Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-09-09, 17:41   #781
Corneliu26

Stage 5
 
Corneliu26's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Nu stiu cum poti vorbi de cat pot sau nu avand in vedere ca tu nici gramatica elementara nu o stapanesti. Stai calm acolo si sufera fara sa expui gandurile tale (amuzante) pe forum.

Intradevar, ma doare fix in bascheti de BMW, nu pot sa dorm noaptea .
Poi cel care sufera esti tu! nu intelegi asta? si devii penibil. daca doresti ne intalnim si facem un test de gramatica sa vedem care o stapaneste mai bine,nu asa pe net ca ai google si cauti repede.
Corneliu26 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 17:42   #782
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Pai e chiar mai fain decat bazaitoarea aia de pe M5.
Cred că la asta se referea. Bāzāitoare?
V-am rugat să nu mai exageraţi, sustineţi-va părerile cu argumente, nu cu stupidităţi.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 17:51   #783
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

apropo de bazaitoare, R8 scoate cei 11cp in plus, la o cilindree ceva mai mare la 8000rpm, deci iata ca nici ei nu pot fata rpm mare.Asa-i in tenis, puterea aia depinde de rpm.Vrei mai multa, faci motorul sa "bazaie" mai tare, pe ton mai inalt de fapt...
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 18:40   #784
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
daca bmw s-ar alia cu mb sa faca motoare inseamna (prin deductie oarecum logica) ca recunosc "suprematia" audi, lucru care este fals mai ales la aria motoare...n-ar avea nici un sens ca cei 2 colosi sa faca motoare impreuna cand fiecare se descurca minunat individual
Concernul din care face Mercedes, cumpara motoare de la VM, de la VW dar pt masini modeste si pentru cele de clasa de la BMW.

Exista un comunicat oficial dat de Mercedes, iar daca sunteti curiosi il puteti gasi.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 19:21   #785
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
nu au existat cred comunicate oficiale si definitive, dar au existat o serie de articole inclusiv pe site-uri germane.Ceva-ceva inseamna ca or fi gandit ei, fum fara foc nu iese.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/0,1518,504597,00.html
In linkul dat de tine zice ca MB vor o colaborare cu bmw, nu invers, iar sursa pare destul de sigura. Problema este ca ambele sunt branduri puternice. Ar iesi o masina tare, sunt convins: fiabilitatea MB cu motor bmw... dar daca BMW i-ar face motoarele lui MB, va dati seama ce lovitura de imagine ar fi. Pana nu vad o astfel de masina nu prea imi vine sa cred. Zice si articolul ca sunt doar propuneri, si se fac studii. Cu siguranta si studii de marketing printre cele tehnice.

Si eu sunt de parere ca Audi a inceput sa conteze intre ceilalti doi, altfel nu s-ar chinui sa scoata asa modele. Incorect termenul SUPREMATIE, dar faptul ca Audi vine tare se pare ca totusi ii preocupa pe ceilalti 2 producatori. Bineinteles pe cei care sunt managerii acesor concerne si stiu ce e un curtea lor. Pe altii in continuare ii doare undeva, fiindca "bamveu lor e cel mai tare, mo."

Industria Auto ca si multe alte domenii asa a fost: nu oferi maxim clientului din prima daca nu esti nevoit sau daca nu cere, pana vine concurenta cu ceva, mai ales daca clientul e multumit. A fost RS6 tare, acum s-a lansat noul E (btw si RS6 tot e tare). Va veni si bmw, si iar RS, samd sunt cicluri de cativa ani, si la fiecare relansare producatorul vine cu ceva nou. Orice produs trebuie sa aiba eticheta NEW. Ipotetic: Daca sa facea din prima un motor de 1000cp si 10 ani nu se mai scotea nimic, sunt sigur ca nu aceleasi erau vanzarile. Incerc sa subliniez ca suprematia unui model (in genul: "dispari ma, care zic eu e cel mai tare") e doar de moment. Concurenta va veni la urmatorul model lansat cu un model mai bun, clar.

Inca un lucru, pe care l-am mai repetat: majoritatea de aici sustin M pt ca au bmw, sau AMG ca le place lor mercedesul, sau RS fiindca au Audi. A nu se incurca brandul la modul general cu versiunile acestea sport. O comparatie adevarata poate fi facuta de cineva care le-a condus pe toate, sau de specialisti care le-au luat toate in probe. Noi (inclusiv eu) nu facem decat sa luam datele tehnice de pe siteuri si sa le punem fata in fata, si ne uitam la cifre.

Cat despre ingineria adevarata eu stiam ca e acolo unde scoti performante mari cu motor mic, nu cine face cilindreea mai mare, ca asta poate face oricine. Iar ca fiabilitate, intre 5.0 si 6.2 nu e asa mare diferenta. Deci nu sacrificam fiabilitatea.

Daca un producator opteaza pentru turbine si altul pentru aspirate tine de optiunea fiecaruia, nu inseamna ca lupta nu e dreapta. Si in aspirate si in Turbo la fel se "investeste inginerie", adica creier si tehnologie. A nu se intelege ca pt cel care are turbine e mai usor de construit masini. Modul de constructie al fiecaruia nu e relevant pt aceasta lupta, fiecare isi alege optiunea pe care o vrea.
Pentru cei pe care in continuare ii doare in basca (stati linistiti ca nici in Audi nu pusca pistoanele):
-RS6 5.0 579cp 650nm 0-100 in 4.6s,
-E63AMG 6.2 525cp 630nm 0-100 in 4.5s,
-M5 5.0 507cp 520nm 0-100 in 4.7s.
Astea sunt doar datele de pe hartie, iar pe hartie nu se poate simti stabilitatea data de quattro (torsenT3 40:60, 80:20, 0:100), cutia tiptronic si DSP, suspensii DRC, frane, etc

Exista site-ul M5board.com. Uitati'va la TOATE intrecerile intre cele 3 masini de care discutam, si numarati de cate ori iese castigator Audi, bmw si mb, asta ca sa nu mai vb doar cu hartia in fata. Clipurile sunt si pe youtube.

Last edited by CLM_Audi; 29-09-09 at 19:47.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 19:46   #786
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ce lovitura de imagine sa fie dupa ce cu contract cu RR ca si semnat al lui Mercedes nu s-a mai materializat? Nu cred ca mai e cinva care nu stie ca BMW a fost partenerul ales.
E mare filozofie cu constructia motoarelor unde BMW isi poate permite alta abordare, mai corecta pentru client.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-09-09, 19:52   #787
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
E mare filozofie cu constructia motoarelor unde BMW isi poate permite alta abordare, mai corecta pentru client.
Nici eu nu am zis ca e mare filozofie:
Quote:
Modul de constructie al fiecaruia nu e relevant pt aceasta lupta, fiecare isi alege optiunea pe care o vrea.
Dar unii vin cu acest lucru ca si argument in acest versus. modul de constructie e o diferenta, dar nu e argument relevant. Sunt masini sport, conteaza performantele, nu modul cum se obtin.

La ce te referi cand spui abordare mai corecta pt client ?

Last edited by CLM_Audi; 29-09-09 at 20:08.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 19:37   #788
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

RS5 Coupe 4.2 FSI 450CP, redline 8500rot/min, 450NM, faceti un calcul si veti vedea raportul de CP/L si NM/L al RS5-ului si M3-ului, clar M3 e mult inferior la aceste rapoarte si faptul ca lipseste 4WD....o sa fie devastator RS5 in fata rivalelor. Plus inca ceva, un citat luat din ultimul nr autobild in acel test RS6, M5, E 63, XF-R:"Nimic nu a rezistat in fata lui RS6, care a parcurs circuitul cu o eficienta devastatoare. RS6 odata iesit pe pista zdrobeste orice cronometare obtinuta de celelalte masini din test".
Nimeni nu mai poate contesta la ora actuala resursele cu care quattro gmbh se impune la performante in fata AMG-ului si M-ului.
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 19:55   #789
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: AMG vs. M vs. RS

iar a venit asta
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 19:56   #790
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Salut PvDTrance .

M3 - 105CP/litru

RS5 - 107CP/litru

Intradevar...RS5 e MULT superior, ani lumina in fata .
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 21:09   #791
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cand lanseaza oficial RS5-ul?
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 21:40   #792
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

http://www.worldcarfans.com/10901161...at-nurburgring

Avand in vedere ca a fost surprins (aproape) necamuflat probabil peste destul de putin timp. Totusi acolo spune ceva de 4.2 biturbo...ar fi foarte tare daca ar adopta aceeasi politica ca la RS6. Un motor biturbo lasat moale de tot, departe de potentialul maxim dar care poate fi transformat intr-un mini monstru cu sume relativ modice de bani datorita celor 2 turbine adormite. Ar reprezenta un avantaj semnificativ asupra concurentei aspirate care la sume mici de bani cam bat pasul pe loc la putere si sunt mai greu / scump de modificat.

PS: Sunetul motorului este destul de diferit fata de RS4/S5.

PS2: Ce frumos sta pe drum .
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 30-09-09 at 21:42.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 22:50   #793
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Clipul a fost postat acum 9 luni.
https://www.youtube.com/watch?v=L3uHXlo9iko
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 23:08   #794
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

PVD Trance, la primul post dubios dispare clona...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 07:38   #795
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

trebuie inteleasa si politica de marketing a celor 3 (si a oricariu constructor de fapt).
Nici MB si nici BMW sau Audi nu sunt prosti, resursele si potentialul fiecaruia e mai mare decat ceea ce arata pe piata.Cred ca e usor de inchipuit ca principiul "nu da clientului totul dintr-o data, da atat cat cer conditiile in acest moment ca sa te bati in top si mai lasa rezerve pentru mai tarziu" functioneaza la ei.M3 este deocamdata lider in segmentul lui, au mai plusat putin cu el, un DKG l-a facut putin mai rapid, atat pe linie dreapta cat si pe circuit.RS5 probabil ca va fi mai rapid, e de fapt normal si de asteptat.Va urma in mod sigur si replica (cand va hotara BMW ca e momentul...nu ca nu ar putea la scurt timp), apoi iar replica Audi sau AMG s.a.m.d. Filozofia de dezvoltare si de a construi e oricum diferita, gandirea diferita...M nu va mai alerga neaparat dupa cat mai multi cp, probabil ca urmatorul M3, desi turbo, nu va avea mai multi cp decat actualul, va fi insa mai rapid pentru ca va avea probabil o curba de cuplu mai buna, va fi mai usor, mai bine echilibrat, o cutie mai eficienta etc.Chiar daca unul din ei ia suprematia (in segmentul respectiv), nu cred ca o mai poate pretinde decat pe termen scurt (cel mult mediu...eu intelegand prin asta cca 3 ani).
carutasu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -