Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-09, 14:00   #226
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

U nu intelegi nimic...manevrabilitatea unei masini nu consta in a face masina sa derapeze sau a ajunge foarte repede la limita ei, ci de a reusii sa iti creeze acea senzatie de...da-i mai departe, mai tare si mai tare blana, sa simti ca limita e atat de sus incat sa inebunesti de frica pana atunci, dar masina sa fie incredibil de neutra. Ai vazut si tu ce si-a "rupt" gatul Clarkson in GT-R intr-un viraj mai strans, aia inseamna performanta si senzatii tari. Pentru ca atunci cand viteza ta in curba e din ce in ce mai mare simti cum te ia cu fiori, incepi sa tremuri si te rogi sa poata si mai tare masina ceea ce tu vrei ca pilot.
Eu stiu ce vb ca spre deosebire de carcotasii de pe forum care nu cred ca am condus o masina sport vreodata, eu stiu foarte bine ca am condus si ce am condus. Iar senzatia ca masina poate mai mult si mai ales in viraje e incomparabila cu derapajul "controlat" al unei RWD. Senzatii tari sunt in C63 AMG de exemplu pt ca are cuplu monstruos si e relativ usoara pt acel cuplu si normal ca te darama, dar in acelasi timp te ajuta chiar si cand n-ai ESP, sasiul si tractiunea buna mai ales.
Imi place sa conduc un RWD la limita, e foarte marfa, dar cu un 4WD ma distrez mai tare ca ajung mai repede la destinatie si pana la destinatie fac pe nebunul cu masina fara sa ma agat de vreun pom si crede-ma iti conduc orice masina oricand la orice ora la limita si nu intru in pom. Am avut neplacerea uneori sa alunec pe gheata fara sisteme de siguranta si doar folosind volanul fara pedale am redresat masina, e in instictul fiecarui om care e pasionat de pilotajul sportiv.
Eu nu vreau sa fiu inteles gresit cand zic ca mai mult imi place 4WD ca as fi eu nu stiu ce "prost la volan", ca nu e deloc asa. Am instincte si stiu ce face masina si stiu sa o controlez mereu, poate doar un harb de 1310 la limita ma "omoara" ca nu simti nici o pedala nimic la masina aia, e dura ca piatra si proasta ca un zid pe roti. Dar orice masina normala as conduce n-am sa patesc nimic vreodata daca incerc sa fac manevre sportive. Sunt mort deja si eu nu stiu?! Eu nu merg incet niciodata asa ca stiu ce vb... din nefericire ma urasc multi pe seama asta ca nu pot sa merg incet cu masina, sunt prea agresiv, dar asta e stilul meu. Pana nu stai cu mine in dreapta nu stii ce imi poate capul. Fiecare cu ce poate si in plus imi doresc un brevet de pilotaj si am sa iti obtin. Toti avem de invatat, nimeni nu e perfect si atotstiutor.
Dar sa zici ca RS nu e de rangul M-urilor sau AMG-urilor e chiar prostie omeneasca. Am spus-o si o mai repet, niciodata in istoria masinilor sport din liga celor trei n-au existat masini mai exclusiviste si mai rare ca RS-urile, plus ca Audi pe RS-uri pune tot ce e mai bun pe lumea asta pt sport extrem, de la frane la suspensii, la tractiune, sasiu setat mai sportiv si asta se simte la bani. Eu am avut ocazia sa conduc noul RS6 si exact cum se zice asa si este...masina aia trage trage si trage non stop in orice viteza, are un motor colosal, asa ceva n-am simtit niciodata, turbinele sunt asa de bine setate incat pur si simplu motorul trage pana in rosu fara oprire. Cuplul e devastator, mi se oprise sangele in cap de la acceleratia de pe loc, incepi sa tremuri de emotie, e mult peste asteptarile tuturor, cu toate ca gabaritul e mare, Audi a reusit sa ascunda acest lucru. Am stat in dreapta unui M5 mai demult si nu e aceeasi senzatie, plus ca in dreapta deobicei te sperii mai tare ca nu esti tu la volan, dar M5 oricat de bun ar fi RS6 e mult mai bun. Si suspensia si cutia sunt diferite total, se simte mai inchegat RS6 decat M5. Asta e parerea mea si a multora, asta daca mai apucati sa cititi niste teste cu cele 2.
Dar sa nu va mai aud ca RS nu sunt la nivel cu cele 2 ca nu e deloc asa, in majoritatea cazurilor le depaseste plus ca au avantajul tractiunii integrale permamente ceea ce le face si mai dezirabile....
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 14:19   #227
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

pai atunci, apropo de Clarkson, mai punem filmuletul o data

https://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

El era de parere ca atunci traiesti mai intens si simti ca o faci, cand esti la "atatica" de moarte, iar ceilalti nu intelegeau de ce ai conduce o masina care vrea sa te omoare.Iar M-ul din exterior arata "booring" de stabil, derapa incomparabil mai putin decat AMG si vira mult mai strans decat RS, ceea ce s-a reflectat si in rezultatul final.E adevarat ca toate 3 ofera performanta mai mult decat suficienta pentru un sofer, fie si cu inclinatii sportive, zecimi in plus sau in minus pe circuit sau la acceleratii conteaza mai putin.Dar daca tot vorbim de performanta la limita...

a3ds, sunt destui soferi normali ( deci "nepiloti" ) care isi iau masini de 400 de cai, asta pentru a sti ca masina are resurse uriase si asta ii da siguranta ( in depasiri de exempu).In Germania de exemplu, unde mai peste tot conduci pe autostrada si unde multe zone sunt fara limita de viteza, o masina foarte puternica este si siguranta unei deplasari foarte rapide (daca ai nevoie) fara ca masina sa fie solicitata (deci inseamna oarecum si fiabilitate in astfel de conditii.Pentru ca una este sa te deplasezi cu 220km/h cand masina cam atata poate si alta e sa te deplasezi cu aceeasi viteza cu o masina de genul acesta, care probabil e limitata electronic la 250, si care fara, probabil ar putea 300.Bineinteles, trebuie sa ti-o si permiti si nu numai ca pret de cumparare ci ca intretinere.Exista S-uri, 7-are, Jaguaruri, Maseratti-uri de asemenea puteri si performante si nu toti care le poseda sunt piloti.Plus ca ele mai ofera si confort si lux.

Last edited by carutasu; 28-06-09 at 14:29.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 14:39   #228
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M3 E92 e rivalul viitorului RS5 B8 Coupe, nu RS4 B7 sedan scos din productie de mult timp, ba chiar si zice in filmulet ca e scos din productie asa ca stiu foarte bine ce zic. In filmuletz e M3 coupe contra 2 sedan-uri iar Audi-ul e scos din productie si nu intra in comparativ. Si la sfarsit zice, ca tot RS4 e cel mai bun de zi cu zi si de un weekend pe circuit sau oriunde ar fi. E cel mai bun din lumea celor 2.
Nu compara modele scoase din productie cu modele actuale, in lista de lansare M3 E92 nu exista RS4 B7 ca rival, asa ca te rog frumos sa iti recalculezi ceea ce ai zis acum. Iar C63 nu avea diferentialul LSD cel mai nou optional care sa puna mai bine puterea la sol si sa imbunatateasca manevrabilitatea. Iar avand in vedere cati ani a avut RS4 de cand a fost lansat a scos un timp incredibil chiar si comparat cu C63.
Asteapta te rog RS5 Coupe vs M3 Coupe pe circuit si vb dupa.
O masina care trancane sau e limita ei sau a motorului mergand constant tare nu iti creeaza decat disconfort cum ai zis si tu si mai ales in RO unde n-avem drumuri nici macar de 150km/h da pai mai mult de atat. La noi totul e luat la misto si o masina sport 4WD e mult mai rapida si mai relaxanta mai ales pe drumurile de la noi si iti creeaza si o senzatie de sportivitate extrema. Pe la noi si in afara distrug astia M-uri pe banda rulanta, asa zisii "piloti", a "pilota" inseamna doar a avea bani dupa mintea lor creata, dar mai rar un RS pocnit, ca te ajuta enorm 4WD. Eu cel putin in RS4 B7 mergeam f relaxat la viteze de peste 200, chiar simteam ca masina are contact cu solul mai bine decat ma asteptam. Nu suport directia fada, sa imi dea impresia ca rotile fata plutesc, atunci nu prea stii la ce sa te astepti de la masina decat din instict si te poti descurca, dar daca drumul e cu denivelari e si mai rau, mai ales intr-un RWD, simti cum directia isi pierde usor din control si spatele incepe sa se joace. Nu e marfa senzatia, marfa e atunci cand masina cere mai mult.

Last edited by PvDTranceAddicted; 28-06-09 at 14:43.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 14:43   #229
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

toti suntem curiosi...concurenta nu poate fi decat buna.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 15:58   #230
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
M3 E92 e rivalul viitorului RS5 B8 Coupe, nu RS4 B7 sedan scos din productie de mult timp, ba chiar si zice in filmulet ca e scos din productie asa ca stiu foarte bine ce zic. In filmuletz e M3 coupe contra 2 sedan-uri iar Audi-ul e scos din productie si nu intra in comparativ. Si la sfarsit zice, ca tot RS4 e cel mai bun de zi cu zi si de un weekend pe circuit sau oriunde ar fi. E cel mai bun din lumea celor 2.
Nu compara modele scoase din productie cu modele actuale, in lista de lansare M3 E92 nu exista RS4 B7 ca rival, asa ca te rog frumos sa iti recalculezi ceea ce ai zis acum. Iar C63 nu avea diferentialul LSD cel mai nou optional care sa puna mai bine puterea la sol si sa imbunatateasca manevrabilitatea. Iar avand in vedere cati ani a avut RS4 de cand a fost lansat a scos un timp incredibil chiar si comparat cu C63.
Asteapta te rog RS5 Coupe vs M3 Coupe pe circuit si vb dupa.
O masina care trancane sau e limita ei sau a motorului mergand constant tare nu iti creeaza decat disconfort cum ai zis si tu si mai ales in RO unde n-avem drumuri nici macar de 150km/h da pai mai mult de atat. La noi totul e luat la misto si o masina sport 4WD e mult mai rapida si mai relaxanta mai ales pe drumurile de la noi si iti creeaza si o senzatie de sportivitate extrema. Pe la noi si in afara distrug astia M-uri pe banda rulanta, asa zisii "piloti", a "pilota" inseamna doar a avea bani dupa mintea lor creata, dar mai rar un RS pocnit, ca te ajuta enorm 4WD. Eu cel putin in RS4 B7 mergeam f relaxat la viteze de peste 200, chiar simteam ca masina are contact cu solul mai bine decat ma asteptam. Nu suport directia fada, sa imi dea impresia ca rotile fata plutesc, atunci nu prea stii la ce sa te astepti de la masina decat din instict si te poti descurca, dar daca drumul e cu denivelari e si mai rau, mai ales intr-un RWD, simti cum directia isi pierde usor din control si spatele incepe sa se joace. Nu e marfa senzatia, marfa e atunci cand masina cere mai mult.

1.RS4 clar este comparabil cu M3 si C62AMG si are si "+" si "-" fata de cele 2.

RS4 a fost scos din productie din cauza insuccesului, nu ca ar fi vre-o serie limitata, deci nu e vina noastra ca s-a produs 2 ani si STOP, + pretul de achizitie exorbitatant (cat al unui GTR)
Dupa cum am mai spus M3 E46 CSL ii rupe capul pe circuit lui RS4 deci se poate cu tractiune spate.

Cat ca senzatie nu are legatura M3-ul cu RS4 - acesta din urma fiind total lipsit de senzatie la performantele pe care le are.
Asta nu inseamna ca M# e mai bun decat RS4 si nici invers.
Optiunea este a cumparatorului, depinde ce vrea de la masina, probabil pentru uz cotidian este mai confortabil si mai plact RS4, insa pentru feeleang clar M3 este superior.

Eu am mers relaxat cu 285 (maxim ) si cu M3-ul E36 (delimitat normal) si cu 265 cu M3 E46 si mai relaxat, daca pe tine te streseaza ai tu o problema sigur.

In Bucuresti deocamdata au fost pocite 2 RS4 B7 si nici stiu nici un M390-92 pocnit dar asta nu inseamna ca este mai sigur BMW ca AUDI sau invers, aici depinde mai mult de sofer, masinile au cam acelasi potential si siguranta.
/total normal ca sunt mai multe M3-uri pocnite pt ca s-au vandut mult mai multe.

2.Toate masinile turbo performante trag tare pana pe rosu avantajul tehnologiei noi de turbo este sa traga in turatie mica.

3.RS6 este clar peste M5 dar vine M5-ul (in 2011 se pare) cu motorul turbo si sunt tare curios daca va putea sa bata RS6.

4.Cand vi pe la Bucuresti putem sa ne amuzam si cu o competitie de karting si chiar si una auto ca sa ne demonstrezi si noua calitatile tale, eu stiu, poate o sa devi mai credibil.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 16:30   #231
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
"Jignire" sa compari RS cu M?)) "Adevarul" e ca "numai bmw" scoate 100CP/l din motoare normal aspirate...ce chestie...RS4 4.2 420CP, R8 V10 5.2 525CP, exact 2 motoare normal aspirate au si BMW-urile asa ca nu mai face remarci cretine ca te faci de ras.
Iar sa nu incepem cu comparatiile ca sunt de prisos. Unu la mana, RS sunt cu 5-15000 euro mai scumpe ca un M, mai rare, mai exclusiviste, mult mai frumoase, mult mai rapide, mult mai sigure, cu o imagine mult mai mare de marca si in special la capitolul design(Audi are deja 100 de ani, BMW 80 de ani), etc.
Nu exista rival de la BMW M sa poate sa bata un RS in productie de serie la ora actuala si nici pe viitor. M5/M6 sunt zapacite amandoua de RS6, R8 V8 si V10 nu are rival, nici viitorul M6 din 2020 n-o sa poata sa aiba performantele R8 V10, doi la mana vine acum RS5 Coupe sa casapeasca M3 Coupe, iar viitorul RS4 sa il faca praf inca odata pe "marele" M3 sedan.... sa nu incep sa zic ce face TT-RS din Z4, ASTA E UMILINTA...
Auzi mah la el, "desteptul" ca RS nu se compara cu M)))Vai de tine...pai normal la cat costa un RS, o rabla M la mana a 5-a e mai ieftina pt oameni ca tine care stau cu capul in nori visand la agatat "fraiere" cu "scartul lui peste" de pe BMW)) Pentru placerea de a fi "destept".
ma scuzati ca va cantrazic domnule iubitor de masini care arata la fel de vreo 15 ani. mie mi se pare ca m3 cam face ceva pe rs4."iar viitorul RS4 sa il faca praf inca odata pe "marele" M3 sedan." asta cand s-a intamplat? si de unde sti tu ca rs5 o sa fie mai bun ca m3? nu mai da tu cu presupusu' ca nu e asa. in plus m5 e destul de vechi, si as putea si eu sa spun ca viitorul m5 o sa il capaceasca pe rs6 dar nu spun asta ca nu stiu daca se va intampla asa. si cum poti tu sa compari r8 v10 sau v8 cu m6. si in plus r8 o sa fie mereu fratele lui gallardo dar niciodata nu o sa-i ajunga macar pana la genunchi.
si in plus M are un renume mai mare decat rs in motorsport daca vrei sa ne legam si de istorie.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:01   #232
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Chiar te fac o tura la karting cand vin prin Buc sa iti demonstrez cam ce stiu eu sa fac cu covrigul si nu numai. In CT am scos doar din primele ture de "incalzire" 0:41.8s, cu 2-3s mai rapid decat toti prietenii mei si nu ma mai urcasem pe kart de ani buni. Dar vei vedea ca stiu ce inseamna sa iau viraje etc.
Hmmm...RS4 B7 conform tuturor speculatiilor tale ca nimic nu e coerent din ceea ce spui despre el, e ca a fost cel mai de succes RS din istoria Quattro g.m.b.h., scrie peste tot asta, inclusiv in mapa de presa Audi. Nu se mai fabricase pentru ca deja toate exemplarele s-au vandut si trebuia sa faca loc in fabrica noului RS6 Avant si apoi RS6 sedan-ului, iar la urma TT-RS. Asa ca nu imi zice mie ceva ce crezi ca stii despre quattro gmbh cand defapt nu stii.
In mapa de presa de la lansarea RS4 B7 s-a atasat clar un document prin care se atesta conform anului respectiv ca rivalul de drept al RS4-ului din acea vreme ramane M3 E36 si nu dupa 2 ani noul M3 E92 care n-are nici o treaba cu generatia respectiva de A4/RS4.
Masinile sunt pe generatii, iar asta trebuie sa te puna pe ganduri cand mai spui prostii. De exemplu A6 C6 FL este rivalul lui BMW 5E60 FL si respectiv RS6 C6 este rivalul DE DREPT FARA OFTICA DIN PARTEA TUTUROR DACA ASTA E REALITATEA A LUI M5 E60 FL si nu viitorului M5 din 2011. In momentul in care noul M5 se va lansa pe piata RS6 C7 va intra in productie si tot asa. Intelege realitatea si nu mai face sa para ca BMW ar fi in urma cu vreo generatie ca nu e deloc asa.
Si pana la aparitia lui RS6 C6 toate testele s-au facut cu S6 C6 adica aceeasi generatie cu 5.
Pot sa pun mana pe Biblie acum sa jur ca RS5 Coupe va umili atat de tare in drag race, pe circuit si in manevrabilitate M3 E92 Coupe incat o sa se oftice fanii bmw atat de tare ca il vor uita repede.
Pai imagineaza-ti si tu ceva: MLP+DSG 7Speed+4.2 FSI 450CP @ 8500rot/min ori 4.0TFSI 470CP+Sport Differential (Quattro 3)+Ceramic Brakes 380-420mm...asta inseamna eficienta si sportivitate. Si s-ar putea chiar sa fie la fel de usor ca M3 E92 sau poate chiar mai usor in cel mai bun caz si asta avand 4WD vs RWD. Este cel mai asteptat coupe sportiv din clasa lui la ora actuala...o sa ramai prost de uimire cum va fi masinuta, Quattro g.m.b.h. nu da teapa niciodata, a demonstrat-o si pana acum.
Pana si Clarkson a zis despre RS4 ca probabil este cea mai buna masina din lume si ca V8 e incredibil. Si asta pe un sasiu din 1999 nu din 2007 adica MLP...tine-te bine sa nu cazi.
In motorsport Audi are istorie mai mare decat BMW:
-sageata albastra Auto Union
-A4 DTM zapaceste Mercedes de ani buni
-S2 Quattro e deja istorie, masina care a schimbat raliul
In filmarea Topgear RS4 B7 vs M3 E92 vs C63 AMG zice la testul cu RS4:Why would you want a car that will kill you?(se referea la C63 si la M3)...

Last edited by PvDTranceAddicted; 28-06-09 at 18:08.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:10   #233
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Chiar te fac o tura la karting cand vin prin Buc sa iti demonstrez cam ce stiu eu sa fac cu covrigul si nu numai. In CT am scos doar din primele ture de "incalzire" 0:41.8s, cu 2-3s mai rapid decat toti prietenii mei si nu ma mai urcasem pe kart de ani buni. Dar vei vedea ca stiu ce inseamna sa iau viraje etc.
Hmmm...RS4 B7 conform tuturor speculatiilor tale ca nimic nu e coerent din ceea ce spui despre el, e ca a fost cel mai de succes RS din istoria Quattro g.m.b.h., scrie peste tot asta, inclusiv in mapa de presa Audi. Nu se mai fabricase pentru ca deja toate exemplarele s-au vandut si trebuia sa faca loc in fabrica noului RS6 Avant si apoi RS6 sedan-ului, iar la urma TT-RS. Asa ca nu imi zice mie ceva ce crezi ca stii despre quattro gmbh cand defapt nu stii.
In mapa de presa de la lansarea RS4 B7 s-a atasat clar un document prin care se atesta conform anului respectiv ca rivalul de drept al RS4-ului din acea vreme ramane M3 E36 si nu dupa 2 ani noul M3 E92 care n-are nici o treaba cu generatia respectiva de A4/RS4.
Masinile sunt pe generatii, iar asta trebuie sa te puna pe ganduri cand mai spui prostii. De exemplu A6 C6 FL este rivalul lui BMW 5E60 FL si respectiv RS6 C6 este rivalul DE DREPT FARA OFTICA DIN PARTEA TUTUROR DACA ASTA E REALITATEA A LUI M5 E60 FL si nu viitorului M5 din 2011. In momentul in care noul M5 se va lansa pe piata RS6 C7 va intra in productie si tot asa. Intelege realitatea si nu mai face sa para ca BMW ar fi in urma cu vreo generatie ca nu e deloc asa.
Si pana la aparitia lui RS6 C6 toate testele s-au facut cu S6 C6 adica aceeasi generatie cu 5.
Pot sa pun mana pe Biblie acum sa jur ca RS5 Coupe va umili atat de tare in drag race, pe circuit si in manevrabilitate M3 E92 Coupe incat o sa se oftice fanii bmw atat de tare ca il vor uita repede.
Pai imagineaza-ti si tu ceva: MLP+DSG 7Speed+4.2 FSI 450CP @ 8500rot/min ori 4.0TFSI 470CP+Sport Differential (Quattro 3)+Ceramic Brakes 380-420mm...asta inseamna eficienta si sportivitate. Si s-ar putea chiar sa fie la fel de usor ca M3 E92 sau poate chiar mai usor in cel mai bun caz si asta avand 4WD vs RWD. Este cel mai asteptat coupe sportiv din clasa lui la ora actuala...o sa ramai prost de uimire cum va fi masinuta, Quattro g.m.b.h. nu da teapa niciodata, a demonstrat-o si pana acum.
Pana si Clarkson a zis despre RS4 ca probabil este cea mai buna masina din lume si ca V8 e incredibil. Si asta pe un sasiu din 1999 nu din 2007 adica MLP...tine-te bine sa nu cazi.
In motorsport Audi are istorie mai mare decat BMW:
-sageata albastra Auto Union
-A4 DTM zapaceste Mercedes de ani buni
-S2 Quattro e deja istorie, masina care a schimbat raliul
vad ca te uiti la top gear. inseamna ca ai vazut episodul din spania cand m3-ul a zapacit si pe rs4 si pe c63amg. si nu ne mai lua cu atatea detalii tehnice ca nu ne impresionezi, putem sa le cautam si noi pe google. pe mine orice rs ma lasa rece, nu are carisma m-ului si in plus toate arata la fel, doar dimensiunea difera.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:26   #234
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Toate arata la fel?)) Adevarul e ca nu se vede grila de RS in forma de fagure, bara fata complet schimbata fara faruri de ceata, lamele de racire a discurilor de frana, bosajele aripilor mult accentuate, franele de dimensiu foarte mari, jantele si anvelopele incredibil de late, deci asta nu se vad nu?! Bai baiatule...RS4 se vede la o posta ca e RS4, la fel e si cu RS6 C6 si cu TT-RS si toate RS-urile. Mai uita-te bine ca ai nevoie de ochelari.
https://www.youtube.com/watch?v=rg33a...eature=related
"if M5 is comparable to McLren F1 the RS6 is like Bugatti Veyron".
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:32   #235
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Tot voi comentati?! Pai nu vedeti ca va dati singuri in cap?! Tocmai ce au murit 2 baieti si o fata e in stare grava intr-un seria 5 facut in forma de L de un stalp de pe varianta de la mine din oras...Dumnezeu sa ii ierte! Aia e manevrabilitate si siguranta?! Bah oameni buni traiti in RO nu in Germania, mai ganditi-va inainte sa ziceti ceva de BMW. Ca anual in RO mor mai multi oameni in BMW decat in orice alta masina.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:34   #236
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

A4 DTM zapaceste Mercedes de cativa ani buni? si atunci cum se face ca anul trecut Mercedes a castigat titlu la constructori? si anul asta, din trei etape disputate, Mercedes a castigat doua?
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:45   #237
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Anul trecut campionatul l-a luat Audi asa ca taci ca nu stii ce vb.
Ahhh si am uitat de Le Mans unde Audi a zapacit tot ce misca, inclusiv Porsche, Aston Martin, etc.

Deci Le Mans 24H, American Le Mans Series, DTM, Raliurile din anii '80 si desigur sageata argintie... BMW nu inseamna nimic pe langa istoria Audi si mai ales in motorsport.

Sa iti reamintesc ca Audi a inventat configuratia cu motorul central?! Ahhh ce chestie...

Last edited by PvDTranceAddicted; 28-06-09 at 18:48.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 18:54   #238
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

eh, daca iti actualizezi baza de date, vezi ca anul asta in LM Peugeotul a spulberat Audiul R15 TDI LM....deci daca are legatura ce a facut Audi in LM cu masinile de serie, atunci are si asta...rezulta Peugeot > Audi
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 19:10   #239
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Anul trecut campionatul l-a luat Audi asa ca taci ca nu stii ce vb.
Ahhh si am uitat de Le Mans unde Audi a zapacit tot ce misca, inclusiv Porsche, Aston Martin, etc.

Deci Le Mans 24H, American Le Mans Series, DTM, Raliurile din anii '80 si desigur sageata argintie... BMW nu inseamna nimic pe langa istoria Audi si mai ales in motorsport.

Sa iti reamintesc ca Audi a inventat configuratia cu motorul central?! Ahhh ce chestie...
nu stii sa citesti sau nu stii sa intelegi? am zis ca Mercedes a luat titlu la constructori, nu la piloti unde a castigat Timo Scheider de la Audi. altii se mai uita si la DTM, nu doar urmaresc rezultatele pe net.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 28-06-09, 19:34   #240
laur_nsl

Stage 4
 
laur_nsl's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Toate arata la fel?)) Adevarul e ca nu se vede grila de RS in forma de fagure, bara fata complet schimbata fara faruri de ceata, lamele de racire a discurilor de frana, bosajele aripilor mult accentuate, franele de dimensiu foarte mari, jantele si anvelopele incredibil de late, deci asta nu se vad nu?! Bai baiatule...RS4 se vede la o posta ca e RS4, la fel e si cu RS6 C6 si cu TT-RS si toate RS-urile. Mai uita-te bine ca ai nevoie de ochelari.
https://www.youtube.com/watch?v=rg33a...eature=related
"if M5 is comparable to McLren F1 the RS6 is like Bugatti Veyron".
in primu rand m-am referit la faptul ca audi face masini extrem de asemanatoare de vreo 15 ani, vad si eu micile deosebiri ca nu sunt chior. nu te surprinde nimic, e monoton, eu mi-as cumpara audi doar dupa ce as implini 50 de ani. la bmw mereu te surprinde ceva char daca e o surpriza neplacuta, mereu stai cu sufletul la gura sa vezi noul model, pe cand la audi sti deja cum va arata (la fel ca ala vechi).
stiu ca tu ai o slabiciune pt audi dar asta nu inseamna ca sunt mai bune. daca e vreo lupta aici e intre m si amg asa ca las-o mai moale baiatule.
laur_nsl is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -