19-06-15, 18:23
|
#601
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o premiera cel putin pentru Romania, prezentata de catre Exelixis Motorsport.
Masurarea pe dyno a unui Lamborghini Aventador LP 700-4 model 2015.
Aviz amatorilor, masina nu este stock, fiind livrata cu o varianta de soft custom, implementata chiar de catre producator.
|
|
|
20-06-15, 14:57
|
#602
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Enjoy!
|
|
|
23-06-15, 17:21
|
#603
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Scurt si la obiect, Mini Cooper S (R56) resoftat by Exelixis Motorsport.
|
|
|
02-07-15, 17:33
|
#604
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cand o masina are 270k km, destul de rar cineva se mai gandeste la o resoftare. Cu toate acestea BMW-ul 320d (163cp stock) a fost supus unei astfel de operatiuni cu un rezultat pozitiv.
Trebuie mentionat ca softul realizat de catre BPS nu este unul agresiv.
Cele 3 grafice infatiseaza valorile masurate stock, dupa resoftare si o comparatie intre ele.
|
|
|
03-07-15, 18:51
|
#605
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Opel Signum 1.9CDTI cu urmatoarele modificari:
-turbina hibrid realizata de catre AVD Turbo
-intercooler custom
-DPF inlaturat fizic de pe masina
-filtru sport panel K&N
-resoftare TCM Turbo Stage 2
|
|
|
04-07-15, 12:17
|
#606
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o masina resoftata de catre TCM Turbo.
Este vorba de un Seat Leon Cupra 2.0TFSI cu modificari minore: kit admisie Twintake Forge Motorsport si evacuare turboback necatalizata TopGear.
|
|
|
09-07-15, 17:51
|
#607
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Revenim asupra unei masini ce a mai fost pe la noi, doar pentru a fi masurata: https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5790748.
Intre timp masina a primit un intercooler custom Mishimoto, urmat de o resoftare by Exelixis Motorsport.
|
|
|
10-07-15, 16:09
|
#608
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O masina ce inregistreaza un castig extraordinar de bun prin resoftare.
Ford Focus 1.6 EcoBoost complet stock in varianta de 150cp, a obtinut un castig de 50cp printr-o simpla resoftare by Exelixis Motorsport.
Atasat regasiti fisele dyno aferente masurarii stock, masurarii dupa resoftare, cat si comparatia intre cele doua instante.
|
|
|
13-07-15, 18:22
|
#609
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Resoftare by Exelixis Motorsport, efectuata asupra unui Golf Mk5 cu motorizare 1.9TDI (105cp stock).
Graficele indica valorile de putere si cuplu masurate anterior resoftarii, dupa resoftare si o comparatie intre cele 2 instante.
|
|
|
14-07-15, 18:04
|
#610
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un client mai vechi, ce a revenit pentru o sesiune de reglaje.
|
|
|
16-07-15, 18:02
|
#611
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca un Mitsubishi Evo X ce utilizeaza un software custom realizat de catre Exelixis Motorsport.
Ca si modificari, masina beneficiaza de o evacuare turboback necatalizata Milltek si un filtru de aer sport panel ITG.
Pentru a proteja cutia SST au fost instalate preventiv un kit de ambreiaje sport Dodson cat si un radiator de ulei pentru cutie.
|
|
|
18-07-15, 13:59
|
#612
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Chiar daca a trecut destula vreme de la lansarea modelului Toyota Supra Mk4 (A80), farmecul acestei masini nu s-a diminuat deloc odata cu trecerea anilor.
Acesta este si motivul pentru care in mod cert am petrecut mai mult timp admirand acest exemplar JDM perfect intretinut si discutand cu proprietarul, decat pentru sedinta dyno propriu-zisa.
Momentan, acest exemplar beneficiaza doar de cateva mici upgradeuri:
- filtru aer sport BLITZ SUS
- evacuare turboback BLITZ NUR-SPEC R
- boost controller APEX-i AVCR (cu ajutorul caruia s-au putut efectua cateva mici reglaje de functionare)
insa conform intentiilor proprietarului, lista va fi extinsa in viitorul apropiat si cu alte componente de upgrade.
|
|
|
21-07-15, 17:53
|
#613
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un BMW 330XD complet stock a venit pentru a fi masurat, din simpla curiozitate a proprietarului si ...surpriza, masina este resoftata.
Din pacate sursa resoftarii este necunoscuta.
|
|
|
23-07-15, 17:55
|
#614
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Seat-uri Leon Cupra din generatie 1P in diverse configuratii am tot masurat, insa un exemplar Cupra R cum este acesta, nu am avut placerea pana acum.
Conform spuselor proprietarului masina are doar urmatoarele modificari:
-BOV Forge
-kit filtru aer sport K&N
-intercooler front mount GSP
|
|
|
27-07-15, 18:05
|
#615
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Parca era timpul sa vedem si o masina autohtona pe dyno.
Credem ca este vorba de o premiera cel putin pentru Romania si anume resoftarea unei Dacii Sandero cu motorizare 0,9Turbo, operatiune realizata de catre Dimsport.
|
|
|
|
|