Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-10, 21:48   #1951
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by inseder View Post
Ms scooby89 si xchris.
Incerc sa rezolv si revin cu solutionarea.

Inca o problema:

Am incarcat cu freon instalatia la un nene si acesta mi-a spus ca nu imi declanseaza ventilatorul din fata de la radiator lucru care ar trebui sa se intample cand pornesc clima. A fost baiat bun si nu mi-a luat bani inca dar m-a trimis la cineva (un electrician) sa incerc sa rezolv problema.

Acum intrebarea mea este :
Este normal ca atunci cand pornesc clima pe 16 grade sa inceapa ventilatorul ala mare din fata sa inceapa sa porneasca ? Si daca da puteti sa imi spuneti posibile erori ce ar putea cauza nepornirea lui ? (am citit ceva pe undeva pe forum despre asa ceva dar nu m-am lamurit deloc)

Help pls.
Si multumesc anticipat de ajutor.
Ventilatorul din fata merge sigur,altfel nu ti-ar face racirea.Sfatul meu este sa mergi la un tester pt ca am impresia ca ai oi problema pe partea electrica .Compresorul iti pleaca?Iti da aer?Problema la Clima e mai complexa decat pare !BTW, Ventilatorul'cu Clima in regim de vara trebuie sa porneasca in momentul in care o pornesti!Imi trebuie mai multe detalii daca poti !Scuze de ortografie,dar sunt pe Mobil si telefonul isi cam faca de cap singur
Bafta!
xchris is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 21:49   #1952
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Ms mult.
Revin cu solutia, maine ma duc la electrician.

Revin :

Asa mi s-a zis ca el (ventilatorul) functioneaza ca altfel mi-ar fierbe apa.
Compresorul merge.
Aerul rece vine in masina (chiar foarte ok).
Singura problema e ca nefunctionand ventilatorul se ajunge la presiune mare in sistemul de racire care poate cauza probleme mari.

Last edited by inseder; 21-07-10 at 21:57.
inseder is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 21:57   #1953
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Am omis...
Clima are vreo 3 senzori,unul de pesiune,unul de temperatura si inca unul de nu mai stiu ce .-instalatia are In afara de freon si un ulei special.Daca nenea ala de ti-a schimbat freonul e genul de frigotehnist,totu ce ti-a facut e inutil...
xchris is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 22:02   #1954
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by xchris View Post
Am omis...
Clima are vreo 3 senzori,unul de pesiune,unul de temperatura si inca unul de nu mai stiu ce .-instalatia are In afara de freon si un ulei special.Daca nenea ala de ti-a schimbat freonul e genul de frigotehnist,totu ce ti-a facut e inutil...
Poti explica putin?
inseder is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 22:14   #1955
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by inseder View Post
Ms scooby89 si xchris.
Incerc sa rezolv si revin cu solutionarea.

Inca o problema:

Am incarcat cu freon instalatia la un nene si acesta mi-a spus ca nu imi declanseaza ventilatorul din fata de la radiator lucru care ar trebui sa se intample cand pornesc clima. A fost baiat bun si nu mi-a luat bani inca dar m-a trimis la cineva (un electrician) sa incerc sa rezolv problema.

Acum intrebarea mea este :
Este normal ca atunci cand pornesc clima pe 16 grade sa inceapa ventilatorul ala mare din fata sa inceapa sa porneasca ? Si daca da puteti sa imi spuneti posibile erori ce ar putea cauza nepornirea lui ? (am citit ceva pe undeva pe forum despre asa ceva dar nu m-am lamurit deloc)

Help pls.
Si multumesc anticipat de ajutor.
daca clima e pe 16 grade si e pornita (verifica sa nu fie pe "ECON") ventilatorul trebuie sa porneasca pe viteza 1

ventilatorul nu se va invarti daca:

-are cel putin un carbune consumat
-relelul de viteza 1 este defect
-rezistenta de limitare este stapunsa

astea sunt cele mai frecvente. mai sunt si altele(sigurante,fire interupte etc)

ca sa vezi cum se verifica ventilatorul punandu l direct la baterie citeste postul #1847 si mai departe. Punk3r a avut aceasta problema si a rezovat o

sunt multe de explicat si vad ca sunt unii ce si dau cu parerea fara sa stie exact despre ce e vorba pe acolo

in cazul in care ventilatorul nu porneste clima va functiona dar freonul nu va fi condensat in radiatorul din fata si presiunea in circuitul de inalta va creste continuu existand pericolul sa cedeze o componenta a inst de clima (cea mai slaba)
(cu ajutorul fluxului de aer indus de ventilator sau cand masina este in miscare vaporii de freon se transforma in lichid si trec prin conducta de inalta presiune in radiatorul din spate unde din nou se vaporizeaza racind aerul ce intra in habitaclu suflat de blower fan, apoi vaporii vin din nou in radiaturul din fata prin conducta de joasa presiune unde vor fi condensati. de aceea daca msina este in stationare cu clima pornita, ca sa nu creasca presiunea trebuie sa functineze ventilatorul)

motorul pastraza cu ajutorul termostatului in mers o temperatura constanta de 89 de grade radiatorul fiind racit de fluxul de aer ce intra cand masina este in mers.la 100 de grade ventialrorul ar trebui sa cupleze pe treapta 1. daca te uiti mai inapoi cu 10-20 de pagini ai toate explicatiile bazate pe experienta si documentate in detaliu

rog amatorii de dat cu parerea nu incurcati omul
multumesc
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 21-07-10 at 22:35.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 22:33   #1956
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ms mult.
inseder is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 22:48   #1957
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
daca clima e pe 16 grade si e pornita (verifica sa nu fie pe "ECON") ventilatorul trebuie sa porneasca pe viteza 1

ventilatorul nu se va invarti daca:

-are cel putin un carbune consumat
-relelul de viteza 1 este defect
-rezistenta de limitare este stapunsa

astea sunt cele mai frecvente. mai sunt si altele(sigurante,fire interupte etc)

ca sa vezi cum se verifica ventilatorul punandu l direct la baterie citeste postul #1847 si mai departe Punk3r a avut aceasta problema si a rezovat o

sunt multe de explicat si vad ca sunt unii ce si dau cu parerea fara sa stie exact despre ce e vorba pe acolo

in cazul in care ventilatorul nu porneste clima va functiona dar freonul nu va fi condensat in radiatorul din fata (cu ajutorul fluxului de aer indus de ventilator sau cand masina este in miscare vaporii de freon se transforma in lichid si trec prin conducta de inalta presiune in radiatorul din spate unde din nou se vaporizeaza racind aerul ce intra in habitaclu suflat de blower fan)si presiunea in circuitul de inalta va creste continuu existand pericolul sa cedeze o compenenta a inst de clima (cea mai slaba)

motorul pastraza cu ajutorul termostatului in mers o temperatura constanta de 89 de grade radiatorul fiind racit de fluxul de aer ce intra cand masina este in mers.la 100 de grade ventialrorul ar trebui sa cupleze pe treapta 1. daca te uiti mai inapoi cu 10-20 de pagini ai toate explicatiile bazate pe experienta si documentate in detaliu

rog amatorii de dat cu parerea nu incurcati omul
multumesc
Banuiesc ca la mine te refereai legat de amatori...in fine.
1.Sfatul meu a fost de a merge la un tester,nu de a face experiente(costa doar 50 lei)
2.Compresorul NU pleaca daca senzorul de presiune nu vede valoarea exacta a presiunii din instalatie...presiune pe care nu o face punandu-i DOAR freon.
3.NU am vrut sa bag pe nimeni in ceata,am dat doar o explicatie pe intelesul tuturor si un sfat printre randuri, de a merge la un tester.
4.Sunt SI electronist de meserie deci nu cred ca bat campii,incerc sa ajut pe cineva din postura unui simplu utilizator de rover,nu un tehnician.

Am rover 75 de maxim o luna,mi-am rezolvat 70% din probleme singur cu ajutorul vostru si forumului mare de rover/MG(din ce am citit,nu ca mi-ar fi raspuns cineva).
NU vreau sa fac spam,nu vreau sa fac posturi pt ca nu sunt interesat...iar daca cineva are impresia ca ii stirbesc reputatia in acest forum,IMI CER SCUZE.

Last edited by xchris; 21-07-10 at 22:52.
xchris is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 22:59   #1958
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by xchris View Post
Banuiesc ca la mine te refereai legat de amatori...in fine.
1.Sfatul meu a fost de a merge la un tester,nu de a face experiente(costa doar 50 lei)
2.Copresorul NU pleaca daca senzorul de presiune nu vede valoarea exacta a presiunii din instalatie...presiune pe care nu o face punandu-i DOAR freon.
3.NU am vrut sa bag pe nimeni in ceata,am dat doar o explicatie pe intelesul tuturor si un sfat printre randuri, de a merge la un tester.
4.Sunt SI electronist de meserie deci nu cred ca bat campii,incerc sa ajut pe cineva din postura unui simplu utilizator de rover,nu un tehnician.

Am rover 75 de maxim o luna,mi-am rezolvat 70% din probleme singur cu ajutorul vostru si forumului mare de rover/MG.
NU vreau sa fac spam,nu vreau sa fac posturi pt ca nu sunt interesat...iar daca cineva are impresia ca ii stirbesc reputatia in acest forum,IMI CER SCUZE.
apreciez faptul ca ti le rezolvi singur si ca te pricepi la electronica

ventilatorul nu are a face cu pornitul compresorului, acesta porneste si fara freon in instalatie (ventilatorul)

incearca sa studiezi problema indeaproape, una e sa te pricepi si sa te gandeasti ce ar putea fi si alta e sa fi trecut prin asta si sa fi studiat indeaproape tot ce tine de instalatia asta

nu e nevoie de nici un tester

nu are rost sa ti ceri scuze,imi cer eu daca te am jignit cu ceva
player1 is offline   Reply With Quote
Old 21-07-10, 23:28   #1959
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
apreciez faptul ca ti le rezolvi singur si ca te pricepi la electronica

ventilatorul nu are a face cu pornitul compresorului, acesta porneste si fara freon in instalatie (ventilatorul)

incearca sa studiezi problema indeaproape, una e sa te pricepi si sa te gandeasti ce ar putea fi si alta e sa fi trecut prin asta si sa fi studiat indeaproape tot ce tine de instalatia asta

nu e nevoie de nici un tester

nu are rost sa ti ceri scuze,imi cer eu daca te am jignit cu ceva
Ce stiu sigur si am trecut de astfel de faze,recomand cu caldura.
Am obsevat ca tu te documentezi mult inainte de a posta,dar sunt foarte putini care inteleg termeni tehnici.Ce nu stiu ,RECOMAND inainte apoi ofer principiu de functionare in mare,fara a da detalii prea multe...tocmai pt a nu da idei.
Din posturile voastre am reusit sa-mi rezolv cam toate problemele,dar eu stiu termenii tehnici,majoritatea NU!La ora actiuala multi mecanici stiu,putini cunosc!Foarte multi dau bani aiurea si se plimba din service in service.
Recomand tuturor ,la Rover 75 sau alte modele,sa nu faca lucru de mantuiala.Ultima masina pe care am avut-o a fost Chevy Captiva noua.Roverul ma unge la suflet.Nu merge cu carpeala,e pacat.Piesele nu sunt foarte scumpe,cine are Rover stie despre ce vorbesc,iar cum spunea cineva cu cateva posturi inainte,la placute,eu le-am pus toate inclusiv ferodourile de la frana de mana cu tot cu senzori.Au costat 400 ron toate(fara cei 2 senzori cumparati aiurea,dar nici vanzatorul nu stia cati am),dar cand se vor duce,stiu ca nu mai desfac iar masina,alti bani la mecanic,alte cheltuieli...Freonul l-am schimbat la un service specializat si a costat 150 lei,dar a facut-o asa cum trebuie.Iar prima data am fost la un tester care mi-a scos toate erorile,de la motoare VIS pana la ABS,etc.Am sa va mai povestesc in timp,am sa va pun si poze,cum am luat-o si cum arata acum.
Sper sa nu supar pe nimeni ,din nou.

Apropos de ventilator,am vazut postul cu rezistenta si sigur in acel caz,a fost de acolo,dar la mine la 16 grade pleaca pe turatie maxima in momentul in care dau drumul la clima(cum o pornesc pleaca ventilatorul la 34 grade afara).La ECO stiu ca nu pleaca clima(poate gresesc...).Luand-o logic,turatie mai mare nu cred sa aiba,ca altfel isi va lua zborul masina daca exista si a 2-a sau a 3-a turatie,sau e defect la mine...sau este un senzor(sau chiar ECU) care-i da turatia la ventilator in functie de temperatura de afara si-l asociaza la viteza respectiva.Poate nu merge viteza 1 dar sigur ii merge a 2-a sau a 3-a (daca are 3),am sa ma documentez ca am cartea de service.Altfel nu i-ar racii apa.

BR

Last edited by xchris; 21-07-10 at 23:50. Reason: Completari...
xchris is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 00:04   #1960
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by xchris View Post
Ce stiu sigur si am trecut de astfel de faze,recomand cu caldura.
Am obsevat ca tu te documentezi mult inainte de a posta,dar sunt foarte putini care inteleg termeni tehnici.Ce nu stiu ,RECOMAND inainte apoi ofer principiu de functionare in mare,fara a da detalii prea multe...tocmai pt a nu da idei.
Din posturile voastre am reusit sa-mi rezolv cam toate problemele,dar eu stiu termenii tehnici,majoritatea NU!La ora actiuala multi mecanici stiu,putini cunosc!Foarte multi dau bani aiurea si se plimba din service in service.
Recomand tuturor ,la Rover 75 sau alte modele,sa nu faca lucru de mantuiala.Ultima masina pe care am avut-o a fost Chevy Captiva noua.Roverul ma unge la suflet.Nu merge cu carpeala,e pacat.Piesele nu sunt foarte scumpe,cine are Rover stie despre ce vorbesc,iar cum spunea cineva cu cateva posturi inainte,la placute,eu le-am pus toate inclusiv ferodourile de la frana de mana cu tot cu senzori.Au costat 400 ron toate(fara cei 2 senzori cumparati aiurea,dar nici vanzatorul nu stia cati am),dar cand se vor duce,stiu ca nu mai desfac iar masina,alti bani la mecanic,alte cheltuieli...Freonul l-am schimbat la un service specializat si a costat 150 lei,dar a facut-o asa cum trebuie.Iar prima data am fost la un tester care mi-a scos toate erorile,de la motoare VIS pana la ABS,etc.Am sa va mai povestesc in timp,am sa va pun si poze,cum am luat-o si cum arata acum.
Sper sa nu supar pe nimeni ,din nou.

Apropos de ventilator,am vazut postul cu rezistenta si sigur in acel caz,a fost de acolo,dar la mine la 16 grade pleaca pe turatie maxima in momentul in care dau drumul la clima(cum o pornesc pleaca ventilatorul la 34 grade afara).La ECO stiu ca nu pleaca clima(poate gresesc...).Luand-o logic,turatie mai mare nu cred sa aiba,ca altfel isi va lua zborul masina daca exista si a 2-a sau a 3-a turatie,sau e defect la mine...sau este un senzor(sau chiar ECU) care-i da turatia la ventilator in functie de temperatura de afara si-l asociaza la viteza respectiva.Poate nu merge viteza 1 dar sigur ii merge a 2-a sau a 3-a (daca are 3),am sa ma documentez ca am cartea de service.Altfel nu i-ar racii apa.

BR
nu se supara nimeni daca pui poze, n ar avea motiv

senzorii care maresc turatia la ventilatorului sunt:
cel de temperatura a antigelului
si senzorul de presiune de pe conducta de inalta presiune de la clima

si numai in anumite situatii. initial tre sa porneasca pe prima viteza

Last edited by player1; 22-07-10 at 00:12.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 09:14   #1961
phunk3r

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu se supara nimeni daca pui poze, n ar avea motiv

senzorii care maresc turatia la ventilatorului sunt:
cel de temperatura a antigelului
si senzorul de presiune de pe conducta de inalta presiune de la clima

si numai in anumite situatii. initial tre sa porneasca pe prima viteza
Salutare tuturor!

daca problema se manifesta ca la mine (nu porneste ventialtorul pe treapta 1 cand pornesti clima) atunci problema exact cum a spus si Player1 poate veni din cele 3 locuri.
1. releul de viteza mica din cutia din dreapta radiatorului
2. ce a fost la mine, rezistenta (daca ventilatorul e cu 2 viteze, se poate vedea cu ochiul liber este in partea superioara dreapta a ventilatorului, in spatele palelor) lucru care se poate verifica punand un cablu care sa "sara" rezistenta, player 1 are un post cateva pagini in spate mult mai detaliat despre aceasta operatiune.
3. ceva defect la ventilator, carbuni, etc...

In cazul meu a fost, cred ca cea mai simpla si utin costisitoare problema, aceaaa rezistenta... am vobit cu Marcel tot de aici de pe forum de la care am achizitionat acea rezistenta "de aur" si merge perfect.


In alta ordine de idei putina publicitate (ca merita), ieri m-am intalnit cu Marcel si mi-am facut o diagnoza completa! recomand cu foarte mare caldura atat pe Marcel cat, mai ales singurul tester T4 din RO. Marcel este foarte amabil si a stat cu mine pana m-am lamurit cu absolut tot, pe langa diagnoza propriuzisa mi-am schimbat si anumite setari la masina (geamuri inchidere... etc...) si deasemenea pot sa ma declar fericitul posesor al unui ROver 75 fara probleme care a mai primit un bonus si anume, pentru o suma modica 15 caluti in plus, ajungand acum la cei 131 bine meritati.

P.S.: daca mai aveti intrebari referitoare la clima va stau cu cea mai mare placere la dispozitie, eu am stat cateva luni bune pana i-am dat de cap si nu as vrea sa mai pateasca nimeni asa ceva...
phunk3r is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 10:00   #1962
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by phunk3r View Post
Salutare tuturor!

daca problema se manifesta ca la mine (nu porneste ventialtorul pe treapta 1 cand pornesti clima) atunci problema exact cum a spus si Player1 poate veni din cele 3 locuri.
1. releul de viteza mica din cutia din dreapta radiatorului
2. ce a fost la mine, rezistenta (daca ventilatorul e cu 2 viteze, se poate vedea cu ochiul liber este in partea superioara dreapta a ventilatorului, in spatele palelor) lucru care se poate verifica punand un cablu care sa "sara" rezistenta, player 1 are un post cateva pagini in spate mult mai detaliat despre aceasta operatiune.
3. ceva defect la ventilator, carbuni, etc...

In cazul meu a fost, cred ca cea mai simpla si utin costisitoare problema, aceaaa rezistenta... am vobit cu Marcel tot de aici de pe forum de la care am achizitionat acea rezistenta "de aur" si merge perfect.


In alta ordine de idei putina publicitate (ca merita), ieri m-am intalnit cu Marcel si mi-am facut o diagnoza completa! recomand cu foarte mare caldura atat pe Marcel cat, mai ales singurul tester T4 din RO. Marcel este foarte amabil si a stat cu mine pana m-am lamurit cu absolut tot, pe langa diagnoza propriuzisa mi-am schimbat si anumite setari la masina (geamuri inchidere... etc...) si deasemenea pot sa ma declar fericitul posesor al unui ROver 75 fara probleme care a mai primit un bonus si anume, pentru o suma modica 15 caluti in plus, ajungand acum la cei 131 bine meritati.

P.S.: daca mai aveti intrebari referitoare la clima va stau cu cea mai mare placere la dispozitie, eu am stat cateva luni bune pana i-am dat de cap si nu as vrea sa mai pateasca nimeni asa ceva...
OK.

Dar niste intrebari inainte sa umblu :

1) releu asta de zici ca se afla in partea dreapta a radiatorului nu este in cutia cu sigurante acolo langa baterie ? sau e altceva ?

2) rezistenta se poate observa si fara sa dau bara fata jos ? nu de alta da e cam greut din cate am mai citit pe net.

3) este posibil sa fie defect ventilatorul ? nu mi-ar fi fiert apa ?

Ms mult de tot.


Si inca ceva cum contactez si eu pe domnul Marcel?
inseder is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 10:17   #1963
phunk3r

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by inseder View Post
OK.

Dar niste intrebari inainte sa umblu :

1) releu asta de zici ca se afla in partea dreapta a radiatorului nu este in cutia cu sigurante acolo langa baterie ? sau e altceva ?

2) rezistenta se poate observa si fara sa dau bara fata jos ? nu de alta da e cam greut din cate am mai citit pe net.

3) este posibil sa fie defect ventilatorul ? nu mi-ar fi fiert apa ?

Ms mult de tot.


Si inca ceva cum contactez si eu pe domnul Marcel?
Salut,

1. la rover 75 sunt relee si sigurante in cel putin 3 locuri... cele de langa baterie sunt cele mai comune... mai ai undeva subtorpedou alte releee printre care si pentru pompa de motorina... dar cele care sunt raspunzatoare pentru ventilatorul din fara sunt in corpul radiatorului in partea dreapta.
2. pe rover 75 sunt 2 tipuri de ventilatoare, unul cu 2 viteze, care are si rezistenta despre care vorbeam, si unul cu 3 viteze... daca te uiti cateva pagini mai in spate Player 1 a detaliat aceasta problema inclusiv cu niste poze foarte edificatoare... in principiu daca ai cu 2 viteze, te poti uita prin grila aceea superba cromata in "ochiul din partea dreapta si in spatele palelor trebuie sa vezi o chestie argintie in care intra respectiv iese un fie negru, aceea este faimoasa rezistenta. ca sa testezi daca chiar acea este poti la fel sa te uiti cateva pagini mai in spate la posturile lui player 1 cand explica modul de testare pentru ambele modele de ventilatoare ( cu 2 sau 3 viteze ).

3. pai nu ti-a fiert apa posibil din 2 motive...
a. nu ai mers destul cu masina, nu a avut timp sa se incalzeasca
b. pe la 110 grade porneste ventilatorul pe turatie mare deci daca nu e si la ala releul ars, sunt sanse destul de mici sa iti fiarba apa, cel mai bine este sa citesti de la pagina 123 incoace si sa vezi discutia dintre mine si player 1, acolo s-ar putea sa gasesti raspuns la problemele tale...

Bafta multa, daca mai e ceva nu ezita sa postezi.

si in legatura cu domnul Marcel, intra aici si vezi ce si cum
http://www.rover-mg.ro/index.php/for...entru-rover-mg

Last edited by phunk3r; 22-07-10 at 10:19.
phunk3r is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 10:46   #1964
i like mg

Stage 3
 
i like mg's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 106
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare la toata lumea. am o problema si as vrea sa stiu daca m-ar putea ajuta cineva,cat de putin as vira volanul,chiar si in mers se aude un zgomot ciudat,la prima vedere ar fi de la pompa de servo mi-a zis cineva.as vrea sa stiu daca a m-ai intampinat cineva asa ceva. precizez ca masina e un zt 190, cu 108.000 km,de altfel n-am m-ai circulat cu ea vreo 6 luni. multumesc anticipat
i like mg is offline   Reply With Quote
Old 22-07-10, 11:10   #1965
phunk3r

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by i like mg View Post
salutare la toata lumea. am o problema si as vrea sa stiu daca m-ar putea ajuta cineva,cat de putin as vira volanul,chiar si in mers se aude un zgomot ciudat,la prima vedere ar fi de la pompa de servo mi-a zis cineva.as vrea sa stiu daca a m-ai intampinat cineva asa ceva. precizez ca masina e un zt 190, cu 108.000 km,de altfel n-am m-ai circulat cu ea vreo 6 luni. multumesc anticipat
Salut, ai verificat daca mai ai lichid in vasul de la servo?
Eu am patit o chestie similara si imi pierdea lichid, solutia a fost sa schimb pompa de servo...
phunk3r is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -