Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 30-08-09, 11:30   #631
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

daca e sa o iei asa, si vorbim de motoare modificate, de ce ar fi motorul de M departe?Evotech are 560cp la 5000cc.La diferenta de 200cc poti socoti cca 20cp in plus (tinand cont ca ambele au pornit de la 100cp/litru).
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 11:37   #632
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ambele motoare sunt senzationale dar sa fiu sincer sunetul de pe R8 V10 e mult peste cel de pe M5/M6, e cu totul si cu totul alta tonalitate, suna a motor de curse, e mai agresiv si mai incitant de ascultat si probabil de turat daca ai ocazia sa conduci asa ceva.
Da ambele au peste 100CP/l si produc puteri fenomale si dupa tuning, dar totusi motorul V10 de pe R8 se tureaza mai tare, are cuplu mai mare multumita celor 200cc in plus si dupa cum stii motorul dezvolta 560CP pe LP560-4 si asta spune multe, adica ma refer la faptul ca el e detunat masiv, ai putea considera cu usurinta ca aia e puterea de fabrica adevarata si restul pana la 600 si ceva de CP sa fie tuning, ceea ce e mai mult decat la BMW si spun asta ca stii bine ca R8 n-are voie sa aiba aceeasi putere ca Lambo ca ar fi concurente si mai ales ca Audi detine Lambo.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 11:49   #633
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

[QUOTE=PvDTranceAddicted;2596617]Ambele motoare sunt senzationale dar sa fiu sincer sunetul de pe R8 V10 e mult peste cel de pe M5/M6, e cu totul si cu totul alta tonalitate, suna a motor de curse, e mai agresiv si mai incitant de ascultat si probabil de turat daca ai ocazia sa conduci asa ceva.
QUOTE]

totusi motorul de pe M5 are deja 4 ani ..uite aici un exemplu cu o mica modificare la evacuare https://www.youtube.com/watch?v=W3X0WYvAzys
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 12:10   #634
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Am ascultat suna foarte bine BMW, dar la R8 V10, sunetul e mai dens, mai puternic la turatii joase si urca repejor in sus dar cu o tonalitate mai abruta si mai puternica si asta avand in vedere ca inca nu exista evacuare modificata pt R8 V10, cel putin nu inregistrata de vreo camera, astept sa se scoata tot sunetul din acel motor cu vreun Milltek, MTM sau ABT si atunci ai sa auzi ce inseamna 8700rot/min si galagie deplina...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 14:17   #635
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

de vreo cateva posturi bune vad ca AMG-ul s-a dus la culcare. deci lumea auto se imparte in doua BMW si AUDI. schimbati thread-ul. mai doreste cineva popcorn?
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli. De aceea o fotografie cu motorul meu nu incape.

http://plmtuning.ro/
sageata is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 15:14   #636
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Targetul AMG nu intra pe forum.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 16:52   #637
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Ambele motoare sunt senzationale dar sa fiu sincer sunetul de pe R8 V10 e mult peste cel de pe M5/M6, e cu totul si cu totul alta tonalitate, suna a motor de curse, e mai agresiv si mai incitant de ascultat si probabil de turat daca ai ocazia sa conduci asa ceva.
Da ambele au peste 100CP/l si produc puteri fenomale si dupa tuning, dar totusi motorul V10 de pe R8 se tureaza mai tare, are cuplu mai mare multumita celor 200cc in plus si dupa cum stii motorul dezvolta 560CP pe LP560-4 si asta spune multe, adica ma refer la faptul ca el e detunat masiv, ai putea considera cu usurinta ca aia e puterea de fabrica adevarata si restul pana la 600 si ceva de CP sa fie tuning, ceea ce e mai mult decat la BMW si spun asta ca stii bine ca R8 n-are voie sa aiba aceeasi putere ca Lambo ca ar fi concurente si mai ales ca Audi detine Lambo.
Este si normal sa aibe sunet diferit, M5/M6 sunt limuzine, R8 este predominat sportiva si normal ca i se potriveste foarte bine sunetul, ceea ce cred ca ar fi nemultumit multi clienti M5/M6.
Oricum sunetul de pe R8 V10 este superb.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-08-09, 18:53   #638
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cum spunea şi Sebastian mai sus: comparăm 3 entităţi, împreună: AMG, M şi RS.
Le comparăm, dacă ne pricepem, şî vedem care sunt plusurile şi minusurile fiecăruia, ţinând cont de faptul ca nu exista un câştigator clar, din motive destul de logice şî evidente pentru toata lumea, nu?
Cu alte cuvinte: ori discutăm fiecare punct (interior, motorizare, timpi pe circuit, nu ştiu, ce vreti voi) doar pentru toţi cei 3, şi nu pentru restul mărcilor, comparativ şi identic, ori nu postăm, pentru că altfel nu reuşim decât să ducem discuţia mai departe din punctul mort în care a ajuns.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 11:56   #639
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ce parere aveti daca ati avea de ales intre Mercedes SLS, Audi R8 V10 si M6 Coupe, intr-un final ce ati alege?! Cu toate ca M6 e cu vreo 40000euro mai putin ca cele doua, dar e posibil sa le compari intr-un fel.
Pe ce motiv ati alege masina respectiva?! Conteaza design-ul sau mai mult performanta?
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 12:36   #640
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

http://www.motorauthority.com/photos...2011#100227099
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 13:12   #641
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

banuiesc ca cea care ofera un raport mai bun intre toate cele 3, sau cate or fi (performanta, design, pret...).Daca una costa cu 40-50k mai mult decat cealalta, trebuie sa stiu bine daca acea diferenta de pret se regaseste intr-adevar in intregime in plusurile pe care le are.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 14:11   #642
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Sincer, cred ca mai degraba as lua R8-ul...asta din urmatoarele motive:

1. arata ca un supercar pe cand SLS-ul arata ca un rahat in ploaie (daca e sa ma iau dupa poza asta cel putin: http://www.carthusiast.com/mercedes-...photo-442.html)

2. are motor amplasat central, si nu orice motor, ci motor de Lamborghini !

3. SLS-ul foloseste in esenta acelasi motor care se regaseste pe toate celelalte modele AMG. Deci exclusivitate zero din acest punct de vedere. Plus ca cineva care a mai detinut sau detine un asemenea model nu cred ca ar mai fi atat de interesat de el, sau de zgomotul pe care il produce etc. De aia SLS-ul trebuie sa vina cu un motor nou, pentru a atrage cumparatorii AMG care insa s-au plictisit de 6.2.

4. capota excesiv de lunga a SLS-ului nu cred ca e un atu.


Acum, daca e sa ma intrebati pe mine nici R8-ul nu e o masina perfecta, de exemplu transmisia automata e cam veche si e clar depasita tehnologic, chit ca luata tot de pe lambo. Nu inteleg de ce nu apeleaza la porsche daca ei nu-s in stare sa faca o transmisie performanta pentru modelele de varf, ca tot vor ei sa dezvolte modele impreuna. Repet, pana si Nissan a fost in stare, ei nu...cica nu se merita investitia. Deci nu se merita ca lamborghini gallardo sau audi r8 sa aiba o transmisie cu dublu ambreiaj...nu domle', mai bine upgradam la nesfarsit jaful de E-gear (sau R-tronic), poate prostii nu se prind

Last edited by C63 AMG; 01-09-09 at 14:25.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 15:27   #643
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Sincer, cred ca mai degraba as lua R8-ul...asta din urmatoarele motive:

1. arata ca un supercar pe cand SLS-ul arata ca un rahat in ploaie (daca e sa ma iau dupa poza asta cel putin: http://www.carthusiast.com/mercedes-...photo-442.html)

2. are motor amplasat central, si nu orice motor, ci motor de Lamborghini !

3. SLS-ul foloseste in esenta acelasi motor care se regaseste pe toate celelalte modele AMG. Deci exclusivitate zero din acest punct de vedere. Plus ca cineva care a mai detinut sau detine un asemenea model nu cred ca ar mai fi atat de interesat de el, sau de zgomotul pe care il produce etc. De aia SLS-ul trebuie sa vina cu un motor nou, pentru a atrage cumparatorii AMG care insa s-au plictisit de 6.2.

4. capota excesiv de lunga a SLS-ului nu cred ca e un atu.


Acum, daca e sa ma intrebati pe mine nici R8-ul nu e o masina perfecta, de exemplu transmisia automata e cam veche si e clar depasita tehnologic, chit ca luata tot de pe lambo. Nu inteleg de ce nu apeleaza la porsche daca ei nu-s in stare sa faca o transmisie performanta pentru modelele de varf, ca tot vor ei sa dezvolte modele impreuna. Repet, pana si Nissan a fost in stare, ei nu...cica nu se merita investitia. Deci nu se merita ca lamborghini gallardo sau audi r8 sa aiba o transmisie cu dublu ambreiaj...nu domle', mai bine upgradam la nesfarsit jaful de E-gear (sau R-tronic), poate prostii nu se prind
1. Care transmisie automata Porsche pana la PDK a fost performanta ???

2. M6 nu are rost sa intre in discutie ca nu are legatura cu clasa celor 2.

3. SLS mie mi se pare absolut superb si poate culoarea alba nu este cea mai reusita.

SI cum guturile sunt impartite, mie-mi place si capota lunga si aerul retro si mai nou am ajuns sa ne rupem in basini ca nu ne mai place zgomotul de AMG, ne-am saturat de el.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mercedes sls_deLusix.jpg
Views:	64
Size:	32.5 KB
ID:	1067151   Click image for larger version

Name:	mercedes-sls-amg.jpg
Views:	60
Size:	64.0 KB
ID:	1067152  
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 16:15   #644
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Care transmisie automata Porsche pana la PDK a fost performanta ???
Asa si am spus eu cumva ceva inainte de PDK ??? Nu. Am spus ca astia de la audi daca nu-s in stare sa dezvolte o transmisie ca lumea (cu dublu ambreiaj adica) pt. modelele de varf (si in special pentru lamborghini, care foloseste tehnologie de provenienta audi) cand toti concurentii- Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, Nissan au asa ceva, macar sa impumute una sa nu se faca de cacat.

Quote:
2. M6 nu are rost sa intre in discutie ca nu are legatura cu clasa celor 2.
Asta cam asa e.

Quote:
3. SLS mie mi se pare absolut superb si poate culoarea alba nu este cea mai reusita.
Si mie in pozele spion cu masina camuflata mi se parea superb...cand am vazut insa renderingul ala cu masina necamuflata mi-a venit sa borasc. Partea frontala cel putin arata oribil (arata exact ca o piscuta speriata, nu emana nici un pic de agresivitate), si nici spatele nu mi se pare cine stie ce, e prea simplu. Poate ca insa in pozele oficiale va arata mai bine, nu stiu, dar sincer nu am mari sperante in acest sens.

Quote:
mai nou am ajuns sa ne rupem in basini ca nu ne mai place zgomotul de AMG, ne-am saturat de el.
Pai probabil daca te dadeai si tu in unul de 2-3 ori pe saptamana te-ai fi saturat si tu de el...defapt asa de orice masina te saturi, chiar si de ferrari, pur si simplu te obisnuiesti cu zgomotul produs de motor si nu te mai impresioneaza de la un moment dat (cel putin nu ca la inceput). Deci nu e vorba de nici o basina e pur si simplu adevarul..

Last edited by C63 AMG; 01-09-09 at 16:30.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 01-09-09, 16:25   #645
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

[QUOTE=C63 AMG;2603115]Pai am spus eu cumva ceva inainte de PDK ??? Nu. Am spus ca astia de la audi daca nu-s in stare sa dezvolte o transmisie ca lumea (cu dublu ambreiaj adica) pt. modelele de varf (si in special pentru lamborghini, care foloseste tehnologie de provenienta audi) cand toti concurentii- Ferrari, Porsche, BMW, Mercedes, Nissan au asa ceva, macar sa impumute una sa nu se faca de cacat.QUOTE]

daca te mai documentai putin aflai ca pentru R8 cutia aia cu dublu ambreiaj nu incapea era prea mare si mai e si foarte scumpa..si pe viitor atat Porsche cat si Bmw vor renunta la cutiile cu ambreiaj dublu pentru o cutie noua cu 8 viteze
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -