26-05-14, 21:18
|
#4351
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
nea Mitica.grozav,eu imi inchipui masinaria plasata in capul lui Cornel,dar cu tuica de la popa,nu cu vin,si din cind in cind suns clopotzelu
|
|
|
26-05-14, 21:20
|
#4352
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
nea Mitica.grozav,eu imi inchipui masinaria plasata in capul lui Cornel,dar cu tuica de la popa,nu cu vin,si din cind in cind suns clopotzelu
|
Pe vremea aia cuvantul "alcohool" nu era i dictionarul meu , dar masinaria aia era in mintea mea
|
|
|
26-05-14, 21:36
|
#4353
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 11
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Multumesc!
Inchei cu o ultima precizare: la Rechberg am fost impreuna cu familia Zaberca (cu nea' Nicu si cu Ovidiu-campion national VTM gr.H in 2013) si cu prietenul meu George Schiopulescu.Am povestit multe despre motosportul romanesc si resitean din acele vremuri.I-am povestit lui nea Nicu despre acest forum si despre lucrurile minunate care se intampla aici.Si stiti ceva...va urmareste!!
Asa ca domnilor,continuati,sunt multi care va apreciaza!
Mult succes!!
|
|
|
26-05-14, 21:42
|
#4354
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
maine fac desenul cu timoneria de la schimbator...Tibi ! era complicat rau ce ai facut acolo, dar daca tu ai fost multumit este ok...maine voi posta si o "harta" pt secventiala...si o remarca cu rugamintea sa nu se supere si sa se descurajeze Doru T dar daca ai poze din intern si mai vechi si mai noi (cele vechi sunt mai valoroase ) bagale sa ne bucuram...este bine cu mici exceptii sa respectam titlul topicului....cehul ala a cumparat un MT si nici macar nu sa straduit sa il upgradeze , totul este original si vechi pe el... ...nu mai intreb de performantele lui ....in final a fost o seara vesela si constructiva...sauzim de bine ca belele curg pe langa noi!!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Last edited by cornel1955; 26-05-14 at 21:51.
|
|
|
26-05-14, 21:48
|
#4355
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DORU.T
Multumesc!
.................................................. ............................Am povestit multe despre motosportul romanesc si resitean din acele vremuri.I-am povestit lui nea Nicu despre acest forum si despre lucrurile minunate care se intampla aici.Si stiti ceva...va urmareste!!
Asa ca domnilor,continuati,sunt multi care va apreciaza!
Mult succes!!
|
Stiam ca ne urmareste "fosila" de Nicu si cu prima ocazie transmitei toate alea bune din partea mea(cornel)...si cred ca nu uita cu ce masini alergam noi atunci...a fost coleg de club cu mine si sa nu te superi pe mine ,eu sunt mai "nervos" ca asa trebuia la curse
Last edited by cornel1955; 26-05-14 at 21:51.
|
|
|
26-05-14, 21:51
|
#4356
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Doru T te rog mult transmite multe salutari lui Nicu,poate scrie si el ceva ca ani de zile a fost implicat in activitatea noastra,si inca o rugaminte,in special daca esti prieten cu George,cu citeva posturi mai inainte lam intrebat pe Nelutzu daca mai stie exact cum a fost echipata masins cind a cumparoto este vorba de TG 86,Nelutzu nu mia raspuns,poate George?
|
|
|
26-05-14, 22:52
|
#4357
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 11
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Doru T te rog mult transmite multe salutari lui Nicu,poate scrie si el ceva ca ani de zile a fost implicat in activitatea noastra,si inca o rugaminte,in special daca esti prieten cu George,cu citeva posturi mai inainte lam intrebat pe Nelutzu daca mai stie exact cum a fost echipata masins cind a cumparoto este vorba de TG 86,Nelutzu nu mia raspuns,poate George?
|
Am urmarit cu interes toate postarile d-voastra legate de constructia primului easter....Astept cu nerabdare sa ajungeti cu povestea la TG86 fiindca visul nostru este sa reconstruim masina.
Totul a inceput cu incercarea nereusita de acum cativa ani de a renova TG86 la Prescom(masina era perfect functionala,doar a ''stat'' in garaj 15 ani).Acolo a fost demontat dar cum George locuia mai mult in Florida (motivul pentru care a fost''abandonata'' in garaj 15 ani) ,lucrarea a stagnat.Astfel TG86 a ajuns demontat la Anina de unde au ''disparut'' motorul,cutia,brate,fuzete etc.
Anul trecut am reluat initiativa si l-am convins pe George sa reconstruim easter-ul.Cum amandoi avem o problema comuna si anume timpul liber si suntem ''prinsi'' in alte activitati care nu au legatura cu intentia noastra , am apelat la Nelutzu.Dupa ce l-a cunoscut si George si toata lumea a fost foarte entuziasmata (facebook,poze,forum-uri etc) din pacate proiectul s-a rezumat doar la aceste lucruri.
Ma vad cu George in fiecare zi dar nu am gasit inca pe cineva care sa poata sa ne ajute (cineva care sa se si priceapa !!!)
Nu e o veste trista,dinpotriva,George s-a stabilit in Resita si de peste un an nu a mai fost in state iar acum este in faza finala cu constructia unei afaceri aici in Resita.Asa ca in curind o sa vina si vremea cand TG86 va reinvia!!Ma rezum la atat fara alte comentarii,aveti doar incredere si rabdare!
In alta ordine de idei,masina a avut motor de lada 1600 ,4 carburatoare(inlocuite ulterior cu un dublu corp) fiindca nu a reusit nimeni sa le regleze si in viraje motorul intrerupea.Cutia de viteze a fost de Dacia 5 trepte (H),pe bord avea turometru,presiune ulei,temperatura apa,un bec rosu si in dreapta un intrerupator pentru termocuple.
|
|
|
26-05-14, 23:20
|
#4358
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Racer,motorul M12/13 BMW este denumirea oficiala nu a fost montat inclinat,ci drept,pare numai asa din cauza chiulasei pe care sint montate cele doua carcase pentru axul cu came,despre acest motor poti discuta cu mine ore in sir,il cunosc foarte bine,lam si mingaiat in München unde a fost expus in scoala unde am participat ani de zile la diverse cursuri,cu toate ca putea fi montat inclinat avea carter sec,cea ce la Dacia a ramas un vis adevarul este ca blocul semana cu blocul de Lada,sint convins ca toate modificarile facute la blocul BMW se puteau face si la Lada
Doru,multam de raspuns,eu am sa descriu constructia TG86,dar vreau sa raman totusi cronologic,mai am cite ceva de povestit despre E2,si dupa aceia mergem mai departe bineintzeles,daca sint intrebari am sa incerc sa la raspund
|
|
|
27-05-14, 07:42
|
#4359
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=TG53;5710189]Racer,motorul M12/13 BMW este denumirea oficiala nu a fost montat inclinat,ci drept,pare numai asa din cauza chiulasei pe care sint montate cele doua carcase pentru axul cu came,despre acest motor poti discuta cu mine ore in sir,il cunosc foarte bine,lam si mingaiat in München unde a fost expus in scoala unde am participat ani de zile la diverse cursuri,cu toate ca putea fi montat inclinat avea carter sec,cea ce la Dacia a ramas un vis adevarul este ca blocul semana cu blocul de Lada,sint convins ca toate modificarile facute la blocul BMW se puteau face si la Lada
scuze, nu imi place sa te contrazic pe tine , dar o fac acum, vezi in poza atasata , prima versiune de motor BMW turbo a fost vertical si dupa doi ani l-au inclinat pe Brabham sa il lase mai jos cu centrul de greutate . de motoare race putem vorbi ore , deasemenea
|
|
|
27-05-14, 08:01
|
#4360
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Racer,ai dreptate mie mia scapat,sorry in Brabham BT55 a fost montat inclinat 72 grade spre stinga,dar nu atit pentru centrul de greutate,mai mult ca sa incapa sub carena,masina a fost mai mult un exod foarte joasa,cu ampatament mare 3048mm,a fost ultima creatie a lui Gordon Murray pentru Brabham BMW masina a avut si o cutie ciudata Weismann si nu a dus la rezultate
|
|
|
27-05-14, 10:15
|
#4361
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DORU.T
.................................................. ...........................
In alta ordine de idei,masina a avut motor de lada 1600 ,4 carburatoare(inlocuite ulterior cu un dublu corp) fiindca nu a reusit nimeni sa le regleze si in viraje motorul intrerupea.Cutia de viteze a fost de Dacia 5 trepte (H),pe bord avea turometru,presiune ulei,temperatura apa,un bec rosu si in dreapta un intrerupator pentru termocuple.
|
Ati incercat sa reglati carburatoarele cu dispozitivele din poza ?...eu le tin pt motociclete
|
|
|
27-05-14, 10:35
|
#4362
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,eu banuiesc ce a fost cu carburatoarele,eu nu pun degeaba atitea intrebari despre starea in care a cumparat George masina si incet,incet se pare ca banuiala se adevereste,mai sint citeva mici detalii de lamurit
|
|
|
27-05-14, 12:49
|
#4363
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Maaare pacat daca a cumparat masina intreaga, oricat de degradata, si ulterior au disparut componente... Parca citisem undeva tot pe forumul asta de niste galerii Lada provenite de pe un Easter, sa fi fost cele de pe TG86? Sper totusi sa nu moara proiectul, desi pare ca a intrat intr-un soi de hibernare. Altii au stiut sa pastreze si merg si acum cu acele masini, noi romanii am dus la fier vechi tot ce am prins in mana... Nici macar date, fise de omologare pt masini autohtone nu mai gasesti decat la straini! Pacat.
|
|
|
27-05-14, 13:59
|
#4364
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
eu continui deocamdata cu E2,dupace am confectionat nu eu ci 2 femei care se pricepeau cu fibra de sticla,pontoanele,leam ajustat si finisat,fara a fi vopsite,leam fixat pe masina si hai la "bancul de proba"Valea Domanului start de pe loc timp excelent cit de mult face totusi greutatea cred ca in momentul incercarilor era cu cel putzin 100kg mai usor,cea ce priveste tinuta de drum pe spate era totul OK,dar fatza nu mia prea placut subviratoare si in plus sarea tot timpul si atunci am descoperit ca reglajul amortizoarelor nu mergea prea simplu,trebuiau demontate de pe masina lucru destul de complicat
|
|
|
27-05-14, 17:48
|
#4365
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,eu banuiesc ce a fost cu carburatoarele,eu nu pun degeaba atitea intrebari despre starea in care a cumparat George masina si incet,incet se pare ca banuiala se adevereste,mai sint citeva mici detalii de lamurit
|
Miam dat seama...esti vulpoi batran ca si mine dar mai arunc si eu "momeli" poate se prinde ceva ...in proiectul cu Nelutu miam oferit sprijinul cu "priceperea" si chiar ma mutam temporar la Resita, dar nu sa finalizat nimic...pacat vroiam sa le demonstrez cum se poate face un Easter in 2 luni de zile...aveam si motorul de Lada 150 CP
Last edited by cornel1955; 27-05-14 at 17:52.
|
|
|
|
|