Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
22-02-10, 08:54
|
#1576
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 38
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
e normal ca informatia sa treaca prin ECU, altfel nu vad cum ar putea fi procesata. ceasul analogic arata nivelul de combustibil din rezervor,la un moment dat.(0-empty, 1 -full) nu face media.nici cel de la apa nu face media (exista o un interval de temparatura -cateva zeci de grade- in care acul ceasului sta la pozitia orizontala. cand temperatura depaseste un anumit nivel (115 grade celsius)acul urca. s a mai discutat pe forum despre asta-pagina 83 postul #1240) dar sa nu deviem de la subect. da, trece prin ECU si nu e pe acelasi principiu. cel de la lichidul de racire e cu senzor de temperatura iar cel din rezervor indica valoarea pe ceas proportional cu nivelul la care sta plutitorul
|
si ce problema poate sa fie ? am scos pompa de benzina , am verificat plutitorul , i-am curatat contactele si am facut proba miscand plutitorul cu mana . Ciudat e ca in bord nu se misca acul.
|
|
|
22-02-10, 15:26
|
#1577
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by cvbv
si ce problema poate sa fie ? am scos pompa de benzina , am verificat plutitorul , i-am curatat contactele si am facut proba miscand plutitorul cu mana . Ciudat e ca in bord nu se misca acul.
|
teoretic ar trebui sa se miste si acul. banuiesc ca ai facut proba cu contactul pus...
dupa ce alimentezi se vede pe ceas vreo diferenta sau acul sta acolo la sfert cum spuneai?
|
|
|
22-02-10, 16:27
|
#1578
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by cvbv
si ce problema poate sa fie ? am scos pompa de benzina , am verificat plutitorul , i-am curatat contactele si am facut proba miscand plutitorul cu mana . Ciudat e ca in bord nu se misca acul.
|
plutitorii (2-aflati pe cele doua parti ale rezervorului) controleaza doi rezistori variabili legati in serie care transmit semnale catre panoul de bord
Un rezistor variabil este un rezistor a cărui rezistenţă electrică poate fi ajustată prin deplasarea mecanică a unui contact electric intermediar; cel mai adesea rezistoarele de acest tip au trei terminale: capetele rezistorului (īntre care rezistenţa este maximă şi constantă) şi conexiunea la contactul mobil.
Īn circuit, rolul rezistorului poate fi:
producerea tensiunii dorite īntre două puncte din circuit;
producerea curentului dorit printr-o altă piesă a circuitului;
divizarea unei tensiuni īntr-un raport fix (circuit divizor de tensiune);
terminarea unei linii de transmisie.
contactul mobil este contactul plutitorului iar tensiunea creeata este transmisa ceasului din bord. s ar putea ca acolo sa fie defectiunea.nu sunt sigur. e doar un sfat
|
|
|
22-02-10, 18:04
|
#1579
|
Stage 2
Join Date: Sep 2005
Posts: 36
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
player1 ms de sfat doar ca ,pan la urma problema se reduce doar la cilindru master ,dupa documentari si intrebari puse in stanga si dreapta ,am verificat si intradevar langa pedala de ambreiaj sunt urme de lichid ,pesemne scurse ,acum intrebarea e , as putea sa schimb doar garniturile ,nu tot cilindru sa scap de o cheltuiala consistenta ,si daca ar fii indicat sa ma inham sa il dau jos (tinand cont ca am 2 maini stangi :P) ...sugestii indicatii .mii de multumiri
|
|
|
22-02-10, 21:52
|
#1580
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 38
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
plutitorii (2-aflati pe cele doua parti ale rezervorului) controleaza doi rezistori variabili legati in serie care transmit semnale catre panoul de bord
Un rezistor variabil este un rezistor a cărui rezistenţă electrică poate fi ajustată prin deplasarea mecanică a unui contact electric intermediar; cel mai adesea rezistoarele de acest tip au trei terminale: capetele rezistorului (īntre care rezistenţa este maximă şi constantă) şi conexiunea la contactul mobil.
Īn circuit, rolul rezistorului poate fi:
producerea tensiunii dorite īntre două puncte din circuit;
producerea curentului dorit printr-o altă piesă a circuitului;
divizarea unei tensiuni īntr-un raport fix (circuit divizor de tensiune);
terminarea unei linii de transmisie.
contactul mobil este contactul plutitorului iar tensiunea creeata este transmisa ceasului din bord. s ar putea ca acolo sa fie defectiunea.nu sunt sigur. e doar un sfat
|
singurul acces in rezervor e locul prin care intra pompa . de altfel si plutitorul e montat tot pe corpul pompei . Nu prea imi dau seama unde ar putea fi celalalt plutitor . Cu contactul pus , miscand de plutitor nu se schimba pozitia acului in bord - indica 1/2 tot timpul . Dupa ce am montat pompa la loc si am pus contactul , acul indica 3/4 adica real . de atunci am facut ceva km si acul scade asa cum e si normal . Voi incerca sa merg pana aproape de gol sa vad daca mai apare indicatia gresita ....
|
|
|
23-02-10, 15:16
|
#1581
|
Stage 1
Join Date: Jan 2010
Posts: 16
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Va salut domnilor!In speranta ca pot ajuta pe cineva va spun ca tocmai am cumparat un rover 214si fara acte pentru dezmembrat am folosit din el ce am avut eu nevoie si mai am o multitudine de piese asa ca daca cineva are nevoie d ceva sa lase un mesaj si daca pot il ajut cu placere.Toate bune!
|
|
|
24-02-10, 09:51
|
#1582
|
Stage 2
Join Date: Oct 2009
Posts: 45
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by mihalachiv
Va salut domnilor!In speranta ca pot ajuta pe cineva va spun ca tocmai am cumparat un rover 214si fara acte pentru dezmembrat am folosit din el ce am avut eu nevoie si mai am o multitudine de piese asa ca daca cineva are nevoie d ceva sa lase un mesaj si daca pot il ajut cu placere.Toate bune!
|
salut lasa si tu un ID de mes un nr de tel ceva .. de unde esti..?
|
|
|
24-02-10, 11:54
|
#1583
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by cvbv
singurul acces in rezervor e locul prin care intra pompa . de altfel si plutitorul e montat tot pe corpul pompei . Nu prea imi dau seama unde ar putea fi celalalt plutitor . Cu contactul pus , miscand de plutitor nu se schimba pozitia acului in bord - indica 1/2 tot timpul . Dupa ce am montat pompa la loc si am pus contactul , acul indica 3/4 adica real . de atunci am facut ceva km si acul scade asa cum e si normal . Voi incerca sa merg pana aproape de gol sa vad daca mai apare indicatia gresita ....
|
sa speram ca si a revenit. poate te ajuta pozele acestea
Last edited by player1; 24-02-10 at 11:58.
|
|
|
25-02-10, 09:24
|
#1584
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 38
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
sa speram ca si a revenit. poate te ajuta pozele acestea
|
aceasta descriere tehnica se aplica si la motorul 1.8i?
intreb pentru ca eu cand am scos pompa nu am vazut alt cablaj care sa mearga in partea cealalta a rezervorului pt un al doilea plutitor .
|
|
|
25-02-10, 11:08
|
#1585
|
Stage 1
Join Date: Jan 2010
Posts: 16
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
id-ul de mess este:mihalachiv iar la telefon ma poti gasi la nr 0740261409.salutari
|
|
|
25-02-10, 11:38
|
#1586
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by cvbv
aceasta descriere tehnica se aplica si la motorul 1.8i?
intreb pentru ca eu cand am scos pompa nu am vazut alt cablaj care sa mearga in partea cealalta a rezervorului pt un al doilea plutitor .
|
asta este poza rezervorului de benzinar 1.8 . nu asa arata si rezervorul tau?
1 supapa plutitor stanga
2 supapa plutitor dreapta
oare sa aiba doar un flotor si doaua supape? atunci rezervorul pt diesel de ce ar avea 2 plutitori? asa arata cartea. eu am diesel
Last edited by player1; 25-02-10 at 11:46.
|
|
|
26-02-10, 19:32
|
#1587
|
Stage 1
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
bun. eu tot nu pricep cum de am schimbat amortizoarele pe spate si tot nu mi se pare in regula. am fost la un service, mi l-eu comandat ei, pe gaz, ceva nemtesti , la 150 ron bucata, mi le-au montat iar deja dupa o sapt m-am dus inapoi ca cel de pe dreapta imi batea f rau. mentionez ca bataia o auzeam in portbagaj. mi l-au dat jos si mi-au mai pus u saiba in cap si l-au strans mai bine. de ce? nu stiu. dar parca a fost k o perioada. acem, de vreo luna a inceput si cel de pe stamga, am fost, la fel a facut si cu asta. insa degeba,. l-am luat si pe mecanic cu mine in masina sa asculte insa a zis ca e ok. mie nu mi se pare. de ex. cand merg pe linie de tramvai cu dale mai invechite, simt ca imi bate in portbagaj, ca imi da pana si in habitaclu, parca imi da in plasticele de interior, pe spate. nu stiu ce naiba sa mai fac. daca ma duc la cei de la service iar o sa ma imbarlige ca e ok. si eu nu am argumente in fata lor, nu sunt specialist. ce sa fac? or fi amortizoarele de vina? nu se potrivesc pe rover 75? sefa de service a sunat chiar si pe cei de la care a comandat amortizoarele si i s-a raspuns ca nu au avut niciodata probleme. ce sa fac? ce ma sfatuiti? player1 spune ca e normal sa bagi bani sa fie ok. dar , la naiba, m-am saturat. cum am luat-o, de la un "cunoscut" pe "incerdere", fara sa o testez, am constatat ca elecroventilatorul de la clima era ars. l-am schimbat, precum si elicea. bun, am zis asta e, dar apoi au urmat amortizoarele si flansle fata, bieletele. bun, asta a fost. apoi am schimbat o rola intinzatoare, care acum vad ca iar e in neregula. sa nu mai zic de zgaraieturi si chei trase pe ea si gasita atinsa prin parcari. apoi am constatat ca aveam intercoolerul spart, l-am schimbat. mi-am gasit stopul spate stg spart, l-am schimbat. am schimbat scutul motor, se rupsese. mi s-a ars un proiector, l-am schimbat. asta vara am gasit toata partea stanga interior(mocheta) uda. a fost vara, s-a uscat. am curatat cele doau gaurele de sub capota. am zis ca s-a rezolvat. acu,dupa atata zapada iar e fleasca in interior. mocheta e in apa. ce naiba o fi? de curand am schimbat basculele fata si bucsele aferenta, tot imi bate pe fata. plus problema amortizoarelor spate, a suieratului sub capota, a apei in interior. si acum, te intreb, player1, tu cum ai fi in locul meu? multumit de masina ta? incare tot bagi bani si degeaba?
|
|
|
26-02-10, 20:28
|
#1588
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by sylvyano
bun. eu tot nu pricep cum de am schimbat amortizoarele pe spate si tot nu mi se pare in regula. am fost la un service, mi l-eu comandat ei, pe gaz, ceva nemtesti , la 150 ron bucata, mi le-au montat iar deja dupa o sapt m-am dus inapoi ca cel de pe dreapta imi batea f rau. mentionez ca bataia o auzeam in portbagaj. mi l-au dat jos si mi-au mai pus u saiba in cap si l-au strans mai bine. de ce? nu stiu. dar parca a fost k o perioada. acem, de vreo luna a inceput si cel de pe stamga, am fost, la fel a facut si cu asta. insa degeba,. l-am luat si pe mecanic cu mine in masina sa asculte insa a zis ca e ok. mie nu mi se pare. de ex. cand merg pe linie de tramvai cu dale mai invechite, simt ca imi bate in portbagaj, ca imi da pana si in habitaclu, parca imi da in plasticele de interior, pe spate. nu stiu ce naiba sa mai fac. daca ma duc la cei de la service iar o sa ma imbarlige ca e ok. si eu nu am argumente in fata lor, nu sunt specialist. ce sa fac? or fi amortizoarele de vina? nu se potrivesc pe rover 75? sefa de service a sunat chiar si pe cei de la care a comandat amortizoarele si i s-a raspuns ca nu au avut niciodata probleme. ce sa fac? ce ma sfatuiti? player1 spune ca e normal sa bagi bani sa fie ok. dar , la naiba, m-am saturat. cum am luat-o, de la un "cunoscut" pe "incerdere", fara sa o testez, am constatat ca elecroventilatorul de la clima era ars. l-am schimbat, precum si elicea. bun, am zis asta e, dar apoi au urmat amortizoarele si flansle fata, bieletele. bun, asta a fost. apoi am schimbat o rola intinzatoare, care acum vad ca iar e in neregula. sa nu mai zic de zgaraieturi si chei trase pe ea si gasita atinsa prin parcari. apoi am constatat ca aveam intercoolerul spart, l-am schimbat. mi-am gasit stopul spate stg spart, l-am schimbat. am schimbat scutul motor, se rupsese. mi s-a ars un proiector, l-am schimbat. asta vara am gasit toata partea stanga interior(mocheta) uda. a fost vara, s-a uscat. am curatat cele doau gaurele de sub capota. am zis ca s-a rezolvat. acu,dupa atata zapada iar e fleasca in interior. mocheta e in apa. ce naiba o fi? de curand am schimbat basculele fata si bucsele aferenta, tot imi bate pe fata. plus problema amortizoarelor spate, a suieratului sub capota, a apei in interior. si acum, te intreb, player1, tu cum ai fi in locul meu? multumit de masina ta? incare tot bagi bani si degeaba?
|
salut sylvyano. am citit, am cugetat si am ajuns la o concluzie: fiecare dintre defectiunile astea are o cauza si daca schimbi ce trebuie se remediaza. problema ta este ca se intampla toate deoadata sau, ma rog, nu termini bine cu una si apare alta, ce sa mai zic de stopuri sparte si caroserie zgariata, asta e ghinion. dar ca sa vezi ca sunt in aceeasi oala cu tine, in primul rand pentru ca am si eu un 75 iar in al doilea rand toate celelalte ce decurg din asta: am avut si eu radiatorul spart, l am reparat, alternatorul si ala, ornamete si butoane care sareau de la locul lor, s-au rezolvat, pielea de pe scunul pasagerului descusuta, normal s a cusut la loc, becuri inlocuite, pompa de apa si role la cureauna alternatorului am schimbat, apoi a venit termostatul la rand, l am schimbat si pe ala, usile din spate nu se mai deschideau, am desfacut - am reparat, batai la partea din fata , am schibat bucse la brate , bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu, maine schimb bratele de suspensie si capetele de bara, declasatorul de marsarier a murit si ala , l am comandat si o sa l schimb.(de cauciucuri, ulei,alte lichide si filtre nu vorbim) am si eu zgarieturi care necesita revopsire. dar toate astea nu ma fac sa mi pun mainile in cap si sa spun ca nu mai rezist. sunt constient ca o sa mai apara si altele si o sa mai trebuiasca bagati bani in ea (e si normal, doar are 10 ani masina dar la banii astia nu mi trebuie logan nou, nu am nici o satisfactie sa l conduc) daca vreau sa simt satisfactia de a conduce o masina care se face remarcata, o masina cu personalitate...
P.S. daca psihicul poate, fizicul poate
Last edited by player1; 26-02-10 at 20:31.
|
|
|
26-02-10, 20:38
|
#1589
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by workaholic_ro
Solutia de prindere a motorului este comuna, beleaua e la toate modelele. Suportul inferior chiar arata la fel, nu stiu insa daca e 100% identic. De investigat!
Nu se fisureaza, se rupe amortizorul. Edit: probabil ca incepe sa faca figuri cand incepe sa crape, poate ca aici au dreptate mecanicii.
As incerca sa inlocuiesc guma (probabil vulcanizata) cu un cauciuc bicomponent termorezistent care nu imbatraneste. Am unul de duritate mult mai mica decat originalul, asa ca as putea elimina golurile prevazute pentru a da un plus de elasticitate.
Problema e ca n-am gasit inca unul aruncat ca sa fac intai niste teste.
Poza e de la "ei", de altfel scrie pe ea.
|
ai rezolvat problema cu supotul inferior al motorului? cred ca si al meu trebuie schimbat. motorul vibreaza tare la pornire...
multumesc
|
|
|
26-02-10, 20:47
|
#1590
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by sylvyano
bun. eu tot nu pricep cum de am schimbat amortizoarele pe spate si tot nu mi se pare in regula. am fost la un service, mi l-eu comandat ei, pe gaz, ceva nemtesti , la 150 ron bucata, mi le-au montat iar deja dupa o sapt m-am dus inapoi ca cel de pe dreapta imi batea f rau. mentionez ca bataia o auzeam in portbagaj. mi l-au dat jos si mi-au mai pus u saiba in cap si l-au strans mai bine. de ce? nu stiu. dar parca a fost k o perioada. acem, de vreo luna a inceput si cel de pe stamga, am fost, la fel a facut si cu asta. insa degeba,. l-am luat si pe mecanic cu mine in masina sa asculte insa a zis ca e ok. mie nu mi se pare. de ex. cand merg pe linie de tramvai cu dale mai invechite, simt ca imi bate in portbagaj, ca imi da pana si in habitaclu, parca imi da in plasticele de interior, pe spate. nu stiu ce naiba sa mai fac. daca ma duc la cei de la service iar o sa ma imbarlige ca e ok. si eu nu am argumente in fata lor, nu sunt specialist. ce sa fac? or fi amortizoarele de vina? nu se potrivesc pe rover 75? sefa de service a sunat chiar si pe cei de la care a comandat amortizoarele si i s-a raspuns ca nu au avut niciodata probleme. ce sa fac? ce ma sfatuiti? player1 spune ca e normal sa bagi bani sa fie ok. dar , la naiba, m-am saturat. cum am luat-o, de la un "cunoscut" pe "incerdere", fara sa o testez, am constatat ca elecroventilatorul de la clima era ars. l-am schimbat, precum si elicea. bun, am zis asta e, dar apoi au urmat amortizoarele si flansle fata, bieletele. bun, asta a fost. apoi am schimbat o rola intinzatoare, care acum vad ca iar e in neregula. sa nu mai zic de zgaraieturi si chei trase pe ea si gasita atinsa prin parcari. apoi am constatat ca aveam intercoolerul spart, l-am schimbat. mi-am gasit stopul spate stg spart, l-am schimbat. am schimbat scutul motor, se rupsese. mi s-a ars un proiector, l-am schimbat. asta vara am gasit toata partea stanga interior(mocheta) uda. a fost vara, s-a uscat. am curatat cele doau gaurele de sub capota. am zis ca s-a rezolvat. acu,dupa atata zapada iar e fleasca in interior. mocheta e in apa. ce naiba o fi? de curand am schimbat basculele fata si bucsele aferenta, tot imi bate pe fata. plus problema amortizoarelor spate, a suieratului sub capota, a apei in interior. si acum, te intreb, player1, tu cum ai fi in locul meu? multumit de masina ta? incare tot bagi bani si degeaba?
|
in legatura cu mocheta care pluteste pe apa gasesti la pagina 77 incepand cu postul #1152 problema si raspunsul. s ar putea sa ti fie de folos
https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...e/page-77.html
|
|
|
|
|