09-02-13, 15:14
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
|
|
|
10-02-13, 19:09
|
#107
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
|
Buna treaba. Mai avea DPF?
|
|
|
11-02-13, 10:37
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Da, masina are filtrul de particule.
|
|
|
11-02-13, 13:17
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Arthur dar cutia ce zice?
|
|
|
11-02-13, 14:47
|
#110
|
Stage 4
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of: [SKODA]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by tache_mache
Arthur dar cutia ce zice?
|
Destul de mult pt o masina cu DPF. Daca o alearga prin oras posibil sa intampine probleme. Daca merge cu ea mai mult pe afara atunci nu cred ca vor fi probleme. Mai nou am aceasi masina dar intentionez sa renunt la DPF. Putere mai mare, evacuare mai buna, EGT mai mic, dar masina va da fum. Cutia este la limita superioara. Daca e bine intretinuta si nu se exagereaza ... tine.
|
|
|
11-02-13, 20:09
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masina este folosita zi de zi dar nu este abuzata, prin urmare cutia este ok.
|
|
|
12-02-13, 09:14
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
|
Parca masina asta e facuta de boosted.ro!!!!!! Oare dc apar 2 firme diferite cu aceasi lauda!!!?????
|
|
|
12-02-13, 11:30
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Explicatia este foarte simpla. Softul este furnizat de catre Exelixis.
Boosted.ro este singurul reseller autorizat al softurilor Exelixis Motorsport in Romania.
|
|
|
12-02-13, 14:12
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 436
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Explicatia este foarte simpla. Softul este furnizat de catre Exelixis.
Boosted.ro este singurul reseller autorizat al softurilor Exelixis Motorsport in Romania.
|
Am inteles........cum ar veni Boosted.ro e un fel de intermediar!!
|
|
|
12-02-13, 17:15
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu, nu este un intermediar pentru ca ofera aceeasi calitate a serviciilor si aceleasi preturi ca si noi.
|
|
|
12-02-13, 18:09
|
#116
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca doua nume cunoscute pasionatilor de motorsport ne-au vizitat saptamana trecuta.
Este vorba de cunoscutul pilot Relu Cladoveanu cu al sau Mitsubishi EVO 9 pregatit de catre GATMO si de Frank Lapp fostul responsabil cu partea de software in cadrul GATMO, actualmente implicat in alte proiecte printre care si resoftarea unor masini din WRC.
Scopul vizitei a fost resoftarea EVO-ului 9 ca urmare a catorva modificari efectuate odata cu ultima revizie capitala a masinii.
|
|
|
16-02-13, 15:11
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Motorul 2.0TDI este unul din cele mai raspandite motoare in cadrul grupului VAG si nu fara motiv.
Acest motor imbina intr-un mod fericit fiabilitatea in utilizarea cotidiana cu economia de combustibil oferind in acelasi timp performante rezonabile.
Dar chiar si respectand aceste deziderate producatorul a lasat destule posibilitati de joaca celor ce doresc un plus de performanta cu un minim de investitie.
Acest lucru il dovedeste si cazul masinii de mai jos, un Volkswagen Passat 2,0TDI BLUEMOTION stock caruia i s-a implementat un soft Exelixis.
Cele doua grafice ilustreaza caracteristicile masinii stock cat si rezultatele obtinute dupa resoftare.
|
|
|
16-02-13, 19:35
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ce crestere violenta a cuplului dupa resoftare... si ce diferenta mare de cuplu la turatia de inceput a testului, intre inainte si dupa resoftare.
|
|
|
16-02-13, 20:06
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
De regula asta e scopul resoftarii, cresterea puterii si a cuplului.
Diferenta de cuplu in secventa de inceput a masurarii este data de felul in care este actionata pedala de acceleratie, progresiv sau brusc.
Acest fapt nu influenteaza sub nici o forma valorile maxime inregistrate.
P.S. Chiar daca au trecut 3 ani de cand ti-am lansat invitatia de a ne vizita, lucru ce nu s-a intamplat inca, invitatia ramane valabila, cu atat mai mult acum, avand in vedere ca noul nostru dyno iti suscita din nou interesul.
|
|
|
07-03-13, 12:25
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Toata lumea greseste, in consecinta si WPP-ul mai face lucruri normale din cand in cand.
Ultima isprava din categoria lucruri normale o reprezinta un BMW 320d, care in urma hibridizarii turbinei, instalarii unei evacuari si a unui intercooler custom avea nevoie de o resoftare.
Teoretic, cifrele finale pot fi mai mari, deoarece atat evacuarea cat si intercoolerul pot fi imbunatatite deoarece prezinta carente de executie.
Mai jos se regasesc fisele pentru masuratoarea initiala, masuratoarea dupa resoftare, cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
|
|