VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
06-11-09, 09:29
|
#1051
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Spuneti de sideways da hai sa facem o cursa pe drumurile noastre publice din sudul tarii spre nord incluzand si transfagarasanul intre RS4 , M3 , c63 amg si sa vedem care termina primu (sau care ajunge sa termine )....voi vorbiti de exploatarea masinilor la limita...lucru care e posibil doar de piloti profesionisti pe race track...nicidecum de "experti" ca noi...eu asta apreciez la RS4 fatza de m3 si c63 amg ... ca si daca te urci prima data la volan simti ca ai control foarte mare asupra masinii si o sa calci acceleratia mult mai tare ca la restu....de asta am toata increderea ca RS4 e cea mai rapida masina pe drumurile reale ..nu pe circuit inchis unde oricum diferentele is asa de mici ca nu stiu cat conteaza pentru noi "pilotii profesionisti de DTM" .
Last edited by lrazvani; 06-11-09 at 09:31.
|
|
|
06-11-09, 12:49
|
#1052
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
desi merc si bmw au sisteme de integrale dc nu au pus pe super-sport`urile lor? chiar ma gandesc, ar fi o aberatie sa mai zicem ca vezi doamne nu rezista, rezista la SUV`urile lor care au si o greutate mai mare si au si motoare potente cam la aceeasi putere si nu rezista pe un m5 sau e amg?
cred ca au vrut sa pastreze putin din RAw`ul masinilor cu tractiune spate care`ti pune sangele in miscare.
in viitorul apropiat cred ca vor scoate si ei integrale pe m`uri si amg`uri si sper sa pastreze si variante cu tractiune spate. atunci sa vedem rezultatele.
pan la urma numarul de vanzari spune mai multe decat ce incarcam noi pe paginile astea...
ps: asta era ca o intrebare legata de integrala, voi ce parere aveti?
aici iese din discutie x5m si x6m
|
|
|
06-11-09, 17:25
|
#1053
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by lrazvani
Spuneti de sideways da hai sa facem o cursa pe drumurile noastre publice din sudul tarii spre nord incluzand si transfagarasanul intre RS4 , M3 , c63 amg si sa vedem care termina primu (sau care ajunge sa termine )....voi vorbiti de exploatarea masinilor la limita...lucru care e posibil doar de piloti profesionisti pe race track...nicidecum de "experti" ca noi...eu asta apreciez la RS4 fatza de m3 si c63 amg ... ca si daca te urci prima data la volan simti ca ai control foarte mare asupra masinii si o sa calci acceleratia mult mai tare ca la restu....de asta am toata increderea ca RS4 e cea mai rapida masina pe drumurile reale ..nu pe circuit inchis unde oricum diferentele is asa de mici ca nu stiu cat conteaza pentru noi "pilotii profesionisti de DTM" .
|
pt ce sa se faca cursa? sa arda audi?
|
|
|
13-11-09, 12:50
|
#1054
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
14-11-09, 20:17
|
#1055
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 153
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Foarte misto M3 GTS, o sa fie foarte rar vazuta pe strazi in versiunea prezentata...
Am si eu o intrebare... 63AMG e motor aspirat?
|
|
|
14-11-09, 20:18
|
#1056
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
nup.. e v8 quad turbo
Last edited by Bogdan2fsc; 14-11-09 at 20:31.
|
|
|
14-11-09, 20:21
|
#1057
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by bmw_alpina
Foarte misto M3 GTS, o sa fie foarte rar vazuta pe strazi in versiunea prezentata...
Am si eu o intrebare... 63AMG e motor aspirat?
|
Da, este un motor de 6208 CMC (6.2 litri) V8 aspirat. In varianta "normala" este capabil de peste 520CP. Partea interesanta este ca nu are nevoie de 8000 RPM ca sa scoata puterea aia, are cuplu mult si destul de liniar si este un motor usor raportat la cilindree / putere. Motorul de pe M3 (4.0 V8 - 420CP) este mai greu, implicit si ala de pe M5 (5.0 V10 - 507CP).
|
|
|
14-11-09, 20:21
|
#1058
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Anaconda scoate si 570 pe SLS..o minunatie de motor..
Last edited by adrian78bmw; 14-11-09 at 20:27.
|
|
|
14-11-09, 20:26
|
#1059
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
da ))))
|
|
|
14-11-09, 20:29
|
#1060
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
Anaconda scoate si 570 pe SLS..o minunatie de motor..
|
Stiu, 570CP se incadreaza la peste 520 .
Eu ma refeream la varianta de pe noul E 63 AMG.
|
|
|
14-11-09, 20:30
|
#1061
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
am auzit ca vor sa puna biturbo si pe c-class..si un motor de 5 litri parca
|
|
|
14-11-09, 20:34
|
#1062
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by Bogdan2fsc
am auzit ca vor sa puna biturbo si pe c-class..si un motor de 5 litri parca
|
nu prea cred ca are ce cauta asa ceva pe Cklase..viitorul C AMG posibil sa aiba un V6 3.6 biturbo de 480 cp
|
|
|
14-11-09, 22:50
|
#1063
|
Stage 3
Join Date: Jun 2008
Posts: 153
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Da, este un motor de 6208 CMC (6.2 litri) V8 aspirat. In varianta "normala" este capabil de peste 520CP. Partea interesanta este ca nu are nevoie de 8000 RPM ca sa scoata puterea aia, are cuplu mult si destul de liniar si este un motor usor raportat la cilindree / putere. Motorul de pe M3 (4.0 V8 - 420CP) este mai greu, implicit si ala de pe M5 (5.0 V10 - 507CP).
|
Multumesc.
Quote:
Originally Posted by Bogdan2fsc
nup.. e v8 quad turbo
|
Ms. Daca a fost o gluma, a fost foarte amuzanta ironia.
|
|
|
14-11-09, 23:48
|
#1064
|
Stage 4
Join Date: Jun 2007
Posts: 210
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Da, este un motor de 6208 CMC (6.2 litri) V8 aspirat. In varianta "normala" este capabil de peste 520CP. Partea interesanta este ca nu are nevoie de 8000 RPM ca sa scoata puterea aia, are cuplu mult si destul de liniar si este un motor usor raportat la cilindree / putere. Motorul de pe M3 (4.0 V8 - 420CP) este mai greu, implicit si ala de pe M5 (5.0 V10 - 507CP).
|
Da sti de ce scoate puterea aia la turatii mai putine nu (sigur stie toata lumea ) ? Ca are cilindreea mare raport putere . Nici la 4.0 nu i-ar trebui 8000 de turatii daca ar produce doar 300 cp ....la 4.2 de la audi la fel . Motorul mercedes are un sistem de injectie inferior din moment ce produce doar 450-525 cp la 6.2 ..sigur ca compenseaza cu durabilitatea dar tot mi se pare inferior (americaneala)....si bmw sau audi lejer pot sa face motoare de 6.2 sau de 8.0 daca ii pana acolo dar vremurile cer motoare mici...nu americaneli !!
|
|
|
14-11-09, 23:55
|
#1065
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by lrazvani
Da sti de ce scoate puterea aia la turatii mai putine nu (sigur stie toata lumea ) ? Ca are cilindreea mare raport putere . Nici la 4.0 nu i-ar trebui 8000 de turatii daca ar produce doar 300 cp ....la 4.2 de la audi la fel . Motorul mercedes are un sistem de injectie inferior din moment ce produce doar 450-525 cp la 6.2 ..sigur ca compenseaza cu durabilitatea dar tot mi se pare inferior (americaneala)....si bmw sau audi lejer pot sa face motoare de 6.2 sau de 8.0 daca ii pana acolo dar vremurile cer motoare mici...nu americaneli !!
|
Motoarele alea produc mai multi cp / litru fiindca au nevoie de 8000 RPM, nimic altceva. Tehnica interesanta o gasesc in motorul ala de AMG fata de M3. De ce ?
1) M3 - 420 CP / 400 NM (100 CP / litru)
2) AMG 525-570 CP / 630+ NM (84 / 92 CP / litru )
Deci, avem mult mai multa putere si mult mai mult cuplu care este mai liniar si mai usor de exploatat. Asta in conditiile in care motorul cantareste MAI PUTIN. Deci cu ce ma incalzeste cilindreea mai mica daca nici macar nu este mai usor motorul respectiv ? Ca platesti taxe mai mici ? Daca era vorba de VW Polo 1.2 TSI te credeam, dar cand vine vorba de M3 sau RS4 cu siguranta nu asta este principala grija a posesorilor. Te ajuta la ceva puterea litrica mai mare si nu stiu eu sau ?
525-570 CP (in variantele ne "limitate" cum e pe C 63 AMG din motive de marketing si asa mai departe) nu mi se pare deloc putin din 6.2 litri ca motor ce nu are PMax la 8000 RPM. E o adevarata capodopera de motor asta.
|
|
|
|
|