Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 02-10-09, 17:02   #811
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ok PVD, ne īnvārtim īn cerc, e cum spui tu...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 02:04   #812
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

De cand cu mentalitatea asta idioata cu "masinile sport trebuie sa fie practice" s-a dus totu pe pwla in industria auto. De ce sa imi iau o masina sport practica? Pentru asta am dieselul de zi cu zi, masina sport vreau sa ma bucure, sa rupa ficatii in mine, sa ma sperie, sa simt ca traiesc in ea, sa urle, sa ma zdruncine, aia e o masina sport, nu rahaturile de plastic infofolite in cauciuc in care nu simti cand bagi in viteza sau nu auzi motorul la relanti din interior.

Si ca idee, mentalitatea asta de parvenit cu m3 de 90 000 parcat la geamul garsonierei de 20 000 este numai in Romania, nu ai sa vezi asa ceva in tari civilizate. Si in general sunt masini de carderi, nu de oameni normali adica adevaratii clienti ai companiilor producatoare de masini. Dincolo sunt cam 2 masini in familie, una de mers la servici gen Opel Corsa si alta de weekend si de plimbare gen Mercedes CLK or whatever you like.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 03:32   #813
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asa e , si pana la urma, un RWD "periculos" merge chiar pe ploaie, poate nu chiar la limitele RS-ului, dar in nici un caz nu zboara dupa drum.

Cateva exemple la intamplare :

https://www.youtube.com/watch?v=DwSzOmtEHZM - no ESP etc.
https://www.youtube.com/watch?v=bg_ZD...eature=related c63
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 08:07   #814
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
De cand cu mentalitatea asta idioata cu "masinile sport trebuie sa fie practice" s-a dus totu pe pwla in industria auto.
Nu a spus nimeni asta.. cel putin nu eu. Ziceam mai sus ca AMG/M/RS in comparatie cu masini gen Z4, R8, SLR, SLK, etc au o utilitate referitor la spatiu si pasageri, nu am zis ca trebuie sa aiba. Asa ca daca vrei doar masina sport (si iti permiti sa tii atatea masini) iti iei R8, si daca vrei masina sport pe care sa o mai folosesti si la altceva iti iei RS. Nu cred ca prin asta s-a dus totu pe p... in industria auto.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 09:26   #815
ch_mihai88

Stock
 
ch_mihai88's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 6
Default Re: AMG vs. M vs. RS

clar ///M.a luat cel mai bun motor al anului la peste 4000 cm 2005-2008.si e f mult bmw in clasamentul ala.p cand AMG si RS.....prin 2003 sunt 65 si 63 amg.eu zic k are relevanta clasamentu asta.plus k sunt motoare natural aspirate pana acum cand or sa schimbe asta din pakte.cred k toata lumea stie ce inseamba m turbo....
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/previous04.html
ch_mihai88 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 09:59   #816
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai tocmai asta e ideea, daca iti permiti de ce sa ai un A6 si un R8 cand poti avea RS6 si R8?!Putere deplina si pe masina "de zi cu zi" si senzatii si mai tari in R8. Pentru asta sunt facute RS-urile, sa nu zic ce faci cu ele pe gheata si zapada, cine e fan slide-uri stie ce inseamna... eu personal am nevoie de stabilitate. Apropo de ceva tocmai ce am condus din nou un Seria 3 Coupe si e mult peste Seria 5 la stabilitate si senzatie de siguranta in volan, clar cel mai bun BMW si asta incluzand aici si seria 6.
Dar un BMW e defavorizat pe vreme proasta, am vazut o groaza cum derapeaza incontinuu si nu mai pot sa le contreleze, dar asta depinde si de sofer, oricum tractiunea spate nu e atat de eficienta mai ales in comparatie cu fata si integrala si mai ales pe vreme nasoala.
Si faptul ca Audi RS6 e singurul model din lume cu 4WD pe o limuzina e un atuu incontestabil pentru toata lumea, fara sa pui in balanta Panamera care e coupe si se compara cu Rapide, etc.
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
Old 04-10-09, 14:08   #817
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Este adevarat ca RS6 este una din cele mai complete masini de pe piata la ora actuala, o masina absolut polivalenta si mie la ora actuala mi se pare cea mai reusita masina scoasa de Audi, chir si peste R8, o masina care a ridicat foarte bine "mingea la fileu".

Dar, ce spune Aleks este perfect adevarat, eu nu am vazut in Germania, Austria sau alta tara vestica propietar de masina sport sau superspot care sa nu aiba cel putin inca o masina de "duzina". Este adevarat ca un M3, un RS4, etc. sunt masini destul de polivalente care permit o conducere in oras fara probleme si in afara una deosebita, dar, cu toate astea, in vest nimeni nu le considera masini de zi cu zi.

Referitor la 4x4, testele si timpii o spun clar, 4x4 nu este un avantaj de stabilitate pe asfalt uscat cu foarte mici exceptii (GT-R, EVO, Subaru, Lamborghini) care totusi nu inseamna ca fara sistemele 4x4 nu au performante cel putin egale, doar ca astea sunt masini gandite din start cu 4x4 ceea ce schiba un pic datele subiectului.
Altfel 4x4 ofera o tractiune mai buna dar un consum mai mare (neinteresant in cazul de fata) si o pierdere de putere intre motor si roti.
Referitor la iarna, sa fim seriosi, exista ESP, DSC, etc., exista SUV-uri, iar eu in "mandra" noastra capitala nu am mai simtit iarna de cativa ani buni si nici probleme de placari la munte in in tara sau strainatate in timpul iernii nu au existat, indiferent de tractiune. Ca un 4x4 avantajeaza iarna este normal, dar nu atat cat sa faca o diferentiere intre masini gen RS, M3, AMG, care nu o sa incep sa le alerg IARNA. Mai curand bag in seama un sistem 4x4 la un diesel de familie care are putin o alta latura practica.

M, RS, AMG (cu mici exceptii) sunt niste modele care imbina calitatile masinilor de familie cu cele de supersport, cu o utilitate mult mai buna in afara zonelor urbane.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 00:49   #818
lucian_bmw

Stage 5
 
lucian_bmw's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 482
Default Re: AMG vs. M vs. RS

am mers cu S 63 amg cu m3 e 92 si cu M6 . am mers si cu Lamborghini Gallardo . cele mai tari senzatii le-am trait in M6 ! mi se pare mult mai sportiv ca celalalte . votul meu merge la M
lucian_bmw is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 09:38   #819
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu cred ca in M6 ai avut senzatii mai tari ca in Gallardo, e blasfemie ce spui tu acolo. Pot pune pariu ca nu este asa. Poate din cauza slide-urilor dar altfel nu vad de ce ar fi asa. Lambo arata si se simte ca o racheta, lata, joasa, cu motorul central care iti urla in urechi si in plus acceleratiile sunt mult mai devastatoare ca la M6 asa ca sincer nu te cred orice ar fi.
Cat despre RS6 e o masinarie infernala, tot ce ai nevoie iti ofera oricand, oriunde si la orice ora. Plus ca pentru o suma modica de 8000 de euro o duci in 730CP.... Brabus E63 AMG e 600.000 euro cu 800CP...ahhh pret/performanta imbatabil la RS6. Probabil ca mai sus de 15.000 euro nu te-ar costa sa duci RS6 in peste 800CP.
Intra pe RS6.com si ai sa vezi cati proprietari de RS-uri din toate colturile lumii sunt si ca multi dintre ei au doar un RS si atat, nu si alta masina pe langa ea. Multi au doar un RS6 de exemplu. Ce naiba iti mai trebuie un SUV cand ai un RS6?Putere, cuplu, 4x4, design, senzatii, lux, stabilitate.

Voi fi putin off-topic acum, dar trebuie avand in vedere ca multi dintre voi nu aveti treaba cu design-ul. Audi plictisitor in design?Never.
"The $50,900 Q7 is also the most stylish of the three, with a nice combination of impressive size and a sleek, lower profile. Like most Audis, its interior outshines competitors."

Cel mai stilat si cel mai frumos...daca Audi nu straluceste la design mult mai mult decat poate face BMW si Mercedes atunci traim intr-o lume paralela...Audi si Aston Martin la design sunt cam liderii pe lumea asta, exact ce apreciez eu cel mai mult la prima vedere.
In plus in noul test Autobild cu RS6, M5, E63 AMG, XF-R, la capitolul performante, sportivitate, design si practicalitate tot Audi a iesit pe primul loc si inca ceva...la punctarea facuta de ei cu privire la calitatea fabricatiei era cam asa:
15 era punctajul maxim si masinile au fost punctate in ordinea asta...
14-RS6 (aproape de perfectiune)
13-M5
11-XF-R
12-E63...
Ceva de comentat aici?!Audi sunt perfectionisti pana la Dumnezeu, eu cand ziceam ca sunt ansamblate ireprosabil interior-exterior, iar calitatea materialelor si a subansamblelor e mult peste BMW si Mercedes imi sareati in cap. Uite ca am dreptate. Am pus mana pe toate, le-am si condus, iar Audi e singurul care pare cel mai bine inchegat chiar si pe drumurile noastre infecte. 1-0 pentru Audi.

Sursa:http://online.wsj.com/article/SB1000...toWhatsNewsTop
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 11:09   #820
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Tu nu ai Audi, nu ai Lamborghini, nu ai M5, nu ai Brabus, nu ai AMG, nu ai XF-R.
Nu ai condus Gallardo, nu ne povesti noua de senzatii!
Nu ai fost intr-o fabrica audi, sa vezi ce se petrece acolo, nu ai fost intr-o fabrica BMW, Mercedes, Jaguar sau oricare alta marca.

Nu ai rs6, nu ai cum sa stii ce nevoi am eu ca sofer. Nu ai dat bani vreodata pe o masina de genul asta, ca sa stii ce-i impinge pe proprietarii respectivi in a alege o masina.

Nu esti designer, nici macar amator, nu ne povesti noua de varfuri in design.
Cum poti sa spui ca audi are vreun atu catusi de mic in materie de design in fata Mercedes? Varful in materie de design, de vreo 50 de ani incoace, e Alfa Romeo.

Nu conduci zilnic nici m3, nici rs, nici amg, din cate vad ai matiz.
Nu esti jurnalist, n-ai testat nimic pe spatele tau.
Nu esti cretin sa crezi ca cineva chiar da 100.000 de euro pe o masina pentru ca intr-un ziar scrie ca e mai buna decat alta.
Nu ai experienta cu masinile astea.

Continui?
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 15:44   #821
CLM_Audi
Audi Driver

Stage 5
 
CLM_Audi's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of:
[AUDI]
Default Terminati-o cu designul si cu jignirile

eu am terminat inginerie, am facut multa proiectare, iar acum fac masterul tocmai la grafica si design industrial. "Frumosul" este ce ii place fiecaruia, si este un termen universal valabil. Cum spui de o masina ca are design mai bun decat alta? Sau cum iti poate dicta un asemenea "specialist" de la vreo revista ce sa iti placa? Tu alegi ce iti place sau ce iti spune altcineva ca e frumos? E clar ca o masina sport nu poate avea garda la sol 20cm, ok. si nici patrata nu poate fi, si asta e ok. Dar in ce priveste versusul dintre cele 3, nu e mare diferenta de design. Forme aerodinamice exista, garda la sol, etc ce ar mai trebui sa existe. Finisajele sunt finisaje iar designul e design, atentie. La design nu sunt asa mari diferente incat sa diferentieze clar cele 3 modele, daca vorbim de RS6 E-AMG si M5 (ca ele sunt in aceasta clasa, dragilor). Una are o raza de curbura mai mare la far, alta la capota, la alta "curge" aerul pe spate mai bine si o "apasa" in pamant. Per total fiecare are plusuri si minusuri, nu e designul asa relevant. (RS2 era un avant cu o capota patratoasa si prindea 300km/h.) In schimb la finisaje domina Audi, indiferent ca vorbim de modele sport sau de modele de baza, si indiferent ca va place sau nu. Atentie si aici nu incurcati finisajele cu eleganta/luxul, unde domina MB.

Ca si branduri la modul general, Audi inca se bate deodata cu ambii mari producatori: MB si bmw, si de aceea nu se poate vorbi de o suprematie a vreunuia. In schimb la sectiunea sport lucrurile stau altfel, am mai spuso si la sectiunea de versus Audi-bmw-MB. In multe clase RS castiga, insa bineinteles unii nu vor sa accepte, astfel se ajunge la aceste incapatanari si jigniri cum am vazut mai sus. Si cu condusul... sa il vad eu pe ala care a condus RS, M, si AMG suficient de mult pe toate 3 incat sa isi poata da cu parerea... sa fim seriosi. si cand spun suficient de mult... asta nu inseamna un test-drive sau un drum de 100-200 km, fiindca sigur nu te intalnesti cu toate situatiile posibile pentru a putea face o comparatie buna.

Cat despre a avea cate o masina pentru: racing, mers la munte, carat copii la scoala, etc... putini isi permit, deci sa nu ne mai comparam cu occidentalii fiindca nu e acelasi nivel de trai. Am mai spus-o, sunt masini only sport in genul roadsterelor si sunt masini sport cu o mica utilitate, adica daca apare vreun bagaj sau vreo persoana sa nu o lasi in drum, atata tot. (Aici taranii iar vor face referire la carat saci cu cartofi.) Cei care le fac opreau productia daca aceste masini nu s-ar fi vandut... din contra insa aceste masini s-au dezvoltat foarte mult in ultimii 20 de ani, incepand de la primele M-uri sau RS-uri, daca va amintiti.

Poate sunt si care gandesc celalat aspect: vreau o masina sa o pot folosi zi de zi, iar daca am nevoie sa ma pot baza si pe un motor puternic. Care e problema daca omu vrea asta? De ce ii sariti in cap? Ca n-are bani ca ala din vest de minim 2 masini? Lasa-l frate pe om sa isi achizitioneze masina dupa nevoi, nu il judeca tu ca de ce are M si duce cu ea copii la scoala.

Last edited by CLM_Audi; 05-10-09 at 16:05.
CLM_Audi is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 15:47   #822
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asta e perceptia ta, daca nu detin nu inseamna ca nu stiu cum se simt acele masini si mai ales tu n-ai de unde stii ce am condus eu si unde, cum, in ce fel, etc.
Lasam asta la o parte.
Gallardo e mult peste M6, orice pilot, redactor, etc., te-ar contrazice fara drept de apel. Chiar nu stii ce vorbesti. Iar Alfa Romeo e o marca cu un "background" excelent la design dar sunt in urma la ora actuala si faptul ca sincer cele mai frumoase masini din lume pornesc din Ingolstadt spune multe:TT, R8,A5 sunt exemple mai mult decat elocvente, premiate intensiv de toate revistele si toti cei care au o diploma in design.
Sa nu mai zic de Aston Martin care produce masini cu un design demn de muzeul de arta de la New York sau ca la ora actuala One-77 ramane cea mai dorita masina dpdv al designului, sa iti aduc aminte ce a facut la Pebble Beach Concours d'Elegance anul acesta si in celelalte prezentari ale modelului pe plan mondial. Masina aia e poezie in miscare...ala da design chiar daca design de 1,2mil de euro, e design-ul ce provoaca la privire pe oricine.
Cat despre R8 n-am auzit pe nimeni niciodata sa zica ca e urat sau ca e disproportionat sau banal, pe cand despre un M6 inclusiv fanii Bangle, adica americanii au spus ca e urat cu spume si da nu e deloc pe placul tuturor, pe cand R8-ul a facut istorie deja cu acel design robotizat si agresiv, iar asta se simte pana si la noi unde inclusiv A5-ul s-a vandut de la lansare ca painea calda ca atrage incredibil de tare publicul si de asta au profitat si proprietarii, preferandu-l in fata unui seria 3 coupe in orice clipa, vezi vanzarile lui A5 si apoi seria 3 coupe si mai vorbim sau iesi pe strada sa vezi cate A5-uri sunt...
Alfa Romeo e o marca care nu s-a impus in liga premium ca Audi, Mercedes sau BMW, asa ca degeaba ar incantat intr-un fel design-ul daca ele nu se vad pentru ca nu au acel rafinament vizual, nu au ceva sa te atraga intensiv, asta cauta toti, sa atraga, iar la asta mai bine ca Audi, Aston Martin si Lamborghini in utima instanta nu prea se apropie nimeni.
Explica-mi si mie pe indelete de ce R8 a primit design of the year?!De ce TT-ul a primit acelasi premiu?Si lista poate continua. Detaliile fac diferenta. E problema ta daca ai unghi vizual ingustat si nu vezi realitatea, dar realitatea nu o fac eu ci adevaratii specialisti si tu nu poti sa te joci cu ei.
http://exoticcars.about.com/b/2009/0...in-detroit.htm
http://www.theautochannel.com/news/2...07/072647.html
http://www.autospies.com/news/Audi-R...r-award-27825/

1.0 pentru Walter de Silva vs Bangle))

Iar faptul ca RS-urile sunt mult mai scumpe ca M-urile spune multe.
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 16:22   #823
babau88

Stage 5
 
babau88's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 559
Member of:
[MERCEDES]
[PORSCHE]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

se mai discuta aici de AMG M RS?sau de r8 alfa romeo .... ?
babau88 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 16:35   #824
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Vrei sa vorbim despre design si premii?
HAI!

Asadar:
2000: Alfa 147 Das Goldene Lenkrad ("The golden steering wheel", BILD am SONNTAG - Germany) in 2000;
2002: Alfa Brera is awarded 'Best of Show' by Autoweek at the 2002 Geneva Motor Show
2002: Alfa Brera is awarded 'one of the most elegant cars in the world' and 'the most fascinating car' title at the Paris to Monte Carlo Super Car Rally
2004: Alfa GT is voted the Most Beautiful Coupe in the World
2006: Alfa Brera is awarded European Automotive Design Award 2006 – Designers (Europe)
2006: Alfa Brera is awarded Best Design Award 2006 by Autocar Magazine (UK)
2006: The Alfa Brera has been awarded first prize as “European Car of the Year 2007” in Japan , for its styling, performance/cost ratio and the design of its interior.
2006: Alfa Spider is awarded the Cabrio of the Year 2006 at the Geneva International Motor Show.
2006: Alfa 159 accorded the Design Award by Fleet World Honors.
2006: Alfa 159 Auto Bild Design Award
2006: Alfa 8C Competizione is awarded the BMW Group Design Award.
2006: Alfa 8C Competizione is awarded the Villa d'Este Design Award by Villa d'Este Concours d'Elegance.
2006: Alfa 8C Competizione is awarded the Best Production Car by Car Design.
2000: Alfa 147 Das Goldene Lenkrad ("The golden steering wheel", BILD am SONNTAG - Germany) in 2000;

Ce facea audi in 2000?:


Si inca una:
The Fiat 500 was presented with the 2009 World Car Design of the Year award at the New York auto show today.

"E problema ta daca ai unghi vizual ingustat si nu vezi realitatea, dar realitatea nu o fac eu ci adevaratii specialisti si tu nu poti sa te joci cu ei." - Nici tu.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 17:49   #825
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Tu cred ca esti obsedat de A2, o masina produsa foarte putin in cantitati mici si pentru putin timp. E cumva cu single frame, e produsa in 2009 sau cum?!Termina cu porcariile astea, ca nu ataci pe nimeni daca imi arati o masina veche.
Degeaba e Alfa cum e Alfa, daca pe strada si in perceptia revistelor si specialistilor in design tot Audi e mai sus si ia premii mai multe ACUM.
Si stai ca vine frumusetea de A7 (care a luat premiul de cel mai frumos concept la Detroit) si noul A8 care a fost referinta in design-ul aristocratic.
Tot ce a scos Audi in ultima vreme la design au cam spulberat tot.
Cand am vazut eu ultimul test intre un Alfa Romeo si un Audi?!Eu stiam ca Alfa Romeo sunt ieftine, submotorizate si n-au nimic in plus in liga premium asa ca iese din discutie.
Iar 8C Competitione nici macar nu se apropie de acel design incredibil al R8-ului...
Mercedes chiar a facut o masina urata, SLS, poate doar fanii Gullwing-ului il vor cumpara, dar aia da masina care n-are treaba cu frumuesetea aristocratica, prefer oricand un SL in fata SLS-ului.
Iar la BMW doar seria 3 coupe e cat de cat bine desenata, poate va reusii facelift-ul sa se ridice in ochii mei.

Cat despre RS-uri sa nu zic cum se vede un RS4 pe strada fata de un M3 sedan...la RS4 aripile sunt mult mai pronuntate, evazate la extrem si foarta agresiva in design...inclusiv comparatia RS4 B7 vs M3 E92 unde RS4 in ochii redactorilor a iesit mult mai agresiv si mai frumos...gusturile nu se discuta dar Audi e mai dus in extrem si mai atragator si multi au spus asta...
http://www.s2ki.com/forums/index.php?showtopic=508457

Sa nu zic TT-RS cum arata pe langa Z4...
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -