VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
La Audi nu sunt probleme de genul exista Audi exclusive care aproape n-are limite, mult peste ce poti face la Designo. Te costa de te indoaie dar Audi exclusive e maxim de personalizare in lumea asta. Sunt oameni care dau 25-40% din pretul stock al masinii + optionale numai pe Audi exclusive sa fie ceva total diferit.
Am condus noul E350CDI si C280 benzina zilele trecute si nu-mi oferea nici un fel de senzatie...sunt prea calme Mercedes-urile. putere au dar nu simti mai nimic. vezi cum totul trece pe langa tine, iar la denivelari scurte E-ul se balanseaza destul de tare si simti asta in volan din plin...
Probabil ca cel mai bun Mercedes la ora actuala e C63AMG (ca senzatii) lasand la o parte SLS si SLR care amandoua probabil ca nu sunt la fel de dure ca C63, de ce spun asta?Pentru ca sunt prea Mercedes-uri ca sa fie create pentru senzatia de pilotaj extrem cum e C63, celelalte sunt mai mult pentru cruising la viteze colosale.
Iar ca sunet si imagine nimic nu rivalizeaza cu AMG de pe One-77 (modificat total de AM logic)...
Totusi RS-urile nu sunt asa cum credeti voi, doar practice, in toate testele au iesit si cele mai agresive si cele mai frumoase si singurele cu limita mai sus decat abilitatile soferului, asta inseamna mai mult decat credeti, de ce?Simplu. Din cauza drumurilor din RO care sunt patetic de denivelate si fara o tractiune extraordinar de buna pe denivelari poti sa ai mama TC-ului ca tot n-ai ce-i face... Probabil ca cea mai sigura masina cu RWD ramane Ferrari F458 Italia, dar asta pana la noi teste si mai ales pana isi intra in paine mama omida One-77
Pacat ca o sa dispara in cativa ani RS-urile, M-urile si AMG-urile cu motoare mari din cauza normelor cretine impuse de ratatii din UE...Rasnita e viitorul se pare, cu cat NU SE AUDE, cu atat trece de teste (nu sunt dobitoci?).
Spun asta pentru ca sunetul diferentiaza motoarele colosale de cele "mai umane". Nu vorbim de performante ci de sunet.
Sunteti nebuni!!!!! comparati 3 lucruri diferite.AMG este o combinatie intre Stil,Eleganta,Putere,Preturi mari.In ziua de azi conteaza numele si stilul...nu stiu cate M uri vezi la Monte Carlo ,Paris ,Geneva....etc dar cu siguranta AMG uri vezi destule.nu conteaza care e mai rapid pentru ca nu suntem la f1 sau nfs, conteaza prezenta si stilu la o masina.Daca nu era jocul nfs sau filmul fast & furios nu mai stiau toti de gt-r pe care acum i l compara cu 911 turbo)) 911 TURBO ramane 911 turbo si daca are 150 cp si fuge 200.AMG produce super masini CL 63 65,S,C,ML, SLS,SL BS ETC...iar M traieste din amintiri...AUDI e undeva intre..tot e mai tare decat M..ce supercar produce BMW M? m6? ) care e de 6 ani..m3 ul nou? care arata oribil fata de modelul vechi? nu conteaza viteza....timpul pe nu stiu ce circuit...pe strada conteaza Numele,prezenta,starea de spirit...cand vezi un Sl 63 AMG care urla....e asemanator cu un M3? )
Pentru cocalari da.. desigur ca numele conteaza.
Unii isi cumpara aceste masini pentru placerea de a conduce, nu sa ii vada lumea cu amg si sa mearga pe magheru cu 20 la ora sau sa o tina in parcare .. pentru prezenta la monte carlo .. wow cat ma incalzeste pe mine chestia asta, ca sunt amg-uri acolo in parcare si m-uri nu.. sunt sigur ca proprietarii de m-uri isi baga unghia in gat
O sa-mi iau warn probabil.. dar chiar nu m-am putut abtine..
Pentru cocalari da.. desigur ca numele conteaza.
Unii isi cumpara aceste masini pentru placerea de a conduce, nu sa ii vada lumea cu amg si sa mearga pe magheru cu 20 la ora sau sa o tina in parcare .. pentru prezenta la monte carlo .. wow cat ma incalzeste pe mine chestia asta, ca sunt amg-uri acolo in parcare si m-uri nu.. sunt sigur ca proprietarii de m-uri isi baga unghia in gat
O sa-mi iau warn probabil.. dar chiar nu m-am putut abtine..
Placere de a conduce poti avea si intr-un Matiz. Tind sa fiu de acord cu b_gt. Masinile astea cam doar pentru asta se cumpara, atata timp cat la pret apropiat poti lua Caterham, pentru placerea de a conduce, masina care se uita de sus, pe circuit, la cele 3 din subiectul threadului.
Pai momentan M3 fiind cam singurul concurent, e relativ normal sa fie #1.
RS4 nu se fabrica deci Audi momentan nu are rival pentru C si M3 E90, iar E92 este ~ singur. Dar o data cu aparitia RS5 si eventual ceva care sa inlocuiasca RS4, lucrurile o sa revina la normal .
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
PS: 760Li este mai de graba comparabil cu S600 (ambele biturbo), S 63 AMG este altceva. Ca un fapt divers, nu ca ar conta, vmax fara limitator pare cam mic...188 mph. Tot aia la top gear au spus ca au rulat cu un VW Phaeton W12 (care are fo' 2 turbine in minus si 100 CP) cu 200+ MPH, fara limitator.
Trecand peste astea, si peste design-ul care mie nu imi place de nicio culoare, 7xx este o masina buna, interiorul este interesant si gama de motorizari este de top.
Atunci cand iti place o marca e si normal ca numele sa conteze, pentruca e acel ceva ce iti place la acea marca sau ceia ce urmaresti prin asta, si eu nu cred ca asta e definitia cocalarului, poti sa fii cocalar si fara masina.
PS: 760Li este mai de graba comparabil cu S600 (ambele biturbo), S 63 AMG este altceva. Ca un fapt divers, nu ca ar conta, vmax fara limitator pare cam mic...188 mph. Tot aia la top gear au spus ca au rulat cu un VW Phaeton W12 (care are fo' 2 turbine in minus si 100 CP) cu 200+ MPH, fara limitator.
Trecand peste astea, si peste design-ul care mie nu imi place de nicio culoare, 7xx este o masina buna, interiorul este interesant si gama de motorizari este de top.
Pentru cocalari da.. desigur ca numele conteaza.
Unii isi cumpara aceste masini pentru placerea de a conduce, nu sa ii vada lumea cu amg si sa mearga pe magheru cu 20 la ora sau sa o tina in parcare .. pentru prezenta la monte carlo .. wow cat ma incalzeste pe mine chestia asta, ca sunt amg-uri acolo in parcare si m-uri nu.. sunt sigur ca proprietarii de m-uri isi baga unghia in gat
O sa-mi iau warn probabil.. dar chiar nu m-am putut abtine..
daca mergeai cu super masini puteai sa zici....dar este o diferenta mare intre amg si m...sa zicem k ai 200000 euro buget pt o masina.iti cumperi un m3?sau un m6? )) sau un sl 63 amg cu un interior full carbon si piele alcantara...bla bla bla...a ramas k o vorba din batrani...M ,M3, dar lucrurile s au schimbat...........Mergi cu un M3 sau M6....apoi mergi cu un SL 65 AMG 1000NM... si vezi diferenta...
Pai momentan M3 fiind cam singurul concurent, e relativ normal sa fie #1.
RS4 nu se fabrica deci Audi momentan nu are rival pentru C si M3 E90, iar E92 este ~ singur. Dar o data cu aparitia RS5 si eventual ceva care sa inlocuiasca RS4, lucrurile o sa revina la normal .
Se cam cacaie cu RS5-ul ala de ceva vreme ... s-ar putea sa apara M3 GTS inaintea RS5-ului ... iar asta tare mi-e ca o sa ii dea emotii pana si R8-ului V10 ! ... poate de abia atunci lucrurile o sa revina la normal!
La acelasi pret am de ales intre V8 si V12 Biturbo ? Eu zic ca e admirabil pt BMW ca ofera asa ceva! Si acum ce imi place la Mercedes fata de BMW este designul exterior care pot sa spun ca este un pic mai reusit si mai dinamic (asta e data si de kitul AMG). Ce imi place la BMW: Dinamica, motorizare si interiorul criminal. Ce nu imi place: faptul ca e cam mare (sunt curios daca poti sa comanzi V12-le si fara long wheelbase) si nesimtit de greu. Una peste alta nu cred ca mi-as cumpara vreuna dintre masini pt ca nu imi plac masinile atat de mari. Sa nu mai spun ca dupa un an pierzi cam 40 % din valoare.Daca ar fi sa accept un cadou, atunci cred ca as alege BMW-ul.
Atunci cand iti place o marca e si normal ca numele sa conteze, pentruca e acel ceva ce iti place la acea marca sau ceia ce urmaresti prin asta, si eu nu cred ca asta e definitia cocalarului, poti sa fii cocalar si fara masina.
S-a inteles gresit, ma refeream la aia care cumpara o masina numai pentru ca scrie pe ea BMW,Mercedes,etc si vor numai sa se afirme.
@b_gt: De acord cu tine aici ..
Se cam cacaie cu RS5-ul ala de ceva vreme ... s-ar putea sa apara M3 GTS inaintea RS5-ului ... iar asta tare mi-e ca o sa ii dea emotii pana si R8-ului V10 ! ... poate de abia atunci lucrurile o sa revina la normal!
Nu cred ca o sa apara GTS-ul inainte, si chiar daca o face nu au nicio legatura. Una e o masina cat se poate de civilizata care se poate folosi zi de zi, alta este una destinata exclusiv circuitului (si mai si ca M3 CSL). Plus pretul, M3 GTS o sa fie mult mai scump ca RS5.
Situatia o sa fie identica si cu R8, desi pretul o sa fie similar, masinile nu au nicio legatura, R8 fiind un supercar, are interior nu fiare si rollcage-uri si nu iti muti rinichii daca mergi cu ea pe drum public. Nu totul se rezuma la timp pe circuit, asa luam un Caterham (mult mai ieftin ca un M3 GTS), varful de gama, care se distreaza cu el pe circuit la orice ora in orice zi.
Oricum, timpul le rezolva pe toate, cine stie, poate o sa vedem chiar un R8 V10 Clubsport, atunci sa vezi distractie .