23-09-12, 12:51
|
#46
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Țin să vă contrazic puțin, acesta fiind un Civic ED6, nu CRX. Arată cam la fel, diferă spatele.
În rest, numai de bine și felicitări pentru proiectele deosebite
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
25-09-12, 10:45
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Corect Bong! Eroarea noastra.
|
|
|
25-09-12, 11:01
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O vizita placuta dar al carei rezultat din pacate nu il putem face public din motive obiective.
|
|
|
27-09-12, 10:55
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un client vechi dar cu o masina noua.
Modificari:
-evacuare manifold back cu decat-uri TopGear
-filtru de aer sport panel
-resoftare
Avand in vedere ca M3-ul vine cu o carenta mare de putere din fabrica rezultatul este intr-adevar foarte bun.
|
|
|
28-09-12, 10:23
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Subiectul de astazi este un Seat Leon 1,8T.
Ceea ce se anunta ca o resoftare banala by Exelixis avand in vedere modificarile minore ale masinii, respectiv, catback Greddy si filtru sport panel ITG, a dezvaluit un rezultat destul de surprinzator luand in considerare ca masina functioneaza zi de zi cu benzina de 95.
|
|
|
29-09-12, 11:03
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o dovada (daca mai era nevoie) a potentialului motoarelor 2,0TFSI.
La capitolul modificari se pot bifa urmatoarele:
-evacuare custom
-CAI EvoMS
-twintercooler Forge
-BOV Forge
-pompa benzina intank
-soft Revo Stage2
|
|
|
02-10-12, 16:15
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cand bunicul isi viziteaza nepotul……..
Desi au trecut ceva ani si kilometrii peste el de cand a fost produs acest Nissan Skyline R33 GTS-25t complet stock si echipat cu o cutie de viteze automata nu s-a facut de rusine, rezultatul fiind unul satisfacator in conditiile date.
|
|
|
03-10-12, 15:56
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
……..si a revenit.
Colaborarea WPP & MOM isi continua saga cu un nou episod. Masina a revenit pe dynoul Exelixis nu atat datorita faptului ca a suferit modificari majore de ordin mecanic cat datorita rafinarii configuratiei deja existente prin ajustarea sau inlocuirea unor componente.
Softul a fost refacut de catre WPP pastrand aceleasi valori de boost ca si la ultima sedinta de resoftare deoarece scopul nu a fost obtinerea de mai multa putere prin cresterea presiunii cat punerea in valoare a noilor componente.
Cele 2 grafice infatiseaza performantele masinii pentru low boost, respectiv 0,9bar si high boost, respectiv 1,2bar.
Pentru o mai buna comparatie before&after se poate vizualiza: https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5133128
|
|
|
03-10-12, 22:42
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 657
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Dupa prima sesiune dyno am constatat ca admisia si traseul de evacuare ne trageau in spate asa ca am refacut tot sistemul de evacuare, traseul de admisie si admisia.
Rezultatul fiind de 30 de cai in plus pe high boost
Mai sunt cateva modificari de facut si vom reveni....
__________________
Chiptuning, dealer standalone VEMS, tuning motor...
WPP Tuning
Tel.: 0768 417 627
Email: contact@wpp.ro
Web: www.wpp.ro
YM: catalin_wpp
|
|
|
04-10-12, 18:26
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Masina a ajuns la noi acuzand probleme de functionare.
Ulterior rezolvarii acestor probleme masina a primit si un soft by Exelixis.
Modificarile sunt:
-evacuare turboback TopGear
-filtru de aer ITG
-front mount intercooler (din pacate subdimensionat pentru aceasta masina)
|
|
|
06-10-12, 11:35
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Continuam miniseria Audi S3 cu un reprezentant al generatiei 8p.
Masina beneficiaza de:
-pompa APR
-admisie ITG
-BOV Forge
-evacuare turboback decat Milltek
-soft Revo stage2+
|
|
|
08-10-12, 17:34
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ramanem in cadrul grupului VAG cu aceasta Skoda Octavia RS 2,0TDI care in urma inlaturarii filtrului de particule a beneficiat si de o resoftare.
|
|
|
10-10-12, 16:00
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un GTR ramane un GTR indiferent carei generatii apartine.
Acest punct de vedere ne-a fost intarit de ultima experienta avuta cu acest Nissan Skyline GTR R33.
Scopul initial al vizitei a fost instalarea unui kit frontmount intercooler, a unor filtre HKS si a unui BOV Forge Motorsport.
Masina a fost achizitionata avand ECU Mine’s, boost controller HKS si evacuare sport insa am remarcat ca avea unele probleme de functionare in special pana in 4000rpm. Prin urmare, ne-a fost solicitat ca ulterior montajului noilor piese de upgrade sa efectuam si un reglaj al masinii astfel incat aceasta sa functioneze corect pe toata plaja de turatie.
Astfel dupa terminarea fazei de montaj masina a intrat la dyno pentru masurare si reglajele necesare functionarii corecte. Nu mica ne-a fost surpriza cand am vazut cat de mult conteaza un reglaj corect in cazul acestei masinii. Primul grafic ilustreaza performantele masinii cu upgradeuri hardware dar nereglata iar cel de al doilea masina cu aceleasi upgradeuri hardware dar reglata.
Last edited by Exelixis; 10-10-12 at 16:08.
|
|
|
11-10-12, 18:45
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
In mod uzual pentru SUV-urile cu pretentii sportive se foloseste apelativul “garsionera mobila”.
Intrebarea pe care o lansam este: atunci cand performantele unui astfel de SUV fac sa para banale o pleiada de masini eminamente sport, ce se intampla cu apelativul in cauza?
Ca sa fim fairplay mentionam ca BMW-ul X6M in cauza beneficiaza fata de varianta stock de:
-galerii sport
-downpipeuri decat
-filtre de aer panel sport
-soft Dimsport
|
|
|
11-10-12, 18:58
|
#60
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu vad eu bine acolo, 682 ??
|
|
|
|
|