Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 27-06-11, 19:06   #2296
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Noul BMW M5, mai rapid decât Panamera şi E63 AMG pe Nurburgring

BMW se poate lăuda cu cel mai rapid M5 din istorie. Noua generaţie a reuşit un timp de 7 minute şi 55 de secunde pe Nurburgring, mai bun decât cel obţinut de Porsche Panamera Turbo.


BMW nu putea lansa un nou membru al familiei de performanţă M fără a testa munca inginerilor pe circuitul de la Nurburgring, practic curtea interioară a uzinelor bavareze. Noul M5, testat intens în "Infernul Verde" înainte de lansare, a ieşit din nou la încălzire, de această dată pentru a trece în contul atelierelor din Munchen o nouă performanţă.

Sedanul a reuşit să parcurgă cei aproape 20 de kilometri în doar 7 minute şi 55 de secunde, un timp care spune multe despre performanţele şasiului şi despre propulsorul V8 biturbo de 560 de cai putere. Timpul obţinut de M5 se dovedeşte a fi mai rapid cu o secundă decât cel înregistrat de Porsche Panamera Turbo şi cu 15 secunde mai bun decât cel al principalului rival, Mercedes E63 AMG.

Pentru fanii statisticilor, timpul înregistrat de noul M5 este chiar identic cu cel reuşit de vechiul Ferrari F430 pe Nurburgring în anul 2005. Performanţa este una deosebită dacă ne raportăm şi la vechea generaţie M5, echipată cu un motor V10 de 507 cai putere, care reuşea să parcurgă Nurburgringul în 8 minute şi 13 secunde.

via | autoblog
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	230021l.jpg
Views:	97
Size:	159.4 KB
ID:	2061999  
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 27-06-11, 23:51   #2297
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
BMW M3 CRT - ediţie limitată cu utilizarea intensivă a fibrei de carbon

CRT înseamnă Carbon Race Technology. Ceea ce înseamnă că această ediţie specială BMW M3 CRT este o adevărată vitrină pentru transpunerea pe o maşină de serie a tehnologiei componentelor din fibră de carbon folosite la maşinile de curse


În mod interesant, BMW M3 CRT nu este un coupe sportiv foarte agresiv, fiind vorba de versiunea sedan a lui M3. Maşină pe care departamentul Motorsport a transpus ideile folosite la maşinile de curse, care utilizează intensiv fibra de carbon (Carbon Race Technology).

BMW M3 CRT aduce in serie cateva inovatii in productia CFRP Totodată, prin BMW M3 CRT bavarezii afirmă că vorbim de o premieră pentru procesele de producţie în serie mare a componentelor din CFRP (carbon-fibre reinforced plastic, adică materiale plastice ranforsate cu fibră de carbon).

Motorul V8 a fost şi el upgradat cu 30 CP, ajungând la 450 CP (la fel ca la M3 GTS), aşa încât BMW M3 CRT Sedan ajunge la un raport masă/putere de numai 3,5 kg/CP, ceea ce îi permite maşinii să atingă 100 km/h în doar 4,4 secunde (faţă de 4,7 secunde un M3 Sedan normal) fiind oferită şi o funcţie Launch Control pentru un demaraj cât mai eficient. Suspensia beneficiază de amortizoare reglabile, iar sistemul de frânare high-performance beneficiază de etriere cu 6 pistonaşe iar consumul este in jur de 12.7l/100km

Principial, inovaţia noului proces de producţie a CFRP constă în posibilitatea reprocesării resturilor rămase în urma construcţiei caroseriei, materialul de bază (o textură de fibră de carbon) putând fi reutilizat în orice formă, după care este impregnat cu o răşină sintetică specială şi este supus unui proces de creştere a rezistenţei.

De exemplu, capota lui BMW M3 CRT este realizată pe principiul sandwich (două folii CFRP combinate cu o structură centrală de tip fagure), având aceeaşi rezistenţă ca o capotă din aluminiu a unui M3 obişnuit, dar la jumătate din masa acesteia. Tot din CFRP sunt realizate şi micul eleron din spate, precum şi splitterul frontal de la baza spoilerului faţă.

Materialul CFRP este utilizat şi pentru spătarele scaunelor din BMW M3 CRT, unde foliile de CFRP sunt înfăşurate în jurul unei structuri centrale din hârtie-reciclată, de tip fagure, ceea ce contribuie şi la obţinerea unui aspect mult mai reuşit decât în cazul tehnologiei obişnuite de realizare a componentelor din fibră de carbon.

Pe lângă aceste exemple de tehnologie avansată pentru producerea componentelor din CFRP, ediţia specială BMW M3 CRT mai presupune o regândire a izolării fonice a habitaclului, iar evacuările sunt din titaniu. De asemenea, bancheta a fost înlocuită cu două scaune independente, profilate sportiv, la fel ca şi cele din faţă.

BMW M3 CRT vine şi cu o echipare foarte bogată, nelipsind dintre dotările standard sistemul de navigaţie Professional, sistemul audio BMW Individual High End, Park Distance Control şi altele, care mai adaugă nişte kilograme maşinii în mod normal. În cazul lui M3 CRT, însă, masa totală a maşinii astfel echipate este de numai 1.580 kg, cu 70 kg mai puţin decât un M3 Sedan obişnuit.

Jantele de 19", cu design în Y, sunt încălţate cu pneuri de 245/35 R 19 în faţă, respectiv 265/35 R 19 în spate, iar limitarea electronică a maşinii a fost modificată, astfel încât viteza maximă este acum de 290 km/h. Alte detalii ale lui BMW M3 CRT sunt vopseaua exterioară specială Frozen Polar Silver, cu detalii vopsite în Melbourne Red, în timp ce interiorul beneficiază de Alcantara, dar şi de o tapiţerie din piele bicoloră Sakhir Orange şi negru.

BMW M3 CRT va fi construit în doar 67 de exemplare, care vor putea fi cumpărate în 2013. Însă, pentru moment, un preţ oficial nu a fost comunicat dar in Germania se zvoneste un pret de 130 000 euro
S-au vandut (toate costau peste 130.000 Euro) toate modelele in 3 zile ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 09:30   #2298
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

BMW 1M Coupe Helipad Drift

http://www.dpccars.com/car-videos-11...ipad-Drift.htm
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 20:56   #2299
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: AMG vs. M vs. RS

F11 M5 ? Hell yeah ...

Edit : ceva zvonuri ca se opreste producita M3-ului sedan in oct 2011 si a coupeului si cabrioletului in primavara 2012 ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	f11m5mcblues.jpg
Views:	55
Size:	880.1 KB
ID:	2065613   Click image for larger version

Name:	f11m5mcbluesr.jpg
Views:	58
Size:	920.5 KB
ID:	2065614   Click image for larger version

Name:	f11m5sgreys.jpg
Views:	49
Size:	786.2 KB
ID:	2065615  

Click image for larger version

Name:	f11m5sgreysr.jpg
Views:	61
Size:	847.1 KB
ID:	2065616  

Last edited by Champion; 29-06-11 at 21:09.
Champion is offline   Reply With Quote
Old 29-06-11, 21:35   #2300
dony ddc

Stage 5
 
dony ddc's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
Default Re: AMG vs. M vs. RS

In concluzie mare majoritate de pe forum prefera M.
dony ddc is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 11:35   #2301
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

si asta pentru ca nu prea il au faceti un sondaj sa vedeti cati dintre cei care posteaza aici de zor detin unul dintre aceste fantastice motoare AMG, M sau RS si atunci va lamuriti.

oricine poate vota lejer un top atunci cand nu prea stie despre ce este vorba si ce anume il determina sa aleaga ceva in detrimentul altora, mult mai greu este cand ai notiunea celor care sunt supuse votului.

.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-07-11, 21:55   #2302
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
si asta pentru ca nu prea il au faceti un sondaj sa vedeti cati dintre cei care posteaza aici de zor detin unul dintre aceste fantastice motoare AMG, M sau RS si atunci va lamuriti.

oricine poate vota lejer un top atunci cand nu prea stie despre ce este vorba si ce anume il determina sa aleaga ceva in detrimentul altora, mult mai greu este cand ai notiunea celor care sunt supuse votului.

.
bazandu-ne pe acest criteriu amg conduce detasat. din ce am observat eu la noi in tara
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 07-07-11, 10:52   #2303
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Primele imagini ale lui Mercedes-Benz C63 AMG Coupe în versiunea Black Series

Versiunea Black Series a lui Mercedes-Benz C63 AMG Coupe a fost surprinsă pe Circuitul Paul Ricard în cadrul unei sesiuni de test drive. Modelul oferă patru locuri, premieră pentru o versiune Black Series.


Mercedes-Benz a creat o versiune Black Series a lui C63 AMG Coupe. Aceasta este echipată cu un motor V8 de 6.208 cmc, care dezvoltă 517 CP şi 640 Nm. Unitatea este cu 30 CP mai puternică decât versiunea standard a lui C63 AMG echipată cu Pachetul Performance. Primele imagini neoficiale ale modelului au fost surprinse într-o anexă a circuitului Paul Ricard, unde se presupune că modelul urma să fie supus unei sesiuni de test drive.

Cea mai importantă schimbare la acest model faţă de oricare alt Black Series este legată de numărul de locuri, acesta fiind crescut la patru. Până în prezent, versiunile Black Series ale modelelor AMG nu ofereau decât două locuri. Potrivit unor voci, modelul a fost configurat pentru a fi utilizat cu uşurinţă pe drumurile publice şi în traficul de zi cu zi. Spre deosebire de alte modele Black Series, diferenţa dintre această versiune de performanţă şi un C63 AMG Coupe standard este de numai 20 de kilograme.

Cei de la Mercedes-Benz nu au dezvăluit încă timpul 0-100 km/h al acestui model, dar ne aşteptăm la o valoare situată în jurul a 4 secunde. Viteza maximă ar putea fi limitată la 250 km/h, iar înlăturarea limitării electronice ar putea duce şoferul şi cei trei pasageri ai săi foarte aproape de 300 km/h. În ceea ce priveşte preţul, modelul C63 AMG Coupe Black Series ar putea fi mai ieftin decât BMW M3 GTS, acesta urmând să aibă un preţ de pornire situat în jurul sumei de 100.000 de euro pe piaţa din Germania.

Via | Autoblog.it
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	6916412591101436346.jpg
Views:	51
Size:	140.0 KB
ID:	2074875   Click image for larger version

Name:	19862635181401842630.jpg
Views:	60
Size:	132.7 KB
ID:	2074876   Click image for larger version

Name:	191377716978439278.jpg
Views:	60
Size:	133.2 KB
ID:	2074877  

Click image for larger version

Name:	737863814638859400.jpg
Views:	57
Size:	135.4 KB
ID:	2074878   Click image for larger version

Name:	10721091421855014170.jpg
Views:	52
Size:	155.1 KB
ID:	2074879   Click image for larger version

Name:	754049021729261089.jpg
Views:	45
Size:	138.1 KB
ID:	2074880  


Last edited by adrian78bmw; 07-07-11 at 10:54.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 13:38   #2304
Radu.

Stage 5
 
Radu.'s Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 569
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Agresiv
Radu. is offline   Reply With Quote
Old 08-07-11, 13:45   #2305
cipi_SKG

Stage 5
 
cipi_SKG's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 320
Default Re: AMG vs. M vs. RS

numai black nu e ) dar oricum arata intr`un mare fel
cipi_SKG is offline   Reply With Quote
Old 10-07-11, 12:13   #2306
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

negru la interior, cum ar veni, la inima sau in cerul gurii.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 12-07-11, 21:08   #2307
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Şeful diviziei M: "Viitorul BMW M3 va consuma mai puţin"

Dr Friedrich Nitschke, noul şef al diviziei M de la BMW, a declarat recent că viitorul M3 va consuma mai puţin decât actuala generaţie, dar că performanţele nu vor fi afectate în niciun fel.


Într-un interviu acordat englezilor de la Auto Express, şeful diviziei M de la BMW a anunţat că viitorul M3 va consuma mai puţin decât actuala generaţie. O explicaţie a acestei afirmaţii ar fi faptul că modelul va renunţa la V8-ul aspirat în favoarea unui motor cu şase cilindri. Contrar zvonurilor din ultima perioadă, BMW nu va construi un V6 pentru M3, ci un motor cu şase cilindri în linie, spun cei de la Auto Express.

Unitatea cu şase cilindri în linie va avea o capacitate de 3.3 litri şi va fi echipată cu trei turbine. Două dintre acestea vor fi acţionate de gazele de evacuare, în timp ce a treia va fi electrică şi va acoperi "spaţiile" dintre acestea, în vederea eliminării totale a lagului turbo, celebrul fenomen de răspuns întârziat la acceleraţie, întâlnit din ce în ce mai rar pe motorizările noi. Pe lângă asta, viitorul M3 va fi echipat şi cu Valvetronic, dublu Vanos, injecţie directă şi multe alte tehnologii de acest gen în vederea eficientizării combustiei.

Caroseria va fi realizată dintr-un amalgam de oţel şi panouri din plastic ranforsat cu fibră de carbon. Graţie acestor elemente, viitorul M3 va fi semnificativ mai uşor decât actualul model, în timp ce puterea este estimată la 450 CP. Aşadar, ni se pregăteşte un M3 mai puternic, mai uşor şi mai economic. Dar asta nu e tot! Dr. Friedrich Nitschke spune că este posibil un succesor al lui Z3M Coupe, dar nu a fost luată încă o decizie finală în privinţa acestuia. Modelul va fi bazat pe Z4 Coupe, iar realizarea sa nu ar fi deosebit de complicată, subliniază Friedrich Nitschke. Sunt şanse ca nemţii să fabrice şi o versiune CSL a lui Seria 1 M Coupe, aceasta din urmă fiind inspirată din conceptul tii din 2007.

Via | Autoexpress
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 15-07-11, 23:06   #2308
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: AMG vs. M vs. RS

M3 DTM Concept
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	266874_222788187760350_115849585120878_614715_3397849_o.jpg
Views:	72
Size:	522.7 KB
ID:	2085897   Click image for larger version

Name:	271958_222788047760364_115849585120878_614713_3116247_o.jpg
Views:	63
Size:	401.6 KB
ID:	2085898   Click image for larger version

Name:	279314_222788101093692_115849585120878_614714_4430813_o.jpg
Views:	77
Size:	589.3 KB
ID:	2085899  

Champion is offline   Reply With Quote
Old 16-07-11, 17:14   #2309
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Champion View Post
M3 DTM Concept
Cam tarziu s-au trezit cei de la BMW sa particime in DTM, Audi si Mercedes avand deja cativa ani in spate, sper sa faca o surpriza frumoasa.
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 15:47   #2310
fabrizio10

Stock
 
fabrizio10's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 4
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Cam tarziu s-au trezit cei de la BMW sa particime in DTM, Audi si Mercedes avand deja cativa ani in spate, sper sa faca o surpriza frumoasa.
Mai exact de vre-o 18 ani numai a participat bmw pe la dtm
Mie cel mai mult imi place RS-ul...Mai ales daca vorbim de noul RS6 care va fi echipat cu 700cp si nelipsitul quattro,adunci numai sunt dubii!!!
RS in general a avut mai multi cp ca M,dar problema a fost si cred ca va fi quattro,care cantareste foarte mult.Daca nu ar fi quattro ar mult mai usor si atunci chiar nu mai ar fi dubii.
Votez RS in special RS6 si mai nou RS3 care este peste M1
fabrizio10 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -