Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 20-05-11, 19:47   #6256
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

pot incerca sa te ajut, astfel : daca il poti svana ca sa avem marimile, si gasim pe net poza , si cred ca gasim , cel putin pe ebay am vazut seturi personalizate
cu poza lor pusa, luam poza, pot incerca sa ti-l desenez, il printez pe autocolant si gata ,suna prea simplu stiu , daca vrei putem incerca
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 21:42   #6257
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Confunzi anumite lucruri, dar este in regula.
Denumirea Mercury vine de la denumirea dealer-ului american Lincoln-Mercury, atat pentru Capri, cat si pentru Merkur (Sierra).
In ceea ce-i priveste pe polonezi si italieni, nu stiu 100% cum sta treaba, dar nu cred ca ai dreptate.
Mercury Capri MK 3 este Capriul scos dupa '89-'90 (modelul produs in Australia si vandut in America de nord sub denumirea de Mercury Capri), pentru ca trebuie sa tii cont de clasificarea lor, prin urmare, tu te referi la Capri MK 2.
Mk II si MK III au ajuns in Australia pe ruta Noua Zeelanda, nu au fost exportate direct in Australia.



De fapt, nu este Mustang, Mustang-ul este Mustang, iar Mercury Capri MK II, este Mercury Capri MK II.
E adevarat Capri mk1 si mk 2 s-au vandut in USA drept Merkury Capri mk1,
Uite aici (Ford) Merkury Capri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Capri

Merkury Capri mk2 (79-86 ) a fost totusi a treia generatie de Mustang 79-93 , e vorba de aceiasi masina . Uite cate una din fiecare, Capri e RS din 79, iar Mustangul este din 83 cand a aparut facelift-ul.


In 86 s-a renuntat la denumirea Mercury Capri. La americani au mai existat ciudatenii de genul asta cu Chevrolet Camaro care era identic la o generatie cu Pontiac Firebird, iar alta generatie de Camaro era identica cu Pontiac Trans-Am

Merkury Capri mk 3 este numele sub care s-a vandut Ford-ul Capri australian (de fapt Mazda) in USA dupa 90.

(Japonezii aveau Datsun=Nissan, rusii Lada=Jiguli, romanii Dacia 1300=Delta 1300 (Dacia exportata in Israel inainte de 90 ), Dacia Logan (Romania si restul Europei)=Renault Logan (in Rusia si alte cateva tari)=Nissan Logan (Australia si Noua Zeelanda), Opel=Vauxhall, etc, etc )
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	'83-'86_Ford_Mustang_Liftbak).jpg
Views:	35
Size:	72.8 KB
ID:	2011986   Click image for larger version

Name:	79 MercuryCapriRS.jpg
Views:	29
Size:	117.1 KB
ID:	2011988  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 22:38   #6258
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
E adevarat Capri mk1 si mk 2 s-au vandut in USA drept Merkury Capri mk1,
Uite aici (Ford) Merkury Capri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Capri

Merkury Capri mk2 (79-86 ) a fost totusi a treia generatie de Mustang 79-93 , e vorba de aceiasi masina . Uite cate una din fiecare, Capri e RS din 79, iar Mustangul este din 83 cand a aparut facelift-ul.


In 86 s-a renuntat la denumirea Mercury Capri. La americani au mai existat ciudatenii de genul asta cu Chevrolet Camaro care era identic la o generatie cu Pontiac Firebird, iar alta generatie de Camaro era identica cu Pontiac Trans-Am

Merkury Capri mk 3 este numele sub care s-a vandut Ford-ul Capri australian (de fapt Mazda) in USA dupa 90.

(Japonezii aveau Datsun=Nissan, rusii Lada=Jiguli, romanii Dacia 1300=Delta 1300 (Dacia exportata in Israel inainte de 90 ), Dacia Logan (Romania si restul Europei)=Renault Logan (in Rusia si alte cateva tari)=Nissan Logan (Australia si Noua Zeelanda), Opel=Vauxhall, etc, etc )
Mercury, nu Merkury. Merkur este denumirea sub care s-a vandut Sierra in USA.
Asemanarea dintre Mustang si Mercury nu se opreste doar la "infatisare", insa Mustangul este Mustang, iar Mercury Capri MK II este (stii tu).
Si asta chiar daca spre deosebire de toate exemplele date de tine mai sus (de unele nu stiam ), piata de desfacere era aceeasi... americanii pot face orice... pentru ca... pot.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 28-05-11, 18:06   #6259
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Am stopuri intregi la Capri meu !

Stiu ca am mai spus asta, dar m-am gandit sa pun si o poza cu ele

Si inca una de cand am fost sa iau cateva galeti de curent electric direct de la sursa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sld2.JPG
Views:	68
Size:	261.9 KB
ID:	2021450   Click image for larger version

Name:	Ls 1.JPG
Views:	75
Size:	560.9 KB
ID:	2021462  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 08:44   #6260
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Ma bucur mult ca esti multumit de ele Costi!

Saptamana trecuta am reusit sa termin de desfacut si sa arunc caroseria de la Capri-ul rosu deci saptamana asta e posibil sa ma apuc de mesterit la al meu caci am acum cam toate cele necesare la indemana , inafara de piesele de pe lista pe care am postato mai devreme, piese pe care inca le doresc

Am constatat ca imi lipseste un ochi de pisica (rotund) care vine montat pe usa (se vede cand deschizi usa si e amplasat fix sub broasca ) , in cazul in care vreunul din voi are vreunul in plus sper sa ma puteti ajuta fie contra cost fi la un eventual schimb din piesele care le mai am de la cele doua masini.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 02-06-11, 21:16   #6261
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut baieti,
hai sa va povestesc ceva trist, scuze daca is prea aspru dar reprezinta mentalitatea natiunii, ma rog cea mai mare parte. mai sus povesteam de doua capriuri deealtfel praf dar mai era cate ceva de salvat de pe ele, propietarul cerea 1000 E pe cele doua mormane.bon. asta se intampla acum 10 zile.azi ma suna, ca le-a taiat in 4 si le-a dus la fier ( a luat 1400 ron pe ele), a mai ramas 2 capote si cate ceva, daca vreau le vinde. i-am fost zis ca mai bine sa le dea la fier vechi, ii platesc eu aceeasi suma dar normal, n-a tinut cont. m-am dus la fier vechi , acolo m-au refuzat pe motivul ca nu au voie sa vinda nimic din ele....
deci , baieti astia ni-s concetatenii si scara lor valorica.
)rad de 10 min,cel care le avea era un mare marlan,un bisnitar ieftin,pe mine m-a tinut 2 saptamini incurcat cu o cutie de viteze,il sunam nu raspundea....ba raspundea,ba a pus-o pe curier,ba nu,ba nu il lasa fratisu...un fane bantuiala....
ce ma frapat era faptul ca mi-a zis ca era mare fan oldschool,dar daca ii faceam un pret bun imi dadea orice de pe masina lui....sunt satul de genul asta de oameni...tristi,rupti-n cur dar cu vise de vedete)
daca ai nevoie de ceva legat de mk1 te ajut cu mare placere,am si eu unu
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...
player77 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-11, 13:18   #6262
piubianco

Stage 3
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 93
Default Re: Club Ford Capri

salut

fii atent ca mai are 2 oglinzi "originale " de mustang din USA, 300 de dolari daca imi amintesc bine. da.
update la Capri ul meu, azi maine e gata de vopsit si urmeaza partea de asamblare, electricitate, interior. de interior mi-e cam frica in sensul ca nu am la ea tapiterie de usi de expl., nou , dar care le am is ok pentru o perioada, plafonul oricum trebuie sa-l fac, dracu' stie pana la urma poate fac toate de odata.
tare ma bate gandul ca tranzitoriu sa pun scaune de sport gen sparco in ea, si in spatele lor plasa , fara bancheta de spate si geamuri fumurii, nu prea mai am rabdare sa astept tapiteria refacuta . dar stau pe ganduri de frica sa nu iasa tiganie. o sa vad....
intre timp o sugestie din partea voastra, cu ce sa lipesc geamurile din spate ca sa si tina ?

bafta baieti!
piubianco is offline   Reply With Quote
Old 03-06-11, 15:58   #6263
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Se pare ca nimeni nu vrea sa termine masina asta,m-a parasit si baiatul care a lucrat la ea pana acum,din motive de sanatate.sant in cautare de alt artist,cred ca cat de curand o sa fac infarct.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image035.jpg
Views:	55
Size:	217.1 KB
ID:	2029656   Click image for larger version

Name:	Image036.jpg
Views:	49
Size:	198.6 KB
ID:	2029657   Click image for larger version

Name:	Image037.jpg
Views:	43
Size:	195.0 KB
ID:	2029658  

Zakk is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 19:07   #6264
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default

don't give up,
asa e banuiesc peste tot, meserias ca lumea nu prea gasesti, de asta am porniri tot mai des de genul las' ca o fac eu , oricum nu o sa gesesti pe nimeni care sa-ti faca cum iti doresti, eu am cautat 2 luni tinichigiul, si crede-ma am terminat si automobile si pshiologie , cunosc oamenii , si tot aceeasi frustrare ma inecerca cans ma duc sa vad masina inca o data rechituita ca data trecuta am refuzat lucrarea.asa s-a intamplat de 4 ori acum astept sa o vopseasca, dar is sigur ca daca nu altcineva eu sigur o sa vad hibe in ea.as aca daca ai timp si nervi mai bine termin-o tu , chai deac inveti pe ea meserie, macar stii ca e al tau.eu asa o sa fac cu celelalte etape , cel putin asta mi-e in proiect,chiar sa ma protejez de mesereriasi. poate gresesc dar si ceilalti forumisti is cam la unison cu mine.bineinteles sunt situatii in care, si probleme care nu se pot rezolva singur.
bafta!

acum imi dau seama ca am scris cam dislexic mai sus, dar is la lucru , intelegeti voi esenta

Last edited by NWZeu; 05-06-11 at 09:55.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 20:24   #6265
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
don't give up,
asa e banuiesc peste tot, meserias ca lumea nu prea gasesti, de asta am porniri tot mai des de genul las' ca o fac eu , oricum nu o sa gesesti pe nimeni care sa-ti faca cum iti doresti, eu am cautat 2 luni tinichigiul, si crede-ma am terminat si automobile si pshiologie , cunosc oamenii , si tot aceeasi frustrare ma inecerca cans ma duc sa vad masina inca o data rechituita ca data trecuta am refuzat lucrarea.asa s-a intamplat de 4 ori acum astept sa o vopseasca, dar is sigur ca daca nu altcineva eu sigur o sa vad hibe in ea.as aca daca ai timp si nervi mai bine termin-o tu , chai deac inveti pe ea meserie, macar stii ca e al tau.eu asa o sa fac cu celelalte etape , cel putin asta mi-e in proiect,chiar sa ma protejez de mesereriasi. poate gresesc dar si ceilalti forumisti is cam la unison cu mine.bineinteles sunt situatii in care, si probleme care nu se pot rezolva singur.
bafta!
Hihihi, e trist ce spui, dar... ai dreptate.
Mi-aduc aminte, cand, dupa ce am urcat o bordura de vreo 30 cm, scapandu-mi masina de sub control incercand sa evit un motociclist (cretin), am ajuns la tinichigiu (refuzat fiind de foarte multi).
Ei bine, am ajuns la acest tinichigiu, angajat al unui mare service de profil din Bucuresti, care a vazut masina (lonjeron dreapta infundat), m-a programat pentru o alta zi, m-am dus, l-am intrebat cat costa sa-l indrepte, punand accentul pe calitate, omul mi-a spus ca ma costa 2 milioane (tariful serviceului), iar eu i-am spus ca daca iese treaba bine el primeste 2 milioane, deci, in total, 4 milioane.
Dupa ce mi-a luat masina la baros si mi-a indoit un alt lonjeron a iesit cu scandal si a mai vazut prin gura. Povestea e mai lunga, dar ma enervez numai cand imi amintesc.
Numai handicapati (si nu generalizez doar de la acest caz), nu avem profesionisti in acest domeniu, m-am convins.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 04-06-11, 21:46   #6266
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by piubianco View Post
salut

...........
intre timp o sugestie din partea voastra, cu ce sa lipesc geamurile din spate ca sa si tina ?

bafta baieti!
Eu am lipit cu silicon sanitar negru geamul spate dreapta de la Capri meu. Am consumat aproape un tub. Trebuie sa folosesti un pistol de silicon si sa pui cat de gros se poate; cand il fixezi apesi bine iar surplusul care iese aiurea il stergi cu degetul udat cu apa si sapun.
Daca nu ai mai lucrat cu silicon mai bine nu incerca tu singur pt ca nu e tocmai simplu...

Se mai poate folosi silicon special pt lipit parbrize dar e mai scump, iar un geam lateral nu este la fel de greu ca un parbriz asa ca poti folosi cu incredera silicon sanitar (preferabil sa fie negru pt ca alb sau transparent arata urat).
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-06-11, 07:51   #6267
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Eu am lipit cu silicon sanitar negru geamul spate dreapta de la Capri meu. Am consumat aproape un tub. Trebuie sa folosesti un pistol de silicon si sa pui cat de gros se poate; cand il fixezi apesi bine iar surplusul care iese aiurea il stergi cu degetul udat cu apa si sapun.
Daca nu ai mai lucrat cu silicon mai bine nu incerca tu singur pt ca nu e tocmai simplu...

Se mai poate folosi silicon special pt lipit parbrize dar e mai scump, iar un geam lateral nu este la fel de greu ca un parbriz asa ca poti folosi cu incredera silicon sanitar (preferabil sa fie negru pt ca alb sau transparent arata urat).
Si eu tot silicon sanitar am folosit.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 05-06-11, 18:22   #6268
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

da, pare-se ca o sa folosesc si eu tot silicon, avea vopsitorul o idee, banda aceea (imaginara) a geamului care vine lipit de caroserie, sa o sablez pentru o mai buna aderenta . ma gandesc ca rau nu poate face.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 09:55   #6269
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
da, pare-se ca o sa folosesc si eu tot silicon, avea vopsitorul o idee, banda aceea (imaginara) a geamului care vine lipit de caroserie, sa o sablez pentru o mai buna aderenta . ma gandesc ca rau nu poate face.
Nu ai nevoie de sablare, smirgheluire sau orice altceva de genul acesta.

Ai nevoie doar de un silicon de calitate, atat!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 19:42   #6270
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

ok,
merg pe mana voastra, astazi mi-au vopsit masina , numai maine o sa-o vad
dar sincer , mi-e frica , desi stiu ca oricum o sa gasesc hibe pe ea .revin maine cu poze, daca nu fac infarct, de nervi...
shrink is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -