VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
29-07-09, 18:18
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
La partea cu tunatul este fix invers. Audi are avantaj lejer datorita faptului ca are turbo din fabrica pe multe modele. O simpla resoftare iti aduce o gramada de cai. La BMW aspirat in schimb...pas. Trebuie zeci de mii de euro sa faci ceva serios, si sunt prea putine exemplarele alea. Asa ca ai incurcat oalele aici.
La S4 se scot aproape 100CP din resoftare. La RS6 te poti uita la modelele modificate pana acum, cu o simpla evacuare schimbata si o remapare cat se scoate.
|
Poi poate scoate oricat,din timp ce are peste 2 tone,egal cu 0.
|
|
|
29-07-09, 18:20
|
#332
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Vezi ca nici M5 nu este prea suplu. Doar RS6 are 2+ tone asa ca poate sa aiba si 10 tone daca e mai rapid ce conteaza ? Cu o resoftare + evacuare la amandoua situatia se imbunatateste pentru Audi si mai mult, la BMW sporul adus este minim in schimb la bi turbo ala se simte mult. Imi place cum faci afirmatii de genu "e egal cu 0". Vad ca le ai cu testatul, dai bataie si uita-te la mai multe poze .
Sau BMW cu al lor Z4, un amarat de coupe cu o bazaitoare de 3 litri are 1700+ KG este al naiba de usor nu ? Sau acolo greutatea este benefica. Ia uita-te la un TT cat are .
|
|
|
29-07-09, 18:21
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
La partea cu tunatul este fix invers. Audi are avantaj lejer datorita faptului ca are turbo din fabrica pe multe modele. O simpla resoftare iti aduce o gramada de cai. La BMW aspirat in schimb...pas. Trebuie zeci de mii de euro sa faci ceva serios, si sunt prea putine exemplarele alea. Asa ca ai incurcat oalele aici.
La S4 se scot aproape 100CP din resoftare. La RS6 te poti uita la modelele modificate pana acum, cu o simpla evacuare schimbata si o remapare cat se scoate.
PS: Inteleg ca nu iti convine dar las-o moarta. M5 a aparut dupa 2003 sau 2004. Nu mai degenera lucrurile. SI partea cu turatie mult mai mare la BMW nu se pune sau e neglijabil ? Si Audi putea sa scoata aceeasi putere din aspirat (dovada ca pe Lambo atat are, sau pe R8 V10) dar ce sens are ? Cuplu mai mic, mai putin liniar, potential de tuning mai mic. Asa ca are turbo dar si RPM mai mic. Este echitabil dar tu nu vezi asta.
|
Nu e faza de convenit! ) Dar nu inteleg cum poate fi asa mirific RS6 pe cand colo este dezamagitor,sincer ma asteptam la ceva mult mai radical,M va avea o misiunea usoara in a bate RS6 cu noul M5.
Si cu asta am incheiat,fiecare cu ideile lui,doar ca realitatea spune total altceva.
|
|
|
29-07-09, 18:24
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Vezi ca nici M5 nu este prea suplu. Doar RS6 are 2+ tone asa ca poate sa aiba si 10 tone daca e mai rapid ce conteaza ? Cu o resoftare + evacuare la amandoua situatia se imbunatateste pentru Audi si mai mult, la BMW sporul adus este minim in schimb la bi turbo ala se simte mult. Imi place cum faci afirmatii de genu "e egal cu 0". Vad ca le ai cu testatul, dai bataie si uita-te la mai multe poze .
Sau BMW cu al lor Z4, un amarat de coupe cu o bazaitoare de 3 litri are 1700+ KG este al naiba de usor nu ? Sau acolo greutatea este benefica. Ia uita-te la un TT cat are .
|
E mai rapid ca un M5 de 507 cai din 2003, nu poti sa intelegi asta? M5 acela nu este un punct de referinta,este o masina invechita care a fost relativ tare la vremea ei,tu pui rs6 cu resoftare si evacuare cu un M5 aspirat. Hai ca esti tare.
PS: ai grija ca RS6 e departe de A6 2.0 tdi care il are taticu,asa ca mai bine shh.
|
|
|
29-07-09, 18:26
|
#335
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Trebuie sa iti desenez sa intelegi ca M5 nu a aparut in 2003 ? Poate la tine pe strada sau vorbesti de E39 ? . Una este 2003 alta e 2005. Invechita sau nu asta este, nu poti sa le lansezi concomitent, de aia alterneaza liderul clasei dar pentru tine probabil e prea complicat. Daca nu esti in stare sa dai pe google sa vezi cand s-a lansat M5-ul asta imi dau seama cam cat stii tu despre domeniul Auto. Eu ma retrag, te las sa ne furnizezi informatii precise si pline de acuratete in continuare.
CU resoftare + evacuare ma refeream ca la Audi castigul se simte, la beme nu. ASta e si avantajul la turbo.
PS: La motorizare mai trebuie sa plusezi. In plus nu e dizal, nu ti s-au adeverit frustrarile .
PS2: De butonul edit ai auzit ?
Last edited by _anaconda_; 29-07-09 at 18:29.
|
|
|
29-07-09, 18:26
|
#336
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Deja s-au aprins lucrurile. Realitate e dura baieti, bmw nu prea face nimic in motorsport, in liga premium nu mai e ce-a fost, istoria nu conteaza atat de mult pentru ca vb de prezent si nu de trecut, ca nu cumperi masina produsa acum 20 ani ci una la zi, iar RS6 cu tot ceea ce are el e peste BMW la capitolul putere, timp pe circuit, acceleratie, exclusivism, pe cine ai intreba daca pui fata in fata un RS6 cu un M5 toti ar alege RS6-ele, e mult mai frumos, mai agresiv si mai bine proportionat, plus atuurile de tuning prezentate mai sus de catre ceilalti...iar de frane, suspensii si tehnologii folosite sa nu mai vb... DRCII+QUATTRO+CERAMIC BRAKES+V10TT=MASINA SPORT PERFECTA PT ORICE VREME SI ORICE DORINTA...
Au fost 3 RS6 C6 la PBV2, un testdrive exclusiv si am un prieten acolo care m-a bagat in program si am condus RS6...happy now?!
|
|
|
29-07-09, 18:30
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Trebuie sa iti desenez sa intelegi ca M5 nu a aparut in 2003 ? Poate la tine pe strada sau vorbesti de E39 ? . Una este 2003 alta e 2005. Invechita sau nu asta este, nu poti sa le lansezi concomitent, de aia alterneaza liderul clasei dar pentru tine probabil e prea complicat.
CU resoftare + evacuare ma refeream ca la Audi castigul se simte, la beme nu. ASta e si avantajul la turbo.
PS: La motorizare mai trebuie sa plusezi. In plus nu e dizal, nu ti s-au adeverit frustrarile .
|
Frustrarile nu s-au adeverit celor ca tine din pacate (ce i`ai zis la tati sa iti puna si soft la ea?) pentru ca totdeauna BMW a fost totdeauna peste audi pana in prezent,in viitor vom vedea...
M5 e60 este si din 2004
|
|
|
29-07-09, 18:31
|
#338
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted
Deja s-au aprins lucrurile. Realitate e dura baieti, bmw nu prea face nimic in motorsport, in liga premium nu mai e ce-a fost, istoria nu conteaza atat de mult pentru ca vb de prezent si nu de trecut, ca nu cumperi masina produsa acum 20 ani ci una la zi, iar RS6 cu tot ceea ce are el e peste BMW la capitolul putere, timp pe circuit, acceleratie, exclusivism, pe cine ai intreba daca pui fata in fata un RS6 cu un M5 toti ar alege RS6-ele, e mult mai frumos, mai agresiv si mai bine proportionat, plus atuurile de tuning prezentate mai sus de catre ceilalti...iar de frane, suspensii si tehnologii folosite sa nu mai vb... DRCII+QUATTRO+CERAMIC BRAKES+V10TT=MASINA SPORT PERFECTA PT ORICE VREME SI ORICE DORINTA...
Au fost 3 RS6 C6 la PBV2, un testdrive exclusiv si am un prieten acolo care m-a bagat in program si am condus RS6...happy now?!
|
Ar alege toti RS6 aia indoctrinati ca tine,care s-a plimbat cu un a4 1.9 tdi de ala fumegator si acuma il considera zeu.
anaconda trebuie sa intelegi un lucru,mie chiar imi place audi f mult,eu oricand aleg un S8 in detrimentul unui S amg, aleg un A6 in detrimentul unui E class,dar per ansamblu este o marca mai slaba decat mercedes sau bmw! Nu o mai tine atata cu audi ca nu are rost! Iar rs6 nu e deloc o capodopera,e departe de acel cuvant,o copodopera poti sa spui ca e GT-R,un porsche 911 turbo,nu rs6,te rog.
PS: am incheiat,succes la toti,va doresc numai RS`uri, si mie un amarat de M sau AMG.
Last edited by Corneliu26; 29-07-09 at 18:56.
|
|
|
29-07-09, 19:22
|
#339
|
Stage 4
Join Date: Sep 2008
Posts: 275
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted
Deja s-au aprins lucrurile. Realitate e dura baieti, bmw nu prea face nimic in motorsport, in liga premium nu mai e ce-a fost, istoria nu conteaza atat de mult pentru ca vb de prezent si nu de trecut, ca nu cumperi masina produsa acum 20 ani ci una la zi, iar RS6 cu tot ceea ce are el e peste BMW la capitolul putere, timp pe circuit, acceleratie, exclusivism, pe cine ai intreba daca pui fata in fata un RS6 cu un M5 toti ar alege RS6-ele, e mult mai frumos, mai agresiv si mai bine proportionat, plus atuurile de tuning prezentate mai sus de catre ceilalti...iar de frane, suspensii si tehnologii folosite sa nu mai vb... DRCII+QUATTRO+CERAMIC BRAKES+V10TT=MASINA SPORT PERFECTA PT ORICE VREME SI ORICE DORINTA...
Au fost 3 RS6 C6 la PBV2, un testdrive exclusiv si am un prieten acolo care m-a bagat in program si am condus RS6...happy now?!
|
ma lasi cu tuningul. cati au desti bani sa tuneze un rs6 sau un m5. aici e vorba de masini stock.
|
|
|
29-07-09, 19:24
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by laur_nsl
ma lasi cu tuningul. cati au desti bani sa tuneze un rs6 sau un m5. aici e vorba de masini stock.
|
Tu ce crezi, dupa ce dai 80 000 de euro pe masina nu mai ai 10 000 15 000 sa bagi in performanta? Sau crezi ca germanii, oamenii civilizati care si cumpara asemenea masini stau la bloc la garsoniera si dau toti banii de ii au ei si rudele lor + credit la banca pe 20 de ani ca sa rupa gura targului cu beamveu din fata colibei?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
29-07-09, 20:49
|
#341
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Bine domnilor....avand in vedere ca tuningul e incomparabil mai usor la Audi ( in speta RS6 ), asteptam replica la cele 2 Hurricane-uri, o limuzina si un coupe de cca 370km/h.Iar coupe-ul sa bata Enzo-ul la reprize, adica sa-i ia o secunda pe 100-200km/h.
@Si mie imi place RS6-le, e posibil ca om cu familie ce ma gasesc sa prefer RS6 avant in detrimentul unui M, chiar foarte posibil.A face (incerca sa faci...ca de-aia nu au BMW pulover pe gat de parerile de pe forum) de doi bani insa marca si la a trace concluzii "scrise adanc", cum ca BMW nu are a face cu sectorul premium, e alta poveste.Cum se mai spune, "chiar si dusmanii pot arata respect".
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Vezi ca si M3 este mult mai nou ca RS4. Audi nu a indraznit sa se bage in F1, dar unde s-a bagat (Rally, LeMans, DTM) s-a comportat excelent. BMW in F1 niciodata nu au fost in top.
|
ok, asta inseamna ca Renault, Citroen, Ford si Peugeot sunt cele mai tari.
Nici Toyota nu prea a fost in top la F1 si totusi tot mai multi nemti spun ca sunt (poate) din multe puncte de vedere cele mai bune masini la data actuala (incluzand si Lexusul).
Last edited by carutasu; 29-07-09 at 20:58.
|
|
|
29-07-09, 22:43
|
#342
|
Stage 4
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Hurricane costa mult mai mult decat costa modificarea unui RS6 la acceasi putere...
|
|
|
29-07-09, 23:22
|
#343
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 23
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Trebuie sa iti desenez sa intelegi ca M5 nu a aparut in 2003 ? Poate la tine pe strada sau vorbesti de E39 ? . Una este 2003 alta e 2005. Invechita sau nu asta este, nu poti sa le lansezi concomitent, de aia alterneaza liderul clasei dar pentru tine probabil e prea complicat. Daca nu esti in stare sa dai pe google sa vezi cand s-a lansat M5-ul asta imi dau seama cam cat stii tu despre domeniul Auto. Eu ma retrag, te las sa ne furnizezi informatii precise si pline de acuratete in continuare.
CU resoftare + evacuare ma refeream ca la Audi castigul se simte, la beme nu. ASta e si avantajul la turbo.
PS: La motorizare mai trebuie sa plusezi. In plus nu e dizal, nu ti s-au adeverit frustrarile .
PS2: De butonul edit ai auzit ?
|
nu stiu de unde te-ai informat tu dar seria 5 a aparut in 2003 si dupa un an de la lansare a aparut m5 e60 care sa facut in 2004 , acum daca tu compari un model 2004 cu unu 2008 esti tare, e ca si cum bmw scoate o masina in 2000 si vine audi cu un rs in 2008 ca, competitor direct cu ala din 2000, e logic care e mai performant nu? stai sa vedem urmatorul m5 care o sa aiba peste 570 cai
|
|
|
30-07-09, 01:23
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by a3ds
Tu ce crezi, dupa ce dai 80 000 de euro pe masina nu mai ai 10 000 15 000 sa bagi in performanta? Sau crezi ca germanii, oamenii civilizati care si cumpara asemenea masini stau la bloc la garsoniera si dau toti banii de ii au ei si rudele lor + credit la banca pe 20 de ani ca sa rupa gura targului cu beamveu din fata colibei?
|
germanii isi cumpara o masina puternica si fiabila..sa mearga cu 250 pe autobanda si sa nu aibe asa multe emotii..nu o iau pentru tuning majoritatea..
|
|
|
30-07-09, 07:33
|
#345
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted
Hurricane costa mult mai mult decat costa modificarea unui RS6 la acceasi putere...
|
atunci le va fi usor sa dovedeasca asta si sa vina cu replica...asteptam cu rabdare, suntem platiti la ora .Si apoi nu e vorba doar de "cantitatea" de cai, ci de performantele pe care le are.Performante similare ( chiar putin mai jos la acceleratii) are Brabus Rocket dar cu un motor mult mai mare.
Last edited by carutasu; 30-07-09 at 07:36.
|
|
|
|
|