Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-07-09, 14:23   #316
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Are dreptate, quattro cu acel cuplu de 650NM de la 1500-6250 ar fi aratat si mai tare avantajul in acceleratie a lui RS6 in fata M5-ului, care oricum e mare.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 14:53   #317
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Anaconda, e ca si atunci cand se compara dieselul turbo cu benzinarul aspirat pe o repriza si ambele masini plecand din aceeasi treapta.E logic ca daca ambele aveau aprox 2500 rpm in tr a doua ( poate 3000), RS6 era in cuplul maxim iar M mai avea mult pina acolo.La plecarea de pe loc poti pleca turat, la o astfel de repriza nu.Cred ca plecarea era egala de pe loc, iar prin meci nul ma refer ca in aceasta cursa, cat a castigat RS6 la plecare, datorita cuplului, atata i-a ramas avansul toata cursa, nu a mai castigat teren deloc.Daca plecau la fel, la egalitate ajungeau.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 14:58   #318
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
A6 a aparut fix in acelasi timp cu E60. Deci comparatia mere cu mere este M5 E60 cu RS6 actual, fie el aparut dupaia dar masina pe care se bazeaza este contemporana cu M5. Urmatoarea generatie de Seria5 cu un eventual M5 este comparatie mere cu pere si ce conteaza este faptul ca momentan RS6 > M5

Cursa aia in care RS6 este destul de impresionanta. De ce ?

1) Castiga

2) Are Quattro unde in afara de start reprezinta un mic impediment

3) Tipic curselor alora idiotice startul se da din mers, adica sa anuleze tot avantajul Quattro si sa avantajeze BMW. Apoi Quattro devine dezavantaj in linie dreapta. Oare de ce nu s-au dat de pe loc ?

Daca tot au chef de curse care nu se dau cu start de pe loc si au chef sa avantajeze pe cineva de ce nu le fac pe ploaie ? Sa vedem cum se descurca RWD vs Quattro

4) E avant si e mai greu (?)
In cazul de fata vorbim de motorizare, nu de sasiu, diferenta de varsta intre motorizari este de 3 ani, intr-un fel este normal si am intreb daca au avut acelasi an de aparitie al sasiului de ce le-a trebui Audi 3 ani in + pt. versiunea sportiva, nu oare pentru a dezvolta un model mai rapid decat rivalul sau, daca erau asa asa buni de ce nu au scos in acelasi timp sa vedem daac era la fel de reusit. 3 ani inseamna foarte mult si bravo lor ca au reusit o limuzina atrat de performanta dar sa vedem cat timp o sa-si mentina suprematia.

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
RS4 B7 a fost prezentat si lansat in Germania in aprilie 2004, nu conteaza cat a stat in productie atata timp cat el deja avea aproape 3 ani pe piata si in plus fata de asta M3 n-a castigat World Performance Car Of The Year, asta spube multe, plus ca RS4 B8 va fi rival de drept M3 E90, platforma MLP e demna de noua platforma E90! Iar RS6 e TT pt ca asa e traditia sa! M5 va fi bn pe viitor mai rapid decat RS6 dar la ora actuala RS6 e rege pe circuit si in linie dreapta plus ca nu va mai dura mult si vine RS6 Plus ca sa ridice mai sus stacheta fata de viitorul M5! Asul e in maneca Audi, plus ca au in vedere si versiuni Clubsport, un fel de CSL de la AudiCeva fmde zis?!
Putin ne pasa cand a fost prezentata, sunt masini care sunt prezentate cu 5-7 ani inaintea intrarii in productie, "prezentatul" cu varianta de serie nu au legatura, mai ales ca "prezentatul" este mult mai slab decat varianta finala, este practic un prototip, ca daca era masina perfecta nu mai asteptau 2 ani sa o scoata.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 15:03   #319
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
In cazul de fata vorbim de motorizare, nu de sasiu, diferenta de varsta intre motorizari este de 3 ani, intr-un fel este normal si am intreb daca au avut acelasi an de aparitie al sasiului de ce le-a trebui Audi 3 ani in + pt. versiunea sportiva, nu oare pentru a dezvolta un model mai rapid decat rivalul sau, daca erau asa asa buni de ce nu au scos in acelasi timp sa vedem daac era la fel de reusit. 3 ani inseamna foarte mult si bravo lor ca au reusit o limuzina atrat de performanta dar sa vedem cat timp o sa-si mentina suprematia.



Putin ne pasa cand a fost prezentata, sunt masini care sunt prezentate cu 5-7 ani inaintea intrarii in productie, "prezentatul" cu varianta de serie nu au legatura, mai ales ca "prezentatul" este mult mai slab decat varianta finala, este practic un prototip, ca daca era masina perfecta nu mai asteptau 2 ani sa o scoata.
Poi au avut nevoie de 3 ani sa cumpere un M5 sa`l ia sa`l descoasa si sa faca o caramida de masina de 2 tone si insesizabil mai rapida.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 15:07   #320
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Pe langa faptul ca RS6 era avant si da era mai greu si avea si un altfel de coeficient aeordinamic, nu degeaba pe lista de presa Avant are 4.6 pana la 100km/h si sedan-ul 4.5s si totusi si totusi au comparat un Avant cu M5 sedan si tot umilinta a fost. Ce vrei sa spui?! Ca a fost la limita?! Aia e la limita?! La limita e un bot de masina, nu distanta aia...
Iar RS6 ramane un sedan impecabil, frumos, agresiv, sigur, mancator de km si foarte distractiv in orice moment.
Aia nu se numeste umilinta, umilinta se numeste cand cu 510 CP faci RS6 tunat de 720 CP

https://www.youtube.com/watch?v=dpn3Y...eature=related
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 16:31   #321
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ar fi interesanta o statistica cu unitati vandute de-a lungul vremii de cele 3 companii, anume cate M-uri, cate RS-uri si cate AMG-uri se vand pe an, cam asa iti dai seama care e cu adevarat liderul clasei premium sport, dupa numarul de entuziasti care le cumpara, nu cu limbaje de samsar obosit si ineptii savuroase pana devin enervante sau cu review-s biased de pe internet.

http://www.worldcarfans.com/10902041...-sales-in-2008

Eu am gasit 2008 an record pentru Mercedes AMG(personal sunt fan AMG), veniti cu cifre pentru restul fanii celorlalte branduri dar cifre oficiale nu de pe blogul lui pvptrance and similar shit.

AMG global sales were 24,200 for 2008, an increase of 19 percent over the previous year's 20,300.

Am gasit si pentru BMW :

http://www.egmcartech.com/2009/02/03...rcent-in-2008/

Despite the global economic downturn, BMW’s M GmbH reported that year-on-year sales were up 50 percent in 2008. The division reported sales of 24,186 units of BMW M vehicles to customers in the 2008 business year, the second best-result in its 30 year history.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 29-07-09 at 16:38.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 16:56   #322
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Ar fi interesanta o statistica cu unitati vandute de-a lungul vremii de cele 3 companii, anume cate M-uri, cate RS-uri si cate AMG-uri se vand pe an, cam asa iti dai seama care e cu adevarat liderul clasei premium sport, dupa numarul de entuziasti care le cumpara, nu cu limbaje de samsar obosit si ineptii savuroase pana devin enervante sau cu review-s biased de pe internet.

http://www.worldcarfans.com/10902041...-sales-in-2008

Eu am gasit 2008 an record pentru Mercedes AMG(personal sunt fan AMG), veniti cu cifre pentru restul fanii celorlalte branduri dar cifre oficiale nu de pe blogul lui pvptrance and similar shit.

AMG global sales were 24,200 for 2008, an increase of 19 percent over the previous year's 20,300.

Am gasit si pentru BMW :

http://www.egmcartech.com/2009/02/03...rcent-in-2008/

Despite the global economic downturn, BMW’s M GmbH reported that year-on-year sales were up 50 percent in 2008. The division reported sales of 24,186 units of BMW M vehicles to customers in the 2008 business year, the second best-result in its 30 year history.
asta mi-a placut. omul a venit cu cifre si a aratat ca M si AMG sunt cam la egalitate(14 masini nu e asa mare diferenta). sunt curios de RS cate vinde pe an. dupa parerea me RS nu are suflet si pica din prima. AMG sunt foarte ok dar parca nu pentru mine deci raman cu M. acum o sa-mi sara in cap o gramada de baietasi cu audi TDI dar ma doare fix in basca.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 17:00   #323
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

De la un fan BMW am citit pe un thread ca a fi cel mai vandut nu inseamna ca esti si cel mai bun.

Pe politica asta TDI-urile clar nu au rival ca motoare dizal fiind cele mai vandute sau cum ?

PS: Ti-ai pus vreodata intrebarea ca parerea ta care ai vazut RS doar in poze nu este prea relevanta ?

Chiar as vrea sa vad unde se gaseste suflet-ul in BMW. Fiare sunt toate, lasati fanteziile cu suflet si alte balarii.

In plus Audi RS momentan exista doar cateva. TT RS si RS6. Mai e si R8 de la Quattro Gmbh daca se pune. NU este un pic logic sa se vanda mai putine decat atatea modele AMG, C Klasse, E Klasse, S Klasse, CL, CLK, ML, G Klasse si cate mai au aia ? Daca e sa te iei dupa vanzari BMW castiga, doar M3 / M5 / M6 s-au vandut atatea. Acum a aparut si X5 si X6. Dar dupa cum am spus asta este cu dus-intors cu vanzarile cele mai multe.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 29-07-09 at 17:04.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 17:41   #324
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Ar fi interesanta o statistica cu unitati vandute de-a lungul vremii de cele 3 companii, anume cate M-uri, cate RS-uri si cate AMG-uri se vand pe an, cam asa iti dai seama care e cu adevarat liderul clasei premium sport, dupa numarul de entuziasti care le cumpara, nu cu limbaje de samsar obosit si ineptii savuroase pana devin enervante sau cu review-s biased de pe internet.

.[/SIZE][/B]
300.000 de vehicule produse in 30 de ani. Este performanta pe care a reusit sa o inregistreze divizia de performanta a celor de la BMW, creata in 1978 cu titulatura M.

Pentru a celebra nasterea exemplarului cu numarul 300.000 BMW a organizat un eveniment comemorativ menit sa aduca tuturor aminte de ceea ce inseamna logo-ul M pe modelele constructorului bavarez. In cadrul evenimentului, exemplarul cu numarul 300.000, un M3 Coupe in culoarea alb alpin, a fost inmanat unui client din Regensburg, un oras situat in apropierea uzinei constructorului german.

Divizia de performanta a debutat odata cu lansarea primului M1, care era de fapt o masina de curse legalizata pentru sosea. Logo-ul apare in 1979 pe modelul M535i, urmat in 1983 de M635 CSi, capabil sa ofere 286 de cai, si un an mai tarziu de M5 cu aceeasi putere maxima.

De atunci si pana astazi, gama modelelor de performanta ale constructorului german s-a imbogatit simtitor, emblema M figurand acum pe noua produse BMW: Z4 Roadster si Coupe cu 343 de cai, M5 Sedan si Touring, M6 Coupe si Cabrio, ambele cu 507 cai, si M3 Sedan, Coupe si Cabrio cu 420 de cai sub capota.

Potrivit datelor oferite de constructorul german, in 2007 divizia M a totalizat doar un procent din profitul inregistrat de grupul BMW. In acest moment, cel mai popular model al diviziei de performanta este noul M3, care a reusit sa totalizeze 4000 de exemplare vandute in primele patru luni ale lui 2008.

SUA ramane in continuare piata cea mai importanta pentru modelele M, fiind urmata de Marea Britanie, Germania si Italia.

si am gasit ceva despre Quattro GMBH:
Die Audi Quattro GmbH, die ihre Zahlen für 2008 erst noch veröffentlichen wird, konnte 2007 exakt 9.456 Fahrzeuge absetzen
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:02   #325
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

audi nici nu a indraznit sa se bage in F1,ca acolo nu au loc toate fumurile,si faptul ca au obtinut 8 puncte in 10 curse nu are nici cea mai mica relevanta, ca si motor au fost printre cele mai puternice,ca ferrari sau mclaren a avut un eleron pozitionat intr`o pozitie mai buna=> o aerodinamica mai buna si un timp mai bun,asta nu contest.
Daca RS6 este o capodopera atunci M5 e60 a fost istorie cand a aparut.

Last edited by aleks; 29-07-09 at 21:37.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:07   #326
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Vezi ca si M3 este mult mai nou ca RS4. Audi nu a indraznit sa se bage in F1, dar unde s-a bagat (Rally, LeMans, DTM) s-a comportat excelent. BMW in F1 niciodata nu au fost in top. Singurul motorsport unde BMW domina copios si castiga de fiecare data sunt competitiile monomarca unde sunt numai BMW

Quote:
Eu ziceam ca BMW este peste audi,ma refeream la general
Clar

Daca presa de specialitate aprecieaza RS6 si zice ca este foarte reusit, aia care l-au condus oare de ce sa te cred pe tine cand probabil l-ai vazut doar in poze ? Si da, este o capodopera.

Cati ani au fost in F1 ar fi avut timp sa puna la punct o masina de top, dar nu au fost in stare. Ca o dadeau in bara mai mereu, mai mult sau mai putin eu zic ca are relevanta. Asa buni ce sunt ei trebuiau sa zdrobeasca competitia.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:10   #327
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Vezi ca si M3 este mult mai nou ca RS4. Audi nu a indraznit sa se bage in F1, dar unde s-a bagat (Rally, LeMans, DTM) s-a comportat excelent. BMW in F1 niciodata nu au fost in top. Singurul motorsport unde BMW domina copios si castiga de fiecare data sunt competitiile monomarca unde sunt numai BMW



Clar

Daca presa de specialitate aprecieaza RS6 si zice ca este foarte reusit, aia care l-au condus oare de ce sa te cred pe tine cand probabil l-ai vazut doar in poze ? Si da, este o capodopera.

Cati ani au fost in F1 ar fi avut timp sa puna la punct o masina de top, dar nu au fost in stare. Ca o dadeau in bara mai mereu, mai mult sau mai putin eu zic ca are relevanta. Asa buni ce sunt ei trebuiau sa zdrobeasca competitia.
Care presa de specialitate,aia care apartine de audi? hai sa fim seriosi,arata`mi ce performante asa impunatoare are audi rs6 pentru ce motor are si atunci ma dau si eu cu rs6 prin garaj,si o sa simt si eu cum se inmoaie pedalele si volanu in mana,o sa simt ca PVD ))
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:12   #328
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai ce motor are ? 5.2 V10. M5 are 5.0 V10. Audi are turbo, dar la presiune destul de mica in timp ce BMW are motor de turatie mare. Plus ca Audi e Quattro si are 2100 KG sau cat are. Cu toate astea e mai rapid in linie dreapta sau pe circuit. E suficient de impunator cat sa fie peste rivali, asta e tot ce conteaza.

Acum aia care apreciaza Audi sunt platiti de ei ? Inseamna ca si aia care lauda BMW sunt tot platiti .

Ciudat, inseamna ca aproape toti aia care au pus mana pe RS6 au fost platiti. Ce ciudatenie .

Eu zic sa o lasi balta ca devine absurd.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:16   #329
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Pai ce motor are ? 5.2 V10. M5 are 5.0 V10. Audi are turbo, dar la presiune destul de mica in timp ce BMW are motor de turatie mare. Plus ca Audi e Quattro si are 2100 KG sau cat are. Cu toate astea e mai rapid in linie dreapta sau pe circuit. E suficient de impunator cat sa fie peste rivali, asta e tot ce conteaza.

Acum aia care apreciaza Audi sunt platiti de ei ? Inseamna ca si aia care lauda BMW sunt tot platiti .

Ciudat, inseamna ca aproape toti aia care au pus mana pe RS6 au fost platiti. Ce ciudatenie .
Care toti? eu nu am vazut nicaieri sa fie asa laudat rs6,ai vazut tu poate pe forum de audi! acolo da.

Eu zic sa o lasi balta ca devine absurd.
Poi las`o tu balta domnu audi? nu intelegi ca bate un aspirat de 5.0 507 cai din 2003 2004(abia il bate)
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 18:17   #330
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

La partea cu tunatul este fix invers. Audi are avantaj lejer datorita faptului ca are turbo din fabrica pe multe modele. O simpla resoftare iti aduce o gramada de cai. La BMW aspirat in schimb...pas. Trebuie zeci de mii de euro sa faci ceva serios, si sunt prea putine exemplarele alea. Asa ca ai incurcat oalele aici.

La S4 se scot aproape 100CP din resoftare. La RS6 te poti uita la modelele modificate pana acum, cu o simpla evacuare schimbata si o remapare cat se scoate.

PS: Inteleg ca nu iti convine dar las-o moarta. M5 a aparut dupa 2003 sau 2004. Nu mai degenera lucrurile. SI partea cu turatie mult mai mare la BMW nu se pune sau e neglijabil ? Si Audi putea sa scoata aceeasi putere din aspirat (dovada ca pe Lambo atat are, sau pe R8 V10) dar ce sens are ? Cuplu mai mic, mai putin liniar, potential de tuning mai mic. Asa ca are turbo dar si RPM mai mic. Este echitabil dar tu nu vezi asta.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -