Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 19-08-09, 16:12   #376
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

"Deci clar Audi e la coada in liga celor 3, asa reiese din mai toate testele, ca asta
http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q3/2009_audi_a6_3.0t_vs._2009_bmw_535i_2009_infiniti_ m45_2009_jaguar_xf_2010_m-b_e350-comparison_tests".
Asta ca sa demonstrez inca odata "desteptilor" care compara senzatia unui BMW cu un Veyron sau ca BMW face cele mai bune motoare, ca bmw in sus, ca bmw in jos... Am vazut, am simtit si inca odata demonstrez ca pana si in teste Audi e mult peste BMW.
Al naibii VW rebranduit, ce nasol e sa ai cel mai frumos interior, cel mai spectaculos exterior, cele mai bune performante si cea mai buna aderenta din clasa....ce chestie domne...mai aud eu vreun "destept" ca mai are de comentat ca se va face de rahat singur. BMW scade cu 23% pe luna iar Audi creste cu peste 2% in vanzari...alt adevar dur cu care se confrunta "MARELE BMW":PENTRU PLACEREA DE A INTRA IN POM)) Da cu scartu da cu scartuu....))
"Audi n-are feeling"..."CORECT"...Highs: It’s a rocket by 2500 rpm, steering that speaks, brakes that listen.

Last edited by PvDTranceAddicted; 19-08-09 at 16:20.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 16:40   #377
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

"Deci clar Audi e la coada in liga celor 3, asa reiese din mai toate testele, ca astahttp://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q3/2009_audi_a6_3.0t_vs._2009_bmw_535i_2009_infiniti_ m45_2009_jaguar_xf_2010_m-b_e350-comparison_tests".
Asta ca sa demonstrez inca odata "desteptilor" care compara senzatia unui BMW cu un Veyron sau ca BMW face cele mai bune motoare, ca bmw in sus, ca bmw in jos... Am vazut, am simtit si inca odata demonstrez ca pana si in teste Audi e mult peste BMW.
Al naibii VW rebranduit, ce nasol e sa ai cel mai frumos interior, cel mai spectaculos exterior, cele mai bune performante si cea mai buna aderenta din clasa....ce chestie domne...mai aud eu vreun "destept" ca mai are de comentat ca se va face de rahat singur. BMW scade cu 23% pe luna iar Audi creste cu peste 2% in vanzari...alt adevar dur cu care se confrunta "MARELE BMW":PENTRU PLACEREA DE A INTRA IN POM)) Da cu scartu da cu scartuu....))
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 16:58   #378
Oxide

Stage 5
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,173
Member of:
[Moderators]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@PvDTranceAddicted: Esti frustrat rau , ia niste calmante.

ON-TOPIC : Depinde de gusturile si preferintele fiecaruia , nu se va ajunge niciodata la o concluzie de genul X e mai bun ca Y.
__________________



Last edited by Oxide; 19-08-09 at 17:07.
Oxide is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 17:03   #379
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
"Deci clar Audi e la coada in liga celor 3, asa reiese din mai toate testele, ca asta
http://www.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q3/2009_audi_a6_3.0t_vs._2009_bmw_535i_2009_infiniti_ m45_2009_jaguar_xf_2010_m-b_e350-comparison_tests".
Asta ca sa demonstrez inca odata "desteptilor" care compara senzatia unui BMW cu un Veyron sau ca BMW face cele mai bune motoare, ca bmw in sus, ca bmw in jos... Am vazut, am simtit si inca odata demonstrez ca pana si in teste Audi e mult peste BMW.
Al naibii VW rebranduit, ce nasol e sa ai cel mai frumos interior, cel mai spectaculos exterior, cele mai bune performante si cea mai buna aderenta din clasa....ce chestie domne...mai aud eu vreun "destept" ca mai are de comentat ca se va face de rahat singur. BMW scade cu 23% pe luna iar Audi creste cu peste 2% in vanzari...alt adevar dur cu care se confrunta "MARELE BMW":PENTRU PLACEREA DE A INTRA IN POM)) Da cu scartu da cu scartuu....))
"Audi n-are feeling"..."CORECT"...Highs: It’s a rocket by 2500 rpm, steering that speaks, brakes that listen.
1. Mercedes, 2. Audi, 3. Bmw
http://www.germancarzone.com/interna...i-a6-test.html

2. 1.BMW , 2. Mercedes, 3. Audi, 4. Volvo
http://www.autoexpress.co.uk/carrevi..._bmw_525d.html

Vezi, se gasesc si alte exemple si trebuie sa mai ti cont ca modelele de SUA sunt diferite fata cele de Europa.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-08-09, 22:28   #380
Oltcit Rally Team
2 Roti

Stage 5
 
Oltcit Rally Team's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 478
Member of:
[4Rally]
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Votul meu merge spre M,deoarece masinile M de la BMW au un plus de sportivitate fata de RS respectiv AMG,bineinteles ca nici RS sau AMG nu sunt de neglijat.
Oltcit Rally Team is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 00:15   #381
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Oltcit Rally Team View Post
Votul meu merge spre M,deoarece masinile M de la BMW au un plus de sportivitate fata de RS respectiv AMG,bineinteles ca nici RS sau AMG nu sunt de neglijat.
Ce frumos ai ambalat răspunsul tau... argumentaţia fiind.. care?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 09:15   #382
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Frumos ambalat raman doar RS si AMG, de M nu poate fi vb la asa ceva, sunt urate cu spume, au cel mai prost, anost si urat interior din cele 3, au disproportii masive la caroserie ( a se vedea botul fluid si cu linii bine conturate fata e spatele masinii care parca e cioplit cu ciocanul de drept si aiurea ce e). La bmw nu te poate atrage nimic mai mult ca la RS sau AMG pt ca pur si simplu e sub amandoua, atata timp cat vor exista cele doua de ce sa alegi M?! Audi ofera pachetul complet de design, performante, sunet, siguranta deplina, senzatie, rafinament si lux si Mert ofera totum inafara de usurinta in conducere si practicalitate de zi cu zi, un mare minus dar la BMW se poate vb numai de minusuri: lux deloc, design zero, materiale si tehnologie invechita, tractiune slaba si mai ales in M6 care derapeaza non stop cum zicea si cineva mai sus(puterea fara control nu inseamna nimic, asta e regula de baza, vezi si testul pe Isle Of Man la TopGear cand M6 a fost zdrobit pe ud de un Porsche de 385CP si un AM V8 Vantage, iar Clarkson concluzioneaza: "Unde se duce puterea aia?!"... Degeaba 507CP daca nu sunt in stare sa ii puna la sol), fara siguranta, fara practicalitate, fara imagine de marca in gama premium cand vine vb de faptul ca n-au cum sa alegi un bmw in fata celor 2 decat cu ochii inchisi sa nu remarci ca sunt urate si n-au o prezenta impunatoare... Toata viata asta atata rimp cat exista Audi si Mercedes nu ai nici macar un motiv sa alegi BMW pt ca sunt mult mai slabe dpdv. E prea banal un BMW ca sa te faca sa ti-l doresti... Ahhh bn daca ai fata de spate si gandire de neam prost obsedat de scart pe bulevard sau in fata cocalarilor si pitzipoancelor iti iei bmw, dar in rest ar fisi este cea mai proasta alegere posibila in gama premium.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 10:25   #383
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Frumos ambalat raman doar RS si AMG, de M nu poate fi vb la asa ceva, sunt urate cu spume, au cel mai prost, anost si urat interior din cele 3, au disproportii masive la caroserie ( a se vedea botul fluid si cu linii bine conturate fata e spatele masinii care parca e cioplit cu ciocanul de drept si aiurea ce e). La bmw nu te poate atrage nimic mai mult ca la RS sau AMG pt ca pur si simplu e sub amandoua, atata timp cat vor exista cele doua de ce sa alegi M?! Audi ofera pachetul complet de design, performante, sunet, siguranta deplina, senzatie, rafinament si lux si Mert ofera totum inafara de usurinta in conducere si practicalitate de zi cu zi, un mare minus dar la BMW se poate vb numai de minusuri: lux deloc, design zero, materiale si tehnologie invechita, tractiune slaba si mai ales in M6 care derapeaza non stop cum zicea si cineva mai sus(puterea fara control nu inseamna nimic, asta e regula de baza, vezi si testul pe Isle Of Man la TopGear cand M6 a fost zdrobit pe ud de un Porsche de 385CP si un AM V8 Vantage, iar Clarkson concluzioneaza: "Unde se duce puterea aia?!"... Degeaba 507CP daca nu sunt in stare sa ii puna la sol), fara siguranta, fara practicalitate, fara imagine de marca in gama premium cand vine vb de faptul ca n-au cum sa alegi un bmw in fata celor 2 decat cu ochii inchisi sa nu remarci ca sunt urate si n-au o prezenta impunatoare... Toata viata asta atata rimp cat exista Audi si Mercedes nu ai nici macar un motiv sa alegi BMW pt ca sunt mult mai slabe dpdv. E prea banal un BMW ca sa te faca sa ti-l doresti... Ahhh bn daca ai fata de spate si gandire de neam prost obsedat de scart pe bulevard sau in fata cocalarilor si pitzipoancelor iti iei bmw, dar in rest ar fisi este cea mai proasta alegere posibila in gama premium.
Mai da tare rau e sa fii frustrat........oi fii v-un manelar ca numa la aia le place Audi si de altceva nu au auzit(Another Ugly Deutch Invention)....acuma lasand un pic RS-ul si M-ul deoparte, cine este cumparator de audi??:un fost conducator de rabla de dacie, pricopsit prin furat, cersit sau vandut terenul lui bunicu, ce stie el ca e maxim la "masinile bune" ?? Normal Audi(si de obicei A4 de 1.9 "tedei"), si cel mai important ca are tractiune fata, ca Mercedes-u si BMW-u are tractiune spate, si stie el de la dacie ca daca ar fi avuta tractie spate pe gheata e naspa....NIMIC MAI FALS!!!!!!!! Singura diferenta e ca, tractiunea fata subvireaza, si tractiunea spate supravireaza(nu are rost sa ma contraziceti ca e chestiune testata nunumai de mine)....daca e ase de rau cu spate, atunci la motociclete de ce nu e facut sa traga fatza???
......Si la raspunsul de ce "te fura" spatele, raspunsul e f simplu: incearca sa merci cu una cu tractie fatza de tot atatia cai ca si cea cu spate(daca gasesti ca-s cam rare :P sa zicem una rea cu spate de ex: BMW 320i, E36, 150cai si una la fel de rea cu fatza Golf 2.0FSI tot de 150CP) si mai mult pune pe unu care a condus tot timpul numai masini cu tractiune spate, sa vezi cum face praf goalfa
Cel mai edificator exemplu video facut de specialisti: https://www.youtube.com/watch?v=26eSsBcDwCg
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 11:02   #384
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

https://www.youtube.com/watch?v=MRk-j91Po8c&feature=fvst

BMW 335i vs Audi S5.Winner 335i desi in inferioritate de cp.Concluzia e ca "manovreobility beat the power".

si un street-race

https://www.youtube.com/watch?v=9GAr0_-xQwU
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 11:19   #385
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

335i are o bijuterie de motor, sasiurile si handlingul se stie ca au fost punctul forte la BMW dintotdeauna spre deosebire de Audi care au o repartizare a greutatii pe punti imbecila si tinuta de drum a unei acadele ca sa il parafrazez pe Race.

Desigur nu si in opinia userului patologic bine cunoscut pe care il salut pe aceasta cale, g yeah audi nambar oan.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 12:12   #386
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
335i are o bijuterie de motor, sasiurile si handlingul se stie ca au fost punctul forte la BMW dintotdeauna spre deosebire de Audi care au o repartizare a greutatii pe punti imbecila si tinuta de drum a unei acadele ca sa il parafrazez pe Race.

Desigur nu si in opinia userului patologic bine cunoscut pe care il salut pe aceasta cale, g yeah audi nambar oan.
Si stii de ce are asa de naspa repartitia maselor??......pt ca toate sasiurile, puntile inclusiv caroseriile lor sunt fabricate pt ieftineala de tractiune fatza...
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 12:16   #387
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Corect, si daca Audi ar fi o masina ieftina as intelege, problema e ca e la fel de scump ca si Mercedes sau BMW.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 12:59   #388
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
335i are o bijuterie de motor, sasiurile si handlingul se stie ca au fost punctul forte la BMW dintotdeauna spre deosebire de Audi care au o repartizare a greutatii pe punti imbecila si tinuta de drum a unei acadele ca sa il parafrazez pe Race.

Desigur nu si in opinia userului patologic bine cunoscut pe care il salut pe aceasta cale, g yeah audi nambar oan.
Faptul ca nu are repartitie 50-50 e una, dar pana la tinuta de drum a unei acadele e cale lunga. Nici un banal A4 tdi nu este acadea, cu atat mai putin S5. Daca era acadea atunci si 335i e un fel de Sugus, diferenta fiind foarte mica (In plus nu as conta pe testul ala, nu prea ai cum sa scoti 100% din masina in timp ce vorbesti la camera si toate cele, mai depinde si de circuit etc). Uitati-va la un R32 vs 130i, rezultatul este invers.

PS: Daca Audi = another ugly deutch invention, la BMW i se potriveste de minune Big Money Wasted.

PS2: Avand in vedere ca tot frustratul isi ia de la gura 1 an sa faca 8k euro sa isi cumpere un cazan de E46 din 2001 136CP dizal nu stiu cum puteti aduce in discutie A4 TDI .

PS3: Sunt atatea teste in care Audi iese in fata BMW incat nu vad problema ca sunt la fel de scumpe sau mai scumpe, nimeni nu domina toate clasele. Chiar este echilibrat, momentan Q5 > X3, RS6 > M5, R8 nu are rival, si alte clase unde este echilibrat. Mai apare si RS3 asa ca diferentele sunt mici, un om intreg la cap alege ce ii place nu ca aia scoate 0.1 sec pe circuit mai putin, unu la mana nu ai curcuit aici in .RO, doi la mana 99.99% din soferi nu pot scoate nici pe departe maximul din masinile alea.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 20-08-09 at 13:02.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 13:13   #389
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Amice loganist, am vazut ca iti place sa te contrezi aiurea pe unde poti si tu dar asta nu inseamna ca stii ce vorbesti. Hai sa iti dau un singur exemplu, s-au chinuit indelung cu noua platforma dar tot nu au reusit pentru ca e imbecila ideea din start:

However, when comes to driving dynamics, the new A4 still trails its rivals from Munich and Stuttgart. Audi claims that its new ML (Modular Longitudinal) platform from A5 has cleverly solved the long-existing problem of nose-heaviness. This is done by relocating the clutch to behind the front transaxle, thus allowing the longitudinal engine to move backward by a precious 15 cm. The new platform also puts the battery to the boot to improve balance. Moreover, in the case of Quattro models, the new Quattro system has its Torsen limited slip differential sending 60 percent power to the rear wheels under normal driving so to give a rear-bias attitude and feel. Let me say in this way, Audi's engineers have spent a lot of effort to correct the fundamental flaws of its traditional longitudinal-engined front-drive / four-wheel-drive layout. But no matter how hard they worked, they still can't hide the fact that the whole engine rests in front of the front axle line. In contrast, its rear-wheel-drive rivals have most of the engine located behind the front axle, plus, they don't have the front differential to burden the front wheels.


Care e ideea? Persista in imbecilitate pentru ca e mai ieftin asa si fraierii cumpara oricum. GG vag.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 20-08-09, 13:15   #390
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu sunt loganist, sunt anti cazane SH luate din .DE. Vad ca traiesti de prin cine stie ce review-uri, iti arat si eu o groaza care zic invers dar vad ca nu are rost. GG, ai dreptate, esti tare !
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -