Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-07-09, 12:00   #256
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Ahhh sa iti explic ceva... amicul meu cel mai bun are 3 Mercedes-uri modele noi, un E280CDI, un ML 320CDI Edition 10 si un S350 si crede-ma le-am condus pe toate o perioada lunga la drumuri lungi si am facut ceva teste cu ele incat sa imi dau seama de toate calitatile si imperfectiunile lor destule de putine sincer dar crede-ma la bord Mercedes foloseste materiale destul de moi si scartaie pe drumurile noastre, in schimb la Audi bord-ul e mai masiv dar cu aceleasi materiale FARA PLASTIC cum zici tu dar n-ai dreptate si nu scartaie nici la drumurile noastre, plus ca per total e mai bine incgheta audi-ul. Si am condus de toate ca sa imi fac o parere personala bine definita.
Mercedes nu prea are ce cauta in RO ca nu sunt facute pt drumuri proaste, sunt facute pt silentiozitate si confort, iar la noi nu exista asa ceva, te enervezi usor ca incepe sa sune vreun scartait cand ti-e lumea mai draga. Cel mai bine inchegat impotriva zgomotelor este S care e magnific, aluminiul e mai gros si mai dur, lemnul mai bine lipit si per total pielea incepe sa amortizeze in proportie de 99% majoritatea zgomotelor, dar la calitatea fabricatie si materialelor si mai ales durabilitate Audi ramane no1. Ei investesc in interior cat bmw si mercedes la un loc, ba chiar au obsesie pe chestia asta si se vede si mai ales se simte la atingere foarte repede.
Nu stiu daca esti convingator, in plus cred ca e mai important sa conduci o masina, nu sa iti prinzi urechiile in miile de butoane de pe bord. Si intradevar Audi sunt probabil no.1 la finisajul de la plama de bord, dar nici celelalte nu poti sa imi spui ca sunt naspa. Si cred ca mai important e cum se conduce o masina, nu cum se simte bordul. Si degeaba te chinui ca Audi tot acolo unde ii e locul va ramane ... adica ca si in cazul poll-ului asta ... the last one ... stiu ca doare ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 23-07-09, 13:34   #257
Gabi#

Stage 4
 
Gabi#'s Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 175
Member of:
[DACIA]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

eu merg pe mana celor de la >>> audi <<<
nu ma apuc sa ma contrazic cu voi dar.... au avut cea mai puternica limuzina
Gabi# is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 12:59   #258
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Gabi# View Post
eu merg pe mana celor de la >>> audi <<<
nu ma apuc sa ma contrazic cu voi dar.... au avut cea mai puternica limuzina
Care?? Aia cu V12 tdi ??
......da-i pace, se vede ca nu ai auzit de S 55 AMG sau Maybach....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 15:45   #259
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Da asa e, in mintea creata a "desteptilor" obsedati de sicrie pe roti, unde oricum o sa isi dea Duhul, Audi e "the last"...dar pt oamenii cu adevarat pasionati de sport cu masina mai sus de Audi RS nu exista. In primul rand senzatia de siguranta in volan e mai marfa decat orice alta senzatie pe care ti-o da un BMW, de ce?! Foarte simplu, pentru ca acea senzatie de siguranta te lasa sa mergi mai departe, sa iti depasesti limitelele si tot n-ai sa ajungi sa fi la limita cu masina, in schimb la bmw, ajungi repede la limita cu ea, simti deja in volan si cum masina isi arata adevarata fata in viraje, tati acolo ramane orice i-ai face, tot cu aceeasi viteza vei intra in viraj, dar la Audi nu trebuie sa te chinui sa mergi mai tare in viraje ca la un BMW, ci pur si simplu masina se muleaza pe sofer, iti da atata putere si siguranta incat nu-ti vine sa crezi ce viteze ametitoare poate dobandii masina.
Asta inseamna control, tehnologie si siguranta, iar Audi e singurul care fabrica RS-uri in gama lui cu 4WD, bine lasand la o parte Panamera care deocamdata nu stim unde se incadreaza si unde iarasi 4WD si cutia bine etajata isi spune cuvantul. Dar ce sa stiu eu....ala care va spune sa va duceti la familiile pustanilor de 18 ani sa le spuneti cat de tare e BMW dupa ce si-au bagat copii in groapa, dar deh BMW tot BMW ramane, ca doar e BMW nu? Gresit.
Care are curajul sa mai zica ceva cand statisticile arata ca cei mai multi soferi mori in BMW-uri care cica sunt "premium?)) Parca BMW era cea mai sigura masina din grupul celor 3, de cand asta?Realitatea e alta.
N-a existat test de la Dumnezeu in care sa nu se spuna clar negru pe alb ca Audi e cea mai usor de folosita, cea mai sigura si cea mai dezirabila. BMW poate doar asa un weekend pe un circuit, dar Audi le face pe toate si pe strada e cel mai bun dar si pe circuit. Asta inseamna sa fii bun la toate. BMW NU!
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 16:10   #260
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by PvDTranceAddicted View Post
Care are curajul sa mai zica ceva cand statisticile arata ca cei mai multi soferi mori in BMW-uri care cica sunt "premium?)) Parca BMW era cea mai sigura masina din grupul celor 3, de cand asta?Realitatea e alta.
Pune si tu un link ceva sa vedem si noi statisticile alea.
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 16:11   #261
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Imi place cum isi inventeaza statisticile asa, din top, i-auzi, cei mai multi oameni de 18 ani mor in BMW-uri verzi cu sigle de M si covorase sport roz.

Ma cam enerveaza limbajul asta de salesman ostenit de criza intelectuala, auzi la el viteze ametitoare, du-te frate ca nu cumparam Audi aici, canta pe alt forum Apropos de senzatia din volan, Audi sunt recunoscute pentru feelingul 0 pe care il simti in volan de la directie, asta nu le face masini proaste dar abereaza si tu mai cu talent.

Matizul se pare dauneaza grav sanatatii mintale.

Daca ar sti engleza si ar citi review-ul asta cred ca s-ar spanzura cu firu' de la tastatura wireless:

http://autospeed.com/cms/A_2271/article.html

The second generation A3 employs a speed-sensitive electro-mechanical steering arrangement that feels typically Audi dead. Steering weight is about right and there’s good response, but there’s very little feedback through the wheel. It’s difficult to feel when the vehicle is about to push into one of its big understeer moments.

Si despre stabilitatea fenomenala :

The A3 FSI – which is available in front-wheel-drive only - feels great on a short zip-zap test drive. It turns in sharply, sits flat and feels very stable. Push it harder, though, and you’ll discover there’s no handling balance or finesse. Enter a corner fast and the front-end understeers a long way wide of the apex – the standard electronic stability program (ESP) doesn’t do anywhere near enough to maintain composure. On a slippery road surface, however, the ESP lets you get some oversteer happening to help balance the understeer.

This is a car that handles better in the wet!
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 24-07-09 at 16:21.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 19:15   #262
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Inventii?!!! Fa-ti timp putin pt stirile de la ora 5 si ai sa vezi despre ce vb...acolo maj accidentelor cu victime sunt cu bmw-uri...alea naibii bmw-uri ce stabile sunt))Bah lasati-ma cu vrajeala cu directis ca va inselati amarnic, noua directie activa de la audi e cea mai buna din clada sport iar cea veche de pe RS4 raspunde mai promt la comenzi decat noul M3 a fost si la fifthgear parca, dar lasa ca tot in bmw simti masina mai bn, pardon copacul! Frate smecheria mare e sa mergi tare tare tot si sa nu derapezi deloc, sa simti relaxare in volan chiar si la limita! Confort+sport inseamna totul nu numai sport! Iar directua activa de la bmw e infecta...7 sub orice critica, suspensia e zgomotoasa fata de S si A8 pardon S8 si AMG dar deh ce sa stie fanaticii da-i cu scartu pe bulevard sa vada parasutele si fraierii care pun botul! La ce mai e bun bmw?! Un bmw e mai sigur ca un Audi dau ca un Mercedes?! Fiti seriosi traiti pe Venus astia care afirmati asa ceva... Le-am condus pe toatr si clar bmw e cel mai nesigur!
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 20:35   #263
Gaby_Slo

Stage 4
 
Gaby_Slo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 281
Member of:
[DACIA]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by SweetBoy View Post
AMG. condus mercedes CLK 240 AMG si pana la 200 km/h pot spune ca nici nu am simtit cat de rpd s-a dus
Nu exista CLK 240 AMG. Poate ai condus un CLK 240 cu kit exterior de AMG.
Si gandeste`te daca un motor de 2.4L a ajuns in 200 fara sa`ti dai seama, unul de 6.2L si 500+ cp cum se duce :P :O
Eu personal aleg tot AMG.
Gaby_Slo is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 20:44   #264
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

hai sa-ti explic ceva:
raportat la numarul de masini vandute probabil Bugatti, Farrari, Porsche au cele mai multe incidente si asta inseamana ca sunt proaste?.
Acum, daca totii soferii de Duminica potenti financiar isi ofera un astfel de cadou nu inseamna ca stiu si cum sa-l utilizeze.
Este normal ca un Ariel, un GTR, un Bugatti, un Corvette, un Viper, un Porsche etc. sunt mai periculoase decat BMW, Audi, Mercedes, dar astea nu inseamna ca multi dintre noi nu le preferam, asta nu inseamna ca ofera senzatii mai slabe, asta nu insemna ca sunt niste masini proaste, ba dimpotriva, sunt niste masini care marea majoritate ofera senzatii si performante superioare dar este normal ca sunt si mai periculoase si cer o experienta si un talent in ale sofatului pentru a le putea stapanii.
Daca nu esti in stare sa stapanesti puterea unei masini treci la categorii ami slabe.
Un sofer bun stie sa se joace si cu o tractiune spate de BMW sau Mercedes si cu un 4x4 de STI sau EVO, si cu o tractiune fata de RS.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 21:06   #265
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Un oficial al constructorului bavarez a lasat sa se inteleaga ca pe viitor modelele diviziei de performanta M ar putea primi sub capota motoare diesel performante

In conditiile in care normele de poluare se inaspresc de la an la an, modelele de performanta ar putea suferi si ele o serie de modificari importante in perioada urmatoare. Aceste influente ar putea afecta chiar si divizia de performanta M, a celor de la BMW, care a repurtat de-a lungul timpului succese rasunatoare in lumea motorsportului multumita motoarelor performante pe benzina.

Scenariul dupa care a functionat pana acum divizia de performanta ar putea fi insa schimbat, bavarezii luand in calcul posibilitatea introducerii unor motoare diesel performante pe modelele M. Declaratia a fost facuta de insusi Albert Biermann, directorul departamentului de dezvoltare din cadrul BMW, intr-un interviu recent.

Biermann a declarat ca decizia de a folosi motoare diesel pe versiunile M vine din dorinta de a indeplini normele de poluare impuse de Uniunea Europeana si nu numai. Pentru a putea insa sa ajunga sub capota modelelor M, propulsoarele diesel vor fi nevoite sa treaca o multime de teste de performanta pentru a se ridica la nivelul actualelor motoare pe benzina.

Oficialul BMW a afirmat ca "in cazul unor modele cu emisii astronomice, cum sunt X5 M si X6 M, propulsoarele diesel performante ar putea reprezenta compromisul optim. In ceea ce priveste modelele mai mici, posibilitatea ca acestea sa primeasca unitati diesel este strans legata de receptivitatea publicului, care momentan este reticent la astfel de compromisuri. Daca vor exista insa pe viitor constrangeri la care sa nu mai putem face fata, vom fi pregatiti sa implementam tehnologia diesel intr-un timp record." Biermann nu a exclus nici posibilitatea de a introduce tehnologia hibrida pe modelele de performanta.

Tot in cadrul interviului, oficialul BMW a dezmintit zvonurile privind o potentiala versiune Z4 M. "Noul Z4 este o masina cu o masa ridicata. Introducerea unui motor V8 de 4.0 litri nu s-ar potrivi cu tipologia modelului si nu ar putea gasi un raspuns optim pe piata. Motor ideal pentru Z4 M ramane unitatea de 3.2 litri, care insa nu mai intra in planurile de viitor ale BMW", a incheiat Biermann.

__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 24-07-09, 23:26   #266
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
Tot in cadrul interviului, oficialul BMW a dezmintit zvonurile privind o potentiala versiune Z4 M. "Noul Z4 este o masina cu o masa ridicata. Introducerea unui motor V8 de 4.0 litri nu s-ar potrivi cu tipologia modelului si nu ar putea gasi un raspuns optim pe piata. Motor ideal pentru Z4 M ramane unitatea de 3.2 litri, care insa nu mai intra in planurile de viitor ale BMW", a incheiat Biermann.
LOl, pai nu ziceau ei ca motorul asta de pe noul M3 e mai USOR decat cel de 3.2 litri ??? Sau de ce e ideal ca n-am inteles

"The V8-power unit within the engine compartment of the new BMW M3 Sedan boasts ... is seven percent or 33 pounds lighter than the previous model's Inline-6. ..."

Last edited by C63 AMG; 24-07-09 at 23:44.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 25-07-09, 03:31   #267
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
LOl, pai nu ziceau ei ca motorul asta de pe noul M3 e mai USOR decat cel de 3.2 litri ??? Sau de ce e ideal ca n-am inteles

"The V8-power unit within the engine compartment of the new BMW M3 Sedan boasts ... is seven percent or 33 pounds lighter than the previous model's Inline-6. ..."
Si ce legarura are, pe Z4 nou exista motorul de M3 vechi????
Fata de actualul motor de pe Z4 (cel mai puternic) este mai greu V8-ul.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-07-09, 12:42   #268
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
LOl, pai nu ziceau ei ca motorul asta de pe noul M3 e mai USOR decat cel de 3.2 litri ??? Sau de ce e ideal ca n-am inteles [/B]. ..."
pai un Z4 sdrive35 are 1600 kg pentru un roadster e destul de mult (greutate sporita din cauza hardtopului) dar ofera aproape aceleasi performante ca si un Z4M vechiul model deci varianta M nu si-ar mai gasi rostul..un M3 coupe are 1680kg care ofera 4 locuri
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 25-07-09, 16:37   #269
PvDTranceAddicted

Stage 4
 
PvDTranceAddicted's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 274
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu vorbesc de masini, stiu foarte bine sa manevrez covrigul, am condus si bmw am mai spus chiar si in blana la limita si tot reusesc mereu sa ies la mal, dar senzatia de limitare a tractiunii e atat de joasa incat ma enerveaza, iar pentru mine o masina banala in interior si exterior si enervant de instabila pe viraje ma scoate din minti. Prefer puterea bruta pe un 4WD decat pe un RWD, e alta senzatie, e o placere fina, gusti altfel placerea condusul, devine arta. As arata ca un pusti in calduri cu mainile tremurate la volanul unui bmw daca l-as duce zilnic la limita si in plus fata de asta chiar nu imi place ca nu arata a lux. Ma chinuie rau chestia asta cand vad ca nu exista asa ceva la bmw...eu n-as suporta o masina premium fara sa arate a lux, a aristocratie, iar bmw nici macar 1% nu are asa ceva.
Si mai spun inca odata, atata timp cat eu nu am murit intr-un bmw si sunt in viata inseamna ca stiu ce fac, daca ma ia vreun "destept" ca tu nu stii ce inseamna sa conduci un bmw inseamna ca il duce capul cat un porc trait in cocina. Daca nu conduceam mai ziceam, ca vb din stele si eram "prostul satului" "mincinosul mincinosilor", dar daca tot am condus de ce sa mai discutam pe tema asta cu tu nu stii ce inseamna?! Imi este foarte clar ce inseamna bmw si nu discut teme deja fumate. Iar M-urile nu ma impresioneaza cu nimic, doar ca arata un pic mai bine spoiler-ul fata decat variantele non M si sunetul e mai placut, dar in rest nu se apropie de aspectul, performantele si starea de bine ce mi-o poate oferi doar RS sau in alte cazuri AMG-urile. De exemplu ca sa vedeti ca nu sunt incuiat la cap deloc sunt inebunit dupa CTS-V si XF-R, masini incredibile dupa parerea mea si as alege in orice clipa una din cele 2 in fata M5-ului...
PvDTranceAddicted is offline   Reply With Quote
Old 25-07-09, 18:58   #270
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

PvD , in conditiile date de tine , iti recomand un tren de mare viteza, gen TGV, seamana cu un Audi RS4, merge ca si pe sine si iti ofera 0 feeling. Sincer , nu stiu de ce o tot bati pe asta cu "stiu foarte bine sa manevrez covrigul" cand pierzi foarte repede controlul la un bmw non-M (cine stie ce diesel ai condus) , astea doua nu se pupa.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -