Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 21-08-09, 21:26   #421
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

eu ca si potential client compar ce se gaseste in acest moment pe piata.
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 00:56   #422
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
RS4 B7 era rivalul de drept al lui BMW E46 si nu a lui M3 E92 asa ca nu mai incerca sa cauti nod in papura ca nu vei reusii.
Si asa cum vrei tu, RS4 B7 este rupt de M3 CSL E46 care nu are nici un fel de rollbar standard cum aberai tu, care putea avea din fabrica AC si sonorizare.
http://www.fastestlaps.com/index.php...=4585874a284a1
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 01:24   #423
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

RS4 nu este in vreu varianta clubsport deci ori nu il compari ori pui E46 normal. In cazul in care ai pune toate optionalele pe CSL deja timpii ar avea de suferit. Variantele testate sunt sigur ca sunt aproape troaca, greutatea afecteaza simtitor timpii pe circuit. IN plus in RS4 ai tot confortul si nu ma refer la dotari ci la supsensii etc, cu CSL-ul daca treci peste o moneda stii daca a fost cap sau pajura.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 08:57   #424
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cand o sa fie RS4 in varianta Clubsport atunci se va compara cu CSL, asa ca mai lasati-o cu CSL, CSL, incontinuu ca face ca drege. Da asa e face, ca n-are scaune spate, aer conditionat si e mult mai usoara ca un M3 E46 normal.
Aveti impresia ca Audi nu e in stare de asa ceva?Pai e simplu, vine R8 V10 Clubsport sau LMS si RS5 Coupe Clubsport, ceva in genul, mai usor, mai puternic si mult mai rapid. Eu o spun pe bune acum nici in 5 ani de zile nu va exista M sa bata R8 V10. Iar avand in vedere ca la RS6 se pregateste o cura de slabire si putere mai mare ca versiune RS6 Plus ca sa poata sa ridice stacheta mai sus ca M5 viitor si RS5 Coupe si Sportback si Cabriolet, vor arata inca odata de ce sunt in stare Quattro g.m.b.h., pentru ca RS4 va exista doar Avant.
Spunea un om atotstiutor mai sus ca divizia quattro g.m.b.h. de la Audi e doar un tuner nu e casa lor de performanta, nu zau si atunci de ce Audi le lanseaza si nu ei special prin dealerii lor si pe alte cai? Sunt pe site-ul Audi si se lanseaza de catre Audi, ba chiar Audi filmeaza cum se produc RS-urile pe Audi.tv.
Chiar nimeni nu vede cat de sus a ajuns Audi?! Astia au putere financiara colosala si vointa de a fi cei mai buni in tot ceea ce fac si mai ales la masini sport. Iar faptul ca au masini de prima mina ca RS4 B7 (vb cand se producea), RS6 C6, TT-RS si R8 V8-V10 demonstreaza inca odata ca n-au limita in ceea ce fac.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 09:16   #425
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

"buna ziua"....iar celalalt "bat parul".Cam asa vine.Se scrie ceva intr-un post si se reia aceeasi idee.CSL e mai lent in linie dreapta decat RS, e cam la fel de rapid ca E46 normal, de serie, cu dotarile pe el.Totusi pe circuit le rupe pe amandoua (poate la un loc), deci e manevrabilitatea superioara de vina, nu greutatea.Daca la cei 360cp era mai rapid vizibil decat E46 cu cei 333cp ai sai si cam la fel de rapid cu RS4, puteam zice ca inseamna musai ca-i mai usor si castigul se datoreaza acestui lucru.Cine i-a pus pe sa nu faca varianta de club si ptr RS4?Era oarecum jenant pentru ei sa incerce cu 420cp sa bata un 360cp?
@Puterea financiara singura nu te propulseaza neaparat in top (pe primul loc).Dintre echipele de Formula1, cel mai mare buget de departe il au Toyota si totusi nu sunt primii.

Last edited by carutasu; 22-08-09 at 09:20.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 10:08   #426
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Toyota?) Mai gandeste-te...Ferrari are cel mai mare buget, urmat indeaproape de McLaren nu Toyota. Numai salariile de la Ferrari sunt cu mult mai mari ca la Toyota.
Iar Audi fiind in crestere va lansa tot mai multe modele si versiuni supersport ale lor asa cum a facut si pana acum. Pana acum cativa ani nu avea Q5, A5, Q7, R8,etc. Imagineaza-ti cat de multe fac acum in prezent si in continuare ce vor face urmand a lansa in premiera A7 Coupe, A7 Cabriolet (primul cabriolet din lume in 4 usi), A1, A1 Sportback, A2 monovolum, Q3, Q1, A3 Sedan, RS5 Coupe, S1, RS1, RS3 si RS3 Sportback si multe altele. Eu zic ca deja fac atat de multe incat sunt suprasolicitati si in plus ei castiga mai mereu pe piata auto si asta ii face sa investeasca si mai mult si sa iasa cu masini si mai bune pentru cumparatorii obisnuiti sau fanii marcii.
Atata timp cat pe ei nu prea i-a afectat criza mai deloc, uneori chiar fiind pe plus imagineaza-ti ce le poate capul. Plus ca au niste ingineri buni la toate. Sa nu mai zic de manufactura lor impecabila si de gradul de responsabilitate a fiecaruia, mai ales in gama RS unde cei la quattro g.m.b.h. produc masini exclusiviste si cu adevarat unice, peste tot poti vedea cate un M facut doar de o divizie dar in masa fara limita, in schimb RS-urile sunt speciale, putine si cu adevarat rapide, sigure si mai ales frumoase.
http://germancarscene.com/2009/08/21...best-employer/

Last edited by PvDTranceAddicted; 22-08-09 at 10:20.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 10:25   #427
marius3191

Stage 1
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 12
Default Re: AMG vs. M vs. RS

fara indoiala RS.......si cine ma contrazice sa se uite la asta https://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
marius3191 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 10:29   #428
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Corect...si aici unde sunt fata in fata toate modelele clasei:
http://www.autobild.de/artikel/jagua...3.html?bild=60
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 10:33   #429
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M5 fara limitator electronic ajunge la 320km/h.Urcarea in viteza a lui RS6 este intr-adevar remarcabila, e totusi motor turbo de capacitate mare.Repet, nu zic ca nu e lider in clasa, dar daca compari marcile pe ansamblu sunt mult mai multe de discutat.Cu RS6 vs M s-a cam lamurit, zic eu.Mai jos insa, M3 e lider.
@Eu zic ca totusi am dreptate cu Toyota, daca e cazul pierdem timpul si cu asta sa cautam.

http://www.f1fanatic.co.uk/2008/09/2...-budget-4456m/ asta e situatia pe 2008 si a fost aceeasi si in anii trecuti....ma uit si pe 2009, s-r putea sa fie vreo schimbare, dar ideea mea ramane...au, sau au avut cel mai mare buget si totusi nu au fost primii.
@Nimeni nu sta pe loc si din cate stiu cele mai multe premii pentru inovatii tot BMW le au.

Last edited by carutasu; 22-08-09 at 10:40.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 10:55   #430
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by marius3191 View Post
fara indoiala RS.......si cine ma contrazice sa se uite la asta https://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
https://www.youtube.com/results?searc...rch_type=&aq=f

330/km lejer pentru M6 ...290 prindea si veciul M3 e 46 sa nu mai vorbim de M5 E39 a fost cel mai rapid saloon car It is electronically limited to a top speed of 250 km/h (155 mph)[1], making it the fastest 4-door saloon in the world at the time it was manufactured. Once delimited, top speeds of an indicated 301 km/h (187 mph) (290 km/h (180 mph) actual) are possible.[citation needed]


Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Corect...si aici unde sunt fata in fata toate modelele clasei:
http://www.autobild.de/artikel/jagua...3.html?bild=60
un M5 deja aproape la final de cariera a iesit pe locul 2 asta spune tot..
0-200km/h RS6 13.9s BMW M5 14.8s deci 0.9 sec diferenta si sunt 70cp in plus pentru RS6 2 turbine si Quattro
si nu mai vorbi ca Quattro face putine si bune .face putine pentru ca atata e cererea 9200 de unitati pentru Quattro .MGmbh si AMG 24000 de unitati
__________________

Last edited by adrian78bmw; 22-08-09 at 11:01.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 11:17   #431
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Gresit, ba chiar Clarkson a relatat foarte clar ca RS4 nu e produs suficient de repede de catre quattro gmbh fata de cerere, pentru ca cererea pt el era enorma si la ora actuala fiind o fabrica mai exclusivista nu pot produce in regim puternic multe masini deodata pt ca RS-urile si R8-urile sunt produse exclusiv manual si doar sasiul si sudurile sunt facute de roboti. Motorul e ansamblat manual asa ca e de ajuns sa iti spun ca sunt mult mai exclusiviste, mai rare pe strada, cu pretul cel mai mare si in fata cunoscatorilor, fanilor si oamenilor obisnuiti sunt mai placute puse fata in fata cu concurenta. Ai vazut pozele din testul de la Autobild cu RS6?! Nu cumva arata ca un monstru?! La design le-a omorat pe celelalte, ba chiar si frumusetea de XF-R e dominata la design de catre RS6, imi pare rau dar Walter de Silva si restul designerilor Audi sunt mult peste cei de la BMW si chiar si de la celelalte branduri. Design of The Year e deja banal sa ia Audi in fiecare an, TT, R8, A8, A6, A4,A3, cam toate au luat. In Germania si Q7 si Q5 au fost alese ca fiind cele mai frumoase din clasa etc etc. Sa nu mai zic ce inseamna piata auto din Germania, poate cea mai pretentioasa din lume.
Iar la ora actuala e o minune cum de quattro gmbh produce RS6 Saloon, RS6 Avant, TT-RS Coupe si Cabriolet, R8 V8 si R8 V10, iar anul acesta incepe si productia lui RS5 Coupe, sa nu mai zic ca la anul vine si RS4 Avant, deja sunt foarte multe modele de produs si deja s-a hotarat extinderea fabricii ca sa poata sa fie in concordanta cu cererea foarte mare. R8 va deveni cea mai vanduta masina sport din lume, daca nu e deja cumva. Pana si pe fastlane scrie in dreapta "most known cars" unde R8 e cap de afis. Deja R8 a devenit istorie, e ceva ce nimeni n-a reusit sa faca, sa rescrie codurile unui supercar de zi cu zi si pe circuit sa fie incredibil.
Iar RS6 cu al sau motor colosal se aude de mii de ori mai bine ca un M5...
https://www.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q

Si sunetul unei masini sport e poate cel mai important. Pentru mine personal cea mai importanta componenta a unei masini sport sunt franele, apoi motorul, tractiunea, cutia, directia si raspunsul motorului, restul sunt detalii. Dar fara frane care franeaza eficient si violent la limita n-ai ce face cu o masina sport, iar RS6 si R8 au demonstrat ca sunt lideri la asa ceva, vezi testul cu frane pe autobild, unde RS6 si R8 au scos 34.4m de la 100-0...impresionant?!Eu zic ca da.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 12:08   #432
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

exagerezi si cu sunetul asta.Apoi, ziceti care ce vreti, e chestie de preferinte, chiar ieri admiram un R8, acuma nu stiu ce motor ( 4.2-ul sau 5.2-ul ).Masina e super, nu pot comenta si nici nu vreau, interiorul arata foarte bine etc.La un moment dat a venit proprietarul, a urcat in el si a plecat.Nu-mi placea cum suna motorul...nu cred ca i-a dat mai mult de 3500 de ture, cat l-am auzit.Parca era insa o oala care fierbe...pur si simplu nu ma atingea.Sunetul de M e mai special, mai curat si mai "suierat".
Nu poate nimeni nega ca nu e performant..dar atata timp cat totusi CSL il bate ( pe Nordschleife, circuitul rege e muuult in fata lui) si cat si M3 sedan are circuite pe care il ia, nu vad ce coduri de supercar rescrie (supercarurile sunt intr-o categorie mult superioara...gen McLaren, Ferrari...putem spune de pe la F50 incolo, un Murcielago), dar ma rog...vad ca asa iti place, sa faci poezie.Bine se spune ca dragostea e oarba

Last edited by carutasu; 22-08-09 at 12:13.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 12:33   #433
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Inseamna ca daca R8 s-a vandut de la lansare ca painea calda acei proprietari sunt prosti... Nu prea suna natural deloc... Da deloc) Imi pare rau pt tine dar cauta pe youtube R8 turat si asculta, eu personal am turat un R8 4.2 si suna incredibil, am ajubs cu el la 7500 de pe loc nu im mers la cardinal motors cu ajutorul unui prieten, masina te imbolnaveste pe buna dreptate! N-am auzit review-uri proaste cu R8, ba chiar Clarkson a zis ca e magnifica! In drivers republic a luat nota maxima, etc.
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 12:43   #434
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: AMG vs. M vs. RS

nu am zis ca sunt prosti, e o masina super, performante super, aspect, tot ce vrei.Nu mi se pare ca suna mai bine ca M, iar la turatie mica si medie chiar nu prea mi-a placut.Am obligatia sa laud, fie ca-mi place, fie ca nu?
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-09, 13:09   #435
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Cand o sa fie RS4 in varianta Clubsport atunci se va compara cu CSL, asa ca mai lasati-o cu CSL, CSL, incontinuu ca face ca drege. Da asa e face, ca n-are scaune spate, aer conditionat si e mult mai usoara ca un M3 E46 normal.
1. Poate termini si tu cu aberatiile, M3 CSL standard a fost cu 5 locuri fara AC si sonorizare care erau optionale si sigur ca nu toate testele s-au facut cu ea cheala iar problema sigur nu ar fi fost cele 40 KG in plus de la aer si sonorizare.

2. Bugetul Toyota a fost si probabiol este cel mai mare din F1, adica a fost singurul buget NELIMITAT.

3. Din punctul meu de vedere R8 V10 este o petarda de masina la pretul cerut iar daca BMW va scoate ceva echivalent va fi la fel.

De ce? Hai sa vedem.

GT-R pret final Germania 85 000 EUR AVANTAJ
R8 V10 pret final Germania 143 000 EUR

GT-R putere 480 CP
R8 V10 putere 525 CP AVANTAJ

GT-R greutate 1740 kg
R8 V10 greutate 1620 KG AVANTAJ

GT-R Power to Weight ratio 271.29 hp/tonne
R8 V10 Power to Weight ratio 319.53 hp/tonne AVANTAJ

Si acum umilinta pentru o masina care costa cu 58 k de EUR mai mult si are 48 hp/tona in plus, aman2 4x4.

http://www.fastestlaps.com/index.php...2=_Audi_R8_V10

Mie mi-ar fi rusine sa dau R8 ca exemplu de tehnologie si sportivitate care are un pret exorbitant pentru ce ofera (nu mare lucru).

Asa ca nu te apuca sa lauzi viitoarele modele de RS ca asa laudai si R8 V10 de care spuneai ca o sa rupa tot si cand colo ...


Si nu-l mai compar cu ZR1 (care si asta este mai ieftin) ca este si mai mare diferenta si ZR1 are tractiune spate.

Last edited by GTR; 22-08-09 at 13:13.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -