Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-09, 18:59   #346
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

multe emisiuni au iz electoral*, sunt sponsorizate de x sau y care vor sa faca o reclama mai buna ca cea dintre pauzele din filme, cu unele merite pe drept si altele cu multe plusuri care nu prea le au in realitate, drept urmare nu prea ma incalzesc cifrele de pe hartie de oriunde provin ele, DAR pe buzele mai multori guri murmura faptul ca rs-urile nu ofera in primul rand senzatiile unui M sau AMG!

oricum rs sunt masini f bune, dar... nu prea au sanse sa isi invinga idolii, nu au reusit si nu cred ca vor reusii, dar..mai stii???

oricum concurenta ridica performanta
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 21:02   #347
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asa e, doar cand esti cel mai bun din clasa, cel mai scump, cel mai frumos si cel mai rapid bolid...RS n-are rivali, asa cum la ora actuala TT-RS, RS6 nu au nici un rival demn de acceleratiile si de tehnologia inglobata in aceste bijuterii pe 4 roti, asa quttro g.m.b.h. va domina asa cum domina deja lumea motorsport-ului de serie si cel real. Degeaba va chinuiti cu prostii in fata purei realitati si mai ales avand in vedere ca urmeaza cea mai grea umilinta din istora M, RS5 Coupe care va fi naucitor de bun si dinamic, mult peste ceea ce ofera M3 acum, o stiu din surse sigure... Sa ne uitam la ce e capabila aceasta divizie:R8 V8, R8 V10, Q7 V12 TDI, TT-RS, RS6 C6, RS4 B7, exemple de urmat in lumea asta.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 21:32   #348
razvann_r1

Stage 1
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 23
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Asa e, doar cand esti cel mai bun din clasa, cel mai scump, cel mai frumos si cel mai rapid bolid...RS n-are rivali, asa cum la ora actuala TT-RS, RS6 nu au nici un rival demn de acceleratiile si de tehnologia inglobata in aceste bijuterii pe 4 roti, asa quttro g.m.b.h. va domina asa cum domina deja lumea motorsport-ului de serie si cel real. Degeaba va chinuiti cu prostii in fata purei realitati si mai ales avand in vedere ca urmeaza cea mai grea umilinta din istora M, RS5 Coupe care va fi naucitor de bun si dinamic, mult peste ceea ce ofera M3 acum, o stiu din surse sigure... Sa ne uitam la ce e capabila aceasta divizie:R8 V8, R8 V10, Q7 V12 TDI, TT-RS, RS6 C6, RS4 B7, exemple de urmat in lumea asta.
ti-au spus tie astia de la audi nu? ca o sa fie forta, sau care e sursa ta sigura? pe ce te bazezi cand afirmi asta?sa pot sa presupun si eu ca nou m3 o sa fie mult peste rs5, bine-nteles stiu asta din surse sigure )

Last edited by razvann_r1; 30-07-09 at 21:35.
razvann_r1 is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:21   #349
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Corneliu26 View Post
Realitatea doare pt unii.
R8 V10 nu are rival. TT RS nu are rival si nu o sa aiba (Z4 M nu o sa fie). RS6 este cel mai rapid din clasa si totusi realitatea doare (oare pentru cine?) . Sau prin faptul ca esti cel mai rapid din clasa sau chiar nu ai rival intr-un anumit segment voi intelegeti ca nu isi pot "egala idolii" ?

Doar M3 este cel mai rapid din clasa dar asta in conditiile in care Audi nici nu mai fabrica RS4. Sa vedem ce poate RS5 sau RS4 B8 apoi sa vedem cat mai doare realitatea. Inteleg ca unora nu le convine situatia asta dar pana la a exagera cras este cale lunga.

Oricum cred ca este fun sa ai impresia ca "realitatea doare si ca BMW chiar este #1 aici"...desi in subconstient se intampla alte lucruri .
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:29   #350
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Asa e, doar cand esti cel mai bun din clasa, cel mai scump, cel mai frumos si cel mai rapid bolid...RS n-are rivali, asa cum la ora actuala TT-RS, RS6 nu au nici un rival demn de acceleratiile si de tehnologia inglobata in aceste bijuterii pe 4 roti, asa quttro g.m.b.h. va domina asa cum domina deja lumea motorsport-ului de serie si cel real. Degeaba va chinuiti cu prostii in fata purei realitati si mai ales avand in vedere ca urmeaza cea mai grea umilinta din istora M, RS5 Coupe care va fi naucitor de bun si dinamic, mult peste ceea ce ofera M3 acum, o stiu din surse sigure... Sa ne uitam la ce e capabila aceasta divizie:R8 V8, R8 V10, Q7 V12 TDI, TT-RS, RS6 C6, RS4 B7, exemple de urmat in lumea asta.
Este pt. a 2-a oara cand are Audi suprematie la vre-o categorie.
Prima oara a avut 1 an si 4 luni cu RS4 si acum are cu RS6 si TT care sa fim seriosi este un fel de desen animat la design pe langa noul Z4 dar este mai performant (deocamdata), la R8 nu exista echivalent la BMW.
Asa ca ce tot ii ridici atat in slavi ca au ridicat si ei capul ca strutul putin si nici macar nu se stie pentru cat timp.

Pana una alta la A8 este sub seria 7 si S, A4 este sub Seua 3 si C, TT-RS inca nu a iesit pe pista si s-ar putea sa si-o ia de la SLK 55 AMG Black Series, R8 nu are model concurent la Mercedes sau BMW dar si-o ia in categorie de la GTR si ZR1 (performante mai bune la pret mai mic), deci nu exceleaza decat cu un RS6 si asta nu se stie cat tine, Q7 V12 TDI un model reusit dar cu un motor care consuma cat o benzina mare si care este inferior ML63 AMG, X5M, asa ca ce tot ridici atat in slavi brand-ul Audi.

Sau ai si citeste asta:
"Germania: Mercedes are cei mai multumiti clienti in segmentul premium

Mercedes a depasit Audi si BMW in studiul JD Power care masoara gradul de satisfactie a clientilor in urma serviciilor oferite de fiecare marca in parte.

Mercedes-Benz se mandreste in Germania cu faptul ca are cei mai multumiti clienti intre brandurile premium, depasind astfel Audi si BMW. Conform ultimului studiu JD Power care se refera la serviciile pe care le ofera companiile auto de top din Germania, Mercedes a terminat pe prima pozitie intre marcile premium.

Cei 16.283 de soferi care au luat parte la studiu au fost rugati sa noteze calitatea serviciilor oferite de marcile germane, acestia referindu-se la modul in care sunt tratati de consultanti, la conditiile si facilitatile service-urilor autorizate si la felul in care muncesc mecanicii companiilor. Mercedes a terminat pe locul al patrulea la General, clasandu-se insa pe prima pozitie la capitolul marci premium.

"Suntem foarte multumiti de rezultatele acestui studiu informativ. Rezultatul ne arata faptul ca clientii apreciaza cu adevarat atat implicarea de care dau dovada angajatii nostri in fiecare zi, cat si entuziasmul staff-ului nostru pentru brandul Mercedes si pentru conceptul de calitate pe termen lung pe care il promovam", a declarat Klaus Maier, vicepresedinte executiv al birourilor de vanzari si marketing la Mercedes-Benz."

Deci unde ti se par tie cei mai cei ca ei doar sunt acolo si se bat bine dar de suprematie totala sunt foarte foarte departe.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:33   #351
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Frustarile lor au dus la multe lucruri...nici in 5 ani de zile nu va exista M sa poata macar sa egaleze R8 V10 la performante, sasiu, frane, suspensii si mai ales aspect, cat despre TT-RS si RS6 sunt liderii clasei din care face parte fiecare fara drept de apel. Degeaba va ofticati, asta e pura realitate, faptic nu fictiv.
Cat despre faptul ca RS5 Coupe va fi cel putin la fel de bun cum a fost RS4 B7 este de la sine inteles si mai ales la ce capodopere a scos quattro g.m.b.h. in ultima vreme. Deja s-au vazut poze necamfluate cu el, arata absolut incredibil de agresiv iar spoiler-ul fata e magnific, astia chiar stiu sa deseneze masini, cat despre motoare, pai mah baieti nu va e clar ce motoare produce aceasta divizie sport deja?! Fie ca va fi acel normal aspirat cu o putere litrica mai mare ca la M3, fie ca va fi un motor turbo sau compresor tot va iesi invingator, deja S5 e atat de bun ca lumea se intreaba daca mai e nevoie de RS5 Coupe, dar totusi o sa faca o masina de vis, ceva ce n-a vazut clasa coupe-urilor niciodata. Frumusetea e de baza si cand e combinata cu puterea si eficienta duce la perfomante cu mult peste mult laudatul M3, care se stie, testat in RO ca daca dai cu el de damburi dese cu viteze mari se destabilizeaza extraordinar de tare, atat de "bun e".
In plus RS5 va avea un atuu extrem de important, "sport differential", care combinat cu S-Tronic si cu noua plaftorma MLP va fi o masina a naibii de buna pe circuit, iar pe strada clar n-o sa discute cu vreun M sau AMG, va fi cu mult peste imaginatia voastra...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:35   #352
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

La A8 tocmai vine model nou, A4 este pe acolo cu Seria 3 (diferentele tin mai mult de gust) in plus ce legatura are TT RS cu CLK Black Series ? In plus aici e RS vs AMG vs M si momentan R8 nu are rival. GTR si ZR1 sunt mai performante decat multe alte masini dar nu au ce cauta in versus aici.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:43   #353
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
R8 V10 nu are rival. TT RS nu are rival si nu o sa aiba (Z4 M nu o sa fie). RS6 este cel mai rapid din clasa si totusi realitatea doare (oare pentru cine?) . Sau prin faptul ca esti cel mai rapid din clasa sau chiar nu ai rival intr-un anumit segment voi intelegeti ca nu isi pot "egala idolii" ?

Doar M3 este cel mai rapid din clasa dar asta in conditiile in care Audi nici nu mai fabrica RS4. Sa vedem ce poate RS5 sau RS4 B8 apoi sa vedem cat mai doare realitatea. Inteleg ca unora nu le convine situatia asta dar pana la a exagera cras este cale lunga.

Oricum cred ca este fun sa ai impresia ca "realitatea doare si ca BMW chiar este #1 aici"...desi in subconstient se intampla alte lucruri .
R8 V10 nu are rival ca model la BMW sau Mercedes dar GTR (care este mult mai ieftin) si ZR1 bat R8 V10 asa ca nu sunt nici aici vre-un etalon de categorie.
Sigurul etalon in clasa lui este RS6. RS4 nu a fost vre-un succes in vanzari in nici o varianta, oare de ce?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:52   #354
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In anul ala Audi a vandut aproape 10000 RS-uri. Care erau RS-urile vandute atunci, ca RS6 nu era, TT RS nu era, RS3 nici nu a aparut (dar o sa apara si o sa aiba motorul de pe TT RS, sa vedem seria 1 pe interval) deci s-a vandut decent pentru perioada in care s-a fabricat. In plus vanzarile nu reflecta neaparat liderul/cel mai bun.

PS: La etalon ai uitat de TT RS. Black Series este alta mancare de peste si altcineva la pret similar sa ii puna probleme nu exista de la MB /BMW.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 00:17   #355
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
In anul ala Audi a vandut aproape 10000 RS-uri. Care erau RS-urile vandute atunci, ca RS6 nu era, TT RS nu era, RS3 nici nu a aparut (dar o sa apara si o sa aiba motorul de pe TT RS, sa vedem seria 1 pe interval) deci s-a vandut decent pentru perioada in care s-a fabricat. In plus vanzarile nu reflecta neaparat liderul/cel mai bun.

PS: La etalon ai uitat de TT RS. Black Series este alta mancare de peste si altcineva la pret similar sa ii puna probleme nu exista de la MB /BMW.
M3 E46 in 6 ani a vandut 85741 buc si modelul nou am inteles ca si mai bine, deci cam de 2.5 ori mai mult dact RS4 care nu a vandut anul ala ci 2 ani si jumatate.
Este vorba ca a prins un an din M3 E46 si cand a venit M3 E90 cu performante mai bune au mai rezistat 1 an si ceva cu vanzari in scadere.
TT-RS inca nu are timpi oficiali pe pista, abea astept sa vad si eu ce poate.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 00:18   #356
vectra22dti

Stage 3
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
Default Re: AMG vs. M vs. RS

sincer sunt scarbit de 85% de soferii de bmw de pe plaiurile noastre pt ca sunt cam batuti in freza in genere, DAR nu pot sa apreciez o masina frumoasa, buna si performanta din cauza idioteniei dese pe care o poarta pe umeri, sau ca multi ascula manele imputite intr-o masina de "valoare", care parca si ea scartaie de ciuda pt ca, cara un narod la volan?

audi s-a ridicat mult din 95', au progresat mult, f mult, au masini bune(cred ca doar unul care este nedrept ar putea sa spuna contrariul), dar nu prea pot sa egaleze adevaratele "derbiuri"> steaua-dinamo, alias M vs AMG!

chiar am mers cu un rs(2004 parca) si sincer am ramas placut impresionat de ce putea sa faca, dar am mers si cu un M5 si un sl 55 amg. senzatiile sunt diferite si parca nu prea pot sa fac o departajare pt ca la viata mea nu am condus masini de top, ci masini mai domestice de max 280 cp(OPC), care nu prea se aproprie de puterile alea aproape duble, DAR PARCA M SI CU AMG-UL(mai ales) au lasat amintiri de neutat.

sa imi scuzati parerea umila.
vectra22dti is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 15:30   #357
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
deja S5 e atat de bun ca lumea se intreaba daca mai e nevoie de RS5 Coupe, dar totusi o sa faca o masina de vis, ceva ce n-a vazut clasa coupe-urilor niciodata. Frumusetea e de baza si cand e combinata cu puterea si eficienta duce la perfomante cu mult peste mult laudatul M3, care se stie, testat in RO ca daca dai cu el de damburi dese cu viteze mari se destabilizeaza extraordinar de tare, atat de "bun e".
Review la S5:
In January of 09 I bought an Audi s5, the “s” stands for SLOW! The steering is like mush, the road noise is way too loud, the rear view mirror is of no use, the seat are like old park benches, the windshield wipers are so bad they drag the water back over part of the windshield, I think it’s really powered by two very old chipmunks, the top of the line sound system is almost as nice as my old close and play, the doors close like a 78 pinto! This car is just a VW jetta with pretty led lights!
__________________
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 15:52   #358
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ala e clar un idiot, e prima data cand in viata mea am auzit ceva asa absurd despre o masina care e laudata de toti, insideline, topgear, fifthgear, autocar, ams, autobild (unde pana si aici a fost testat si comparat destul de absurd cu m3 e90 si a castigat) si tot asa...astia sunt veniti din jungla. Mai stiu eu pe cineva care face pe nebunul in service, ca i se pare lui ca face nu stiu cum masina si niciodata n-are dreptate...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 16:16   #359
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Review la S5:
In January of 09 I bought an Audi s5, the “s” stands for SLOW! The steering is like mush, the road noise is way too loud, the rear view mirror is of no use, the seat are like old park benches, the windshield wipers are so bad they drag the water back over part of the windshield, I think it’s really powered by two very old chipmunks, the top of the line sound system is almost as nice as my old close and play, the doors close like a 78 pinto! This car is just a VW jetta with pretty led lights!
Review facut de cine ? Si tu stii prea bine ca astea sunt gainarii, ala e unul dintre cele mai amuzante comentarii citite la adresa unei masini, indiferent de care...dar mai ales ca e vorba de S5. Asa iti gasesc cel putin 5 la fel de malitioase despre orice masina. Si eu pot scrie unde vreau eu ca am cumparat un M5 si sa il fac cum imi vine la gura, daca este real si credibil este partea a doua. Sincer ma astept de la mai mult cand vine vorba de argumente, nici un copil de 15 ani nu ar fi in stare sa debiteze asemenea idiotenii cum a facut ala "Review".

Daca nici sistemul Bang & Olufsen nu se aude bine atunci e clar .

De acum hai sa ingoram presa de specialitate si sa credem cine stie ce copil care a vazut S5 doar in poze si i s-a nazarit lui sa scrie o idiotenie mai mare ca el. Pe baza strategiei asteia toate masinile sunt praf.

Last edited by _anaconda_; 31-07-09 at 16:19.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 17:13   #360
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Bang&Olufsen ca si Bose sunt niste mizerii in hi fi, orice audiofil zambeste malitios cand aude afirmatii de genul "Daca si Bang/Bose nu se aud bine..." , probabil si tipul cu review-ul tendentios la adresa lui S5 este un entuziast hi fi si car audio daca a spus ce a spus despre sistemul "high end" de pe Audi...

E offtopic discutia despre audio si imi cer scuze dar uite un review foarte interesant:

http://www.intellexual.net/bose.html

Este mult de citit dar merita ca sa nu mai "puneti botul" la artificii de marketing si sa platiti 3 4 mii de euro pe un sistem audio "premium' care nu valoreaza probabil nici a 10-a parte din cat vi se cere, acasa sau in masina.

"The message I want everyone to take from this lengthy review is that Bose, like Bang & Olufsen and Nakamichi, sell lifestyle and designer products whose prices are very heavily saturated by image and appeal. They are by no means, no means at all performance products. They have no cost-effectiveness, no bang-for-the-buck value, and draw no respect from any true audio enthusiests. If your goal is to appeal to and impress housewives, then this system gets the job done, but if your goal is high fidelity, high performance, high endurance, upgradeability, and fair market value pricing then I would very highly suggest you look elsewhere.

Popularity. Popularity of a name brand doesn't equate to quality. Bose mystique feeds off of its well-targeted audience: the ignorant, ill-informed, mass-market consumers who search for simplified hifi audio solutions in "all-in-one" chain stores such as Walmart, Best Buy, Sam's Club, Price Costco, Sears, Montgomery Wards, etc. A Bose speaker, when put up against the in-store competition of Technics, Cerwin Vega, Pioneer, Kenwood, and Sony speakers, may indeed sound like a better buy. Since these Japanese mega-icons are established corporate monsters, the buyer will feel confident knowing that he or she made a thorough comparison with other household brand names. The truth is that generally the companies that make the best electronics, tend to make the worst speakers. Their mass-production business models of cheap labor, overseas assembly, nonexistant QA, and focus on bottom line spending leaves little room for the integral psychoacoustic research required for designing an outstanding speaker. I would estimate that the vast majority of current Bose owners are the victims of miseducation or a complete lack of audio education, and a false belief that they own the best speakers on the market. A small minority will buy Bose for the actual sound quality knowing full well that they are paying more for a badge than for performance. The size factor by itself should be a non-issue since Polk, Gallo, and others have already made smaller speakers than Bose for less the price and equally big sound. A simple way to test this theory is to see just how familiar a Bose owner is with the real industry leading brands, like Klipsch, Paradigm, Definitive Technology, and B&W. "What's that? I've never heard of that no-name brand."

Audio newbies often throw out the "But I heard that Bose is good!" defense, to which I respond "From who?" Was it a sound engineer, electrical engineer, materials scientist, studio engineer, sound producer, recording professional, musician, Mark Levinson? Ray Dolby? George Lucas? Anyone credible? Or was it your neighbor with the GoldStar walkman, Teac boom box, Funai mini-system, and Sylvania receiver? Perhaps the ubiquitous Bose Ads that they find in completely irrelevant magazines such as Popular Science, Times, Playboy, GQ, People, Astronomy, etc, had some sort of subliminal effect against the better of their judgment? But that's just conjecture..."
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 31-07-09 at 17:18.
a3ds is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -