21-05-15, 07:24
|
#586
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
De fabrica nu are 140 de cai?
|
|
|
21-05-15, 10:35
|
#587
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
De fabrica trebuia sa aiba conform fabricantului 170cp.
|
|
|
23-05-15, 16:02
|
#588
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Noul Audi RS6 model 2015, masurat pentru prima oara pe un dyno din Romania!
Acest exemplar nu este tocmai stock, doarece a fost livrat avand deja montat un sistem de evacuare sport, realizat chiar de catre Audi.
|
|
|
25-05-15, 18:50
|
#589
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Va prezentam un mic proiect bazat pe un Fiat Bravo 1.4T-Jet (120cp).
Masina a primit o evacuare turboback catalizata realizata de catre TopGear, i-a fost instalat un intercooler Mishimoto si in final a fost impementat un soft Dimsport.
|
|
|
27-05-15, 18:54
|
#590
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o masina diesel cu resoftare by Exelixis Motorsport.
Este vorba de un Renault Megane II cu motorizare 1.9dCi.
Atasat se regasesc fisele dyno aferente masinii masurate stock, masinii masurate dupa resoftare, cat si o comparatie intre cele doua grafice.
|
|
|
28-05-15, 18:47
|
#591
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Din nou motorizare diesel si din nou soft by Exelixis Motorsport.
Este vorba de o Skoda Octavia 1.9TDI cu motorizare de 101cp (AXR).
Fisele dyno infatiseaza performantele masinii masurate stock, performantele masurate dupa resoftare, cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
29-05-15, 18:50
|
#592
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O noua resoftare by Exelixis Motorsport pentru o motorizare 1.9TDI cod AXR (101cp), dar pe o alta caroserie, respectiv Seat Leon 1M..
Si de aceasta data rezultatul final a fost unul bun, asa cum il ilustreaza si fisele prezentate mai jos.
|
|
|
30-05-15, 15:56
|
#593
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ramanem in zona diesel prin intermediul acestui Hyundai i30 1.6CRDi, ce a primit o resoftare by Exelixis Motorsport.
Graficele indica valorile masurate stock, valorile inregistrate dupa resoftare, cat si comparatia dintre ele.
|
|
|
02-06-15, 19:05
|
#594
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O configuratie simpla cu un rezultat frumos.
BMW 120d (163cp stock) cu intercooler si evacuare M Performance, resoftat de catre RBN Tuning.
|
|
|
05-06-15, 18:35
|
#595
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Inca o situatie in care un powerbox chiar ofera performanta.
Este vorba de un BMW 116d echipat cu un powerbox RaceChip Pro2.
Masina a fost masurata atat stock, cat si cu powerboxul conectat, rezultatele putand fi vizualizate in fisele atasate.
|
|
|
10-06-15, 18:56
|
#596
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Audi S4 (3L compresor) masurat atat stock cat si cu Revo Stage1.
|
|
|
12-06-15, 10:17
|
#597
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Oho, foarte frumos! Sa inteleg ca proprietarul nu a dorit cresterea limitarii?
|
|
|
16-06-15, 17:25
|
#598
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ne indoim ca proprietarul acceseaza acest topic, astfel incat intrebarea ta sa primeasca un raspuns.
|
|
|
16-06-15, 19:12
|
#599
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cine spune ca uleiul de gatit nu e o alternativa viabila pentru combustibilul de pompa ar fi bine sa se mai gandeasca odata.
Cazul de fata pare o poveste frumoasa, dar este mult mai mult de atat.
Este vorba de o Skoda Octavia 2 1.9TDI (105cp stock) cu 307.000km la bord.
Inca de cand avea 50.000km masina functioneaza exclusiv cu ulei de gatit, indiferent de sezon.
Si ca si cum acest fapt nu ar fi fost indeajuns, masina a beneficiat si de cateva modificari, evacuare custom turboback necatalizata si o resoftare efectuata de catre RBN Tuning.
Rezultatul final al acestei configuratii aparte il puteti vedea in graficul atasat.
|
|
|
18-06-15, 19:04
|
#600
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 293
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Oare cum se poate lua legatura cu propietarul pentru mai multe detalii despre masina?
|
|
|
|
|