VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Eu am o curiozitate: cati dintre cei care ati scris pana acum aceste pagini ati mers macar 5minute cu una dintre aceste masini? si mai mult... cati dintre voi aveti una?
Eu am mers si am ... tu ? Si ca sa raman offtopic, am postat un filmulet in care apare Audi R8 v10 si Nissan GTR
P.s. Imi place f. multt R8-ul dar nu prea merita banul...
Asta a fost tare : "And also, throw a Nissan key on the bar, You see what I mean ? " de parca Audi ar fi ceva super premium. Arata mult mai misto R8-ul, V10 , rear engine, o alura mai buna de supercar. Dintre astea doua, eu aleg 911 turbo facelift , dar nu are legatura cu topicul.
Nu, nu am mers iar de avut nici vorba doar ca am citit in aceste 76de pagini niste posturi de la persoane care vorbesc cu asa o nonsalanta si degajare si in acelasi timp siguranta pe ei incat ai spune ca au in garaj cate una din fiecare
G-Power M6, ce e ala?Noul model de trabant coupe?) Am fost putin ironic...dar priviti minunatia de sus, ce se intampla cand cineva isi bate capul cu un model exceptional!
Si daca e sa fim putin sarcastici asta e Avant iar G-Power-ul e coupe, adica multe sute de kg in minus la coupe si alta forma aerodinamica etc.
950CP din 5.0 V10 TFSI, e incredibil si din ce am inteles eu masina e capabila sa ofere acea putere oricand fara sa se strice ceva la motor. Asta da masina. Sunt curios ce pret are modificarea...
Iar 380-400km/h cu un Avant e ceva de vis. Cica "family car" si totusi o masina extrema...200 in 9.1 e deja S.F.
Sa inteleg ca pe tine nu te impresioneaza specificatiile masinii? Eu cred ca ar trebui sa te gandesti mai bine...
Si inca ceva, mai dureaza cam 3 ani pana G-Power o sa modifice noul M5 F10 si nu stiu sigur daca va ajunge la 950CP...
Imagineaza-ti fata proprietarilor de Lambo, Ferrari, Porsche, GT-R, etc cand treci pe langa ei de parca ar sta pe loc...DE NEPRETUIT:d
Foarte sigur...daca citesti mai bine, scrie si faptul ca acele componente sunt de curse si a fost schimbat tot ce era necesar ca acea putere sa fie suportata de catre motor, cutie, sasiu, frane, diferentiale, etc... Happy now?
Sa inteleg ca 372km/h inseamna mai mult decat 380-400km/h in viziunea ta intunecata, nu?! Sau poate n-ai vazut bine, repet 950CP, 965NM, 0-200km/h in 9.1s...si asta e AVANT, NU COUPE!!!
Sedan-ul va fi si mai rapid daca se indura vreun proprietar sa il duca la acest tuner...
Sau poate ca nu intelegi ca noul S8 va avea acelasi motor cu greutate mai mica ca RS6 Sedan, cu o aerodinamica mai buna, cu o cutie mai rapida si cu o tractiune mai eficienta, ce se intampla daca pui cei 950CP pe S8?De nepretuit...
Astept cu nerabdare primele teste cu mutanul asta de masina si vei vedea singur ce inseamna performanta. Sa nu iti aduc aminte ca MTM RS6 Avant 730CP are 0-100km/h in 3.6s, 0-200km/h in 11s... iar bestia de sus pe care tu n-o suporti e din cauza faptului ca oftica de a fi fan BMW te-a ajuns din urma...asta intuiesc eu si asta dupa ce am vazut ca nimeni n-a avut de comentat la articolul cu RS6 EDT.
Sa inteleg ca 372km/h inseamna mai mult decat 380-400km/h in viziunea ta intunecata, nu?! Sau poate n-ai vazut bine, repet 950CP, 965NM, 0-200km/h in 9.1s...si asta e AVANT, NU COUPE!!!
Sedan-ul va fi si mai rapid daca se indura vreun proprietar sa il duca la acest tuner...
Sau poate ca nu intelegi ca noul S8 va avea acelasi motor cu greutate mai mica ca RS6 Sedan, cu o aerodinamica mai buna, cu o cutie mai rapida si cu o tractiune mai eficienta, ce se intampla daca pui cei 950CP pe S8?De nepretuit...
Astept cu nerabdare primele teste cu mutanul asta de masina si vei vedea singur ce inseamna performanta. Sa nu iti aduc aminte ca MTM RS6 Avant 730CP are 0-100km/h in 3.6s, 0-200km/h in 11s... iar bestia de sus pe care tu n-o suporti e din cauza faptului ca oftica de a fi fan BMW te-a ajuns din urma...asta intuiesc eu si asta dupa ce am vazut ca nimeni n-a avut de comentat la articolul cu RS6 EDT.
de cate x ti`ai luat ban si a trebuit sa faci alt cont?
lasane te rog, veziti de martizul tau si nu mai fi asa agresiv in exprimare
gandestete ca fiecare tuner in parte are conceptia lui si cam pana unde ar dori sa mearga, nu neaparat ca ala e za best sau beast.
masinile tunate nu sunt un etalon, avand in vedere ca fabricantul, firma mama cand produce o masina sigur ia in calcul putere, fiabilitate, stabilitate, ergonomie, practicitate si etc. am vazut atatea firme de tuning care au reusit sa faca kituri exterioare si interioare foarte reusite si puteri colosale, dar cu kitul exterior nu o mai vd lafel de usor de exploatat si pe drumuri de romania de ex ca cea prod de firma mama, cu interioare superbe dar nuj scaunele cat de confortabile mai sunt si etc etc, asa prin discutie ne intoarcem la produsul standard.mai lasane naibii cu grupul wag si uimitoarele audi care vin de la mii de ani lumina.
Deci din punctul meu de vedere,problema lui InsaneDriver e ca el nu intelege ca topicul e AMG vs M vs RS. Deci RS,nu MTM,nu Kicherer,nu Oettinger,nu ABT,nu multi altii care modifica din punct de vedere al performantelor,sau nu Audi-ul RS6. Aici vorbim de masini care sunt stock. Nici macar un chip mic acolo...
... iar bestia de sus pe care tu n-o suporti e din cauza faptului ca oftica de a fi fan BMW te-a ajuns din urma...asta intuiesc eu si asta dupa ce am vazut ca nimeni n-a avut de comentat la articolul cu RS6 EDT.
cum nici tu nu ai de comentat la m3 gts
Imi pare rau totusi ca m-am coborat la mintea ta dupa ce ti-am evitat cele 8923585 de posturi cat Luceafarul in care aberezi cu ,,acceleratzii devastatoare''
G-Power M6, ce e ala?Noul model de trabant coupe?) Am fost putin ironic...dar priviti minunatia de sus, ce se intampla cand cineva isi bate capul cu un model exceptional!
Si daca e sa fim putin sarcastici asta e Avant iar G-Power-ul e coupe, adica multe sute de kg in minus la coupe si alta forma aerodinamica etc.
950CP din 5.0 V10 TFSI, e incredibil si din ce am inteles eu masina e capabila sa ofere acea putere oricand fara sa se strice ceva la motor. Asta da masina. Sunt curios ce pret are modificarea...
Iar 380-400km/h cu un Avant e ceva de vis. Cica "family car" si totusi o masina extrema...200 in 9.1 e deja S.F.
Problema este ca deocamdata datele sunt doar pe hartie, nu a aparut nici un film si nici o demonstratie a performantelor respective, asteptam sa vedem performantele filmate, prezentate si fara combustibil racing.
Member of: [4Tuning International] [Colectionar Machete] [MERCEDES] [Street Zone]
Re: AMG vs. M vs. RS
Io cred ca omu asta a baut prea mult si a luat gripa porcina iar acum are halucinatii, de aceea ABEREAZA rau de tot cu sf-uri de pe internet, pana la proba contrarie G-power sunt cei mai tari tuneri dar cum au spus si restu aici de vorba despre AMG vs M vs RS stock, doamne ce om nesanatos parca ar primi mancare de la AUDI