Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-09, 16:04   #691
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Crede-ma am mers cu masini fara sisteme de siguranta pe gheata, am derapat dar am controlat-o din volan, nu ma lasa experienta si simturile la greu. Iar mie nu mi-e frica de nimic si mai ales la volan. Da m-as enerva sa conduc o 1310 ca nu ai ce sa conduci, e o porcarie, iar intr-un 320i nu m-am simtit nesigur dar nu m-am simtit in largul meu ca ma gandeam la Audi cum m-am simtit in Audi si faceam o comparatie la fata locului. Felul in care se simte volanul in Audi si prizele pentru maini si totul se combina mai bine cu ceea ce imi doresc eu.
Plus ca ador volanul plat de la Audi TT, RS6, R8, etc., ceea ce bmw n-are...mi se pare cel mai bun volan de condus sportiv, am simtit-o pe pielea mea si pur si simplu nu te mai poti lasa de un asemenea volan.
In primul rand 320I este un BMW docil, o masina de familie, care nu-ti ofera nici senzatii nici pericole, este o masiana ca oricare alta masina calma de familie.
BMW periculos este E30 323-325I, da, ofera senzatii, fara o setare de suspensie buna este mai mult decat periculoasa, o masina pe care chiar se invata soferia cu tractiune spate.
M3 E36 este iarasi o masina ceva mai sigura decat E30 dar mai naravasa pe care trebuie sa fi sofer sa te joci cu ea. Cand o sa conduci si o sa stapanesti astea atunci o sa te numesti sofer, pana atunci ce ne povestesti tu este un fel de "pamflet".
Tu ne vorbesti de BMW cand nu ai condus macar una din cele mentionate de mine cateva sute de km macar, cand nu ai condus nici un model M3 cateva sute de km, etc.

Iar refderitor la AWD nu este cum spui tu, ZR1 cam bate tot ce-i AWD, iar Gumpert Apollo este referinta in momentul de fata, tot cu tractiunea spate.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 17:01   #692
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Gumpert Apollo are motor de Audi Iar GT-R a demonstrat ca acel 4WD face masina sa fie atat de rapida pe toate circuitele, asta lasand la o parte launch control-ul, dar de ce crezi tu ca au pus jante speciale care nu lasa anvelopa sa iasa de pe ele la ce acceleratie gravitationala suporta masina?! Ia spune-mi de ce?!
Mie personal cea mai buna masina cu tractiune spate mi se pare One-77, probabil ca am dreptate dupa primele teste va iesi la iveala asta, dar nu prea curand ca nimeni nu-si da bolidul de 1,5milioane euro spre testare oricui.
Dar cred cu prisosinta ca aia e masina suprema ca tractiune spate, iar ca tractiune integrala ramane clar Veyron-ul, care n-are rival dpdv al luxului, design-ului si performantei (toate combinate). De la o masina nu ceri doar un singur lucru, ceri totul, asa e normal.
Vrei sport dar pana cand vrei sa stai fara aer conditionat, fara confort si fara tractiune pe drumuri umede?! Pana cand?Crede-ma o sa ajungi sa te saturi.
Zici tu ca daca conduc bmw-urile alea o sa ma simt "mai pilot"?Nu prea cred. In momentul in care iti iei pe bune o licenta de pilotat atunci stii sa conduci, pana atunci fiecare suntem "paraleli cu condusul", fiecare se simte in "lumea lui", ca stie ce face etc, dar ai uitat un amanunt, cine te-a aprobat pe tine sau pe altul ca ai fi bun in condus?!Experti?Oameni cu experienta in pilotaj pe circuit si in curse internationale?!Asta e adevarul pur si nu trebuie sa ne ascundem dupa el.
Am si eu 5 ani de condus si am condus destule masini cat sa am experienta in condus, dar nici eu,nici tu, nici altcineva nu poate fi mai bun decat un pilot cu licenta care si-a demonstrat talentul. Cand compari pe cineva cu altcineva mai bine ai compara pe cineva cu "spate greu" ca Walter Rohl, abia apoi poti spune ca esti mai bun ca mine sau ca altii. Nu ma lua tu pe mine ca ai condus sute de km acel model! Am condus altele si e de ajuns, au fost bmw-uri si cu asta basta, am simtit ce era de simtit si gata. Da directia era mai greoaie ca la Audi, da era un pic mai directa cum e bine, dar faptul ca masina nu se simtea asa inchegata (a nu se confunda cu frica) ma deranja in sensul ca eu vroiam mai mult de la ea dar simteam ca nu se poate, fericit acum ca stii?! p.s. pentru a-mi raspunde la aceasta ultima intrebare citeste ce scrie mai sus si nu te agita sa zici din nou acelasi lucru ca nu stii, nu poti, etc.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 21:18   #693
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Tu foloseşti experienţa proprie şi limitată ca bază pentru nişte afirmaţii cu pretenţii de adevăr absolut.
Pur si simplu trebuie să īnţelegi că oamenii au altă părere şi că tu nu deţii adevărul, doar ai o părere subiectivă, la fel ca fiecare din noi.
Cred că fiecare user care a citit posturile tale(pe care apropo, n-ar strica să le faci o idee mai concise şi evident, mai scurte) a īnţeles punctul tău de vedere, nu te repeta şi nu folosi părerea ta ca unic argument corect. Erare humanum est (SED PERSEVERARE DIABOLICUM (SENECA) — A gresi e omenesc, dar a persevera (īn greseli) este diabolic.) deci opreşte-te īnainte de a da enter şi īntreabă-te: oare chiar numai eu ştiu cum e corect? Oare chiar numai eu am dreptate?
Pe cuvānt, fiecare interlocutor al tau ţi-a spus īntr-un fel mai direct, mai dur sau mai ocolit că exagerezi, chiar nu-ţi dă asta de gāndit niciun pic?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 21:38   #694
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu eu sunt ala incuiat, crede-ma cand zic asta, dar m-am saturat de cei ce vad precum caii, viziunea larga neexistant pentru unii..bmw bmw bmw, ca face, ca e cel mai tare, ca agata fufele (Bring me women, in bmw pi....a are alt gust si idiotenii din astea), ca e smecher, ca e nr 1, asta e patetic, insuportabil, un om cu minte nu ar zice asa ceva niciodata.
Stii exista branduri peste Audi, peste BMW, peste Mercedes...cum ar fi Bugatti, Aston Martin, Porsche, Lamborghini, Bentley, etc. Asa ca nici Audi nici Mercedes dar nici BMW nu detine suprematia in liga premium, ci cele enumerate mai sus, rare, extraordinare si foarte scumpe...sa nu mai zic de exclusivism. Asa cum One-77 bate tot ce misca la design pe lumea asta, unde un Bugatti sfarama toate conceptiile inutile ale unora despre un hypercar, Bentley arata ca luxul e o arta, Porsche demonstreaza ca sunt cei mai buni in sport, Lamborghini scoate untul din tine ca pilot si Ferrari iti creeaza senzatii tari in tot corpul, astea sunt masinile pe care TREBUIE sa le ridicam cu adevarat in slavi, astea sunt masinile care ar trebui sa fie in mintea unui pasionat.
Nu degeaba un Panamera Turbo e cu multe zeci de mii de euro mai scump ca un RS6, E63 AMG si M5, nu degeaba un One-77 e atat de exclusivist si iti creeaza senzatii puternice cand il privesti chiar si din poze, nu degeaba un 458 Italia produce aproape 128CP/L, nu degeaba un Lamborghini arata ca un taur in calduri, iar Bentley te duce intr-o liga superioara, cat despre Veyron numai superlative se pot spune despre el, etc...pentru ca astea sunt etalonul, fiecare cu ce stie sa faca mai bine.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 21:51   #695
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Gumpert Apollo are motor de Audi Iar GT-R a demonstrat ca acel 4WD face masina sa fie atat de rapida pe toate circuitele, asta lasand la o parte launch control-ul, dar de ce crezi tu ca au pus jante speciale care nu lasa anvelopa sa iasa de pe ele la ce acceleratie gravitationala suporta masina?! Ia spune-mi de ce?!
Mie personal cea mai buna masina cu tractiune spate mi se pare One-77, probabil ca am dreptate dupa primele teste va iesi la iveala asta, dar nu prea curand ca nimeni nu-si da bolidul de 1,5milioane euro spre testare oricui.
Dar cred cu prisosinta ca aia e masina suprema ca tractiune spate, iar ca tractiune integrala ramane clar Veyron-ul, care n-are rival dpdv al luxului, design-ului si performantei (toate combinate). De la o masina nu ceri doar un singur lucru, ceri totul, asa e normal.
Vrei sport dar pana cand vrei sa stai fara aer conditionat, fara confort si fara tractiune pe drumuri umede?! Pana cand?Crede-ma o sa ajungi sa te saturi.
Zici tu ca daca conduc bmw-urile alea o sa ma simt "mai pilot"?Nu prea cred. In momentul in care iti iei pe bune o licenta de pilotat atunci stii sa conduci, pana atunci fiecare suntem "paraleli cu condusul", fiecare se simte in "lumea lui", ca stie ce face etc, dar ai uitat un amanunt, cine te-a aprobat pe tine sau pe altul ca ai fi bun in condus?!Experti?Oameni cu experienta in pilotaj pe circuit si in curse internationale?!Asta e adevarul pur si nu trebuie sa ne ascundem dupa el.
Am si eu 5 ani de condus si am condus destule masini cat sa am experienta in condus, dar nici eu,nici tu, nici altcineva nu poate fi mai bun decat un pilot cu licenta care si-a demonstrat talentul. Cand compari pe cineva cu altcineva mai bine ai compara pe cineva cu "spate greu" ca Walter Rohl, abia apoi poti spune ca esti mai bun ca mine sau ca altii. Nu ma lua tu pe mine ca ai condus sute de km acel model! Am condus altele si e de ajuns, au fost bmw-uri si cu asta basta, am simtit ce era de simtit si gata. Da directia era mai greoaie ca la Audi, da era un pic mai directa cum e bine, dar faptul ca masina nu se simtea asa inchegata (a nu se confunda cu frica) ma deranja in sensul ca eu vroiam mai mult de la ea dar simteam ca nu se poate, fericit acum ca stii?! p.s. pentru a-mi raspunde la aceasta ultima intrebare citeste ce scrie mai sus si nu te agita sa zici din nou acelasi lucru ca nu stii, nu poti, etc.
Ce legatura are tractiunea cu acceleratia gravitationala???? (pune mana pe cartea de fizica). Toate jantele masinilor sport au acest sistem si nu numai, poate vrei sa spui de sistemul de antirasucire a cauciucului pe geanta.

ZR-1 are acceleratie gravitationala superioara GTR.

Referitor la One-77 nu mai compara masini de 1.4 mil de EURO cu masini de 100-200 k.

Ce legatura are Veyron cu discutia de aici si ce legatura au masinile de miloane de Euro cu discutia de aici??

Daca vrem sa vorbim de aer conditionat, confort si tractiune pe drumuri umede, ramane ZR-1 care face tot si are de toate, ca pe carosabil umed nu ma obliga nimeni sa scot sitemele de siguranta (ca sa nu ne mai punem problema de derapaj)

Licenta de pilotaj este apa de ploaie mai baiatule, dai un ban, faci niste ore si ai luat o licenta cu care te stergi al fund.

1. PDV-ule, eu am niste cupe pe acasa, am avut peste 35 de masini si am condus alte peste 100 de modele de masini (si ceva masini peste 400 CP) si jumatate din ele mai mult decat pana la "coltul strazii"
2. Eu nu scot aberatii gen - cat de periculoasa este o masina sau alta, nu este sigura deloc, chestii absolut absurde in cazurile la care te-ai referit tu.
3.Eu am 20 de ani de condus nu 5 si peste 300 k de km.
4. Imi cunos nivelul si experienta si imi dau cu parerea in limita a ce stiu sigur nu pareri dintr-o experienta de 5 min cu o masina.
5. Daca ai simtit tu ca un 320I sau orice alt BMW de generatie noua este nesigur si "facut pentru drift" esti praf baiatule.

Last edited by GTR; 05-09-09 at 21:55.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 21:52   #696
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Nu eu sunt ala incuiat, crede-ma cand zic asta, dar m-am saturat de cei ce vad precum caii, viziunea larga neexistant pentru unii..bmw bmw bmw, ca face, ca e cel mai tare, ca agata fufele (Bring me women, in bmw pi....a are alt gust si idiotenii din astea), ca e smecher, ca e nr 1, asta e patetic, insuportabil, un om cu minte nu ar zice asa ceva niciodata.
Deacord cu tine, se exagerează pe forum şi īn jurul nostru, nu te contrazic la asta nicio clipă, totuşi nu e cea mai bună metodă de combatere a unei prostii spuse o prostie de sens opus, dar la fel de mare.
E foarte probabil că multe din argumentele tale sunt bune sau corect susţinute, nu sunt eu acel expert care să stabilească asta, dar contextul īn care le foloseşti, precum şi exagerarile unidirecţionale fac sa se piardă esenţa postului tău.
Ca să-ţi argumentez mai plastic: dacă un tip dă uşor peste tine şi nu-şi cere scuze, eşti īndreptăţit să-l atenţionezi, dar dacă foloseşti o bāta de baseball ca să-i "explici" cine are dreptate, pur şi simplu nu mai contează că tu eşti cel īndreptăţit să primească acele scuze.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 21:58   #697
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ca tot vorbeai de cai si viziunea lor. pana acum tu ai transformat discutia asta bmw vs audi si sicer eu in viata mea nu am mai vazut persoana mai incapatanata si mai axata pe ceva anume ca tine. nu`mi vine in minte decat o replica a lui picasso despre van gogh si cred ca ti se potriveste: "Acest om a fost ori nebun, ori i-a depasit pe toti, dar nu exclud sa fi fost si una si alta"
incearca sa intelegi ca mai exista si alte marci, si chiar daca de ex in cazul de fata bmw ar avea doar o masina in orice clasa superioara nu e sf lumii, si ca e posibil asta
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 22:01   #698
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

GT-R licenta de pilotaj internationala nu luata in RO, sub nici o forma. Daca te simti in stare si ai si cash-ul necesar sa vedem daca esti asa capabil pe circuit si ia-ti una pe Nurbugring, licenta e in jur de 17000 de euro, adica cursul defapt si daca ai absolvit cu brio e pe pielea ta, acolo nu e ca in RO pe spaga, nu esti bun si nu vrei sa inveti n-ai ce cauta. Pilotii adevarati sunt cei care demonstreaza prin fapte nu vorbe, iar ca idee asa crede-ma ca poti sa fi avut 1 miliard de masini si sa le fi condus la limita, asta nu atesta capacitatea ta de a pilota decat in fata unui specialist si atat.
Da si eu am 140000km la activ si ce daca?! Regurile nu le faci tu si nici eu pe lumea asta, le fac cei care sunt indreptatiti sa le faca.
Iar cat despre BMW am mai spus, sunt NESIGURE FATA DE AUDI SI MERCEDES, care sunt etalonul la capitolul asta, intelegi tu acum? BMW derapeaza mult mai usor ca un Audi sau Mercedes, am condus din fiecare si am reusit sa fac diferenta personal. Deci in comparatie cu cele 2 BMW e nesigur, ca altfel sunt masini bune, dar atata timp cat exista Audi si Mercedes, de ce sa alegi BMW?
Cat despre "Smecherii" care lauda BMW ca face ca agata, aia sunt niste paiate pe lumea asta, niste atarnache care nu sunt in stare decat sa faca pe nebunii pe strada si sa "demonstreze" ceva prostilor.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 22:40   #699
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ok, oprim discuţia asta despre PVD, că īmi creştetensiunea şi sunt īn pericol să-mi pierd judecata imparţială, facem eventual un topic de versus
Folosim acest topic exclusiv pentru amg, m şi rs, poate poate ne mai lămurim ce-i cu ele...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:11   #700
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

BMW e tot BMW si M e sublim...
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:15   #701
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
BMW e tot BMW si M e sublim...
Nu pune gaz pe foc Sebastian, te rog eu.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:16   #702
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ok, ai dreptate, asta am intentionat

eu propun sa facem discutia asta intr-un ring de box

Last edited by SEBASTIAN; 05-09-09 at 23:20.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:16   #703
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ce spuneam mai devreme... "inteligenta" fraza ta)
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:20   #704
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

PVD, era intenţionat spusă īn forma asta, depăşiţi momentul, parcă e la spitalul de nebuni aici.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 23:39   #705
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Am şters o juma' de pagină de off-topic, dau cartonaşe ca la Romānia-Franţa dacă nu revenim la subiect...
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -