Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-08-09, 17:58   #481
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
... Inca odata spun ca MTM e peste G-power sau Hamman sau orice alt tuner, ba chiar in fiecare an e singurul tuner care castiga aproape cu toate masinile la competitia tunerilor pe circuit. Asa ca nu mai vb prostii.
TECHART CASTIGA COMPETITIA SPORT AUTO`S TUNER GRAND PRIX 2009 - 05 Iulie 2009
TECHART, a fost numit din nou castigatorul competitiei anuale Sport Auto Tuner Grand Prix de pe pista Hockenheim, din Germania.Tunerii au participat la competitia clasei GT Turbo cu Gtstreet RS, bazat pe Porsche 911 GT2. Cu pilotul de curse profesionist Jorg Hardt in spatele volanului, echipa a parcurs cinci tururi de pista obtinand un timp de 1:08.037 minute. Chiar daca compania a fost cu doar 0.604 secunde mai rapida decat adversar, au reusit sa castige titlul la clasa GT Turbo, obtinand victorii si la celelalte doua competitii
TECHART a mai participat si la clasa Coupe/Cabriolet-turbo cu Gtstreet R Cabrio (bazat pe Porsche 911 Turbo Cabriolet), dar si la clasa SUV cu Magnum (bazat pe Porsche Cayenne Turbo S). Ambele vehicule au obtinut primul loc, Gtstreet R Cabrio scotand un timp de 1:09.601 minute, in timp ce Magnum a scos 1:16.939 minute.
BRABUS a castigat titlul cea mai bune firma de tuningin 2008 ...unde este MTM?
__________________

Last edited by adrian78bmw; 23-08-09 at 18:12.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 17:59   #482
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pai oricum comparatia e idioata, e inadmisibil sa compari un avant cu un coupe de 300kg mai usor si cu doar 2 usi, daca vrei compara M6 cu R8 V10, 2 coupe-uri sa vedem atunci.
Unul are 507CP si celalalt 525CP... tu chiar nu intelegi ca orice M6 ar aparea tot nu va accelera la fel de repede ca un R8 V10! BMW e sub Audi la sport, bataie la propriul lor joc.
Comparatia corecta e DOAR M5 TOURING CU RS6 AVANT si doar M5 Sedan cu RS6 Sedan, fie ele tunate sau stock.
Am spus ca la ora actuala nu exista rival sa ii reziste unui RS in productie, de la M. TT-RS e lider, la fel si RS6, precum si R8, de ajuns?! Nu intelegi ca eu nu compar Audi cu restul ci doar cu BMW?!!! Ca sa demonstrez inca odata cand vad "destepti" pe strada ca bmw face drege, posesorii de bmw sunt cei mai cei, uite ca nu sunt. punct
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 18:04   #483
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Poate termini si tu cu aberatiile, M3 CSL standard a fost cu 5 locuri fara AC si sonorizare care erau optionale si sigur ca nu toate testele s-au facut cu ea cheala iar problema sigur nu ar fi fost cele 40 KG in plus de la aer si sonorizare.

2. Bugetul Toyota a fost si probabiol este cel mai mare din F1, adica a fost singurul buget NELIMITAT.

3. Din punctul meu de vedere R8 V10 este o petarda de masina la pretul cerut iar daca BMW va scoate ceva echivalent va fi la fel.

De ce? Hai sa vedem.

GT-R pret final Germania 85 000 EUR AVANTAJ
R8 V10 pret final Germania 143 000 EUR

GT-R putere 480 CP
R8 V10 putere 525 CP AVANTAJ

GT-R greutate 1740 kg
R8 V10 greutate 1620 KG AVANTAJ

GT-R Power to Weight ratio 271.29 hp/tonne
R8 V10 Power to Weight ratio 319.53 hp/tonne AVANTAJ

Si acum umilinta pentru o masina care costa cu 58 k de EUR mai mult si are 48 hp/tona in plus, aman2 4x4.

http://www.fastestlaps.com/index.php...2=_Audi_R8_V10

Mie mi-ar fi rusine sa dau R8 ca exemplu de tehnologie si sportivitate care are un pret exorbitant pentru ce ofera (nu mare lucru).

Asa ca nu te apuca sa lauzi viitoarele modele de RS ca asa laudai si R8 V10 de care spuneai ca o sa rupa tot si cand colo ...


Si nu-l mai compar cu ZR1 (care si asta este mai ieftin) ca este si mai mare diferenta si ZR1 are tractiune spate.
Ma da voi sunteti...nu stiu cum sa zic ca ma amendeaza cna-ul :P Pai cine crezi tu ca isi ia masina dupa ce timpi scoate pe nu stiu ce circuit, pe care oricum n-o sa-l vada niciodata in viata lui ? Ca doar ideea nu e sa participe la curse, ci sa mearga cu ea pe strada (eventual sa agate niste gagici) ffs !

Iar la R8 au uitat sa pui:

Aspect exterior- avantaj; aspect interior-avantaj, confort la drum-avantaj, sunetul motorului-avantaj, acceleratie in linie dreapta-avantaj, atractie puicute- avantaj etc etc. Intelegi deci de ce costa atat ?

Si vezi ca audi-ul a scos 3.7 FARA launch control (nici nu stiu daca are asa ceva), pe cand la GTR daca nu-i dai launch control scoate in jur de 4.2 (din cauza greutatii mai mari). Asta ca sa ne lamurim si cu obiectivitatea acelui test !

Last edited by C63 AMG; 23-08-09 at 18:20.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 18:08   #484
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Pai oricum comparatia e idioata, e inadmisibil sa compari un avant cu un coupe de 300kg mai usor si cu doar 2 usi, daca vrei compara M6 cu R8 V10, 2 coupe-uri sa vedem atunci.
Unul are 507CP si celalalt 525CP... tu chiar nu intelegi ca orice M6 ar aparea tot nu va accelera la fel de repede ca un R8 V10! BMW e sub Audi la sport, bataie la propriul lor joc.
Comparatia corecta e DOAR M5 TOURING CU RS6 AVANT si doar M5 Sedan cu RS6 Sedan, fie ele tunate sau stock.
Am spus ca la ora actuala nu exista rival sa ii reziste unui RS in productie, de la M. TT-RS e lider, la fel si RS6, precum si R8, de ajuns?! Nu intelegi ca eu nu compar Audi cu restul ci doar cu BMW?!!! Ca sa demonstrez inca odata cand vad "destepti" pe strada ca bmw face drege, posesorii de bmw sunt cei mai cei, uite ca nu sunt. punct
tu oricum vrei sa vezi numai ce vrei...fa raportul cp/kg dintre M6-le respectiv, deci 1710kg si RS-ul de 720cp la 2025kg si vezi cine iese in avantaj, de cuplu nu mai vorbim.
In rest o dai iara in balarii cu lozinci.
@C63...ideea era ca R8 e mai scump cu 58k si ofera performanta mai putina ca GTR...asta in conditiile in care nici cu aspectul interior al GTR-ului nu ti-e oricum rusine.Mai spunea cineva foarte frumos nu stiu unde "nu-mi vorbi prea mult de lux la masinile sportive si nu-mi vorbi prea mult de sportivitate la masinile de lux"

Apropo, nu am gasit M6 vs R8 5.0 (am gasit M6 vs R8 4.2, si R8-ul dispare, dar nu e aceeasi cilindree)...in schimb am gasit asta, daca se accepta...M6 vs Gallardo

https://www.youtube.com/watch?v=UUfJ9...om=PL&index=19

Last edited by carutasu; 23-08-09 at 18:34.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 18:36   #485
unchiulNOS
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 230
Default Re: AMG vs. M vs. RS

cei de la bmw se bat doar cu mercedes-ul, dar a aparut audi din spare rau si vor sa se bata pt cu greii!

la prima vedere par egali, dar luate la bani marunti, se vad grimase crase intre cele 2.

bmw intotdeuna a facut modele, motoare mult mai performante decat audi, la orice capitol si imi este greu sa cred ca o sa se schimbe istoria.

sunt sigur ca noile bmw au misiunea sa bata, sau sa egaleze MB, iar baremul trebuie sa treaca peste orice audi.

noul M5,3,7..s.s.m.d. trebuie sa violeze pe uscat/umed orice audi din clasa lui si am toate motivele sa cred ca asa o sa se intample

oricum audi a crescut fenomenal de mult, dupa 95 a inceput sa urce... si sa se bata cu bmw, mercedes lexus> mai nou, un fel de audi nipon.
unchiulNOS is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 18:43   #486
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

si un M6 vs Murcielago...nu e LP640, ar fi si culmea, cu atat mai putin LP670...e un regular Murcielago de 575cp.

https://www.youtube.com/watch?v=ngAIw...om=PL&index=22

viata reala, cica.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 18:59   #487
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Deci clar habar n-ai ce vorbesti, compari alte masini, apoi te sucesti etc. Ce treaba are un Murcielago scos din productie cu un M6?! Murcielago LP640 era pe vremea aia in productie nu unul din 2002, asa ca las-o moarta.
M6 nu e la fel de rapid ca un R8 V10, sub nici o forma nu il poate ajunge din urma. Pot pune pariu cu tine ca noul M6 nu va putea 0-200 in 12s ca un R8 V10 si asta fara sa luam in calcul ca vine si un R8 Clubsport mai usor, mai puternic si mai agil ca actualul daca nu cumva era de ajuns. Tu nu intelegi ca Audi la ora actuala e cu un pas inaintea BMW-ului la sport si lux?!
R8 e poezie in miscare, e ceva unic, o masina atat de frumoasa incat te baga in boala, nu ai ce-i comenta si cand zic ca a rescris regurile supercar-ului ma refer la faptul ca e singurul supercar special creat pentru a fi condus cu lejeritate si in confort zi de zi, e singurul capabil de asa ceva. Asta s-a spus de toti cei care l-au testat, iar eu m-am simtit foarte bine in R8, chiar merita sa fie vandut si mai scump, e lux total combinat cu sportivitate incredibila. Felul in care te imbraca acea dunga de fibra de carbon si se opreste in manerele sculptate din usi parca dintr-un film SF te inebuneste, totul e perfect pana in cel mai mic detaliu.
R8 e deja cel mai cunoscut supercar la ora actuala,toata lumea stie de el, si-l doreste si stie ce face. In R8 ai confort si cand vrei sa mergi tare il dai pe sport si rupi asflatul, e pur si simplu altceva intr-o lume copiata si rascopiata.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 19:06   #488
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

in top topicul asta nu ai avut nici macar un argument...numai lozinci copilaresti...cat crezi ca dau eu pe pariul tau???In plus vad ca esti in plina isterie, vezi ca faci tensiune.Si ce legatura are ma rog frumos cand a fost scos din productie, sau cand a fost facut???Nu are Murcielago-ul cilindree mai mare?Nu are 70cp in plus?Atunci ce supararea lui mai vrei?E murcielago monser.Si probabil nici Gallardo nu e valabil.

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
R8 e poezie in miscare, e ceva unic, o masina atat de frumoasa incat te baga in boala, nu ai ce-i comenta si cand zic ca a rescris regurile supercar-ului ma refer la faptul ca e singurul supercar special creat pentru a fi condus cu lejeritate si in confort zi de zi, e singurul capabil de asa ceva. Asta s-a spus de toti cei care l-au testat, iar eu m-am simtit foarte bine in R8, chiar merita sa fie vandut si mai scump, e lux total combinat cu sportivitate incredibila. Felul in care te imbraca acea dunga de fibra de carbon si se opreste in manerele sculptate din usi parca dintr-un film SF te inebuneste, totul e perfect pana in cel mai mic detaliu.
R8 e deja cel mai cunoscut supercar la ora actuala,toata lumea stie de el, si-l doreste si stie ce face. In R8 ai confort si cand vrei sa mergi tare il dai pe sport si rupi asflatul, e pur si simplu altceva intr-o lume copiata si rascopiata.
bla-bla-bla, blaaaa-blaaaa...cam tot ce ai facut tot topicul.

O fi si poezie in miscare, cum spui, numai ca sunt poezii si poezii

Last edited by carutasu; 23-08-09 at 19:13.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 20:39   #489
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
si un M6 vs Murcielago...nu e LP640, ar fi si culmea, cu atat mai putin LP670...e un regular Murcielago de 575cp.

https://www.youtube.com/watch?v=ngAIw...om=PL&index=22

viata reala, cica.
Mai, nu stiu cum sa-ti zic dar daca soferul de lambo e idiot si nu stie sa schimbe treptele ca lumea asta nu inseamna ca masina respectiva e mai slaba ca un M6 lol.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 21:10   #490
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In mod sigur aia e...trebuia sa existe o explicatie.Nu stiu cum sa-ti spun, dar poate ca ai auzit ca ala din BMW spunea soferului sa schimbe in tr a 6-a, deci masinile erau la viteza mare...catre 250 (cel mai probabil peste, si M6 nu avea limitare electronica).Schimbatul vitezelor cam iesise deci din ecuatie.Asa ca eu zic ca lol degeaba.
@Pe de alta parte daca a castigat M-ul sigur trebuie sa nu fi avut musca pene, sau mai stiu eu ce motiv ( unde mai pui, auzi, ca e si de alta generatie Lambo-ul...buna, nu? ).In schimb daca ar fi fost un film unde R8 sa fi luat un F40 sau F50...generatii vechi de Ferrari, totul ar fi fost perfect corespunzator, totul valabil, iar R8 ar fi castigat desi soferul lui era ca slapu' pe langa ala din Ferrari.

Last edited by carutasu; 23-08-09 at 21:14.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 21:52   #491
marius3191

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 12
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
https://www.youtube.com/watch?v=dpn3Y...eature=related

ti-l reamintesc, GTR l-a pus inaintea mea...720hp de RS6 vs 580 de GTR, apoi

https://www.youtube.com/watch?v=hzyLR...eature=related

BMW M6 vs GTR...diferenta de rezultat...formuleaza o parere

stai sa vezi imediat cum un RS6 tot de 720hp ia bataie de la un M6 de 600hp...120hp diferenta...si cat cuplu?

https://www.youtube.com/watch?v=9HbiS...eature=related

Aviz celorlalti...daca vrei deci sa carcotesti...poti oricand, oricum si cu oricine...desi ceea ce se vede e destul de concret...real life, nu?
unde ai vazut tu in clipul acela 720hp la RS6 nu stiu......in clip scrie 560

Last edited by marius3191; 23-08-09 at 21:53. Reason: Mistype
marius3191 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 21:57   #492
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

in dreapta, unde scrie autorul explicatiile...adica cel care a postat filmul.Sau nu-mi spune ca nu ti-ai dat seama ca e o greseala pe generic si ca e taman puterea lui M6.Sau poate poti arata un RS6 cu 560cp, dar eu zic ca nu exista.Doar daca prin tuning i-au redus puterea.Dealtfel si autorul se scuza in primele comenturi pentru greseala.Nu mai poti modifica filmul odata facut.

Last edited by carutasu; 23-08-09 at 22:04.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 23:21   #493
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
Ma da voi sunteti...nu stiu cum sa zic ca ma amendeaza cna-ul :P Pai cine crezi tu ca isi ia masina dupa ce timpi scoate pe nu stiu ce circuit, pe care oricum n-o sa-l vada niciodata in viata lui ? Ca doar ideea nu e sa participe la curse, ci sa mearga cu ea pe strada (eventual sa agate niste gagici) ffs !

Iar la R8 au uitat sa pui:

Aspect exterior- avantaj; aspect interior-avantaj, confort la drum-avantaj, sunetul motorului-avantaj, acceleratie in linie dreapta-avantaj, atractie puicute- avantaj etc etc. Intelegi deci de ce costa atat ?

Si vezi ca audi-ul a scos 3.7 FARA launch control (nici nu stiu daca are asa ceva), pe cand la GTR daca nu-i dai launch control scoate in jur de 4.2 (din cauza greutatii mai mari). Asta ca sa ne lamurim si cu obiectivitatea acelui test !
Daca tu nu ai ajuns pe un circuit in viatza ta si esti pasionat de masini, traiesti degeaba, crezi ca toti sunt domestici ca tine.

Aspect exterior Audi avanataj dupa parerea ta, aspect interior Audi - corect, sunetul motorului Audi - parerea ta, acceleratie in linie dreapta Audi pt. cateva zeci de mii de euro in plus, dar cu ~10.000 EUR GT-R sare de 650 de cp si nu mai este valabil, atractie puicute "curve"- avantaj pentru COCALARI si pt fraierii care atrag cu masina pentru ca altfel nu sunt in stare.
O masina de gen isi iau barbatii pentru performante si fraierii & maimutoii pentru "basini".

Acum:
Pentru Barbati GT-R, pentru informatiile de la bord GT-R, pentru motor si posibilitati tuning GT-R, pentru stabilitate in curbe GT-R, pentru sistem 4x4 GT-R, pentru utilizare cotidiana GT-R + GT+R 4 locuri, pentru pret GT-R detasat.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 00:56   #494
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Daca tu nu ai ajuns pe un circuit in viatza ta si esti pasionat de masini, traiesti degeaba, crezi ca toti sunt domestici ca tine.
Pai in romania nu sunt circuite de acest tip. Si nu stiu daca merita sa merg pana in germania doar pentru asta. In fine, ideea era ca foarte putini din cei care-si iau masini sport la noi le vor folosi vreodata pe circuit...si chiar daca le vor folosi o data sau de doua ori pe an, asta nu e motiv sa cumpere o masina in functie de timpii pe care-i scoate pe circuit. Acum ai inteles ce vreau sa zic ?

Quote:
Aspect exterior Audi avanataj dupa parerea ta
Adica vrei sa spui ca iti place mai mult cum arata GTR-ul ? Apropo, a luat vreun premiu pentru design masina asta si nu stiu eu ?? Ca R8-ul iti zic sigur ca a luat !

Quote:
sunetul motorului Audi - parerea ta
Cred ca glumesti...nu ???

Quote:
aspect interior Audi - corect
Slava domnului ! Credeam c-o sa zici ca-i tot parerea mea...

Si de fapt nu e "corect", ci e doar parerea ta, si a mea Altii pot sa spuna ca interiorul de camion al GTR-ului e mai fain, mai masculin ! (ma mir totusi cum de te-ai abtinut)

Quote:
acceleratie in linie dreapta Audi pt. cateva zeci de mii de euro in plus, dar cu ~10.000 EUR GT-R sare de 650 de cp si nu mai este valabil
Parerea ta. Glumesc, aici ai dreptate ! Dar tin sa-ti amintesc ca la audi nu dai zeci de mii de euro in plus doar pentru acceleratie, ci si pentru design (interior si exterior), calitatea materialelor, confort, motor de lamborghini (si mai ales sunet), suspensie etc etc.

Quote:
atractie puicute "curve"- avantaj pentru COCALARI si pt fraierii care atrag cu masina pentru ca altfel nu sunt in stare.
Si ti-e ciuda sau ce ?

Quote:
O masina de gen isi iau barbatii pentru performante si fraierii & maimutoii pentru "basini".
Da sigur cum sa nu. Si unde "performezi" tu cu o masina din asta in romania ?
Ca noi nici sosele nu prea avem, d-apai circuit...

Anyway, sa inteleg ca toti cei care-si iau masini de gen la noi sunt fraieri & maimutoi ?

Quote:
Acum:
Pentru Barbati GT-R, pentru informatiile de la bord GT-R, pentru motor si posibilitati tuning GT-R, pentru stabilitate in curbe GT-R, pentru sistem 4x4 GT-R, pentru utilizare cotidiana GT-R + GT+R 4 locuri, pentru pret GT-R detasat.
Si pentru maimutoi & "basinosi" Audi R8 V10...corect ?

edit: acum am vazut, "sistem 4x4" ? Vrei sa spui ca audi nu are asa ceva ??
Si tu cand conduci te uiti la informatiile de bord (ma refer la alea pe care gtr-ul le are in plus fata de audi), sau la drum ?

Last edited by C63 AMG; 24-08-09 at 01:25.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 01:09   #495
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

"The quick steering (2.5 turns lock to lock) feels nervous on rough pavement. In traffic you'll notice the width of the car and the shocks the run-flat tires send directly to your pants. Even with the adaptive suspension in Comfort mode, the GT-R rides harder than a Porsche GT3, let alone the comfort-biased 911 Turbo. The initial impression is not very keen indeed."

http://www.autozine.org/html/Nissan/GTR_R35.html

Intr-adevar, o masina foarte practica in viata de zi cu zi, si ideala pentru drumurile impecabile de la noi...daca esti masochist poate. Bine adevarul e ca nici cu R8-ul cu garda sa extrem de redusa nu m-as incumeta sa cutreier chestia asta numita romania. Dar macar la ala nu-ti clantane dintii in gura cand treci peste denivelari.

Last edited by C63 AMG; 24-08-09 at 01:15.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -