Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-11-08, 23:15   #31
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: AMG vs M vs RS

Am ales M-ul ca para-mi-se, divizia asta a bmw a fost cam prima dintre toate diviziile sport ale respectivilor constructori, care a adus circuitul pe strada. Ursuletii si pisicutele m3 au fost apreciate la timpul lor..daca nu cumva sunt apreciate la fel de mult si acum. Sportivitate pura, fara electronica + un design super simplu si la obiect si fiabilitate cacalau, fata de acum..pff...
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 03-11-08, 17:35   #32
vectra16vB

Stock
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 8
Default Re: AMG vs M vs RS

am votat amg pt feelingul oferit, putere, desii cred ca m este cel mai rafinat motor, mai ales ca sunt aspirate la momentul actual, + ca sunt cam egale la performante, aspirat vs turbo.
vectra16vB is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 21:13   #33
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: AMG vs M vs RS

un clk dtm 4.0 L v8 ASPIRAT are 500cp,cel din Deutsche Tourenwagen Masters,deci nu este de serie,cel de serie e cu compresor si are 582cp,e se poate aspirate si la mercedes,si se poate bine,bmw scoate din 4.0 L 414cp si din 5.0L 507cp motoare aspirate,si sa numai vorbim de CLK GTR 6.9L 612cp 770nm ASPIRAT,asa ca baieti si mercedes scoate peste 100cp pe L
nigger is offline   Reply With Quote
Old 06-11-08, 21:41   #34
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: AMG vs M vs RS

La Audi se vede ca s-a dus vremea lui "Ur-Quattro", S1, S2, RS2, care sunt moarte si ingropate de vreo de 20 de ani. S6, RS6 sunt niste tancuri greoaie prin comparatie. AMG a stiut dintotdeauna sa construiasca vehicule supra-motorizate, cu o greutate rezonabila, cu transmisii de foarte buna calitate, chiar si cele automate, si sa profite de calitatea suspensiei si sasiului de la Mercedes. Un E60 AMG de acum 15 ani stie sa-si apere imaginea in fata multor modele sport propriu-zise

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 24-11-08, 22:15   #35
badboy_diddy21

Stage 1
 
badboy_diddy21's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 22
Default Re: AMG vs M vs RS

Doua lucruri tin sa amintesc:cand s-a infiintat divizia M(Motorsport) de la BMW, primul model al lor a fost M1.Recomand unora de aici sa citeasca cate ceva despre acest model si cand s-a lansat(1978 ) ce performante oferea fata de alte masini mai "exotice".Nu mai departe ajung la McLaren F1 care avea un motor BMW V12 de 6200cmc si cu o putere cuprinsa intre 627cp si 686cp.Stiti si voi ca datorita acestui motor, aceasta masina a fost mai bine de 10ani cea mai rapida din lume.De RS si AMG atat spun:sa va uitati in trecut si sa faceti o diferenta intre ce masini scoteau acum 15-20ani si cele din ziua de azi.Pe ce criterii se bazau atunci si ce filozofie aveau, etc.
badboy_diddy21 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-08, 01:56   #36
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: AMG vs M vs RS

M1 era un supercar din aceeasi categorie cu Ferrari 512BB sau Lamborghini Countach, nimeni nu l-a considerat masina de serie

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 16:19   #37
thor

Stage 3
 
thor's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 152
Default Re: AMG vs M vs RS

rs.....pentru ca m-am dat aici multa vreme cu un rs 4 ....si pot compara doar cu m3 .....deocamdata....
thor is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 18:32   #38
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMG vs M vs RS

vad aici tot felul de "experti" in clasele de competie germane dar stau sa ma intreb oare cati dintre voi ati condus toate trei AMG M-Class si RS sa puteti face o comparatie ? lasati naibi ce scriu uni si alti prin presa pentru ca aia care scriu ce scriu o fac in functie de cum sunt platiti.
Eu le-am condus pe toate pot spune si cel mai stabil mi sa parut rs 6 , s63 amg este mult prea instabil la viteza mare si cand spun asta nu ma refer la viteze de 150km ci la mult mai mari iar tot torque care il genereaza masina asta nu poate fi manevrata bine decat de un profesionist si nu tot pustiu de 20 de ani pentru care calibra turbo este supercar, m5 este bun rapid dar diferentialul spate are unele mici probleme de rezistenta, iar RWD nu face mare lucru pe un drum sinuos cu multe curbe , iar rs 6 este cel mai controlabil dintre toate face fata cu brio la multe incercari, si sa fim seriosi nu cat de repede merge masina in linie dreapta o face masina performanta ci cum se descurca cu un average driver la volan pe un drum sau circuit cu curbe.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 23:00   #39
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: AMG vs M vs RS

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
vad aici tot felul de "experti" in clasele de competie germane dar stau sa ma intreb oare cati dintre voi ati condus toate trei AMG M-Class si RS sa puteti face o comparatie ? lasati naibi ce scriu uni si alti prin presa pentru ca aia care scriu ce scriu o fac in functie de cum sunt platiti.
Eu le-am condus pe toate pot spune si cel mai stabil mi sa parut rs 6 , s63 amg este mult prea instabil la viteza mare si cand spun asta nu ma refer la viteze de 150km ci la mult mai mari iar tot torque care il genereaza masina asta nu poate fi manevrata bine decat de un profesionist si nu tot pustiu de 20 de ani pentru care calibra turbo este supercar, m5 este bun rapid dar diferentialul spate are unele mici probleme de rezistenta, iar RWD nu face mare lucru pe un drum sinuos cu multe curbe , iar rs 6 este cel mai controlabil dintre toate face fata cu brio la multe incercari, si sa fim seriosi nu cat de repede merge masina in linie dreapta o face masina performanta ci cum se descurca cu un average driver la volan pe un drum sau circuit cu curbe.
Ai uitat ca la noi romanii, masina trebuie sa mearga numai in linie dreapta, ca deh, avem autostrazi multe si fara curbe?
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 05-12-08, 15:00   #40
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs M vs RS

hai sa nu mai fim carcotasi the mask. chiar daca pe multi ii intereseaza doar linie dreapta unii mai tin si la viata lor.si i`ti poate salva viata anumite chestii care multi nu le dau importanta. draculas a avut dreptate in ce a postat in legatura cu stabilitate si siguranta.un post obiectiv
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 05-12-08, 16:34   #41
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs M vs RS

the mask postase ironic acolo...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-12-08, 17:16   #42
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: AMG vs M vs RS

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
the mask postase ironic acolo...
Multi stiu, putini cunosc
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 08-12-08, 08:26   #43
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs M vs RS

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
i`ti poate salva viata anumite chestii care multi nu le dau importanta.
aha...chestiile alea ITI POATE SALVA viata..ca e sub 101 dalmatieni ca numar...
chestii CARORA unii nu le dau importanta...
plm..acordul s-a pierdut...ce mai conteaza...suntem pe forum auto..putem fi analfabeti !
stai jos, ai nota 4 !
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 08-12-08, 21:10   #44
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs M vs RS

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
vad aici tot felul de "experti" in clasele de competie germane dar stau sa ma intreb oare cati dintre voi ati condus toate trei AMG M-Class si RS sa puteti face o comparatie ? lasati naibi ce scriu uni si alti prin presa pentru ca aia care scriu ce scriu o fac in functie de cum sunt platiti.
Eu le-am condus pe toate pot spune si cel mai stabil mi sa parut rs 6 , s63 amg este mult prea instabil la viteza mare si cand spun asta nu ma refer la viteze de 150km ci la mult mai mari iar tot torque care il genereaza masina asta nu poate fi manevrata bine decat de un profesionist si nu tot pustiu de 20 de ani pentru care calibra turbo este supercar, m5 este bun rapid dar diferentialul spate are unele mici probleme de rezistenta, iar RWD nu face mare lucru pe un drum sinuos cu multe curbe , iar rs 6 este cel mai controlabil dintre toate face fata cu brio la multe incercari, si sa fim seriosi nu cat de repede merge masina in linie dreapta o face masina performanta ci cum se descurca cu un average driver la volan pe un drum sau circuit cu curbe.
Eu conduc M (e46) si mi se pare f. stabil si controlabil, chiar as putea sa spun ca are precizie chirurgicala. Uite un test facut in conditii de asfalt nu tocmai uscat unde RS6 care e 4x4 ar trebui sa fie teoretic in avantaj si totusi nu face mare lucru :

https://www.youtube.com/watch?v=ytGT47mDk9s (meritul lui Bogdan WRC pt filmuletz)

Cred ca "M"-ul si-a arata valoarea si de data asta...

P.s. testul mi se pare destul de obiectiv si nu cred ca a fost pilotul platit sa scoata anumite masini in evidenta.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 12:15   #45
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: AMG vs M vs RS

Stabilitatea si manevrabilitatea la viteze mai mari sau mai mici depind de 1001 factori: aerodinamica, arhitectura suspensiei, arcuri, amortizoare, bucse, cauciucuri, raportul directiei, rigiditatea caroseriei, ecartament, raportul intre ecartament fata/spate, raportul dintre ampatament si lungimea totala a masinii, distributia maselor fata/spate si dreapta/stanga cu si fara incarcatura etc etc si reprezinta ceva mult prea complicat pentru un forum pe care nici macar nu exista o sectiune "Sasiu si suspensie", iar intrebarea cea mai des pusa este: "am un motor 1.4/75, cum mai castig cativa caluti-putere?...."

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -