VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Faptul ca nu are repartitie 50-50 e una, dar pana la tinuta de drum a unei acadele e cale lunga. Nici un banal A4 tdi nu este acadea, cu atat mai putin S5. Daca era acadea atunci si 335i e un fel de Sugus, diferenta fiind foarte mica (In plus nu as conta pe testul ala, nu prea ai cum sa scoti 100% din masina in timp ce vorbesti la camera si toate cele, mai depinde si de circuit etc). Uitati-va la un R32 vs 130i, rezultatul este invers.
PS: Daca Audi = another ugly deutch invention, la BMW i se potriveste de minune Big Money Wasted.
PS2: Avand in vedere ca tot frustratul isi ia de la gura 1 an sa faca 8k euro sa isi cumpere un cazan de E46 din 2001 136CP dizal nu stiu cum puteti aduce in discutie A4 TDI .
PS3: Sunt atatea teste in care Audi iese in fata BMW incat nu vad problema ca sunt la fel de scumpe sau mai scumpe, nimeni nu domina toate clasele. Chiar este echilibrat, momentan Q5 > X3, RS6 > M5, R8 nu are rival, si alte clase unde este echilibrat. Mai apare si RS3 asa ca diferentele sunt mici, un om intreg la cap alege ce ii place nu ca aia scoate 0.1 sec pe circuit mai putin, unu la mana nu ai curcuit aici in .RO, doi la mana 99.99% din soferi nu pot scoate nici pe departe maximul din masinile alea.
Compara si tu q7 cel de 500 cp cu x6 de 407 cp,0-100 5.5 pt q7 si 5.4 pt x6 chiar daca q7 e diesel x6 e benzina dar totusi sunt aproape 100 cp
E mai prost doar in imaginatia ta, doar tu ai putea sa faci o comparatie ca asta. Oricum, din momoment ce nu ai nicio treaba cu domeniul auto (cunostinte - 0 barat) nici nu ma mira ca nu esti constient de faptul ca nu te ajuta mai deloc cuplul ala de tir.
Tot Q7 e avantajat ca are 350KG in plus, o nimica toata. Du-te si da log out, nu are rost .
__________________ www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
Citeste cateva posturi de ale lui si o sa iti dai seama ca e irecuperabil, in adevaratul sens al cuvantului. Nu trebuie bagat in seama.
RS6 MTM are 730CP, 150 peste aia de serie si lista de modificari e mica. Sa duci un M5 la 730CP trebuie investiti mult mai multi bani si o gramada de piese/modificari, asta e dezavantajul la aspirat.
Citeste cateva posturi de ale lui si o sa iti dai seama ca e irecuperabil, in adevaratul sens al cuvantului. Nu trebuie bagat in seama.
RS6 MTM are 730CP, 150 peste aia de serie si lista de modificari e mica. Sa duci un M5 la 730CP trebuie investiti mult mai multi bani si o gramada de piese/modificari, asta e dezavantajul la aspirat.
Vad ca ocolesti intrebarea cu permisul... inseamna ca nu ai
Vad ca ocolesti intrebarea cu permisul... inseamna ca nu ai
pentru că nu poti să-ţi stăpāneşti agresivitatea, pentru că jigneşti şi pentru că naşti flame, deşi majoritatea interlocutorilor tăi s-au abtinut mai mult sau mai puţin să-ti facă jocul, dar tu insişti să mergi pe acelaşi stil, ţi-am limitat pentur o saptămānă posiblitatea de a posta.
Te-aş ruga ca atunci cānd revii să adopţi alt stil sau vei părăsi definitiv forumul.
Da, e la fel de genial orice alt cocalar cu BMW din Romania sau de aiurea, o tenatativa jalnica de flame. Daca avea Lancia ala din filmulet te mai udai de fericire pe aici Ionute?
Si are legatura cu topicul cam la fel de multa cata ai tu cu masinile.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Da, e la fel de genial orice alt cocalar cu BMW din Romania sau de aiurea, o tenatativa jalnica de flame. Daca avea Lancia ala din filmulet te mai udai de fericire pe aici Ionute?
Si are legatura cu topicul cam la fel de multa cata ai tu cu masinile.
Daca avea... dar nu are Clientela are la fel de multa importanta ca si marcile aduse in discutie. Daca aveai Lancia imi dadeai dreptate