Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
02-07-10, 09:12
|
#1876
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marius75r
sal sunt nou pe aici,am un rover75 cdt din 2001 diesel,am probleme cu capota,nu pot sa o deschid,sa blokat .Ce sa fac?ma poate ajuta cineva?va rog domnilor mecanici spunet-imi cum sa o deskid din exterior ca din interior nu merge pls
|
nu stiu cati mecanici posteaza pe forumul rover si cred ca prea putini,e vb de posesori de rover mai mult sau mai putin pasionati dar asta e mai putin imortant cand pe tine te "doare" altceva.
ce pot sa iti spun in legatura cu problema ta este ca sunt putine variante de rezolvare si asta o face cam delicata. capota nu s a blocat, nu se mai deschide. sunt trei cabluri care actionaeza deschiderea capotei: unul care porneste de la clapeta aceea de langa usa soferului si merge pana intr o cutie (aflata in functie de pozitia volanului dreapta sau stanga in copartimentul motor langa aripa din fatza, pe partea voalnului si ai acces la ea doar daca deschizi capota) unde actioneaza prin tragere alte doua cabluri care la randul lor actioneaza fiecare niste "gheare" cu arc. in cazul in care unul dintre cabluri este rupt sau desprins din locasul sau acesta nu mai poate actiona ghearele care vor sta impinse in pozitia de blocare a capotei.(daca la tragerea manerului de deschidere a capoitei nu se simte tensiune pe cablu ci e moale atunci asta e problema. DE VERIFICAT) simplu pana aici
cu deschisul e mai delicat
am avut de a face cu problema asta dar nu la masina mea ci la una care era pt dezmembrari (tot un rover 75) si am deschis pana la urma capota... am fortat o in sus prin tragere cu mana pana au cedat ghearele... nu recomand, poate e cineva care a folosit alta metoda
probabil sa poata fi actionate manual (ghearele) prin spatiul lasat dupa demontarea grilei fatza (care nu se poate demonta decat cu capota deschisa dar DACA trebuie sacrificat ceva mai bine grila decat capota)
daca e cineva pe care l duce capul la ceva mai inteligent in legatura cu problema asta va rog postati
|
|
|
02-07-10, 22:05
|
#1877
|
Stage 1
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
sal merci pentru sfat plaier1 dar am rezolvat deja problema.Nu era rupt nici un cablu ci era alta problema,din cauza prafului,, s-a cimentat cablul" si nu mai putea fii actionat de la clapeta.Ok sa va scriu cum am rezolvat problema fara sa sa strik ceva:
-la masini cu volanul pe dreapta cablurile de la capota se afla pe partea dreapta asa ca am desfacut roata dreapta fata
-am desfacut si am dat jos oala sau aparatoarea din plastic
de sub aripa
-acolo este rezervorul pt likid pt spalat parbrizul, langa gura lui de umplere se afla cupla unde se unesc cablurile de la capota
-am mai desfacut gatul rezervorului de likid pt spalat parbrizul care se va vedea imediat ce se va desface oala de sub aripa,pentru o manevrare mai usoara a cuplei
-am introdus mana unde era gatul da la rezervor,mai exact unde era capacul gatului acolo am prins cupla cu degetele si am scos capatul de la primul cablu care vine de la clapeta ,apoi am tras de cupla cu cele doua cabluri pt deskiderea capotei si am deskis capota singur
|
|
|
03-07-10, 10:12
|
#1878
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marius75r
sal merci pentru sfat plaier1 dar am rezolvat deja problema.Nu era rupt nici un cablu ci era alta problema,din cauza prafului,, s-a cimentat cablul" si nu mai putea fii actionat de la clapeta.Ok sa va scriu cum am rezolvat problema fara sa sa strik ceva:
-la masini cu volanul pe dreapta cablurile de la capota se afla pe partea dreapta asa ca am desfacut roata dreapta fata
-am desfacut si am dat jos oala sau aparatoarea din plastic
de sub aripa
-acolo este rezervorul pt likid pt spalat parbrizul, langa gura lui de umplere se afla cupla unde se unesc cablurile de la capota
-am mai desfacut gatul rezervorului de likid pt spalat parbrizul care se va vedea imediat ce se va desface oala de sub aripa,pentru o manevrare mai usoara a cuplei
-am introdus mana unde era gatul da la rezervor,mai exact unde era capacul gatului acolo am prins cupla cu degetele si am scos capatul de la primul cablu care vine de la clapeta ,apoi am tras de cupla cu cele doua cabluri pt deskiderea capotei si am deskis capota singur
|
bravo! imi pare bine sa aud ca ai rezolvat o
vroiam sa mai postez un mesaj sa ti spun sa bagi WD 40 pe cablu dar asteptam sa mi spui cum se simte manerul de deschidere la mana , daca se simte tesiune sau e slab, ca sa stiu daca are rost sa l ungi. acum chiar trebuie uns
cred ca asta era cea mai buna solutie, mai ales ca ai avut spatiu sa introduci mana dat fiind faptul ca era pe partea rezervorului de lichid pentru parbriz. cred ca la cele cu volan pe stanga e alta traba, mai complicata pt ca e pe partea cu panoul de sigurante... o sa verific.
multumesc pt raspuns
Last edited by player1; 03-07-10 at 10:14.
|
|
|
03-07-10, 18:18
|
#1879
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 342
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salutare tuturor, am o mare dilema in achizitionarea unui rover 75 diesel anii 2000-2003, am tot citit pe topicul care la`ti facut voi, bv voua, am stat cam mult sa il gasesc, eu cautam un forum despre rover dar nu prea am gasit ceea ce imi dorea, am inteles ca au mici probleme pe la serzorii de la airbag, pe la ambreiaj, etc, ceea ce as vrea sa va intreb pe toti, mai ales posesorii de diesel sau si pe cei de benzinare care aveti cunostinte, ce puncte slabe are masina, daca au probleme cu injectaorele (cad la fel ca la toate masinile astea diesel, am auzit la multe pers cu masini diesel ca au probleme cu injectoarele), turbina, si ceea ce tine de diesel.
Am observat pe unii ca tot zic ca au motor td, cdt, cdti, ati putea sa imi spuneti diferenta dintre ele si cati cai au, si care motor ar fi mai indicat sa fie pe masina, si cum as putea sa fac diferenta intre ele (adica intre unul de 116cai si 135cai, adica daca au o serie aparte, sau ceva de genul).
Cu alte intrebari o sa revin pe parcurs, va multumesc tuturor si sa auzim numai de bine
|
|
|
04-07-10, 00:52
|
#1880
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salut,
Sunt un proaspat posesor de rover75 v6 2.5L.
Am fost cu ea la un tester si se pare ca ABS-ul e mort(e ca si cum n-ar exista)si da eroare la bord si nici kilometrajul nu mai merge.
Am desfacut mufa de la ABS(cea de sub baterie) si am gasit numai rugina,iar unul din pini e rupt(pin 4 de pe randul de sus).
Are cineva idee despre aceste doua probleme?Sa schimb unitatea de ABS ,dar mi-e teama ca nu se impaca cu computerul sau alte probleme...Sigurantele sunt verificate si sunt ok.
Voi mai gasi probleme,sunt convins,dar sper sa le rezolv cu ajutorul vostru.
Merci anticipat.
|
|
|
04-07-10, 13:03
|
#1881
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by andr3yu
salutare tuturor, am o mare dilema in achizitionarea unui rover 75 diesel anii 2000-2003, am tot citit pe topicul care la`ti facut voi, bv voua, am stat cam mult sa il gasesc, eu cautam un forum despre rover dar nu prea am gasit ceea ce imi dorea, am inteles ca au mici probleme pe la serzorii de la airbag, pe la ambreiaj, etc, ceea ce as vrea sa va intreb pe toti, mai ales posesorii de diesel sau si pe cei de benzinare care aveti cunostinte, ce puncte slabe are masina, daca au probleme cu injectaorele (cad la fel ca la toate masinile astea diesel, am auzit la multe pers cu masini diesel ca au probleme cu injectoarele), turbina, si ceea ce tine de diesel.
Am observat pe unii ca tot zic ca au motor td, cdt, cdti, ati putea sa imi spuneti diferenta dintre ele si cati cai au, si care motor ar fi mai indicat sa fie pe masina, si cum as putea sa fac diferenta intre ele (adica intre unul de 116cai si 135cai, adica daca au o serie aparte, sau ceva de genul).
Cu alte intrebari o sa revin pe parcurs, va multumesc tuturor si sa auzim numai de bine
|
salutare
sa o luam in ordine:
senzorii de airbag- nu e vorba de probleme la senzori, in momentul cand apare aprins martorul airbag in bord "defectiunea" se remediaza deconectand si conectand mufa airbag-ului de sub scaun , e vorba de contanct imperfect
ambreiajul cedeaza la unele (peste 100.000 km), iar in momentul cand cedeaza pedala se inmoaie si nu mai poate fi introdusa in viteza, asa ca in cazul in care esti cu ea prin tara si trebuie adusa pe platforma nu e foarte placut, de cealalta parte fiind pretul ambreiajului si al interventiei pt schimbul acestuia (1500 de lei kitul de ambreiaj plus manopera, asta in functie de service)
probleme cu injectoarele sau cu turbina nu sunt (poate cazuri izolate dar nu e ceva frecvent)
cdt/cdti sunt doua tipuri de motoare care echipeaza rover ul 75 diesel
le deosebesti usor: daca masina e fabricata in intervalul 1999-2003 e cdt 116 cai putere iar daca e fabricata 2003-2005 e cdti,131 de cai putere iar in cazul in care e fabricata in 2003 si nu sti de care e , are inscriptionat pe caroserie cdt sau respectiv cdti, iar in certificat va fi scrisa puterea,
diferenta dintre ele consta doar in numarul de cai putere care este dat din soft, motorul fiind acelasi
Last edited by player1; 04-07-10 at 13:08.
|
|
|
05-07-10, 12:54
|
#1882
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 342
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
salutare
sa o luam in ordine:
senzorii de airbag- nu e vorba de probleme la senzori, in momentul cand apare aprins martorul airbag in bord "defectiunea" se remediaza deconectand si conectand mufa airbag-ului de sub scaun , e vorba de contanct imperfect
ambreiajul cedeaza la unele (peste 100.000 km), iar in momentul cand cedeaza pedala se inmoaie si nu mai poate fi introdusa in viteza, asa ca in cazul in care esti cu ea prin tara si trebuie adusa pe platforma nu e foarte placut, de cealalta parte fiind pretul ambreiajului si al interventiei pt schimbul acestuia (1500 de lei kitul de ambreiaj plus manopera, asta in functie de service)
probleme cu injectoarele sau cu turbina nu sunt (poate cazuri izolate dar nu e ceva frecvent)
cdt/cdti sunt doua tipuri de motoare care echipeaza rover ul 75 diesel
le deosebesti usor: daca masina e fabricata in intervalul 1999-2003 e cdt 116 cai putere iar daca e fabricata 2003-2005 e cdti,131 de cai putere iar in cazul in care e fabricata in 2003 si nu sti de care e , are inscriptionat pe caroserie cdt sau respectiv cdti, iar in certificat va fi scrisa puterea,
diferenta dintre ele consta doar in numarul de cai putere care este dat din soft, motorul fiind acelasi
|
ms mult de raspuns, astept si parerea celorlant...
vorbisem zilele trecute cu un posesor de R75 si ma atentionat in privinta cumpararii motorului diesel de 116cai, cica nu sunt asa de reusite si nu is rezistente, cad repede anumite piese si motorul nu este asa de bun.....din ce mi`ai raspuns u, inteleg ca diferenta dt cdt si cdti este numai diferenta de soft, ce ma sfatuiti sa fac?cdt sau cdti?se simnte atat de mult diferenta? astept raspusurile voastre
|
|
|
05-07-10, 17:22
|
#1883
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 41
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Salutare!
Cine ma ajuta cu achizitionarea unui far stanga cu lupa (nu avea xenon din fabrica) pt un rover 75 cu volan pe stanga? si un kit ambraiaj Sachs e ok?; ca sunt aproapr de 100 000km...
|
|
|
06-07-10, 09:22
|
#1884
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Georgel1982
Salutare!
Cine ma ajuta cu achizitionarea unui far stanga cu lupa (nu avea xenon din fabrica) pt un rover 75 cu volan pe stanga? si un kit ambraiaj Sachs e ok?; ca sunt aproapr de 100 000km...
|
salutare nu am mai fost de ceva vreme pe forum, cu far cred ca te ajuta M, kit ambreiaj sachs am pus si pe masina 1150 ron, dar atentie pe langa kit mai altele la ambreiaj care costa si trebuie schimbate si alea si costa, dupa sase luni mi a picat pompa de la ambreiaj care ma costat 1200 ron, eu am mai postat pe forum problema mea cu privire la cutia de viteza nu-mi intra, mia raspuns W era problema de la niste shufe de la cutia de viteze pe care le-am rupt eu bineinteles ca am fortato mau costat si alea 1200 ron
dar acum am si eu o problema care ma dispera, apa din portbagaj, nu stiu pe unde intra am lip[it cu banda pe exteriior luneta portierele spate portbagaj stopuri inclusiv ornamementele de pe lateral credeti ma dupa ploile astea am scos cel puti 5 litri de apa nu stiu pe unde vine, acuma stau ca taranu in parcare cu portierele deschise si usuc masina ca sa imbibat si bancheta si buretelede sub ea, trapa nu am , astept un sfat de la voi, cu respect, poate postati niste poze de la brasov,sincer am vrut sa vin dar sunt cu maina in ghips, si mai am de stat 3 saptamani, cu respect P W M care tin forumul
|
|
|
06-07-10, 10:14
|
#1885
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 215
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
salutare nu am mai fost de ceva vreme pe forum, cu far cred ca te ajuta M, kit ambreiaj sachs am pus si pe masina 1150 ron, dar atentie pe langa kit mai altele la ambreiaj care costa si trebuie schimbate si alea si costa, dupa sase luni mi a picat pompa de la ambreiaj care ma costat 1200 ron, eu am mai postat pe forum problema mea cu privire la cutia de viteza nu-mi intra, mia raspuns W era problema de la niste shufe de la cutia de viteze pe care le-am rupt eu bineinteles ca am fortato mau costat si alea 1200 ron
dar acum am si eu o problema care ma dispera, apa din portbagaj, nu stiu pe unde intra am lip[it cu banda pe exteriior luneta portierele spate portbagaj stopuri inclusiv ornamementele de pe lateral credeti ma dupa ploile astea am scos cel puti 5 litri de apa nu stiu pe unde vine, acuma stau ca taranu in parcare cu portierele deschise si usuc masina ca sa imbibat si bancheta si buretelede sub ea, trapa nu am , astept un sfat de la voi, cu respect, poate postati niste poze de la brasov,sincer am vrut sa vin dar sunt cu maina in ghips, si mai am de stat 3 saptamani, cu respect P W M care tin forumul
|
verifica bine stopurile, eu zic sa le desfaci si sa dai cu silicon de jur imprejur. Asa am patit si eu. Intra apa pe unde se imbina garnitura de la stop.
__________________
Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida,ci acela care refuza sa piarda.
|
|
|
06-07-10, 10:30
|
#1886
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by valyhunter
verifica bine stopurile, eu zic sa le desfaci si sa dai cu silicon de jur imprejur. Asa am patit si eu. Intra apa pe unde se imbina garnitura de la stop.
|
stiu ca ai mai postat problema asta la tine anterior, dar nu inteleg pe exterior e lipita toata de unde?
|
|
|
06-07-10, 11:34
|
#1887
|
Stage 2
Join Date: Sep 2009
Posts: 41
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Am gasit kit ul de ambreiaj la 800 lei.. doar ca nu stiu unde sa-l montez.. ca in sibiu nu am incredere in nimeni la manopera. stiti vreun service pe undeva prin tara unde sa-mi schimb ambreiajul? nr de tel, orice. sunt dispus sa ma deplasez si sa il inlocuiesc.
|
|
|
06-07-10, 17:57
|
#1888
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by Georgel1982
Am gasit kit ul de ambreiaj la 800 lei.. doar ca nu stiu unde sa-l montez.. ca in sibiu nu am incredere in nimeni la manopera. stiti vreun service pe undeva prin tara unde sa-mi schimb ambreiajul? nr de tel, orice. sunt dispus sa ma deplasez si sa il inlocuiesc.
|
eu sunt din iasi , am schimbat consumabile in buzau ulei, filtre discuri frana placute senzori etc iti dau nr de contact , sef grigore nicusor tlf 0765214212 0748 848 963 tel/fax 0238445000
|
|
|
06-07-10, 20:44
|
#1889
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by arni
salutare nu am mai fost de ceva vreme pe forum, cu far cred ca te ajuta M, kit ambreiaj sachs am pus si pe masina 1150 ron, dar atentie pe langa kit mai altele la ambreiaj care costa si trebuie schimbate si alea si costa, dupa sase luni mi a picat pompa de la ambreiaj care ma costat 1200 ron, eu am mai postat pe forum problema mea cu privire la cutia de viteza nu-mi intra, mia raspuns W era problema de la niste shufe de la cutia de viteze pe care le-am rupt eu bineinteles ca am fortato mau costat si alea 1200 ron
dar acum am si eu o problema care ma dispera, apa din portbagaj, nu stiu pe unde intra am lip[it cu banda pe exteriior luneta portierele spate portbagaj stopuri inclusiv ornamementele de pe lateral credeti ma dupa ploile astea am scos cel puti 5 litri de apa nu stiu pe unde vine, acuma stau ca taranu in parcare cu portierele deschise si usuc masina ca sa imbibat si bancheta si buretelede sub ea, trapa nu am , astept un sfat de la voi, cu respect, poate postati niste poze de la brasov,sincer am vrut sa vin dar sunt cu maina in ghips, si mai am de stat 3 saptamani, cu respect P W M care tin forumul
|
MULTUMESC in numele tuturor pt laude Arni
aici am postat cateva poze de la brasov
Last edited by player1; 06-07-10 at 21:04.
|
|
|
07-07-10, 08:48
|
#1890
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
MULTUMESC in numele tuturor pt laude Arni
aici am postat cateva poze de la brasov
|
mersi tare mult pt poze P m-am uitat la ele cred ca jum de ora mi-am bagat si unghia in gat, foarte frumoase, banuiesc ca bijuteria ta e 75 rvr de bistrita
|
|
|
|
|