:30
|
#407
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Peugeot 207 cu motorizare 1.6HDI de 90cp masurat stock.
|
|
|
26-04-14, 14:48
|
#408
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Tot un Peugeot 207 dar varianta cu motorizare 1.6T.
Singura modificare a masinii este un sistem de evacuare catback.
|
|
|
28-04-14, 11:42
|
#409
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masurare Honda Accord 2.2i-CDTi stock.
Se pare ca si producatorii niponi sunt cateodata pesimisti cand vine vorba de date oficiale, aceasta motorizare fiind declarata ca avand 140cp.
|
|
|
28-04-14, 15:17
|
#410
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Peugeot 607 cu motorizare 2.2HDI masurat stock si care ulterior a primit o resoftare Dimsport.
Fisele infatiseaza valorile inregistrate inainte de resoftare, dupa resoftare cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
28-04-14, 17:24
|
#411
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi are o serie de modificari consistente, initial am masurat acest BMW 335i cu o varianta de soft ce genera boost similar cu valoarea de fabrica.
Ulterior in cadrul aceleasi sedinte am masurat masina cu softul custom ce oferea maxim de performanta pentru configuratia actuala a masinii.
Daca tot am mentionat ca exista modificari consistente acum le vom si enumera:
-kit de admisie K&N
-downpipeuri catless ar design 76mm + sistem catback custom
-intercooler marit
-turbine hibrid Turbo Dynamics
-instalatie water-meth
|
|
|
29-04-14, 12:14
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Tot 335 dar d in loc de i si din pacate pentru moment fisa nu poate fi facuta publica, deoarece configuratia masinii nu este 100% finalizata.
|
|
|
29-04-14, 17:26
|
#413
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Honda Civic cu motorizare 2.2i-CDTi masurata stock.
A se observa similitudinea rezultatului acestei masurari cu rezultatul obtinut in cazul Hondei Accord cu aceeasi motorizare: https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5699389
|
|
|
29-04-14, 19:32
|
#414
|
Stage 2
Join Date: Mar 2013
Posts: 50
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Tot 335 dar d in loc de i si din pacate pentru moment fisa nu poate fi facuta publica, deoarece configuratia masinii nu este 100% finalizata.
|
cutia este intarita, nu?
|
|
|
30-04-14, 09:31
|
#415
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu cunoastem detalii legate de cutia de viteze dar totusi ce anume te-a determinat sa crezi ca cutia este sau ar trebui sa fie intarita?
|
|
|
30-04-14, 09:59
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 500
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Nu cunoastem detalii legate de cutia de viteze dar totusi ce anume te-a determinat sa crezi ca cutia este sau ar trebui sa fie intarita?
|
Este cunoscut faptul (desi nu ar trebui sa fie) ca un alt 335d care visa mii de cai, si, pe care l-ati masurat mai demult, a spart atat cutia cat si chiulasa.
__________________
0011001100110011
|
|
|
30-04-14, 14:28
|
#417
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Aceasta Honda Civic Type-R (FN2) a beneficiat de o sedinta dyno doar pentru a putea determina ce reglaje se necesita a mai fi facute.
|
|
|
30-04-14, 17:21
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Honda Civic cu motorizare 1.8i-VTEC, resoftata de catre Dimsport.
|
|
|
02-05-14, 15:53
|
#419
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un Civic Type-R (ep3) pe care probabil unii il recunosc si care are urmatoarele modificari:
-CAI Injen
-galerie admisie RBC
-serpi Toda +catback Invidia
Electronica este asigurata de o Hondata K100 iar rezultatul obtinut in aceasta configuratie, dupa cum se vede nu este unul de ici de colo.
|
|
|
02-05-14, 17:44
|
#420
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si astfel am ajuns la sfarsitul prezentarii masinilor ce au beneficiat de promotia La Multi Ani 4Tuning!
Cu acest prilej multumim tuturor participantilor si ne bucuram de succesul inregistrat de aceasta promotie, succes ce ne motiveaza sa initiem si alte asemenea idei pe viitor.
|
|
|
|
|