VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
26-05-10, 19:41
|
#1666
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Si r8 nu este inclus in acest topic
Cum ar fi un rs8 cu v10 biturbo???
Oricum bmw nu are reprezentant in categoria aia deci e inutila comparatia din start
Poate in viitor se va lua decizia sa scoata un supercar.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
26-05-10, 19:55
|
#1667
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
@gtr
cum argumentezi tu afirmatia ta?
daca nu exista 10% diferenta, atunci cat?
ar fi culmea ca pt o punte sa ai 15% piederi iar pt cea de a doua sa mai ai inca 3-5%. asa, aproape toate masinile ar veni cu tractiune integrala.
in fine, ceea ce conteaza este ca intr-adevar kilogramele si alte rahaturi or fi mai putine la r8 v10 insa sigur si caii putere sunt mai putini la roata in comparatie cu m6.
probabil masinile au un raport cal putere la roata / kilogram care da egalitate.
|
|
|
26-05-10, 20:07
|
#1668
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
@gtr
cum argumentezi tu afirmatia ta?
daca nu exista 10% diferenta, atunci cat?
ar fi culmea ca pt o punte sa ai 15% piederi iar pt cea de a doua sa mai ai inca 3-5%. asa, aproape toate masinile ar veni cu tractiune integrala.
in fine, ceea ce conteaza este ca intr-adevar kilogramele si alte rahaturi or fi mai putine la r8 v10 insa sigur si caii putere sunt mai putini la roata in comparatie cu m6.
probabil masinile au un raport cal putere la roata / kilogram care da egalitate.
|
Pierderile cele mai mari de putere sunt din ansamblul ambreiaj-cutie si diferential care in cazul de fata sunt in doatarea ambelor masini, ce are in plus Audi sunt 2 pinioane si 4 rulmenti, nu are cum sa fie diferenta de 10%, diferengta este de pana in 4 procente.
Diferente mari sunt intre 4x4 si tractiune fata, acolo poate ajunge la 10%.
|
|
|
26-05-10, 20:12
|
#1669
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
mai gtr tu faci confuzii grave.
vezi ca r8 este masina cu motor central si ca sa transmiti puterea din partea centrala a masinii catre puntea fata este tot atat de complicat ca si la transmiterea puterii in cazul unui audi a4 care este la baza un fwd cu motorul amplasat in partea din fata si unde ai nevoie sa duci racordurile din fata catre spate. deci pierderile sunt probabil echivalente.
un rwd cu motor amplasat frontal, are nevoie de componente putine pt a racorda si puntea fata si a deveni 4wd si atunci probabil pierderile sunt mai putine.
Last edited by ELODIA GHINESCU; 26-05-10 at 20:14.
|
|
|
26-05-10, 20:26
|
#1670
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Deci ăştia de la Audi şi-au cam luat ţeapă cu motorul lor montat central??
|
|
|
26-05-10, 20:31
|
#1671
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Pai cine a mai vazut asa configuratie proasta de masina?
Motor central si 4wd.
Din start au gresit.
Oricum cu toate pierderile din transmisie, repartizarea maselor, centrul de greutate coborat si transmisia integrala sunt suficiente pentru a fi putin mai sus ca performante
P.S. stim stim daca avea sigla alb-albastra era masina perfecta si avea "filing" d-ala
|
|
|
26-05-10, 20:32
|
#1672
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
mai gtr tu faci confuzii grave.
vezi ca r8 este masina cu motor central si ca sa transmiti puterea din partea centrala a masinii catre puntea fata este tot atat de complicat ca si la transmiterea puterii in cazul unui audi a4 care este la baza un fwd cu motorul amplasat in partea din fata si unde ai nevoie sa duci racordurile din fata catre spate. deci pierderile sunt probabil echivalente.
un rwd cu motor amplasat frontal, are nevoie de componente putine pt a racorda si puntea fata si a deveni 4wd si atunci probabil pierderile sunt mai putine.
|
Te rog inainte de a abera uita-te ce compune un sistem de transmisie a puterii ca esti paralel.
Nu exista diferenta intre motor fata sau spate decat la Nissan GT-R care are un sistem diferit cu 2 diferentiale si cutie spate, in rest tot ce este 4x4 are o cutie si 1 sau in cazul unor masini de teren 2 diferentiale.
Motor fata - tractiune spate inseamna 1 cutie si 1 diferential.
La motor spate, central sau motor fata toate cu 4x4, 2 planetare vin din diferential si 2 din cutia de viteze, exceptiile le numeri pe degetele de la o mana.
Diferenta dintre R8 si M6 este ca din R8 mai pleaca 2 planetare din cutia de viteze.
|
|
|
26-05-10, 21:01
|
#1673
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
In cursa de 24 de ore de la Nürburgring supercarul R8 si-a luat-o de la un BMW cu motor amplasat fata, gen logan, asta ca tot a fost vorba de inginerii de la M.
__________________
|
|
|
26-05-10, 21:44
|
#1674
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by GTR
Te rog inainte de a abera uita-te ce compune un sistem de transmisie a puterii ca esti paralel.
.
|
mai gtr, eu am impresia ca tu ma confunzi cu vreun plod de pe aici de pe forum.
te rog sa-ti retragi cuvintelee/insultele ce mi le-ai adresat si pe urma discutam pe baza de resprect reciproc. te rog sa nu ma confunzi cu mai stiu eu ce forumist si nici sa te comporti ca un forumist cu cateva mii de posturi caruia i se pare ca si-a castigat statutul de a scuipa in toate partile.
dupa ce primesc scuzele de rigoare, continuam.
|
|
|
26-05-10, 22:57
|
#1675
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by GTR
Nu exista diferenta intre motor fata sau spate decat la Nissan GT-R care are un sistem diferit cu 2 diferentiale si cutie spate, in rest tot ce este 4x4 are o cutie si 1 sau in cazul unor masini de teren 2 diferentiale.
Motor fata - tractiune spate inseamna 1 cutie si 1 diferential.
La motor spate, central sau motor fata toate cu 4x4, 2 planetare vin din diferential si 2 din cutia de viteze, exceptiile le numeri pe degetele de la o mana.
|
Este si diferential central, si fata, si spate la masinile 4x4 permanent, altfel nu ai putea circula pe asfalt fara sa rupi ceva
Last edited by Lil' D; 26-05-10 at 23:00.
|
|
|
26-05-10, 23:35
|
#1676
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
@ELODIA GHINESCU,
ca esti paralel si aberezi nu este o insulta este o constatare si vorbesc cu tine si altii ca tine, pentru ca sunteti genul de oamenii care comentati si contraziceti fiind paraleli cu subiectul.
Tu in viata ta nu cred ca ai vazut fizic un sistem 4x4, sa nu mai vorbim de tipurile de 4x4 si functionarea lor dar ai simtit tu nevoia sa ma contrazici cu niste aberatii, normal, ca daca habar nu ai cum arata si cum functioneaza cu ce sa ma contrazici?
Acum ca nu mai aveai cu ce sa argumentezi pentru ca esti in necunostinta de cauza ai dat-o in fasoane de muiere cu ''dupa ce primesc scuzele de rigoare, continuam."
E, uite asa sunt eu, mai badaran dar am cultura auto si nu vorbesc sau nu contrazic doar ca sa ma aflu in treaba, o fac doar in cunostinta de cauza.
@Lil' D
Alt paralel.
|
|
|
26-05-10, 23:51
|
#1677
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by GTR
@Lil' D
Alt paralel.
|
Bine ca nu sunt necoplanar
Daca tot din cutie ies planetarele, atunci o masina cu tractiune fata nu are diferential pentru ca "ies planetarele din cutie" ?
Asta e o aberatie ce o sustii tu. Probabil mai mare ca tine.
__________________
Team SQNLL
Last edited by Lil' D; 26-05-10 at 23:54.
|
|
|
26-05-10, 23:57
|
#1678
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
daca tu asa intelegi sa dialoghezi, atunci ramai singur pt ca eu limbajul nu am de gand sa ti-l accept.
pana una alta, ai timp sa-ti reconsideri pozitia fata de mine si crede-ma ca astea nu-s fasoane de muiere. inca mai sper ca pe un asffel de topic se mai pot gasi persoane care sa-ti rapunda in acelasi mod cu cel cu care te adresezi. daca citesti acest topic cap coada nu poti trage decat o singura concluzie: cacat. iar asta nu e facut de subiectul acestui topic ci de cei ce intra pe aici ca intr-un wc public.
poftim ceva:
Last edited by ELODIA GHINESCU; 27-05-10 at 00:02.
|
|
|
27-05-10, 00:03
|
#1679
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Vezi, planetarele spate se conecteaza pe cutie, iar cardanul fata se conecteaza tot pe cutie, deci nu exista acolo diferential. Prin magie se diferentiaza vitezele intre axe si intre rotile spate.
[/sarcasm]
|
|
|
27-05-10, 00:13
|
#1680
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
daca tu asa intelegi sa dialoghezi, atunci ramai singur pt ca eu limbajul nu am de gand sa ti-l accept.
pana una alta, ai timp sa-ti reconsideri pozitia fata de mine si crede-ma ca astea nu-s fasoane de muiere. inca mai sper ca pe un asffel de topic se mai pot gasi persoane care sa-ti rapunda in acelasi mod cu cel cu care te adresezi. daca citesti acest topic cap coada nu poti trage decat o singura concluzie: cacat. iar asta nu e facut de subiectul acestui topic ci de cei ce intra pe aici ca intr-un wc public.
poftim ceva:
|
Eu vad si inteleg perfect, doar trebuie sa intelegi si tu, in prima si a 6-sea poza se vede perfect, este un sistem 4x4 clasic ca la majoritatea turismelor 4x4, difera orientarea cutiei pin functie de pozitionarea mortorului.
In plus fata de seria 6 sunt fix planetarele care ies din cutie si angrenajele aferente.
O seara buna!
|
|
|
|
|