04-12-14, 18:29
|
#526
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
S-a terminat sezonul de distractie pe circuit, asa ca nu mai ramane altceva de facut decat verificarea starii materialului de concurs si inceperea pregatirii pentru sezonul urmator.
Un prim exemplu a venit sub forma acestei Honda S2000 ce beneficiaza de un kit de admisie K&N, galerie de admisie Toda, decat Toda si catback single Kakimoto.
|
|
|
06-12-14, 15:04
|
#527
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Continuam tot cu o Honda S2000 care "lucreaza" in acelasi mediu ca si exemplarul prezentat anterior.
Suma modificarilor este reprezentata doar de catre un kit de admisie K&N si o evacuare custom decat.
|
|
|
08-12-14, 18:22
|
#528
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Sa ai spatiu util generos nu inseamna ca trebuie sa fi si lent.
Cam asta ne transmite micul proiect prezentat in cele ce urmeaza.
Este vorba de un Audi A4 break echipat cu motorul 2.0TDI (143cp stock)
Masina a primit o turbina hibrid realizata de catre AVD TURBO, evacuarea a ramas cea stock cu mentiunea ca a fost transformata intr-o varianta decat.
Resoftarea a fost realizata de catre CF Tuning.
|
|
|
09-12-14, 02:11
|
#529
|
Stock
Join Date: Jul 2010
Posts: 2
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cam cat credeti ca ar fi diferenta intre SuperFlow si DynoJet? (putere afisata)
|
|
|
09-12-14, 10:20
|
#530
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Nu facem astfel de comparatii si presupuneri.
|
|
|
10-12-14, 18:08
|
#531
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Continuam tot cu o masina diesel modificata pe aceeasi reteta dar cu o baza de plecare diferita.
Este vorba de un Golf 4 TDI 4 Motion cu motorizare 1,9TDI (101cp stock).
Acesta a primit o turbina hibrid realizata de catre AVD TURBO, iar sistemul de evacuare stock a fost customizat devenind un sistem decat.
Resoftarea si de aceasta data a fost efectuata de catre CF Tuning.
|
|
|
12-12-14, 17:06
|
#532
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Desi intra tot in categoria hothatch-urilor ce se preteaza relativ usor modificarilor, proiectele avand ca baza de plecare Renault Megane 2 RS 225, nu sunt la fel de des intalnite ca cele bazate pe diversele platforme ale grupului VAG.
In consecinta, pentru a mai echilibra putin balanta va vom prezenta un proiect simplu dar eficient, in care am fost implicati de curand si care are ca subiect un Megane 2 RS 225.
Acest exemplar a primit ca upgradeuri:
-admisie + filtru sport ITG
-FMIC dedicat GPI Racing
-BOV Forge
-downpipe Milltek pe 70mm
-sistem catback K-Tec pe 76mm
Atunci cand masina ne-a fost incredintata pentru finalizarea proiectului o mare parte din componentele de upgrade fusesera instalate.
In consecinta masina nu a putut fi masurata complet stock iar rezultatul masurarii initiale este cel obtinut cu softul de fabrica, dupa instalarea tuturor upgradeurilor enumerate mai sus.
Softul custom by Exelixis Motorsport a avut ca scop realizarea unui castig de performanta consistent pe intreaga plaja de turatie, astfel incat masina sa aiba un comportament liniar.
Acest lucru se poate observa cel mai bine din suprapunerea celor doua grafice, inainte/dupa resoftare.
|
|
|
15-12-14, 18:32
|
#533
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Achizitia unei masini poate fi un motiv la fel de intemeiat pentru o verificare a performantelor masinii pe dyno.
In cazul de fata este vorba de un Audi A6 3.0TDI Quattro. Noul proprietar a confirmat faptul ca masina a fost resoftata, dar din pacate sursa softului nu este cunoscuta.
|
|
|
16-12-14, 18:15
|
#534
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O ultima verificare a "ursului" inainte de hibernare.
|
|
|
20-12-14, 17:03
|
#535
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Scurt si la obiect: Opel Insignia 2.0T cu filtru panel K&N si soft EDS MotorSport.
|
|
|
22-12-14, 18:20
|
#536
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca un Touareg cu motorizare 3.0TDI primeste o resoftare by Exelixis Motorsport.
|
|
|
23-12-14, 19:03
|
#537
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
|
|
|
26-12-14, 23:56
|
#538
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O surpriza extrem de placuta din partea prietenilor de la AVD TURBO.
Multe multumiri pentru sprijinul activ acordat in campania "Hai sa le coloram viata impreuna".
|
|
|
05-01-15, 18:44
|
#539
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Chiar daca suntem in 2015 deja, au mai ramas lucruri interesante de prezentat din 2014.
Revenim cu acest Mitsubishi Lancer 1.8Di-D (150cp stock) ce a primit o resoftare by Exelixis Motorsport.
Singura modificare in momentul resoftarii o reprezenta un sistem catback "tiuning", care din fericire a fost inlocuit intre timp cu unul corespunzator (vezi ultima poza atasata dupa grafice).
Graficele ilustreaza puterea masurata inainte de resoftare, dupa resoftare, cat si o comparatie a celor 2 instante.
|
|
|
06-01-15, 18:37
|
#540
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Tot din 2014 vine si acest BMW 135d modificat exclusiv pentru VTM.
|
|
|
|
|