Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-10, 16:09   #2026
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by westwood78 View Post
.....am un rover cdt 2.0 .......scuze ....nu m-am exprimat corect ,ma referea la gaurile de prindere alea din plastic au fost taiate sa poti scoate ventilatorul oricand.......deci ce sa inteleg ...ca ventilatorul meu daca nu a pornit decat dupa ce i sa pus freon si nu porneste la peste 100 grade cu clima oprita e stricat?....mentionez ca pe modul econ ,se opreste, dar nu am verificat daca mai porneste.....el se opreste si atunci cand opresc clima deci nu merge in continuu....
nu mi dau seama despre ce gauri de prindere din plastic vorbesti

daca porneste cand pornesti clima si se opreste cand comuti pe "econ" sau o opresti atunci nu e stricat
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 31-07-10 at 16:17.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 16:41   #2027
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu mi dau seama despre ce gauri de prindere din plastic vorbesti

daca porneste cand pornesti clima si se opreste cand comuti pe "econ" sau o opresti atunci nu e stricat
dar cum e cu vitezele ?.....numai stiu cate fire intra in motor dar cert este ca are 2 relee un mic si unul mare vorbesc de de carcasa ventilatorului sant gaurile de prindere care odata ce lai dat jos (ventilatorul) casa iti fie usor la a doua interventie trebuie sa tai din plasticul carcasei .....parca sant niste imagina pe aici pe undeva.......si inca ceva ....are ceva daca la releul mic care fusese ars nu am pus di cel original ...am pun unul de 12v 30amp. dar unul clasic care avea 5 pini in loc de 4 si mecanicul mi l-a pus asa ...
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 16:53   #2028
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by westwood78 View Post
dar cum e cu vitezele ?.....numai stiu cate fire intra in motor dar cert este ca are 2 relee un mic si unul mare vorbesc de de carcasa ventilatorului sant gaurile de prindere care odata ce lai dat jos (ventilatorul) casa iti fie usor la a doua interventie trebuie sa tai din plasticul carcasei .....parca sant niste imagina pe aici pe undeva.......si inca ceva ....are ceva daca la releul mic care fusese ars nu am pus di cel original ...am pun unul de 12v 30amp. dar unul clasic care avea 5 pini in loc de 4 si mecanicul mi l-a pus asa ...
daca ai un id de mess ...mai vb. acolo...merci ...
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 16:54   #2029
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu mi dau seama despre ce gauri de prindere din plastic vorbesti

daca porneste cand pornesti clima si se opreste cand comuti pe "econ" sau o opresti atunci nu e stricat
ECT (Engine Coolant Temperature sensor) senzorul de temperatura al lichidului de racire (antigel) trimite informatia spre ECM (Engine Control Module) care o proceseaza iar la 100 de grade inchide circuitul elctroventilatorului dand comanda releului principal din cutia cu relee din compartimentul motorului acesta actionand relul de viteza 1 al ventilatorului

daca in modul diagnostic computerul iti recunoaste valoarea de 100 de grade, adica o afiseaza la un moment dat pe diplay ul din bord atunci problema ar putea fi oriunde pe circuitul dintre ECT si ECM sau dintre ECM si releul principal. pe circuitul dintre releul principal si electroventilator e exclus pt ca ai spus ca acesta porneste cand pornesti clima.

sunt aproape sigur ca nu ai inteles mare lucru dar e foarte mult de explicat si ce spun eu aici e doar o presupunere pt ca nu am masina in fata sa o pot verifica pas cu pas

am postat schema electrica cu niste explicatii:
am marcat senzorul de temperatura de la motor
ECM
releul principal
cutia cu relee alventilatorului
ventilatorul

cercurile rosii indica mufe de pe circuit care ar putea avea contact imperfect

linia mov care am facut o intentionat stramba pt anu fi confundata cu vreun conductor (fir electric) indica sensul informatiei de la senzor la ecm simai departe

daca ai inteles sau nu ceva spune mi

pe scurt, eu suspectez o intrerupere pecircuitul electricde la ECM la releul principal

as putea foarte bine gresi
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	schema_electrica_ventilator_rover_75_cdt_explicatie.JPG
Views:	109
Size:	95.3 KB
ID:	1590635  

Last edited by player1; 31-07-10 at 17:00.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 16:57   #2030
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
nu mi dau seama despre ce gauri de prindere din plastic vorbesti

daca porneste cand pornesti clima si se opreste cand comuti pe "econ" sau o opresti atunci nu e stricat
aaa.....si inca ceva ,era sa uit....e normal sa oscileze turometrul cand e pe liber ...cand merge clima si implicit ventilatorul.....
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 17:04   #2031
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
ECT (Engine Coolant Temperature sensor) senzorul de temperatura al lichidului de racire (antigel) trimite informatia spre ECM (Engine Control Module) care o proceseaza iar la 100 de grade inchide circuitul elctroventilatorului dand comanda releului principal din cutia cu relee din compartimentul motorului acesta actionand relul de viteza 1 al ventilatorului

daca in modul diagnostic computerul iti recunoaste valoarea de 100 de grade, adica o afiseaza la un moment dat pe diplay ul din bord atunci problema ar putea fi oriunde pe circuitul dintre ECT si ECM sau dintre ECM si releul principal. pe circuitul dintre releul principal si electroventilator e exclus pt ca ai spus ca acesta porneste cand pornesti clima.

sunt aproape sigur ca nu ai inteles mare lucru dar e foarte mult de explicat si ce spun eu aici e doar o presupunere pt ca nu am masina in fata sa o pot verifica pas cu pas

am postat schema electrica cu niste explicatii:
am marcat senzorul de temperatura de la motor
ECM
releul principal
cutia cu relee alventilatorului
ventilatorul

cercurile rosii indica mufe de pe circuit care ar putea avea contact imperfect

linia mov care am facut o intentionat stramba pt anu fi confundata cu vreun conductor (fir electric) indica sensul informatiei de la senzor la ecm simai departe

daca ai inteles sau nu ceva spune mi
in mare am inteles......in modul "test" am ajuns la 104 grade si ventilatorul nu a pornit cu clima oprita...deci ar putea fii chestea cu contacte imperfecte pe circuit.....
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 17:19   #2032
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by westwood78 View Post
in mare am inteles......in modul "test" am ajuns la 104 grade si ventilatorul nu a pornit cu clima oprita...deci ar putea fii chestea cu contacte imperfecte pe circuit.....
sunt 4 conectori (mufe) care trebuiesc verificati
C0019 pinul 2
C0576 pinul 9
C0603 pinul 9
C0331 pinul 4
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	schema_electrica_ventilator_rover_75_explicatie2_cdt.JPG
Views:	60
Size:	69.6 KB
ID:	1590676   Click image for larger version

Name:	C0019.JPG
Views:	149
Size:	60.9 KB
ID:	1590685   Click image for larger version

Name:	C0331.JPG
Views:	138
Size:	87.2 KB
ID:	1590686  

Click image for larger version

Name:	C0576.JPG
Views:	106
Size:	76.8 KB
ID:	1590687   Click image for larger version

Name:	C0603.JPG
Views:	101
Size:	72.0 KB
ID:	1590688  

Last edited by player1; 31-07-10 at 17:31.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 17:23   #2033
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
ECT (Engine Coolant Temperature sensor) senzorul de temperatura al lichidului de racire (antigel) trimite informatia spre ECM (Engine Control Module) care o proceseaza iar la 100 de grade inchide circuitul elctroventilatorului dand comanda releului principal din cutia cu relee din compartimentul motorului acesta actionand relul de viteza 1 al ventilatorului

daca in modul diagnostic computerul iti recunoaste valoarea de 100 de grade, adica o afiseaza la un moment dat pe diplay ul din bord atunci problema ar putea fi oriunde pe circuitul dintre ECT si ECM sau dintre ECM si releul principal. pe circuitul dintre releul principal si electroventilator e exclus pt ca ai spus ca acesta porneste cand pornesti clima.

sunt aproape sigur ca nu ai inteles mare lucru dar e foarte mult de explicat si ce spun eu aici e doar o presupunere pt ca nu am masina in fata sa o pot verifica pas cu pas

am postat schema electrica cu niste explicatii:
am marcat senzorul de temperatura de la motor
ECM
releul principal
cutia cu relee alventilatorului
ventilatorul

cercurile rosii indica mufe de pe circuit care ar putea avea contact imperfect

linia mov care am facut o intentionat stramba pt anu fi confundata cu vreun conductor (fir electric) indica sensul informatiei de la senzor la ecm simai departe

daca ai inteles sau nu ceva spune mi

pe scurt, eu suspectez o intrerupere pecircuitul electricde la ECM la releul principal

as putea foarte bine gresi
asta este cutia de relee de la mine... cred ca-i cu 2 viteze.....dar eu nu am rezistenta aceea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	072710165640.jpg
Views:	103
Size:	263.9 KB
ID:	1590677  
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 17:34   #2034
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by westwood78 View Post
asta este cutia de relee de la mine... cred ca-i cu 2 viteze.....dar eu nu am rezistenta aceea
da, e cu doua viteze
poate a fost eliminata din circuit. merge si fara

am postat mai sus ce sa verifici exact ca sa fie mai simplu si sa le poti elimina pe rand pe fiecare
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 18:03   #2035
westwood78

Stage 1
 
westwood78's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 13
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
sunt 4 conectori (mufe) care trebuiesc verificati
C0019 pinul 2
C0576 pinul 9
C0603 pinul 9
C0331 pinul 4
iti foarte multumesc...sper sa ma ajute ......si daca mai ceva nelamuriri am sa te contactez....mersi incaodata...poate imi dai un id de mess....sa vb acolo
westwood78 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 18:25   #2036
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by westwood78 View Post
iti foarte multumesc...sper sa ma ajute ......si daca mai ceva nelamuriri am sa te contactez....mersi incaodata...poate imi dai un id de mess....sa vb acolo
daca spui ca nu mai ai rezistenta si e cu 2 viteze ma tem sa nu fie cumva modificat circuitul electroventilatorului in asa fel incat sa nu porneasca in momentul cand primeste comanda de la releul principal la 100 de grade

Last edited by player1; 31-07-10 at 18:32.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 19:36   #2037
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Pentru rover 75 cdt 2001 cati litri de ulei(motor) trebuie ?
Si este bun 10-40 b4 ?
inseder is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 20:36   #2038
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by inseder View Post
Pentru rover 75 cdt 2001 cati litri de ulei(motor) trebuie ?
Si este bun 10-40 b4 ?
6,75 litri in carte. mie mi au intrat putin peste 6 litri dupa scurgerea completa

10w-40 e bun
cartea zice A3 sau B3
player1 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 20:41   #2039
inseder

Stage 2
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 34
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
6,75 litri in carte. mie mi au intrat putin peste 6 litri dupa scurgerea completa

10w-40 e bun
cartea zice A3 sau B3
Ms. Sper sa fie bun si ala ca am cumparat deja.
inseder is offline   Reply With Quote
Old 02-08-10, 13:02   #2040
Maryus84

Stage 1
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 18
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Buna tuturor.Am o problema la roverul meu 2.0 benzina la frane si mai exact cand calc pedala de frana se aude ca un huruit sau un scartzait gros,nu stiu exact cum sa i zic acelui sunet si atunci prind foarte prost franele,se aprinde si acel bec rosu cu semnul exclamarii care este aprins si cand este frana de mana ridicata si sta aprins becul abs dar numai dupa ce rulez putin se aprinde.Cel mai des se intampla treaba asta dupa ce plec de pe loc adica la rece.Un mecanic mi a zis ca ar fi discurile,au ceva uzura discurile dar nu sunt foarte rele.
Maryus84 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -