Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-07-09, 17:46   #301
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Comparatia cu CSL nu isi are rostul. Una este o masina complet echipata, perfect utilizabila in viata de zi cu zi alta este o varianta cheala, facuta special pentru asta (circuit). Crezi ca un RS4 de pe care se da jos absolut tot, se pun slick-uri si alte chestii de genu' nu este mult mai rapid ?
Nu.Daca te uiti pe comparatii, RS-ul e oricum mai rapid pe linie dreapta (cai mai multi), dar mult mai lent pe circuit.Mai mult decat atat: daca compari CSL cu M3 e46 standard, nici macar decat asta nu e mai rapid pe linie dreapta, in schimb il rupe pe circuit.Deci totul e din trenul de rulare perfect si balansul perfect pentru circuit zic eu.Are mult prea putina legatura cu greutatea sau cu (ne)dotarile.

http://www.fastestlaps.com/index.php...=458da861dbf7c
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 19:12   #302
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Greutatea conteaza destul de mult. Plus orientarea masinii exclusiv pentru circuit. RS4 nu este in situatia in care daca treci peste o moneda sa stii daca a fost cap sau pajura. Cu siguranta daca s-ar compromite luxul, confortul, ar intra la o cura de slabire si suspensiile si tot ce tine de handling s-ar orienta pentru circuit si nimic mai mult ar fi mult mai rapid. Asa ca sa se compare mere cu mere ca altfel nu da bine.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 19:39   #303
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Varful de performanta al actualului E-Klasse ar putea fi chiar E63 AMG Black Series Coupe, asteptat sa debuteze in 2012 cu peste 525 de cai putere

Pentru ca a stiut intotdeauna sa pastreze ceva si pentru cei mai excentrici fani ai sai, Mercedes pregateste celebra varianta Black Series pentru varianta coupe a noului E-Klasse AMG. Zvonurile intra in contradictie cu declaratiile oficialilor, care au afirmat ca nu mai este loc pentru inca o varianta AMG. Cu toate acestea, daca ne aducem bine aminte, nemtii au negat si faptul ca va exista versiunea AMG, devaluita deja.

E63 AMG Black Series Coupe va fi supus unui intens program de reducere a masei totale si isi va trata clienii cu piele fina alcantara, insertii de aluminiu si doar doua scaune sportive. Senzatiile tari vor fi asigurate de un motor V8 de 6.2 litri, regasit pe versiunea AMG "de baza", a carui putere va sari insa cu siguranta de 525 de cai putere.

Momentan nu exista detalii despre data de lansare a versiunii de performanta, divizia AMG fiind momentan ocupata cu pregatirile de lansare a noului SLS. Chiar si asa, atunci cand va fi lansat, Mercedes E63 AMG Black Series va fi disponibil intr-un numar redus de exemplare si la un pret foarte piperat.

__________________

Last edited by adrian78bmw; 28-07-09 at 19:43.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 19:47   #304
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Varful de performanta al actualului E-Klasse ar putea fi chiar E63 AMG Black Series Coupe, asteptat sa debuteze in 2012 cu peste 525 de cai putere

Pentru ca a stiut intotdeauna sa pastreze ceva si pentru cei mai excentrici fani ai sai, Mercedes pregateste celebra varianta Black Series pentru varianta coupe a noului E-Klasse AMG. Zvonurile intra in contradictie cu declaratiile oficialilor, care au afirmat ca nu mai este loc pentru inca o varianta AMG. Cu toate acestea, daca ne aducem bine aminte, nemtii au negat si faptul ca va exista versiunea AMG, devaluita deja.

E63 AMG Black Series Coupe va fi supus unui intens program de reducere a masei totale si isi va trata clienii cu piele fina alcantara, insertii de aluminiu si doar doua scaune sportive. Senzatiile tari vor fi asigurate de un motor V8 de 6.2 litri, regasit pe versiunea AMG "de baza", a carui putere va sari insa cu siguranta de 525 de cai putere.

Momentan nu exista detalii despre data de lansare a versiunii de performanta, divizia AMG fiind momentan ocupata cu pregatirile de lansare a noului SLS. Chiar si asa, atunci cand va fi lansat, Mercedes E63 AMG Black Series va fi disponibil intr-un numar redus de exemplare si la un pret foarte piperat.

Sper sa iasa bine si asa masina este superba.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 19:53   #305
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Oricum n-ai dreptate, RS4 B7 a fost lansat ca rival pt M3 E46, in comunicatul de presa asta reiese, abia dupa 2 ani jumate a iesit M3 E90, iar faptul ca RS6 C6 ramane rivalul de drept al lui M5 E60 n-ai ce comenta, e mai rapid, face mai multe ca M5 si nu se chinuie da meatga tare, plus ca in toate testele toti au spus clar ca SMG 3 e sub Tiptronic S de pe RS6 ca rafinament, conversia de cuplu e mai buna la Tiptronic si faptul ca nu te zdruncina si asta avand in vedere cuplul urias de pe RS6 si de la turatie extrema de joasa! De-aia imi plac RS-urile ca sunt mai rafinate, mai placute la condus, au un aspect mai business sportiv, sunt elegante si poti sa le folosesti zi de zi pe tot parcursul anului! Asta inseamna armonie dintre om si masina... Ce face Audi ca masina de zi cu zi nu poate face M sau AMG, pana si JC a spus mai mereu...for daily use i choose the RS4, RS6 (B7 si C5), despre C6 s-a spus la FifthGear ca daca M5 E60 e Mclaren F1, RS6 e Bugatti Veyron si cred ca toata lumea stie ce diferenta colosala e intre cele 2!
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 20:35   #306
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Greutatea conteaza destul de mult. Plus orientarea masinii exclusiv pentru circuit. RS4 nu este in situatia in care daca treci peste o moneda sa stii daca a fost cap sau pajura. Cu siguranta daca s-ar compromite luxul, confortul, ar intra la o cura de slabire si suspensiile si tot ce tine de handling s-ar orienta pentru circuit si nimic mai mult ar fi mult mai rapid. Asa ca sa se compare mere cu mere ca altfel nu da bine.
Totul e cu daca...daca....daca....eu unul nu cred, atata timp cat CSL bate pe circuit si R8-ul....masina orientata pentru circuit.
In plus ma refeream ca desi (probabil) e mai usurel decat M3 e46 standard, totusi nu il bate pe linia dreapta, deci secretul e clar ca nu sta in faptul ca ar fi (daca este) o masina mai usoara.Probabil ca de fapt nici nu e, atata timp cat sunt egale pe linie dreapta si din cate tin minte are 360cp iar cel standard 333.
@PdV...astept cu mare curiozitate un M cu motor turbo si dupa aia mai vedem.Potential au aceste M-uri.Sa nu uitam ca deocamdata Hurricane e cel mai rapid sedan din lume (cu toate ca nu e o varianta de serie), avand si un top-speed aproape astronomic, asa, cu aerodinamica lui de sedan, iar M6-le acela e cel mai rapid coupe.

Last edited by carutasu; 28-07-09 at 20:52.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 21:17   #307
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Oricum n-ai dreptate, RS4 B7 a fost lansat ca rival pt M3 E46, in comunicatul de presa asta reiese, abia dupa 2 ani jumate a iesit M3 E90, iar faptul ca RS6 C6 ramane rivalul de drept al lui M5 E60 n-ai ce comenta, e mai rapid, face mai multe ca M5 si nu se chinuie da meatga tare, plus ca in toate testele toti au spus clar ca SMG 3 e sub Tiptronic S de pe RS6 ca rafinament, conversia de cuplu e mai buna la Tiptronic si faptul ca nu te zdruncina si asta avand in vedere cuplul urias de pe RS6 si de la turatie extrema de joasa! De-aia imi plac RS-urile ca sunt mai rafinate, mai placute la condus, au un aspect mai business sportiv, sunt elegante si poti sa le folosesti zi de zi pe tot parcursul anului! Asta inseamna armonie dintre om si masina... Ce face Audi ca masina de zi cu zi nu poate face M sau AMG, pana si JC a spus mai mereu...for daily use i choose the RS4, RS6 (B7 si C5), despre C6 s-a spus la FifthGear ca daca M5 E60 e Mclaren F1, RS6 e Bugatti Veyron si cred ca toata lumea stie ce diferenta colosala e intre cele 2!
Da,comparatia e buna si foarte adevarata,numai sa stam sa ne gandim de ce e corect ce au zis: RS6 a aparut acum un an(oricum f recent,nush sigur) si abia bate M5 e60 care are f multi ani deja,si da veyron bate McLaren F1 care a fost lansat inca din 95,da cu atat se pot si ei mandri,atunci bate RS pe M cand acesta din urma este mai vechi cu 4,5 ani.
PS: wow,ce tare e nou rs6 https://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk

Last edited by Corneliu26; 28-07-09 at 21:26.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 28-07-09, 21:43   #308
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cam la limita in fata M-ului...pentru cei 73cp in plus si cuplul mult superior.A castigat un oarecare avans la inceput si pur si simplu l-a pastrat...nici o desprindere, nici un castig de teren.Pe majoritatea accelerarii diferenta de viteza a fost nula.
@Ca sa fiu corect inteles...si eu sunt de parere ca toate 3 sunt cu adevarat masini premium, toate 3 sunt performante si cum s-a mai spus, cu avantajele si dezavantajele fiecareia fata de celelalte.Verdicte gen "le rupe capul", "isi bate joc de" nu-si au locul.Faptul ca revistele sau emisiunile de specialitate le compara non-stop insemna ca (indiferent de castigator) ca pur si simplu au ce compara.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 00:16   #309
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Oricum n-ai dreptate, RS4 B7 a fost lansat ca rival pt M3 E46, in comunicatul de presa asta reiese, abia dupa 2 ani jumate a iesit M3 E90, iar faptul ca RS6 C6 ramane rivalul de drept al lui M5 E60 n-ai ce comenta, e mai rapid, face mai multe ca M5 si nu se chinuie da meatga tare, plus ca in toate testele toti au spus clar ca SMG 3 e sub Tiptronic S de pe RS6 ca rafinament, conversia de cuplu e mai buna la Tiptronic si faptul ca nu te zdruncina si asta avand in vedere cuplul urias de pe RS6 si de la turatie extrema de joasa! De-aia imi plac RS-urile ca sunt mai rafinate, mai placute la condus, au un aspect mai business sportiv, sunt elegante si poti sa le folosesti zi de zi pe tot parcursul anului! Asta inseamna armonie dintre om si masina... Ce face Audi ca masina de zi cu zi nu poate face M sau AMG, pana si JC a spus mai mereu...for daily use i choose the RS4, RS6 (B7 si C5), despre C6 s-a spus la FifthGear ca daca M5 E60 e Mclaren F1, RS6 e Bugatti Veyron si cred ca toata lumea stie ce diferenta colosala e intre cele 2!
M3 E92 05/2007 - RS4 B7 - 01/2006 la tine asta inseamna 2 ani si jumatate? dupa calcule simple ies 1 an si 4 luni
astea sunt datele de punere in vanzare
macar docummenteaza-te inainte sa minti iar pe aici.
Audi A4 - 2005–2008 - BMW E46 1998–2006, deci din punctul tau de vedere Seriile astea concureaza

RS6 clar mai rapid decat M5 - dar BMW E60 M5 a aparut in 2005 si RS6 in April 2008, deci la 3 ani dupa, sa vedem ce face BMW, se pare ca M5-ul nou apare la anul, sa vedem ce poate si daca o sa reuseasca sa bata RS6!

"despre C6 s-a spus la FifthGear ca daca M5 E60 e Mclaren F1, RS6 e Bugatti Veyron si cred ca toata lumea stie ce diferenta colosala e intre cele 2!"

Vezi ca nu cred ca sunt multi care ar da un Mclaren F1 pe un Bugatti Veyron, eu cel putin nu as da niciodata.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 29-07-09 at 00:24.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 02:02   #310
razvann_r1

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 23
Default Re: AMG vs. M vs. RS

"Iar despre AMG trebuie sa stiti voi astia cu M-ul vostru "scump si drag" ca acel 6.2 V8 este motorul de performanta al anului, oare de ce?! Iar acest motor dezvolta pe viitorul SLS 571CP si acel cuplu urias de 630NM, adica 230NM mai mult ca la M3 in comparatie sau 200NM daca luam in calcul C63AMG, ceea ce spune ceva despre masina..."


sls este o masina de top , inca se mai lucreaza la ea, nu compara un m3 gandit cu 3-4 ani in urma cu o masina care se fabrica in timpurile astea cu ultimele inovatii si tehnologii, asteapta viitorul motor M sau dc nu pt ca tocmai a fost lansat noul motor de pe seria 7 cu 750 Nm , care se pare ca a intrecut cu aproximativ 120 Nm cuplul ala urias de care vorbeai tu, daca vrei sa faci o comaparatie corect fa-o intre 2 motoare de aceiasi varsta si tehnologie.Cred ca daca se supara astia de la mercedes putin pun motoru ala de 63amg si pe seria A =)) mare imi e mirarea sa nu il vad pe smart=)) smart 63amg ) daca tot l-au pus pe toate seriile dc nu si pe astea

Last edited by razvann_r1; 29-07-09 at 02:14.
razvann_r1 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 10:28   #311
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

A6 a aparut fix in acelasi timp cu E60. Deci comparatia mere cu mere este M5 E60 cu RS6 actual, fie el aparut dupaia dar masina pe care se bazeaza este contemporana cu M5. Urmatoarea generatie de Seria5 cu un eventual M5 este comparatie mere cu pere si ce conteaza este faptul ca momentan RS6 > M5

Cursa aia in care RS6 este destul de impresionanta. De ce ?

1) Castiga

2) Are Quattro unde in afara de start reprezinta un mic impediment

3) Tipic curselor alora idiotice startul se da din mers, adica sa anuleze tot avantajul Quattro si sa avantajeze BMW. Apoi Quattro devine dezavantaj in linie dreapta. Oare de ce nu s-au dat de pe loc ?

Daca tot au chef de curse care nu se dau cu start de pe loc si au chef sa avantajeze pe cineva de ce nu le fac pe ploaie ? Sa vedem cum se descurca RWD vs Quattro

4) E avant si e mai greu (?)
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 11:07   #312
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

RS4 B7 a fost prezentat si lansat in Germania in aprilie 2004, nu conteaza cat a stat in productie atata timp cat el deja avea aproape 3 ani pe piata si in plus fata de asta M3 n-a castigat World Performance Car Of The Year, asta spube multe, plus ca RS4 B8 va fi rival de drept M3 E90, platforma MLP e demna de noua platforma E90! Iar RS6 e TT pt ca asa e traditia sa! M5 va fi bn pe viitor mai rapid decat RS6 dar la ora actuala RS6 e rege pe circuit si in linie dreapta plus ca nu va mai dura mult si vine RS6 Plus ca sa ridice mai sus stacheta fata de viitorul M5! Asul e in maneca Audi, plus ca au in vedere si versiuni Clubsport, un fel de CSL de la AudiCeva fmde zis?!

Last edited by PvDTranceAddicted; 29-07-09 at 11:10.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 13:52   #313
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
A6 a aparut fix in acelasi timp cu E60. Deci comparatia mere cu mere este M5 E60 cu RS6 actual, fie el aparut dupaia dar masina pe care se bazeaza este contemporana cu M5. Urmatoarea generatie de Seria5 cu un eventual M5 este comparatie mere cu pere si ce conteaza este faptul ca momentan RS6 > M5

Cursa aia in care RS6 este destul de impresionanta. De ce ?

1) Castiga

2) Are Quattro unde in afara de start reprezinta un mic impediment

3) Tipic curselor alora idiotice startul se da din mers, adica sa anuleze tot avantajul Quattro si sa avantajeze BMW. Apoi Quattro devine dezavantaj in linie dreapta. Oare de ce nu s-au dat de pe loc ?

Daca tot au chef de curse care nu se dau cu start de pe loc si au chef sa avantajeze pe cineva de ce nu le fac pe ploaie ? Sa vedem cum se descurca RWD vs Quattro

4) E avant si e mai greu (?)
50km/h e viteza f mica pentru aceste masini, chiar si pentru treapta a doua (banui ca nu erau pe Tr I de viteza.Deci turatie relativ mica.Asta inseamna ca RS6 era in cuplu iar M-ul mai mult decat probabil ca nu.Deci plecarea nu a vantajat M-ul ( acel start lansat) ci pe altii....Daca acest avantaj ar fi fost anulat ( nu stiu cum) eu cred ca era un meci nul.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 14:08   #314
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pe langa faptul ca RS6 era avant si da era mai greu si avea si un altfel de coeficient aeordinamic, nu degeaba pe lista de presa Avant are 4.6 pana la 100km/h si sedan-ul 4.5s si totusi si totusi au comparat un Avant cu M5 sedan si tot umilinta a fost. Ce vrei sa spui?! Ca a fost la limita?! Aia e la limita?! La limita e un bot de masina, nu distanta aia...
Iar RS6 ramane un sedan impecabil, frumos, agresiv, sigur, mancator de km si foarte distractiv in orice moment.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 29-07-09, 14:10   #315
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
50km/h e viteza f mica pentru aceste masini, chiar si pentru treapta a doua (banui ca nu erau pe Tr I de viteza.Deci turatie relativ mica.Asta inseamna ca RS6 era in cuplu iar M-ul mai mult decat probabil ca nu.Deci plecarea nu a vantajat M-ul ( acel start lansat) ci pe altii....Daca acest avantaj ar fi fost anulat ( nu stiu cum) eu cred ca era un meci nul.
Tot au taiat din avantajul Quattro. Daca startul era de pe loc situatia era si mai favorabila Audi.

La meci nul nu prea am inteles ce vrei sa spui, insa daca te refereai la un start cu RPM mai mare M5-ul tot nu avea sanse chiar daca toate particularitatile cursei erau in favoarea lui.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -