Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-09, 20:13   #271
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Eu vorbesc de masini, stiu foarte bine sa manevrez covrigul, am condus si bmw am mai spus chia.............................................. .................. ca nu sunt incuiat la cap deloc sunt inebunit dupa CTS-V si XF-R, masini incredibile dupa parerea mea si as alege in orice clipa una din cele 2 in fata M5-ului...
Eu nu zic ca Audi e masina proasta, dar asta nu insemna ca BMW nu sunt concurenti cu Audi, ca BMW sunt praf etc, pana un alta M3 CSL bate cam tot ce inseamna RS si este un BMW vechi, cu tractiune spate cu feeling etc. Din ce spui tu BMW e un *** si Audi sunt zei, exagerezi f mult, Audi are niste atuuri, BMW la fel, nu as spune ca vre-una din ele este net superioara ca nu as avea cum, cat despre stabilitate, hai sa nu exageram, ca daca le ai cu covrigul te descurci si cu masini mult mai agresive si periculoase decat BMW-ul si nu-ti tremura pipotica.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 13:31   #272
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Am zis eu ca imi tremura pipota?) Am condus destule masini cat sa stiu ce imi poate capul si ce pot manevra, iar bmw-uri diesel doar doua am condus noul 7 si un 530xD, in rest numai benzina, 320i, 325i si 335i, as fi vrut si un 335Xi sa fac diferenta cu S5 Coupe-ul la tractiune in limita. Am mai spus-o si o mai repet odata, atata timp cat condusul in limita cere aderenta si tractiune maxima de ce va contraziceti cu mine cand stiu ce inseamna sa ceri totul de la masina si mai ales aderenta in ultima clipa, sa stea ea lipita de sosea, nu sa contrabrachezi ca ai derapat, mie imi place condusul eficient in limita, nu pierderea aderentei care mi se pare o pierdere de timp si de putere.
Pentru mine probabil ca singura masina cu tractiune spate care poate fi la fel de stabila ca un 4WD este noul One-77, cu tehnologie de curse inglobata mai ceva ca la NASA, dar pacat ca nimeni niciodata n-o sa apuce sa o vada live dar sa conduca asa ceva. La RWD trebuie sa ai grija la anumite detalii ca sa poti spune ca pui puterea la sol, unul dintre ele e diferentialul autoblocant, de ce BMW nu e in stare sa puna asa ceva pe toate masinile?
Iar inca o chestie, cand subvirezi ridici piciorul de pe acceleratie si ai revenit la trasa ideala, la supravirare ala esti daca ai supravirat prea mult, asta tine mult de tractiune nu e numai de sofer ca sa stii. Balansul maselor in curbe luate in viteza te tine pe trasa ideala mai mereu, dar sunt situatii in care o denivelare iti arunca spatele in stanga sau in dreapta fara sa iti dai seama, asta e problema unei tractiuni spate si in special la bmw. Iar un om pasionat de masini sport se gandeste si la siguranta dar si la folosirea masinii zi de zi nu numai in weekend sau cine stie pe ce drumuri mai bune, iar un bmw cu RWD pe ploaie sau pe drum uscat dar cu denivelari n-o sa ajunga niciodata sa puna puterea la sol cum face un 4WD. Era un test parca la insideline la americani unde se compara prin absurd un M5 cu un RS4, da M5 in linie dreapta il lasa in urma pe RS4, dar RS4 in primele viraje il facea knock-out pe M5 fara drept de apel, abia se chinuia sa tina pasul cu RS4 in spatele sau... Asta numesc eu eficienta, iar eficienta castiga o cursa, eficienta iti da siguranta si eficienta te aduce spre destinatie rapid si sigur si cu senzatii in viraje. Cand derapezi nu primesti senzatii, asa ceva numai un om incuiat la cap, obsedat de derapaje de prin filme vrea, un pilot stie ce inseamna o masina sport si cere eficienta la limita.
Si inca ceva, ideea e simpla Audi e mult peste BMW la eficienta, siguranta, motoare turbo, normal aspirate (vezi RS4) care are o plaja de cuplu mai larga ca la M3, interior-exterior cand vine vorba de design si calitate si senzatie de masina premium sport. Astea sunt diferentele colosale dintre Audi si BMW.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 15:50   #273
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Am zis eu ca imi tremura pipota?) Am condus destule masini cat sa stiu ce imi poate capul si ce pot manevra, iar bmw-uri diesel doar doua am condus noul 7 si un 530xD, in rest numai benzina, 320i, 325i si 335i, as fi vrut si un 335Xi sa fac diferenta cu S5 Coupe-ul la tractiune in limita. Am mai spus-o si o mai repet odata, atata timp cat condusul in limita cere aderenta si tractiune maxima de ce va contraziceti cu mine cand stiu ce inseamna sa ceri totul de la masina si mai ales aderenta in ultima clipa, sa stea ea lipita de sosea, nu sa contrabrachezi ca ai derapat, mie imi place condusul eficient in limita, nu pierderea aderentei care mi se pare o pierdere de timp si de putere.
Pentru mine probabil ca singura masina cu tractiune spate care poate fi la fel de stabila ca un 4WD este noul One-77, cu tehnologie de curse inglobata mai ceva ca la NASA, dar pacat ca nimeni niciodata n-o sa apuce sa o vada live dar sa conduca asa ceva. La RWD trebuie sa ai grija la anumite detalii ca sa poti spune ca pui puterea la sol, unul dintre ele e diferentialul autoblocant, de ce BMW nu e in stare sa puna asa ceva pe toate masinile?
Iar inca o chestie, cand subvirezi ridici piciorul de pe acceleratie si ai revenit la trasa ideala, la supravirare ala esti daca ai supravirat prea mult, asta tine mult de tractiune nu e numai de sofer ca sa stii. Balansul maselor in curbe luate in viteza te tine pe trasa ideala mai mereu, dar sunt situatii in care o denivelare iti arunca spatele in stanga sau in dreapta fara sa iti dai seama, asta e problema unei tractiuni spate si in special la bmw. Iar un om pasionat de masini sport se gandeste si la siguranta dar si la folosirea masinii zi de zi nu numai in weekend sau cine stie pe ce drumuri mai bune, iar un bmw cu RWD pe ploaie sau pe drum uscat dar cu denivelari n-o sa ajunga niciodata sa puna puterea la sol cum face un 4WD. Era un test parca la insideline la americani unde se compara prin absurd un M5 cu un RS4, da M5 in linie dreapta il lasa in urma pe RS4, dar RS4 in primele viraje il facea knock-out pe M5 fara drept de apel, abia se chinuia sa tina pasul cu RS4 in spatele sau... Asta numesc eu eficienta, iar eficienta castiga o cursa, eficienta iti da siguranta si eficienta te aduce spre destinatie rapid si sigur si cu senzatii in viraje. Cand derapezi nu primesti senzatii, asa ceva numai un om incuiat la cap, obsedat de derapaje de prin filme vrea, un pilot stie ce inseamna o masina sport si cere eficienta la limita.
Si inca ceva, ideea e simpla Audi e mult peste BMW la eficienta, siguranta, motoare turbo, normal aspirate (vezi RS4) care are o plaja de cuplu mai larga ca la M3, interior-exterior cand vine vorba de design si calitate si senzatie de masina premium sport. Astea sunt diferentele colosale dintre Audi si BMW.
Schumacher,explica-ne si noua de ce M3 bate pe circuit rs4. Asteptam o explicatie stiintifica,detaliata,facuta in tunelul aerodinamic din sala ta de jocuri.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 20:16   #274
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Corneliu26 View Post
Schumacher,explica-ne si noua de ce M3 bate pe circuit rs4. Asteptam o explicatie stiintifica,detaliata,facuta in tunelul aerodinamic din sala ta de jocuri.
si din cate am vazut chiar si 335i pe s5.
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:11   #275
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

RS4 B7 bate M3 E46, iar S5 coupe zapaceste 335i pe toate circuitele asa ce tot indrugi acolo?! Lipsa aderenta la limita aduce de la sine ineficienta punerii puterii la sol si deci o masina ce nu se preteaza a se conduce pe circuitele de mare viteza sau complicate. In viraje orice Audi cum e S4 vs 335i il mananca de viu, asta inseamna eficienta. Cu toate ca e mult mai greu Audi-ul il face praf, de ce?!Eficienta si cu toate acestea tot BMW e ala care sare de cur si zice:EFFICENT DYNAMICS)) Live pe strada, se vede asta cat de eficiente sunt bmw-urile si cat sunt Audi-urile. Pentru o masina de zi cu zi Audi e mult peste BMW, iar pe circuit tot Audi isi spune cuvantul. Daca tot sunteti pasionati de tractiune spate mergeti frumos la un concurs de drift si ramaneti acolo cu ea, noul rege e 4WD, la fel cum a demonstrat RS4, RS6, TT-RS, GT-R, Gallardo LP560-4, Murcielago LP670-4 si lista poate continua...NICIODATA CE POTI FACE CU UN 4WD nu poti face cu un RWD, asta sa fie clar la toata lumea...si cum Audi e singurul producator care produce RS-uri cu 4WD inseamna ceva, inseamna ca sunt buni, prea buni pt concurenta. Cu Audi RS te dai oricand la orice ora, pe orice vreme, pe cand cu un RWD M sau AMG NU! Asta e cel mai mare atu al oricarui doritor de performanta si pilotaj sportiv...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:17   #276
alexGTI
Audi Driver

Stage 5
 
alexGTI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of:
[VW]
[AUDI]
[RENAULT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
RS4 B7 bate M3 E46, iar S5 coupe zapaceste 335i pe toate circuitele asa ce tot indrugi acolo?! Lipsa aderenta la limita aduce de la sine ineficienta punerii puterii la sol si deci o masina ce nu se preteaza a se conduce pe circuitele de mare viteza sau complicate. In viraje orice Audi cum e S4 vs 335i il mananca de viu, asta inseamna eficienta. Cu toate ca e mult mai greu Audi-ul il face praf, de ce?!Eficienta si cu toate acestea tot BMW e ala care sare de cur si zice:EFFICENT DYNAMICS)) Live pe strada, se vede asta cat de eficiente sunt bmw-urile si cat sunt Audi-urile. Pentru o masina de zi cu zi Audi e mult peste BMW, iar pe circuit tot Audi isi spune cuvantul. Daca tot sunteti pasionati de tractiune spate mergeti frumos la un concurs de drift si ramaneti acolo cu ea, noul rege e 4WD, la fel cum a demonstrat RS4, RS6, TT-RS, GT-R, Gallardo LP560-4, Murcielago LP670-4 si lista poate continua...NICIODATA CE POTI FACE CU UN 4WD nu poti face cu un RWD, asta sa fie clar la toata lumea...si cum Audi e singurul producator care produce RS-uri cu 4WD inseamna ceva, inseamna ca sunt buni, prea buni pt concurenta. Cu Audi RS te dai oricand la orice ora, pe orice vreme, pe cand cu un RWD M sau AMG NU! Asta e cel mai mare atu al oricarui doritor de performanta si pilotaj sportiv...
ca o paranteza efficient dynamics ... are legatura cu consumul si emisiile de noxe ... nu cu 335i si m3
alexGTI is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:25   #277
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

EFFICENT DYNAMIC se refera la reducerea consumului prin mai multe sisteme :Start&Stop ,recuperea energiei de franare,anvelope cu rezistenta scazuta la rulare controlul electric al supapelor.Cam greu sa gasesti un compromis intre performanta si consum
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:45   #278
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asta stiam ca se refera la eficienta consumului raportat la performante, dar in general cand spui eficienta te referi la ansamblul masinii ca e eficienta prin fiecare surub, ceea ce bmw nu face. Un lucru la mana, posesorii de bmw schimba anvelopele mai des ca cei de la Mercedes sau Audi, doi la mana exista riscuri mai mari in bmw decat in celelalte doua si in special la M-uri unde puterea e foarte mare, trei la mana nu-si merita banii, platesti lux si primesti design executive si materiale premium dar cu un cockpit desenat executive.
Toate astea puse in balanta inseamna ca bmw nu-si are rostul in liga premium cu preturile alea pana cand nu face ceva cu aceste aspecte. Ei spun si se chinuie sa arate lumii ca sunt eficiente si rapide si mai nou pun in balanta si aspectul sigurantei dar nu se vede asta baieti, chiar si la noul 7 tot nu m-a convins ca e mai sigur in volan ca un S sau ca un A8, tot lipseste ceva, e vorba de senzatia pe care o ai la volan. Imi pare rau ca sunt asa dur dar asta e adevarul, parerea mea si a mai multor cunoscuti de-ai mei care au detinut, detin sau macar au condus bmw si stie fiecare ce inseamna bmw.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:56   #279
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
RS4 B7 bate M3 E46, iar S5 coupe zapaceste 335i pe toate circuitele asa ce tot indrugi acolo?! Lipsa aderenta la limita aduce de la sine ineficienta punerii puterii la sol si deci o masina ce nu se preteaza a se conduce pe circuitele de mare viteza sau complicate. In viraje orice Audi cum e S4 vs 335i il mananca de viu, asta inseamna eficienta. Cu toate ca e mult mai greu Audi-ul il face praf, de ce?!Eficienta si cu toate acestea tot BMW e ala care sare de cur si zice:EFFICENT DYNAMICS)) Live pe strada, se vede asta cat de eficiente sunt bmw-urile si cat sunt Audi-urile. Pentru o masina de zi cu zi Audi e mult peste BMW, iar pe circuit tot Audi isi spune cuvantul. Daca tot sunteti pasionati de tractiune spate mergeti frumos la un concurs de drift si ramaneti acolo cu ea, noul rege e 4WD, la fel cum a demonstrat RS4, RS6, TT-RS, GT-R, Gallardo LP560-4, Murcielago LP670-4 si lista poate continua...NICIODATA CE POTI FACE CU UN 4WD nu poti face cu un RWD, asta sa fie clar la toata lumea...si cum Audi e singurul producator care produce RS-uri cu 4WD inseamna ceva, inseamna ca sunt buni, prea buni pt concurenta. Cu Audi RS te dai oricand la orice ora, pe orice vreme, pe cand cu un RWD M sau AMG NU! Asta e cel mai mare atu al oricarui doritor de performanta si pilotaj sportiv...
carrera gt, gt 2 , gt3 , zr-1 , m3 csl, slr , z06 , enzo sau mai concret, daca te uiti la timpurile pe Nordschleife de la pozitia 5 pana la 40 sunt doar 4 sau 5 awd sunt exemple ca se poate si fara 4x4 pe circuit, nu de alta, in motorsport, in afara de rally , nimeni nu foloseste altceva in afara de rwd.

p.s. si mai las-o pe asta cu M3 este varza, din moment ce nici macar nu te-ai urcat in vreunul, nu stiu cum poti sa contrazici zeci de oameni care le-au testat la limita, si au decis de fiecare data ca este peste rs4.
__________________

Last edited by Bogdan_mb; 26-07-09 at 23:02.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 00:04   #280
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
RS4 B7 bate M3 E46, iar S5 coupe zapaceste 335i pe toate circuitele asa ce tot indrugi acolo?! Lipsa aderenta la limita aduce de la sine ineficienta punerii puterii la sol si deci o masina ce nu se preteaza a se conduce pe circuitele de mare viteza sau complicate. In viraje orice Audi cum e S4 vs 335i il mananca de viu, asta inseamna eficienta. Cu toate ca e mult mai greu Audi-ul il face praf, de ce?!Eficienta si cu toate acestea tot BMW e ala care sare de cur si zice:EFFICENT DYNAMICS)) Live pe strada, se vede asta cat de eficiente sunt bmw-urile si cat sunt Audi-urile. Pentru o masina de zi cu zi Audi e mult peste BMW, iar pe circuit tot Audi isi spune cuvantul. Daca tot sunteti pasionati de tractiune spate mergeti frumos la un concurs de drift si ramaneti acolo cu ea, noul rege e 4WD, la fel cum a demonstrat RS4, RS6, TT-RS, GT-R, Gallardo LP560-4, Murcielago LP670-4 si lista poate continua...NICIODATA CE POTI FACE CU UN 4WD nu poti face cu un RWD, asta sa fie clar la toata lumea...si cum Audi e singurul producator care produce RS-uri cu 4WD inseamna ceva, inseamna ca sunt buni, prea buni pt concurenta. Cu Audi RS te dai oricand la orice ora, pe orice vreme, pe cand cu un RWD M sau AMG NU! Asta e cel mai mare atu al oricarui doritor de performanta si pilotaj sportiv...

nu vrei sa renunti la expresii de genul: "zapaceste, il mananca de viu, il face praf, e mult peste, noul rege, prea buni pt concurenta, il facea knock-out , fara drept de apel etc."
Nu doar pt ca te fac sa fii penibil, dar cred ca 90% dintre utilizatorii acestui forum pot afirma ca in duelul mercedes - bmw - audi aceste cuvinte efectiv nu isi gasesc locul, orice marca ai avea la inima nu e niciuna cu atat mai buna la nimic decat alta, sunt mult prea apropiate toate, una pluseaza intr`un loc alta in alta parte.

Ar trebui sa ne bucuram de aceasta concurenta acebra intre ei si sa terminam cu fanatismul asta de prost gust, nu cred ca iti da grupul VAG de mancare de ii pupi atata in cur, valabil si pt cei cu merc sau bmw.

si lista aia care ai pus`o chiar nu vad ce vrei sa arati cu ea.
hai sa fac si eu una: Gumpert Apollo, Koenigsegg CCX ,Pagani Zonda F, Caterham R500, Maserati MC12, Ferrari Enzo - sunt destul de sigur ca oricare din ele e mai rapida decat orice ai spus tu acolo, si daca nici astea nu`ti dau senzatii inseamna ca pt tine mersul cu trenul e mai senzational decat a conduce asa ceva.
bine ar mai fi si altele ca : Ariel Atom, Porsche Carerra GT, Ascari KZ1, Mercedes McLaren SLR, Ferrari 599GTB, Ford GT, Ferrari 360 CS, Corvette Z06, Noble M15, Mercedes SL 65 Black Series, Aston Martin DBS, Veritas RS III, TVR Sagaris, Alfa Romeo 8C ... cred ca ai prins ideea.

ca tot ai pomenit de fifth gear si ai dat un exemplu in favoarea bmw`ului din acea emisiunea, permite`mi sa fac la fel.


as vrea sa imi spui tu ce spune la sfarsitul filmuletului ca nu prea le am cu engleza.
__________________
00 Alfa Romeo 166 (Sold)
03 Renault Laguna (For sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 BMW X6
10 Mercedes E coupe
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 02:17   #281
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default

Nu e Stig cel ce conduce S5, pe tabela TopGear S5 are timp mai bun ca 335i...mai intereseaza-te...femeia aia o fi buna, dar n-a scos totul din S5.
Orice ar zice fanii da cu scartu, tot 4WD e cel mai sportiv, noul GT-R si S4 cu diferential sport, ba chiar si X6 arata ca 4WD e mai agresiv si mai sportiv la limita decat un RWD cu tot cu diferential autoblocant. Ce face GT-R cu relativ putina putere dar cu un sistem 4WD atat de avansat incat chiar merita aplauze, nu reuseste sa faca mai nimeni cu vreun sistem de ultima generatie RWD.
U ai impresia ca fara cutia DSG in 7 trepte etajata perfect si 4WD de pe Veyron ar mai reusii sa obtina acei timpi absurd de rapizi de acceleratie?! Pot pune pariu cu tine ca fara 4WD Veyron n-ar fi la fel...
De remarcat pt mine ar fi doar Porsche, Aston Martin si Ferrari cu RWD, masini eficienta la limita cu acea tractiune spre deosebire de M-uri si unele AMG-uri, sa nu mai zic de Mustang-uri si Camaro, etc... Inca odata spun, ce poti face cu un 4WD nu se compara cu nimic, masinile 4WD sunt prea avansate ca sa fie devansate de un RWD, iar la senzatii aleg viteza in curbe in detrimentul derapajului "controlat" a la bmw...

Deci da, BMW e BMW, de-aia si-o ia de la un Nissan 370Z GT pe circuit, "cele mai rapide pe circuit", probabil ca voi va culcati cu gandul asta si va trezeti repede la realitate de dimineata..https://www.youtube.com/watch?v=B1onx...layer_embedded

Sa nu mai zic ce face TT-S din Z4 335i sau TT-RS care deja n-are rival, iar Z4M nu va exista din cauza ca nu exista CERERE pt el, dar pt TT-S si TT-RS exista, oare de ce???!Sa fie cumva din cauza urateniei de care da dovada BMW?Cred ca da...

Last edited by aleks; 27-07-09 at 20:53.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 19:05   #282
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Īn climatul binecunoscut al forumului, caracterizat de teoriile "anti-VAG" şi "BMW rullzzz", nu e de mirare că discuţia seamănă cu ciondăneala bronzaţilor care vānd telefoane mobile la Piaţa Rahova

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 19:22   #283
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Īn climatul binecunoscut al forumului, caracterizat de teoriile "anti-VAG" şi "BMW rullzzz", nu e de mirare că discuţia seamănă cu ciondăneala bronzaţilor care vānd telefoane mobile la Piaţa Rahova

~Nautilus
Nu sunt nici fan Audi nici fan BMW nici contra Audi nici contra BMW, dar de la a avea o preferinta intre ele pana la apartenente isterice sau si ura unui brand concurent este distanta mare.
Este clar ca nu poti sa sa spui concret un castigator intre BMW, AUDI si Mercedes. Toate au avantaje si dezavantaje.
Dupa parerea mea la nivelul asta de branduri sa spui ca unul din ele este foarte prost trebuie sa fi tembel, idiot, handicapat etc., toate sunt niste branduri foarte bune. Ca pot exista preferinte este altceva dar nu este posibil sa spui in comparatia de fata ca vre-unul din ele este prost ca nu discutam de Renault, Fiat, Dacia, Trabant sau mai stiu eu ce.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 20:59   #284
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Din nou vă rog, evitaţi caracterizările cu titlu de adevăr absolut şi epitetele prea colorate, nu fac decāt să ducă la postări inflamate.
Sunt nevoit să şterg postări, deşi conţin şi lucruri care ar putea interesa, din cauza stilului agresiv, nu am făcut-o excesiv pentru că sper să corijaţi pe parcurs limbajul, dar vă rog: folosiţi optiunea de report post īn loc de răspunsuri acide, se intervine mult mai pormpt aşa...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-07-09, 22:11   #285
alexGTI
Audi Driver

Stage 5
 
alexGTI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of:
[VW]
[AUDI]
[RENAULT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Din nou vă rog, evitaţi caracterizările cu titlu de adevăr absolut şi epitetele prea colorate, nu fac decāt să ducă la postări inflamate.
Sunt nevoit să şterg postări, deşi conţin şi lucruri care ar putea interesa, din cauza stilului agresiv, nu am făcut-o excesiv pentru că sper să corijaţi pe parcurs limbajul, dar vă rog: folosiţi optiunea de report post īn loc de răspunsuri acide, se intervine mult mai pormpt aşa...
aleks ... mai bine inchide topicul ... ca oricum e tiganie deja si nu se va ajunge la un compromis ... toti o tin pe a lor
alexGTI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -